Visa fullständig version : Tittar du på porr?
Metal_boy_
2005-01-20, 19:41
tittar kolo på porr??...kryssa svar beroende på kön också.
Metal_boy_
2005-01-20, 19:53
haha shit vad siffran ökar
haha shit vad siffran ökar
Antar att det finns många singlar på kolo :D
Metal_boy_
2005-01-20, 19:56
Antar att det finns många singlar på kolo :D
nja kollar man porr så kollar man porr...tror jag iaf :D
Självklart...
Tjejen jobbar i en videobutik och en videobutik utan porrhörna är ingen videobutik...
Metal_boy_
2005-01-20, 19:58
Självklart...
Tjejen jobbar i en videobutik och en videobutik utan porrhörna är ingen videobutik...
det är sant. en hörna med ett snuskigt drapperi :naughty:
Girls gone wild o dyl, men det räknas väl inte som porr direkt. Porr e bara äckligt o avtändande.
spacedog
2005-01-20, 20:01
Hade en kompis som jobbade på en videobutik och han sa att butiken inte skulle överleva om de slutade hyra ut porr. Och då utgjorde porr bara några procent av hela sortimentet. Dessutom kunde han snabbt slå hål på myten om att tjejer inte hyr porrfilmer...
Jag röstade 'ibland' förresten. Det är ju inte så att jag kollar porr hela tiden. Ibland styrketränar jag också. :D
mini_Arnold
2005-01-20, 20:02
tjejer tittar visst det på porr!
Jorrå, rätt mycket.
Finns dessutom många tjejer som hyr filmer och vill se tillsammans med sina män.
klart man gör!! *kissass* :hbang:
Tjejen gillar nog porr mer än jag. Men vi brukar se det tillsammans. :naughty:
spacedog
2005-01-20, 20:13
Porr e bara äckligt o avtändande.
Jaså, flickvännen läser här ibland så det gäller att passa sig? :D
Skämt åsido, jag kan hålla med om att porrfilmer oftast är jävligt smaklösa. Skulle nog inte klara mig igenom en hel film.
Girls gone wild o dyl, men det räknas väl inte som porr direkt. Porr e bara äckligt o avtändande.
porr är väl knappast enbart kaviarsex och annat äckligt, och ja girls gone wirld räknas ganska lätt som porrfilmer, även om dom är rät mesiga och så, lite brudar som klär av sig och ibland lite lesbiskt sex, så jag det är helt klart porrfilm, sen ganska soft men det är en annan sak.
angående frågan så ja.. av två skäl, ett skäl är väl uppenbart men dte andra är väl kanske inte lika vanligt, jag kan skratta åt porrfilmer, dvs hur taskigt gjorda dom är, hur taskigt skådisarna talar engelska (dvs dom kan inte engelska utan memorerar ett par meningar) och andra lustigheter. Har hänt att at jag o någon polare helt kallt kollat igenom en porrfilm (en sån med massa onödig handling) och skrattat som fan... kanske lite udda men så kan man roa sig ;)
King Grub
2005-01-20, 20:21
Det är inget jag aktivt letar efter. Tro det den som vill, men jag vet hur en flicka ser ut utan kläder och behöver inte påminnas.
Det är inget jag aktivt letar efter. Tro det den som vill, men jag vet hur en flicka ser ut utan kläder och behöver inte påminnas.
Learn to like it :P
Karl_alfred
2005-01-20, 20:24
Var det så otäckt :D
spacedog
2005-01-20, 20:24
jag vet hur en flicka ser ut utan kläder och behöver inte påminnas.
Var det en så traumatisk upplevelse? :D :D :D
Edit: Jäklar, den hann man såklart inte först på.
en flicka ja, men det finns ju många fler :D
King Grub
2005-01-20, 20:27
Vad jag menade var att den digitala varianten står sig slätt mot den verkliga. http://jammerbabe.com/images/Smiley/barebutt.gif
glasklart, men, chansen att se hundratals brudar nakna på samma dag irl är väl inte så stor, därför tar man till porren *popcorn*
Mycket porr här. Endast i studiesyfte dock. *innocent*
Daniiiel
2005-01-20, 20:34
du har aldrig druckit alkohol och gillar inte porr
du e verkligen one of a kind :D
notera dock att grub aldrig påstår att han inte gillar porr, bara att han inte aktivt praktiserar ett aktivt porrsökande :D
jaja lite besserwisser..
ibland
Det är ju porr överallt, hur ska man undgå att se det? Såg Ken Park utan att riktigt ha klart för mig vad det var, det var porr.
