Visa fullständig version : bosse_brutal och otto grov visar var skåpet ska stå (filmsnuttar)
bosse_brutal
2005-01-22, 00:44
Här kommer resultatet av en kväll på gymmet med digital kameran, tyvärr så hade morsan fyllt den med dret så det blev bara ett par snuttar
bosse böjer 125*5 light wheigts baby (http://up2.fastuploads.com/bosse_brutal_5x125_böj_light_wheigt_baby!!!.AVI.zi p)
bosse böjer 130*4 (http://up2.fastuploads.com/bosse_brutal_4x130_böj.AVI.zip)
otto värmer upp 192,5*3 (http://up2.fastuploads.com/ottogrov_192,5_mark.AVI.zip)
otto markar 212,5*2 (http://up2.fastuploads.com/ottogrov_212,5_mark.AVI.zip)
otto kör latsdrag fullt mag+5kg*4+1 (http://up2.fastuploads.com/ottogrov_fullt_mag+5kg_latsdrag.AVI.zip)
Bosse böjer fungerar inte :)
Tunga mark, men jag skulle inte vilja se dem utan bälte ;)
Tricklev
2005-01-22, 00:55
Fint, men varför ingen negativ fas?
Markarna är fina, tills han höjjer till 212.5kg, då tycker jag tekniken tappar en del.
Kan inte se böjjarna, när jag högerklickar och tar "spara som" så står det ändå att filerna är skadade när jag väll försöker köra upp dom.
bosse_brutal
2005-01-22, 00:56
funka för mig, åtminstone när jag tog "spara mål som..."
tricklev, både jag och otto körde maxvikter det passet, jag t.ex hadde aldrig testat över 120 kg innan det passet, och då är det inte alltid man kan hålla det überstrikt, det är mer "upp med skiten" som gäller.
periodiserar med lättare vikter och striktare utförande ibland, samma för ottogrov
Funkar fint för mig också.
utom att ena markfilmen kapas precis innan slutet vad det ser ut som.
bosse_brutal
2005-01-22, 01:01
Funkar fint för mig också.
utom att ena markfilmen kapas precis innan slutet vad det ser ut som.
det stämmer bra det, morsan hade fyllt kameran, så det bröt precis på slutet. :smash:
Kul med filmer :thumbup: Fina vikter du böjer där också :)
mangemani
2005-01-22, 10:07
gonatt med den ryggen om det fortsätter så där i marken.
såg lite osäkert ut när han kom upp till 212=/
annars såg det hyffsat ut:)
Den tankar ca 40kb på böjfilmerna sen står det att den är klar. Går givetvis inte att extrahera.
Markfilmen funkade dock... formen var väl sådäääär. :)
Dags att boka tid med en intrsuktör ser jag. :thumbup:
s_himself
2005-01-22, 11:03
Kul med filmer :thumbup:
Jag har ju sett värre som kör mark än det där. Hehe som förra veckan va den en som körde på 120 och hade ryggen böjd som en räka hela momenten nästan *screwy*
kan inte någon snäll person ta några screenshots eller något ur filmerna så att också jag kan se hur de ser ut. Jag kan inte ladda ner filmerna nämligen. De går för segt.
kan inte någon snäll person ta några screenshots eller något ur filmerna så att också jag kan se hur de ser ut. Jag kan inte ladda ner filmerna nämligen. De går för segt.
'''
borde väl böja mer på knäna och lyfta blicken mer och svanka mer..
tycker jag iallf?... i marken alltså.
Ryggen krummas knappast så jag ser inte vad ni klagar på. Om man lyfter mer med ben eller rygg beror på hur man är skapt.
Karl_alfred
2005-01-22, 12:00
Brutala marklyft, men som sagt formen på dem är ju inte så fin direkt, använd benen mera. Sen funkar inte Bossefilmerna, det står att bilden inte kan finnas. Kul med filmer, mer sånt *popcorn*
Pudzianovski
2005-01-22, 12:00
Jag tycker inte heller tekniken är speciellt dålig. (i marklyft alltså)
Marklyften är helt OK. Det är ju inga KalleAnkavikter ni lattjar med - finns ingen som lyfter enligt instruktionsboken när det blir tungt. Skiten ska upp - och är man på de där vikterna brukar man ha en aning om vad man pysslar med.
allan
hobbitar
2005-01-22, 12:05
Jag tycker det såg värre ut i knäböjjen, killen svankade alldeles för lite.
Jag tycker att han ser ut att vara för beroende av bältet, men det är bara min personliga åsikt, jag vet ju inget egentligen :)
Grymma filmer! Bra vilja i böjen där, stångjäveln ska upp. :hbang:
Otto GROV
2005-01-22, 12:38
som sagt vikten ska upp. ligger man på maximala maxvikter så är det inte alltid de är så strikt, men självklart går de inte köra så här hela tiden ibland drar man ner på vikterna o kör striktare rörelser o fokuserar mer på kontakt.
men enligt mig ska man inte alldid köra bög strikt man måste helt enkelt ha inställningen skiten ska upp, de så man blir stor ;)
Otto GROV
2005-01-22, 12:40
Marklyften är helt OK. Det är ju inga KalleAnkavikter ni lattjar med - finns ingen som lyfter enligt instruktionsboken när det blir tungt. Skiten ska upp - och är man på de där vikterna brukar man ha en aning om vad man pysslar med.
allan
precis när de är maxvikter kör inte många enligt instruktionsboken.
men som sagt de går inte alldit köra så här kroppen behöver lätttare perioder också
Men du skulle gett dig vid första repset ;) andra försöket det är ett bra sätt att bli skadad på hehe.
