handdator

Visa fullständig version : Fairing-Lasse på 3an

Yankeee
2005-01-20, 22:44
Någon mer som ser TV3-repotage? Lasse stog och flexade med en burk Lean. Var någon av domarna man fick se möjligtvis Jörgen?

mystic[-_-]
2005-01-20, 22:45
Japp såg Lasse :D Fy helvete va bra fysik Tor har :bow:

Halldin
2005-01-20, 22:46
Blir det någon repris?

Yankeee
2005-01-20, 22:47
Blir det någon repris?

Även 23/1.

TTT
2005-01-20, 22:48
Tarmsköljning. fy fan. =(

abjorn
2005-01-20, 22:50
slog precis på tvn sen jag kommit hem från gymmet, hann se tor 4 sekunder ;)

Prankie
2005-01-20, 22:59
Hahaha, hård banta 2 månader. Morötter och 2 små potatisar.

Niklas
2005-01-20, 23:01
Dagens kommentar av Farring-Lasse till Paulo Roberto ang en burk Lean:

PR: Blir man släät av den här?
FL: Nä, men HÅRD!

Som vanligt, snabba och rappa svar Lasse *kissass* :thumbup:

stybb
2005-01-20, 23:09
Hahaha, hård banta 2 månader. Morötter och 2 små potatisar.

kollade du på programmet?

var en måltid och de va hårdkokt ägg..

Rockhard
2005-01-20, 23:13
kollade du på programmet?

var en måltid och de va hårdkokt ägg..

Fast en av dagarna skulle man dricka en kopp te till frukost det var allt man fick äta den dagen *screwy*

Pdaddy
2005-01-20, 23:15
Hahahaha, de va bra, TOR rierade !!!

LAsse, Tobbe såg aningens nervös ut under svaret på frågan om bars + att han försökte skratta bort det lite *slap* *popcorn*

M

stybb
2005-01-20, 23:18
Fast en av dagarna skulle man dricka en kopp te till frukost det var allt man fick äta den dagen *screwy*

haha.. så jävla lamt.. det e ju rikshospitalets!

byter du ut en sockerbit skiter sig allt.. ahhahahahahahahahha :hbang: :laugh:

Metal_boy_
2005-01-20, 23:23
såg programet. lundsten hade grym fysik!! :hbang:

Peter
2005-01-20, 23:31
Intressant slutsats att ingen av alla dieter han provade funkade med tanke på att han snittade 2 kg ner i veckan under 2 månader.

Herkulez
2005-01-20, 23:39
Intressant slutsats att ingen av alla dieter han provade funkade med tanke på att han snittade 2 kg ner i veckan under 2 månader.
ja helt fantastiskt, sen att han hann göra en grundlig genomgång av varje diet under 2månader var även det lysande.

Fyyyfan vilken fysik Fairing-lasse hade, bäst av alla på sm:et fast han inte tävla :hbang:

Metal_boy_
2005-01-20, 23:46

jo men funkade den på ett hälsosamt sätt? hur mådde han igentligen?

Peter
2005-01-20, 23:53
jo men funkade den på ett hälsosamt sätt? hur mådde han igentligen?

Nej det är ju helt sant. Men i syfte att gå ner i vikt som väl syftet var med dieterna så fungerade dom ju överlag otroligt bra. Och han mådde ju ännu sämre under perioden han gick upp i vikt.

Min invändning är egentligen att jag tror att han hade bestämt sin slutsats redan innan han provade någon av dieterna så oavsett hur det funkade så var den självklara slutsatsen att det är energimängden i maten och träningen som är avgörande. Men det var ju inte direkt någon revolutionerande nyhet.

Metal_boy_
2005-01-20, 23:56
Nej det är ju helt sant. Men i syfte att gå ner i vikt som väl syftet var med dieterna så fungerade dom ju överlag otroligt bra. Och han mådde ju ännu sämre under perioden han gick upp i vikt.

Min invändning är egentligen att jag tror att han hade bestämt sin slutsats redan innan han provade någon av dieterna så oavsett hur det funkade så var den självklara slutsatsen att det är energimängden i maten och träningen som är avgörande. Men det var ju inte direkt någon revolutionerande nyhet.

jepp. Men han gjorde ju bara tv och fick pengar för det :)

Niklas
2005-01-21, 08:35

Det var tarmsköljningen *flex*

Fairing
2005-01-21, 09:07
Tobbe såg lite stressad ut :D Han kanske är lite småkär i Paolo :laugh:

z_bumbi
2005-01-21, 09:31
Det var tarmsköljningen *flex*

Jag såg inte själv programet men väl reklam inför den, varför i hela friden har man en slang tjock som en trädgårdslang när man ska utföra en tarmsköljning? *screwy*

Fultjack
2005-01-21, 09:51
Roligt att höra då han snackade med tor, han sa väl nånting i stil med "han äter nästan slaviskt", då han visa upp sina 14 matlådor eller hur många det var, kan tänka mig att dom flesta här anser det normalt, medans det är ofattbart för normal svensson hur man kan leva sånt liv

tinus
2005-01-21, 09:51
Tobbe såg lite stressad ut :D Han kanske är lite småkär i Paolo :laugh:

:laugh: tror jag också.. *innocent*

TTT
2005-01-21, 10:12
Roligt att höra då han snackade med tor, han sa väl nånting i stil med "han äter nästan slaviskt", då han visa upp sina 14 matlådor eller hur många det var, kan tänka mig att dom flesta här anser det normalt, medans det är ofattbart för normal svensson hur man kan leva sånt liv

Det var väl inte 14 mål mat om dagen?