Men jag tror att frågan inte riktigt var menad så... dummar mig lite.
Väldigt sällan men ibland händer det faktist,i genomsnitt en gång i månaden
King Grub
2005-01-20, 20:46
Jag har inget emot erotik, tvärtom, men ren hårdporr är ju inte stimulerande på det sättet om man inte är 14 och aldrig har fått något.
Brukar agera i svenska porrfilmer som statist :D
erotik?? pss.. en mjukporrrulle kan väl aldrig gå upp emot Rocco när han trycker ner brudens huvud i toaletten och går in köksvägen på na så hon får bita i golvmoppen...
Ibland. Tro det den som vill, men jag vet hur en flicka ser ut utan kläder och behöver påminnas.
Metal_boy_
2005-01-20, 21:25
Brukar agera i svenska porrfilmer som statist :D
jaha det är du som jämnt går omkring med brakstånd i bakgrunden?? :D
jaha det är du som jämnt går omkring med brakstånd i bakgrunden?? :D
haha ja, i brunbeige rock.. matar fiskar och sånt
Metal_boy_
2005-01-20, 21:28
haha ja, i brunbeige rock.. matar fiskar och sånt
eaxkt :laugh: :laugh:
Vad är egentligen skillnaden mellan "ja" och "ibland" som svarsalternativ???
ja - stadig dos porr, gärna ngn snutt eller film per dag.
ibland - ostadigt som fan, 7 filmer en dag sen kan det gå en månad
Typ som skillnaden mellan en stadig alkoholist och en periodare
Aha, då tryckte jag rätt då.
Typ som skillnaden mellan en stadig alkoholist och en periodare
ja. ett annat alternativ är
"som garnax med skägg eller utan" :)
mini, bara svara på frågan =P
kollar du på porr eller inte: ja/nej
om ja: ofta eller ibland?
där är "ibland" redan fastställd
Metal_boy_
2005-01-20, 21:36
tänkte me på det direkt efter tråden men kunde inte fatta hur man ändrade ja till ofta *kissass*
ja. ett annat alternativ är
"som garnax med skägg eller utan" :)
Fatta inte riktigt den...
Dock kanske man skulle byta signatur då jag inte saknar skägg längre. Fördelen med skägg är att om man i ett ögonblick i dårskap rakar bort det så växer det ut igen :)
borde väl ha vart bättre tes där, istället för ofta och ibland, som är väldigt subjektivt, t ex kan man kolla ibland varje timme :D så kan man skriva exakt vilken tid det handlar om i dom två fallen.... i mitt fall var det iofs lätt, the more the better ;)
Vad ska man annars ha en 10mb lina för? *screwy*
Hmm röstade "ja", men läste sen skillnaden mellan ja och ibland.. då blir det ibland.. dewt händer ibland ofta, ibland mer sällan.. men inte varje dag..
Både jag och flickvännen uppskattar en rulle då och då. =P
Fatalist
2005-01-20, 22:42
Både jag och mina brudar gillar att glo lite tillsammans, dock brukar jag sätta gränsen vid 1 film/ 3 tjejer samtidigt.
spacedog
2005-01-20, 22:53
erotik?? pss.. en mjukporrrulle kan väl aldrig gå upp emot Rocco när han trycker ner brudens huvud i toaletten och går in köksvägen på na så hon får bita i golvmoppen...
Men vad gör golvmoppen i toaletten?!
Men vad gör golvmoppen i toaletten?!
fråga mig inte... jag har för mig han drar henne i håret så hennes huvud kommer upp över kanten och stannar där ett tag och sen vips har hon en golvmopp o biter i när hennes haka vilar på toalettstödet..
spacedog
2005-01-20, 23:42
...och det är precis därför jag har så svårt för porrfilmer: konstiga luckor i handlingen, man blir ju alldeles förbryllad. :D
Självklart tittar vi på porr (jag och sambon)
Metal_boy_
2005-01-20, 23:51
fan det är en del som kollar på porr tillsamans me bruden, vilken slags porr är det ni tittar på??
Edit: och vart hittar man lite mjukare, mer stilfull och vacker porr?
tjejer tittar visst det på porr!
tjejer? Du kanske menar slynor?