Otto GROV
2005-01-22, 17:55
Men du skulle gett dig vid första repset ;) andra försöket det är ett bra sätt att bli skadad på hehe.
hehe jo kanske de
Djupa å fina böjar Bosse B *flex*
Böj-filmerna fungerar fortfarande inte för mig :(
Böj-filmerna fungerar fortfarande inte för mig :(
Tanka ner dom med Internet Explorer, Firefox tycks krångla med just dom filerna.
det som framstår av den bilden är väl att han sköt ut rumpan direkt och i princip tog bort benen, så blir väl en del belastning på rygg. Om det är okej eller inte vet jag inte, men jag försöker alltid använda både rygg/ben till max, så kan man lyfta mer :P
sen kan det vara en sak med kroppsbyggnaden också svårt svara på.
angående kilppen såg det bra ut på 190 men det på 200 känndes lite onödigt, visst maxa för all del men varför ;) bättre inte veta och uppskatta för mycket :booty:
schyssta böj annars
Tanka ner dom med Internet Explorer, Firefox tycks krångla med just dom filerna.
:love: *yourock*
Ah bra böj skönt att se folk som går med röven i backen.
fan va folk det sprang över plattformen. störande som tusan ju.
X-Change
2005-01-25, 12:00
Grymma böjar bosse! :bow: Nu fattar man varför Otto kallar sig för otto_grov med! :thumbup:
Karl_alfred
2005-01-25, 12:35
Bossefilmerna funkar inte för mig! Varför? Alla Otto funkar ju.
Kul med filmer :thumbup:
Jag har ju sett värre som kör mark än det där. Hehe som förra veckan va den en som körde på 120 och hade ryggen böjd som en räka hela momenten nästan *screwy*
Var du i gävle och såg mig träna? :em:
Bossefilmerna funkar inte för mig! Varför? Alla Otto funkar ju.
Testa med internet explorer.
Jag tycker marklyften ser okej ut, antar att det inte ser ut sädör på lägre vikter. Böjarna ser bra ut men du "vobblar" ganska mycket med knäna, försök att sluta med det.
s_himself
2005-01-25, 17:44
Var du i gävle och såg mig träna? :em:
nä, jag va i västervik och såg nån lustig stolle, du går säker ännu ;)
Ajaja, dem där böjarna var inget roliga :(
Såg ungefär ut sådär när jag skadade mina knän (har fortfarande problem med dem efter flera månader)!
Du bör fixa till din teknik genast, du kanske inte är lika skadebenägen som mig, men det där är inte bra!
Are you trying to seduce me?
*laddar*
Bra vikter i böjen!
Fet mark! Inget fel på tekniken där, vad jag såg.
Kul med filmer! Mer sånt! :thumbup:
bosse_brutal
2005-01-28, 13:48
Jag är medveten om att jag brukar "wobbla" med knäna när jag kör böj, speciellt på 125kgs böjarna syns det väldigt tydligt, och det kände jag redan när jag körde.
i vanliga fall brukar jag tänka mer på formen, men där satsade jag mer på att bara pressa upp skiten...
vad är det som kan ta skada när man kör så egentligen?
Jag är medveten om att jag brukar "wobbla" med knäna när jag kör böj, speciellt på 125kgs böjarna syns det väldigt tydligt, och det kände jag redan när jag körde.
i vanliga fall brukar jag tänka mer på formen, men där satsade jag mer på att bara pressa upp skiten...
vad är det som kan ta skada när man kör så egentligen?
Du kan tydligen skada knäna, Zakath har visst råkat ut för detta.
bosse_brutal
2005-01-29, 16:03
Du kan tydligen skada knäna, Zakath har visst råkat ut för detta.
haha, det kunde jag räknat ut med röven och en krita:thumbup: jag menar självklart vad i knäna det är som kan ta skada.
Väldigt off topic men..någon som vet vad låten heter som spelas när otto markar 212,5 ?
mystic[-_-]
2005-01-29, 18:57
Väldigt off topic men..någon som vet vad låten heter som spelas när otto markar 212,5 ?
Chansar på Gigi di agistino - llamor tours vettefan hur man stavar :)
Fina markar där på 212,5! Såg inget fel i dem ur skadesynpunkt.
mini_biffen
2005-03-04, 23:18
han borde skippa remmarna och byta gräpp en han åt vardera håll varnnat lyft.. annars såg de ganska bra ut härligt att se folk dra på de hedeliga viset :D
Otto GROV
2005-03-04, 23:36
han borde skippa remmarna och byta gräpp en han åt vardera håll varnnat lyft.. annars såg de ganska bra ut härligt att se folk dra på de hedeliga viset :D
borde o borde. Ja tränar mitt grepp på en separat dag
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.