Visa fullständig version : SVT2 20:00 för er som gymmar
That's it: SVT2 20:00 för er som gymmar
Titel: Tre damer på gym
Övrigt: Svensk dokumentär från 2004. "Man får inte slappa", säger Margit 92 år. Vi får möta tre kvinnor som av olika skäl går på gym. En film som också handlar om att kunna älska sig själv och sin kropp. Även 21/1 och 22/1.
Markus H
2005-01-18, 19:04
Nej tack!
NO PAIN, NO GAIN!
Hardcore to the bone :hbang:
:D
NO PAIN, NO GAIN!
Hardcore to the bone :hbang:
:D
Klockrent Zakath, klockrent! :bow:
Runda Grodan
2005-01-18, 19:26
:MrT:
till de som gymmar.
då gymmar är ett fjoll-uttryck så räknas man in som tittare på detta program. fjollor!
Dags för tv-soffan. *popcorn*
hm jag tror mitt försat intryck av programmet kan kort sammanfattas som : "WTF?!"
aja ska ge det en chans
Iiiiiiih vad obehagligt! vågade inte titta mer.
Någon som vet vart jag kan köpa en såndär turkos gymdräkt? Gasp?
Någon som vet vart jag kan köpa en såndär turkos gymdräkt? Gasp?
Finns en affär i Uppsala som har dem. :)
Jag tycker det var kul, alla som vet att de kommer att köra sidebends varje dag när de är 92 år kan ju räcka upp en hand...
Finns en affär i Uppsala som har dem. :)
Jag tycker det var kul, alla som vet att de kommer att köra sidebends varje dag när de är 92 år kan ju räcka upp en hand...
92 åringen ägde ju. Startade varje morgon med greppträning i sängen. Klockrent!
hehe, coola solglas när hon körde bil.
Fatta vilken drömmormor 92-åringen är! Hur grym som helst, särskilt med sin ljusblåa dress också. Hon sa något i stil med att "det går bättre att träna när man klär upp sig lite" fast på ett mycket roligare sätt än jag skrev det. De 30 minuterna var då mer givande än de 6 timmar i tentasal jag hade innan. :em:
Bara för att belysa ska jag använda en ny bild som jag hittat. *yourock*
Tänkte i soffan att hade man varit 50 år äldre hade man ju blivit alldeles till sig på annat sätt än man blev nu...om man fortfarande kunna bli det då. :D Snacka om pigg för sin ålder.
tycker också att dom var coola
ibland förstår jag inte folk här inne
Det klagas på dom som inte tränar och att dom bara slöar till
men sedan om man inte tränar helt "seriöst" så är det också töntigt och fel.
Har sett klagomål på att folk är ute och går stavgång fast det är bevisat bra träning.
Jag tycker det är bra om folk rör på sig mer sedan få man väl välja den motion som passar var och en och för den nivån man är på.
Om en tant kallar det för att gymma tycker jag det är ok och hon var hur jäkla ball som helst. Om jag vore hälften så tuff i hennes ålder så skulle jag vara nöjd om jag nu ens lever vid 92.
AFanatic
2005-01-18, 21:45
Ja verkligen är man så pigg vid 92 ska man vara mycket glad..Att ha den inställning som hon hade...ja hon rockar!
Tyckte att dem hade riktigt vettiga åsikter, dem kanske inte byggde så mycket muskler. Men i den åldern är det inte det som allt handlar om :thumbup:
Tricklev
2005-01-19, 10:08
Galet bra dokumentär! :hbang:
Spelade in allting på in VHS och är redo för runda två snart *popcorn*
Allan says Säg inte gymma!
tycker också att dom var coola
ibland förstår jag inte folk här inne
Det klagas på dom som inte tränar och att dom bara slöar till
men sedan om man inte tränar helt "seriöst" så är det också töntigt och fel.
Har sett klagomål på att folk är ute och går stavgång fast det är bevisat bra träning.
Jag tycker det är bra om folk rör på sig mer sedan få man väl välja den motion som passar var och en och för den nivån man är på.
Om en tant kallar det för att gymma tycker jag det är ok och hon var hur jäkla ball som helst. Om jag vore hälften så tuff i hennes ålder så skulle jag vara nöjd om jag nu ens lever vid 92.
De som klagar är 1. Inte speciella gamla 2. Har inte tränat speciellt länge 3. Tycker att de är häftiga för att de går på gym, och folk som inte tränar som coleman är töntar, även de själva inte är i närheten.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.