9 killar som svarat nej....
den enda slutsatsen jag kan dra är att 9st killar ljuger :furious:
Metal_boy_
2005-01-21, 01:01
9 killar som svarat nej....
den enda slutsatsen jag kan dra är att 9st killar ljuger :furious:
eller har brudar me konton på kolo :D
GT_Razor
2005-01-21, 01:22
Men ni som kollar på porr med era tjejer. Blir ni inte lite svartsjuka typ..eller...ja..ni förstår....känns det inte fel å se sin flickvän spana in dse muskulösa fina killarna med STORA aggregat....jag skulle iaf känna mig lite illa till mods...vill inte att tjejen ska se sånt...då känns det som man blir jämförd ju
spacedog
2005-01-21, 01:42
Det är väl inte värre än att bli jämförd med Hugh Grant eller Brad Pitt när man ser en "vanlig" film?
Men ni som kollar på porr med era tjejer. Blir ni inte lite svartsjuka typ..eller...ja..ni förstår....känns det inte fel å se sin flickvän spana in dse muskulösa fina killarna med STORA aggregat....jag skulle iaf känna mig lite illa till mods...vill inte att tjejen ska se sånt...då känns det som man blir jämförd ju
hehe.. de säger "oh, lyckliga jag som har dig"
AndersHermansson
2005-01-21, 01:58
Tyvärr är det väldigt ont om bra porrfilmer. I 99,9999% av filmerna är det uppenbart två skådisar; en kille och en tjej, där killen juckar in och ut i ett sanneligen torrlagt område. Jag tycker inte att det är särskilt upphetsande. Porrfilm ska väl skildra två (eller fler) personer som är kåta på riktigt =)
Det borde komma motsvarande kravmärkt, "kåtmärkt". Enbart högsta kvalite porrfilm får kalla sig kåtfilm!
Det är sant...
Ge det några år till så kommer det...
För några år sedan läste jag en intervju med någon manlig skådis i Vecko-Revyn (tror jag att det var i alla fall). Intervjun, om man nu kan kalla det intervju, bestod mest av idiotfrågor typ: "Hör grannarna när det går för dig?", och följaktligen ingick även frågan "Har storleken betydelse?". Hans svar var (och är fortfarande) bland de bättre jag sett i genren: "Liten och snabb känns som två ..."
Dagens fråga: Men det är OK att du kollar på slanka tjejer med STORA aggregat framtill? Ingen risk att det skulle kunna få tjejen att känna sig illa till mods - som om hon blev jämförd eller så ...?
Dagens fråga: Men det är OK att du kollar på slanka tjejer med STORA aggregat framtill? Ingen risk att det skulle kunna få tjejen att känna sig illa till mods - som om hon blev jämförd eller så ...?
Vem bryr sig om tjejen? Vad tar du oss för egentligen? Förespråkare av rättvisan?
Fast till GT_Razor: nej, det skulle inte kännas dåligt även om jag inte skulle kolla på porr med min flickvän. Hon kommer ju alltid att kunna se killar med större muskler och större penis - so what. Man ska ju ha ett psykologiskt och andligt övertag över andra killar vad ens tjej beträffar ifall man vill behålla henne, hon kommer ALLTID att hitta någon rikare i värsta fall. Och alla (förlåt mamma) tjejer är hoez som tänker C.R.E.A.M: cash rules everything around me.
Det är väl inte värre än att bli jämförd med Hugh Grant ?
Haha vilken förolämpning.. Det är väl ingen karl ?
Haha vilken förolämpning.. Det är väl ingen karl ?
ja, slutsats, han är ingen karl, du vill inte bli jämförd med honom. (eller jag vet inte?)
Bara en kille blir orolig för sin egen del i förhållandet av att se symaskinspök i "torrdocka" tillsammans med tjejen.
....känns det inte fel å se sin flickvän spana in dse muskulösa fina killarna med STORA aggregat....jag skulle iaf känna mig lite illa till mods...vill inte att tjejen ska se sånt...då känns det som man blir jämförd ju
Min egen erfarenhet på den fronten, som inte är helt ringa, är att det inte är killarna de tittar på................ :cool:
Lizard
Jag är tjej och har bara sett två porrfilmer, eller en och en halv. Dom är ju så förbaskat långa. Sen första va nån gammal tysk med dvärgar i, rätt rolig men knappast upphetsande. Den andra va en gayfilm som va rätt rolig och killarna i den såg ju bättre ut än dom som är på omslaget till straighta filmer.
Sammanfattningsvis kan jag väl säga att om det fanns nån p-rulle med snygga killar i som satte på tjejer som verkligen gillade det, då möjligen, hade jag kunnat se.
