handdator

Visa fullständig version : Maximal MuskelÖkning !!!!

TricOn
2005-01-19, 10:49
tjena.. 17år... 186cm lång... 82kg... 11%bf... tränat ca.1år... kör Max-OT.. studerar

07:00 - Havregryns gröt + äpplen + kaffe

10:00 - MELLANMÅL.. vet inte vad ännu...

12:00 - LUNCH ... det skolan erbjuder

16:00 - Havregryns gröt + äpplen + gainer

TRÄNING

18:00 - HEMMALAGAD MAT.. sponsrad av morsan

20:00 - Havregryns gröt + äpplen

22:00 - Havregryns gröt + äpplen + protein

Hur ser detta ut ?.... rekomendera bra gainers + vassle pulver skulle vara uppskattat också... skall testa Twinlab super gainers fuel denna månad....
TACK PÅ FÖRHAND

Herkulez
2005-01-19, 10:51
3mål som vi inte har en aning va det kommer innehålla, du har inte skrivit mängder, sen har du för lite protein till dom få målen du angett.................så jag tror resultaten kommer bli XXXXXXXXXXX

TTT
2005-01-19, 10:53
Då får du pressa i dig en herrans massa gröt ifall du skall täcka ditt proteinbehov =P

GymTT
2005-01-19, 12:51
3mål som vi inte har en aning va det kommer innehålla, du har inte skrivit mängder, sen har du för lite protein till dom få målen du angett.................så jag tror resultaten kommer bli XXXXXXXXXXX

Du verkar kunna det här, kan du inte göra ett förslag hur man bör äta en dag? Jag tänkte lägga in ngn form av prottedrink innan läggdags och kanske innan träning, hjälp mig !

MVH TT

JAM
2005-01-19, 12:55
tjena.. 17år... 186cm lång... 82kg... 11%bf... tränat ca.1år... kör Max-OT.. studerar

TRÄNING

Hur ser detta ut ?.... rekomendera bra gainers + vassle pulver skulle vara uppskattat också... skall testa Twinlab super gainers fuel denna månad....
TACK PÅ FÖRHAND
Gröt fyra gånger om dagen! Låter... tråkigt. Och förutom kvällsgrötmålet så är de övriga lite proteinfattiga. Men förutom din gröt har vi ingen aning om vad du egentligen kommer att äta.

Tidsmässigt tycker jag det är bra iaf. Lagom tid mellan målen.

Din gainer tycker jag att du ska ta direkt efter träningen i stället. Alternativt hälften direkt före och hälften direkt efter.

hassezilla
2005-01-19, 13:49

TRÄNING

TACK PÅ FÖRHAND

Äter du inget fett pojk? :eating:

bonydrop
2005-01-19, 14:15

TRÄNING

TACK PÅ FÖRHAND

För det första för lite protein, och för lite fett. Det skriver att du ska ta protein på kvällen, jag antar att det är nåt pulver i form av vassle eller liknande. Om det är vassle hade jag tagit en proteindrink på morgonen, och istället på kvällen kanske ätit 2 ägg med gula.

Sen är ett bra och billigt alternativ för protein tonfisk. En halv burk tonfisk med ris och grönsaker är ett utmärkt alternativ som kan ätas både varmt som kallt.

Sen är torrostade jordnötter, eller rostade sojabönor ännu ett mellanmål som är både gott och lätt att ta med sig. Innehåller en del hyfsat bra fett(?) som du verkar äta dåligt av.

Och så kan du kanske i kvällsmålet ta 1-2 msk rapsolja för att få ytterligare lite mer nyttiga fetter.

Detta är vad jag tycker iaf