Visa fullständig version : Uppdatering, Aleks. Då o NU!
Dåså nu har det gått ett tag sedan senaste blottning och utvärdering, närmare bestämt 8 månader sen. Ska lägga upp bilder på aktuellare bulk form snart.
Dom bilderna då jag har barnolja :naughty: är 8 månader äldre än dom övriga 3 på sommaren då jag försökt deffa i 3 månader.
Vad tycker ni jag har förbättrat? *flex*
bra skillnad!! imponerad! var det din första diet? lyckats bra iallafall, verkar inte ha brännt muskler, snarare tvärtom..keep up the good work! mvh
Tack så mkt ruhl. Kämpar så gott jag kan.
Ja, det var min första deff. Så den kanske tog lite för lång tid och var inte den effektivaste. Jag ångrar mig också över att jag deffa för jag har inte riktigt kommit tillbaka i styrka efter deffen.
Bra jobbat, men vad har du gjort med håret?
hehe, lekte lite med frisyren, ville ha ngt ingen annan hade men det skulle vara lite uppsende väckande. Ett tag gick alla med sånna stripes vid tinningen och jag ville ha det med, men för att alla hade det blev det så istället.
Blidde jäkligt bra det däringa.. Men av den första rygg bilden att döma, skulle du inte må speciellt dåligt av lite tunga knäböjar *flex* jeansen hålls ju knappt upp!! *slap*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.