Slartibartfast
2005-01-21, 11:09
Kollar porr?
Hela. Jävla. Tiden.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/ass2moutsmiley.gif
Klart man kollar på porrfilm. Ibland flera filmer per månad, ibland mindre. Beror på humör och lust..
Filmerna får ju inte va grymma o Rocco-style = Kräkframkallande & avtändande.
Vanillasex går hem direkt..vanliga mainstreamfilmer m snygga tjejer o snygga miljöer o det övriga.
Filmer som gjorts/regisserats av tjejer tycks va poppis hos kvinnliga publiken, har jag läst nånstans?
Slartibartfast
2005-01-21, 11:28
Jag har inget emot erotik, tvärtom, men ren hårdporr är ju inte stimulerande på det sättet om man inte är 14 och aldrig har fått något.
Jag har fått nåt otroligt mycket, jag är 25 bast och porr är fortfarande lika stimulerande. :thumbup:
Inget går upp mot en riktigt bra rulle med Lexington Steele och hans vänner!
RobbeliRobban
2005-01-21, 11:28
Porrfilm är väl inget kul?, det är ju alltid nakna män med, jag vill inte se nakna upphetsade män med jättedolme!
King Grub
2005-01-21, 11:30
Jag har fått nåt otroligt mycket, jag är 25 bast och porr är fortfarande lika stimulerande. :thumbup:
Åren går, men du är kvar på 14-årsstadiet, är det vad du menar? ;)
Slartibartfast
2005-01-21, 11:31
Åren går, men du är kvar på 14-årsstadiet, är det vad du menar? ;)
Kan hända. :thumbup:
Slartibartfast
2005-01-21, 11:31
Porrfilm är väl inget kul?, det är ju alltid nakna män med, jag vill inte se nakna upphetsade män med jättedolme!
Det beror på hur säker man är i sin läggning.
spacedog
2005-01-21, 11:32
Inget går upp mot en riktigt bra rulle med Lexington Steele och hans vänner!
Lexington Steele...inget går upp mot porrstjärnonas artistnamn, skulle jag vilja påstå. Där snackar vi kreativitet!
Klart som fan jag ser på porr.
Så fort jag har en ledig stund.
RobbeliRobban
2005-01-21, 11:58
Det beror på hur säker man är i sin läggning.
Vad bra, så med andra ord säger du att du är säker i din läggning att gilla nakna män med jättedolme?
Slartibartfast
2005-01-21, 12:00
Vad bra, så med andra ord säger du att du är säker i din läggning att gilla nakna män med jättedolme?
ja. *rolleyes*
Grejen är väl att han antingen inte känner något av att se det, eller inte bryr sig om det skulle rycka i nån gay-nerv.
Är det därför du inte kikar på porr, för du är rädd att vakna som homosexuell dagen efter på grund av alla stora snorklar i filmen? :D
RobbeliRobban
2005-01-21, 13:08
Grejen är väl att han antingen inte känner något av att se det, eller inte bryr sig om det skulle rycka i nån gay-nerv.
Är det därför du inte kikar på porr, för du är rädd att vakna som homosexuell dagen efter på grund av alla stora snorklar i filmen? :D
Nej det beror på att jag inte har ett behov av att se stora snorklar. Tycker inte det är vare sig roligt eller stimulerande med snorklar öht. Utan snorklar stora som små kollar jag gärna på porr.
Rädd för att vakna som gay? Nej, jag känner mig tillräckligt säker i min heterosexualitet utan att behöva se på andra mäns könsorgan hela dagarna.
Metal_boy_
2005-01-21, 13:12
roligt att se stora dasar, det e ju bara vad jag tycker
spacedog
2005-01-21, 13:36
Utan snorklar stora som små kollar jag gärna på porr.
Porr med bara fruntimmer? Äh, sån frikyrklig skit - det skall ju vara lite romantik också.
:D
Metal_boy_
2005-01-21, 13:38
Porr med bara fruntimmer? Äh, sån frikyrklig skit - det skall ju vara lite romantik också.
:D
håller me, visst att det är fint att titta på kvinnokroppar men jag tycker inte det är roligt med dom lesbiska akterna i en film, det ska vara rent jävla råknull man ska se :D
Herkulez
2005-01-21, 13:39
say what :laugh:
say what :laugh:
Sluta mobba Metal nu , han ser ju upp till killar med stora dasar.