Thony
2005-01-21, 10:15
Såg oxå lite bara,men jag han höra att Tor ALDRIG äter bröd ? Var det vitt bröd han menade , eller bröd överhuvedtaget `?

Ps: han va lite biff *flex*

påven
2005-01-21, 10:19
Såg oxå lite bara,men jag han höra att Tor ALDRIG äter bröd ? Var det vitt bröd han menade , eller bröd överhuvedtaget `?

Ps: han va lite biff *flex*

jag äter aldrig bröd heller, vad är det för konstigt med de?

Molotov
2005-01-21, 10:19
En pizza hade han inte käkat på flera år sa han...

Thony
2005-01-21, 10:22
jag äter aldrig bröd heller, vad är det för konstigt med de?

Om jag inte missminner mej så nämde jag inget konstigt med det hela utan jag frågade om nån hade nåt svar på varför ?

påven
2005-01-21, 10:24
Om jag inte missminner mej så nämde jag inget konstigt med det hela utan jag frågade om nån hade nåt svar på varför ?

ok, verkade på din fråga som att det var jättemärkligt att någon inte åt bröd.

Thony
2005-01-21, 10:26
ok, verkade på din fråga som att det var jättemärkligt att någon inte åt bröd.

Äter inte heller speciellt mkt, nån gång per vecka bara.

Lizard
2005-01-21, 10:52

Du har rätt.

Förstå situationen; det går inte att bygga dramatik i att se en aldrig så välkänd person träna och äta en sammansatt lågkaloridiet i en månad.
Det blir kort sagt ingen TV. Därför gör han alla experiment.
Paulo har potential (skjuten med skyddväst och nu senast SupersizeMe konceptet) att göra och visa det vanliga människor funderar över. Han kan bli riktigt stor på det.
Minns hur Arnold var en grobian som inte kunde prata för tjugo år sedan och nu innehar USA's näst högsta valda ämbete.

Lizard

Pez
2005-01-21, 11:23
Du har rätt.

Förstå situationen; det går inte att bygga dramatik i att se en aldrig så välkänd person träna och äta en sammansatt lågkaloridiet i en månad.
Det blir kort sagt ingen TV. Därför gör han alla experiment.
Paulo har potential (skjuten med skyddväst och nu senast SupersizeMe konceptet) att göra och visa det vanliga människor funderar över. Han kan bli riktigt stor på det.
Minns hur Arnold var en grobian som inte kunde prata för tjugo år sedan och nu innehar USA's näst högsta valda ämbete.

Lizard
Äsch. Peter vet om det där..men nån måste ju peka på det uppenbara. :)

Lasse och Tobbe klarade ju sig riktigt bra...även om Tobbe blev så till sig av att träffa Paolo att han knappt kunde prata.. ;)

AngelLove
2005-01-21, 14:32
Har för mig att jag läste att Paolo förespråkade Aftonbladets "Kom-i-vikt-klubb" som den enda som fungerar...

"Den enda metod han rekommenderar är Viktklubben, en vetenskapligt belagd viktminskningsmetod som utvecklats av Aftonbladet i samarbete med fetmaexperten Stephan Rössner."

http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,590292,00.html

Pez
2005-01-21, 16:44
Har för mig att jag läste att Paolo förespråkade Aftonbladets "Kom-i-vikt-klubb" som den enda som fungerar...

"Den enda metod han rekommenderar är Viktklubben, en vetenskapligt belagd viktminskningsmetod som utvecklats av Aftonbladet i samarbete med fetmaexperten Stephan Rössner."

http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,590292,00.html
Stephan Rössner - som råkade vara med i Paolos program också.. "kliar du mig så kliar jag dig"..

Jorgen
2005-01-21, 18:36
Var någon av domarna man fick se möjligtvis Jörgen?
Jag fastnar inte på bild. :smokin:

//Jörgen

Herkulez
2005-01-21, 20:03
Jag fastnar inte på bild. :smokin:

//Jörgen
det är ju för att dommarna syntes i profil :D

mystic[-_-]
2005-01-21, 20:11

badababom *innocent*

Jorgen
2005-01-21, 20:24
Men mitt stora huvud borde synts serru.

//Jörgen

Jarod
2005-01-23, 23:49
*BUMP* Reprisen börjar om 5....

Yankeee
2005-01-24, 00:35
Aaaaaaaaw, vilket leende :love:

muskelbyggarn
2005-01-24, 18:13
>Lasse
Du vet att jag är svag för tvpersonligheter, vi började ju tom snacka bög-snack jag och paulollo :D

>Pez
Tur inte du var med, du är ju tom rädd att prata med vanligt folk :D

Vänl,,,
Tobbe

Jarod
2005-01-24, 18:16
Du vet att jag är svag för tvpersonligheter, vi började ju tom snacka bög-snack jag och paulollo :D

Vänl,,,
Tobbe

Ja..det va väl oundvikligt med er två battyboys... *kissass*