Visa fullständig version : vad gillar ni mest för sorts skräpmat?
RobbeliRobban
2005-01-19, 18:06
Skräpmat är smaskigt, vad blir det oftast när det vankas köpt skräpmat för dig?
Flygplan
2005-01-19, 18:10
8-pack panpizza!
Det måste nog vara pizza, det är skräpmat med kvalitet!
Pizza!!
Men är du den "okrönte poll kungen"?
Vilken av alla dina egna gillar du bäst ;)
:thumbup:
physique
2005-01-19, 18:26
Kebab med määäänger med fet sås på :eating:
Sen känner man sig lite äcklig i magen.
Pizza!!
RobbeliRobban lever utifrån dessa "pollar", dvs. om det blir pizza som får flest röster kommer han att köpa pizza nästa gång det vankas skräpmat.
RobbeliRobban lever utifrån dessa "pollar", dvs. om det blir pizza som får flest röster kommer han att köpa pizza nästa gång det vankas skräpmat.
A det ante mej ..
RobbeliRobban
2005-01-19, 18:28
Pizza!!
Ja.
På denna pollen? Gatuköksmat, av alla mina nyskapande men ändå konservativa pollar? "Vilken Kolozzeum medlem är mest PK?" (eller något sådant hette den)
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=35347&highlight=politiskt+korrekt
Det är något visst med en BicMac. ;)
Sibyllas hamburgare är det inga fel på... :eating:
Callister
2005-01-19, 19:52
Hemmagjorda hamburgare är godare än mcdonalds/bking. Så hamburgare går bort.
Men en riktigt god pizza är svårare att få till så pizza vinner.
PIZZA helt klart...Det finns (nästan) inge goare än en azteka :thumbup:
Pizza, kebab, hamburgre. Allt! Det är olika olika dagar.
mini_Arnold
2005-01-19, 20:08
Cevap cici! Alla gånger.. den äger kebab som ingenting!
bosniska köket i malmö!! *reklam*
Edit: Måste tillägga att MAX är den skabbigaste hamburgersyltan jag käkat på.
En finnig äcklig snorunge som serverar tillsammans med en fjortiswannabe på 20år. Men smaken som räknas eller hur? Exakt det smakar skit!
Skabbig cepehamburgare, äcklig jävla pommes som dem kokat i vatten så äckligt degig var den! Och så chokladmilkshaken ska vi fan inte snacka om, smakade toavatten och hade samma färg också.
Fyfan för MAX dem äckliga kebabsen!
förut va det pizza. tills jag upptckte chicagoburgaren från pizzakungen! fyfan vad god den jvla burgaren r.. stark som fan och mucho-gotto-i-munno
Om ni får vgarna förbi malmö så testa denna burgare.
www.pizzakungen.com
fast skrpmat.. jag äter den så ofta jag kan =)
bosse_brutal
2005-01-19, 20:11
kababpizza är den godaste maten som finns, Ronald mcDonald kan ta sig i bajan!!!
Styrkebyggare
2005-01-19, 20:19
Pizza med oxkött, köttfärs, champinjoner, lök, vitlök och gorgonzola. :eating: :eating: :eating:
Cevap cici! Alla gånger.. den äger kebab som ingenting!
bosniska köket i malmö!! *reklam*
Edit: Måste tillägga att MAX är den skabbigaste hamburgersyltan jag käkat på.
En finnig äcklig snorunge som serverar tillsammans med en fjortiswannabe på 20år. Men smaken som räknas eller hur? Exakt det smakar skit!
Skabbig cepehamburgare, äcklig jävla pommes som dem kokat i vatten så äckligt degig var den! Och så chokladmilkshaken ska vi fan inte snacka om, smakade toavatten och hade samma färg också.
Fyfan för MAX dem äckliga kebabsen!
Du är den första jag hört som sagt något negativt om max.
Anyway... Jag älskar kebab. Mest för att det är den enda skräpmaten man blir ordentligt mätt på åtminstånde om man äter på kebabhouse i uppsala. Gillar inte den vita såsen, men älskar den röda.
mini_Arnold
2005-01-19, 21:11
Anyway... Jag älskar kebab. Mest för att det är den enda skräpmaten man blir ordentligt mätt på åtminstånde om man äter på kebabhouse i uppsala. Gillar inte den vita såsen, men älskar den röda.
Det var i utkanten av lund har jag för mig.
Dem har väl inte råd med bättre just där
Pizza!
Men eftersom det är så dåligt ur insulin synpunkt så har jag bara ätit 1 på över 1 år tror jag.
Äter andra nästan lika goda saker istället när ja äter, som kebab!
också ruskigt gott!
Du måste tänka på att Arnold aldrig skulle svika (sitt) kära USa genom att äta hamburgare någon annastans än på Donken ;)
Eller har jag fel, boFFen? :) *innocent*
Var snäll mot Robban, det är inte alltid så lätt att ta sig fram här i livet utan ett och annat råd från sina kära vänner här på kollo :love:
En fet kebabtallrik klår faktiskt tom pizza om man är på ett bra ställe.
Rockhard
2005-01-19, 22:21
Gatuköksmat, jag trodde det var hamburgare pizza å sånt.
Men det kanske korv å sånt? :confused:
Sparrisen
2005-01-19, 22:33
Jag har nog inte ätit "snabbmat" (dvs mat från korvkoisk, kebabställe, pizzeria, hamburgekedje etc) på åtminstånde 6 år. Är inte sugen heller.
Det är ju just den vita såsen på kebabhouse som gör kebaben där så jäkla god! Mariannes kebab är ju inte helt fel heller!! :naughty:
Dock kan Saffets ta sig i brallan! *grr27*
Köttfärspizzor är det som gäller för mig, kebab tycker jag inget vidare om faktiskt :)
HookersUnited
2005-01-21, 18:48
Pizza is like sex. When it's good, it's really good. When it's bad, it's still pretty good. :kinky:
Perfect Beast
2005-01-21, 21:44
Sibyllas hamburgare är det inga fel på... :eating:
Perfect Beast
2005-01-21, 21:45
Pizza is like sex. When it's good, it's really good. When it's bad, it's still pretty good. :kinky:
Haha :laugh:
Kebab i bröd med mycket sås och kött.
Strips från Sibylla med deras varma ostsås.
Hej jag tar en 200 grammare med mos utan grönsaker :p 5 min senare poff borta ;D
Sibylla åhh!
MEGA_MAN
2005-01-26, 16:26
En riktig kebabpizza fins det inget som slår!!! :eating:
Fast då är det inte skräpmat, då är det heligt :bow:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.