Metal_boy_
2005-01-21, 13:49
hehe , men varför skulle jag inte tycka det va roligt att se det? det är ju jätte intresant med stora och långa dasar *popcorn*
Herk: det vet jag att du me tycker, sånna bilder som både du och Kongo skickar till mig på msn talar för sig själva :D
AngelLove
2005-01-21, 14:12
Kan någon förklara varför sex mellan samma kön är helt ok när det handlar om kvinnor men det är helt förkastligt när det handlar om män ??
Nej, jag är heterosexuell (så behöver inte tråden förlängas med de inläggen) och ja det har hänt/ händer att jag sett/ ser porr, men hade hellre haft alternativet sällan än ibland.
Herkulez
2005-01-21, 14:19
Kan någon förklara varför sex mellan samma kön är helt ok när det handlar om kvinnor men det är helt förkastligt när det handlar om män ??
Nej, jag är heterosexuell (så behöver inte tråden förlängas med de inläggen) och ja det har hänt/ händer att jag sett/ ser porr, men hade hellre haft alternativet sällan än ibland.för att hetrosexuella killar tänder på tjejer och inte män :thumbup:
RobbeliRobban
2005-01-21, 14:21
Nej, jag är heterosexuell (så behöver inte tråden förlängas med de inläggen) och ja det har hänt/ händer att jag sett/ ser porr, men hade hellre haft alternativet sällan än ibland.
Det är inte förkastligt med sex mellan män, men det är inget jag går igång på.
Herk: det vet jag att du me tycker, sånna bilder som både du och Kongo skickar till mig på msn talar för sig själva :D
Note to self
Dela aldrig, aldrig ut din msn till Herk eller Kongo.
Note to self
LIAR! :D
Slartibartfast
2005-01-21, 14:33
Jag håller med. Jag ser mycket hellre på filmer med stora dasar än med små "europeiska" killar.
Metal_boy_
2005-01-21, 14:38
Jag håller med. Jag ser mycket hellre på filmer med stora dasar än med små "europeiska" killar.
ja, jag menar jag tittar på porr för det är kul också
Herkulez
2005-01-21, 14:41
Note to self
hehe :D
Slartibartfast
2005-01-21, 14:41
ja, jag menar jag tittar på porr för det är kul också
Vadå kul? Som att du sitter och skrattar då eller? :MrT:
Jag gillar större snasar för att det är uppenbart att tjejerna gillar rejäla doningar. Och så gör de sig bättre i vidvinkel.
Jag känner mig mera "hemma" då.
christian
2005-01-21, 14:48
Klart man kollar på porr.. mer eller mindre i olika perioder iaf.
Tips för er som vill se stora dasar.. sök på "long dong silver".. :devil:
Slartibartfast
2005-01-21, 14:57
Tips för er som vill se stora dasar.. sök på "long dong silver".. :devil:
Han är lika skit som John Holmes. Stor och sladdrig.
Nä, tacka vet jag Lex Steele och Mandingo. Som järnspett *hrrrrrrr*
Haha va i helvete är det som händer i den här tråden? :laugh:
:laugh: :laugh: Ja jisses pojkar..den här tråden börjar bli riktigt underhållande!! *popcorn*
christian
2005-01-21, 15:19
Han är lika skit som John Holmes. Stor och sladdrig.
Nä, tacka vet jag Lex Steele och Mandingo. Som järnspett *hrrrrrrr*
44cm är ändå rätt respektingivande.. :bow:
Fast "roten i" lär han ju inte fått uppleva iaf..
Slartibartfast
2005-01-21, 15:28
44cm är ändå rätt respektingivande.. :bow:
Fast "roten i" lär han ju inte fått uppleva iaf..
44. Right. *rolleyes*
christian
2005-01-21, 15:33
44. Right. *rolleyes*
Har iofs inte mätt själv, men har ingen anledning att tvivla.
Varning för känsliga...
>tvättat /Grahn>
Metal_boy_
2005-01-21, 15:36
Vadå kul? Som att du sitter och skrattar då eller? :MrT:
Jag gillar större snasar för att det är uppenbart att tjejerna gillar rejäla doningar. Och så gör de sig bättre i vidvinkel.
Jag känner mig mera "hemma" då.
jag tycker att styrketräning e kul me men inte asgarvar jag för det när jag kör bänk *screwy* :)
Slartibartfast
2005-01-21, 15:39
[QUOTE=christian]Har iofs inte mätt själv, men har ingen anledning att tvivla.
Varning för känsliga...
[QUOTE]
Men va fan. Tror du den där är äkta? :smash: Du tycker inte det är lite konstigt att man aldrig ser roten?
