Visa fullständig version : Rainbow six 3 raven shield
Metal_boy_
2005-01-20, 23:21
fastnat på en bana där man inte får bli upptäckt...vet ej hur jag ska göra för det finns ingen radar där man kan se vart gubbarna är..endast en karta där man ser nån gubbe ibland på...nån som vet hur jag ska göra? är den där hjärtslagssensorn den enda grejen jag kan använda mig av? fan va sur jag är! *grr27*
Perfect Beast
2005-01-21, 00:22
fastnat på en bana där man inte får bli upptäckt...vet ej hur jag ska göra för det finns ingen radar där man kan se vart gubbarna är..endast en karta där man ser nån gubbe ibland på...nån som vet hur jag ska göra? är den där hjärtslagssensorn den enda grejen jag kan använda mig av? fan va sur jag är! *grr27*
Google = Rainbow six 3 raven shield + Cheats = Klart *kissass* :thumbup:
Metal_boy_
2005-01-21, 00:24
Google = Rainbow six 3 raven shield + Cheats = Klart *kissass* :thumbup:
tack för tipset men jag gillar inte att fuska *grr27*
Fultjack
2005-01-21, 09:57
Google = Rainbow six 3 raven shield + Walkthru = klart :thumbup:
Kör med heartbeat sensorn så kommer du ju se vart de är och se till att ha ljuddämpare på bössan samt att ha med dig flashbangs så borde det gå vägen.
Metal_boy_
2005-01-21, 12:32
Kör med heartbeat sensorn så kommer du ju se vart de är och se till att ha ljuddämpare på bössan samt att ha med dig flashbangs så borde det gå vägen.
tack , nu har jag dock ett nytt problem. Jag vet inte hur jag sätter dit bugningarna när jag är vid ett ställe som en dator tex???vilken knapp trycker jag på..har fan mosat hela tangentbordet *grr27*
tack , nu har jag dock ett nytt problem. Jag vet inte hur jag sätter dit bugningarna när jag är vid ett ställe som en dator tex???vilken knapp trycker jag på..har fan mosat hela tangentbordet *grr27*
Kolla i manualen? ;)
Metal_boy_
2005-01-21, 12:56
Kolla i manualen? ;)
kollade där man ställde in knapparna o sånt, men jag får väl bläddra i manualfan också *cry*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.