Visa fullständig version : Alkohol sänker tesothalten temporärt lr permanent?
johnnytex
2005-01-20, 19:55
Om jag har fattat det så sänker alkohol "testo-nivå" i kroppen. Men är detta bara temporärt, under den dagen. Eller testot sänks för evigt?
Om jag har fattat det så sänker alkohol "testo-nivå" i kroppen. Men är detta bara temporärt, under den dagen. Eller testot sänks för evigt?
om det är permanent så hade man ju legat back :D
johnnytex
2005-01-20, 19:59
om det är permanent så hade man ju legat back :D
Men alltså, jag menar inte det sänks drastiskt, utan att det kanske bara rubbas lite och att många elaka fyllor skulle leda till permanent sänkt testo? Jag har alltså ingen aning utan bara undrar...
Men alltså, jag menar inte det sänks drastikst, utan att det kanske bara rubbas lite och att många elaka fyllor skulle leda till permanet sänkt testo? Jag har alltså ingen aning utan bara undrar...
Det jag skrev va inte direkt seriöst :) Däremot så hoppas jag att lite helg fylla inte gör nån skillnad ialf
johnnytex
2005-01-20, 20:05
Det jag skrev va inte direkt seriöst :) Däremot så hoppas jag att lite helg fylla inte gör nån skillnad ialf
Nä hoppas jag inte heller :(
är du nersupen alkis så är nog allt möjligt paj, så testot lär inte vara på topp heller :) men annars så handlar det nog om temporära försämringar av hälsan osv
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.