Har sett både större och grövre och mera verklighetstrogna.
Du har mycket att lära ännu.
mandingo däremot har den största äkta doningen jag sett på film.
christian
2005-01-21, 15:41
Men va fan. Tror du den där är äkta? :smash: Du tycker inte det är lite konstigt att man aldrig ser roten?
Sorry, oh overlord of p0rn. :bow: :D
Slartibartfast
2005-01-21, 15:46
Sorry, oh overlord of p0rn. :bow: :D
Du har PM. :D
Metal_boy_
2005-01-21, 15:47
[QUOTE=christian]Har iofs inte mätt själv, men har ingen anledning att tvivla.
Varning för känsliga...
[QUOTE]
mandingo däremot har den största äkta doningen jag sett på film.
såg en film me den där jättekuken...såg inte oäkta ut då
Tricklev
2005-01-21, 15:48
Hur lyckades tråden bli en diskussion om vem som har snyggast/ballaste penis, bland herrarna? *screwy*
Hur lyckades tråden bli en diskussion om vem som har snyggast/ballaste penis, bland herrarna? *screwy*
Du är inte ensam om att undra det..
Tricklev
2005-01-21, 15:51
Du är inte ensam om att undra det..
Psst, vilken penis är din favorit?
Ska vi utbyta bilder och klipp på dom sedan?
Jag har cam.
WTF liksom *screwy*
RobbeliRobban
2005-01-21, 15:53
Bara för att en diskussion angående samma sak, fast gällande damerna hade varit klurig.
Tricklev
2005-01-21, 15:54
Bara för att en diskussion angående samma sak, fast gällande damerna hade varit klurig.
Vad säger du? du är ju på min sida.
:laugh: :laugh: Ja jisses pojkar..den här tråden börjar bli riktigt underhållande!! *popcorn*
Tycker den blivit lite homo...
Nån som spelat in egen film? Jag tittar på dig tinus... *innocent* :devil:
Tycker den blivit lite homo...
jag har! fast det är inte porr.
pulma, in på msn
Det borde du väl veta..du är juh med i den .. :naughty: *innocent*
Hmmm ... kanske dags att starta en tråd ...? :naughty:
Likväl som tjejer inte skiter, så kollar inte en del killar på porr och runkar absolut inte.
Synd att folk fortfarande tycker det är så "tabu"...
Likväl som tjejer inte skiter, så kollar inte en del killar på porr och runkar absolut inte.
Synd att folk fortfarande tycker det är så "tabu"...
att skita? :confused:
att skita? :confused:Tänkte då på pornografi/onanera-biten, men kolla hur tjejer beter sig när det gäller att skita, fan till och med så stort problem så Aftonhoran skriver en guide om det...
Hmmm ... kanske dags att starta en tråd ...? :naughty:
Hur djupa tjejerna är i filmerna? :confused:
Det borde du väl veta..du är juh med i den .. :naughty: *innocent*
Just ja hade jag glömt bort!
Kommer upp till sundsvall snart, kanske vi skulle ta och spela in en ny då? :devil:
Just ja hade jag glömt bort!
Kommer upp till sundsvall snart, kanske vi skulle ta och spela in en ny då? :devil:
Hur sjutton kunde du glömma det? *slap*
Jaja får väl påminna dig då.. *innocent*
Hur sjutton kunde du glömma det? *slap*
Jaja får väl påminna dig då.. *innocent*
jasså, du jag har nog sett palmes förra. mr needle weeny
:laugh: nix det var inte den..han har nog varit med i många.. *rolleyes* :naughty:
Ett av mina bättre verk!
Fick bli ett "ibland" men det är ju relativt ovärt så det är nog mest för "var det så det var" ;D
mangemani
2005-01-21, 20:07
jajamänsan!
Fast är det inte lite skumt hur lite porr det finns som "riktar sig mot kvinnor" så att säga? Visst, en del är ju generellt men ofta är det ju "förnedring" av kvinnan som gäller, men väldigt lite åt andra hållet, eller?
edit: inte förnedring av mannen alltså, men något som kunde vara positivt för henne.
spacedog
2005-01-21, 20:56
Fast är det inte lite skumt hur lite porr det finns som "riktar sig mot kvinnor" så att säga?
Hört talas om Jackie Collins, Sidney Sheldon, etc, etc?
Jaha, så går det när man inte är hemma och smäller er på fingrarna. Tråd låst - ska saneras!
allan
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.