Visa fullständig version : Supermatt och Jay-Z fläskar sig mot "Bästa fysiken"
Jaha, så var det dags för årets händelse. Fototävlingen "Bästa fysiken". Målet av alla mål. The big kahuna. The big bang. Le cout d'etat. Någon kommer vinna och en hel drös kommer oplacerade. Däribland supermatt och Jay-Z! Oplacerade alltså...:)
Supermatts träningsjournal (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=31999)
Jay-Z träningsjournal (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=31930)
Och nu kommer bilderna. :laugh:
Jay-Z - relajado med ett väldigt gulligt blåmärke.
Matte_Maiden
2005-01-17, 21:11
Rejäl pungsvett på sista bilden! :D
Ni ser ut att ha tränat bra! :hbang:
Supermatt - dubbel biceps
Supermatt - dubbel biceps bakifrån
Jay-Z - dubbel biceps en vända till
Supermatt - lights out lat spread :laugh:
Jay-Z - lights out game over lats spread *cry*
Supermatt - most muscular
Jay-Z - least muscular *innocent*
Rejäl pungsvett på sista bilden! :D
Ni ser ut att ha tränat bra! :hbang:
Jag gjorde som den belgiska tyngdlyfterskan. :D
För att ytterligare förnedra mig....mage och ben.
Supermatt - lats spread framifrån
The_RobRoy
2005-01-17, 22:27
Fanns ju en del kött på er ;)
Bara kämpa på :thumbup:
Fanns ju en del kött på er ;)
Bara kämpa på :thumbup:
Jupp, om du med kött menar fläsk så... :D
supermatt
2005-01-18, 10:37
Siktar på att gå ner ca 5kg till april. Blir till att ha järnkoll på kosten.
Muskelmassan är det nog tyvärr inte mycket att hinna göra något åt :cryout:
/Supermatt
Kan tillägga att jag siktar på 7 kilo i minskning till april. Att landa på 75 kilo. Vägrar bli lättare än så.
feta armar jaaayz *flex*
Det håller jag med om! :D
Sparrisen
2005-01-18, 21:09
Jag känner igen gymmet men ej muskelknuttarna... *flex*
Jag känner igen gymmet men ej muskelknuttarna... *flex*
Vi är mest där på kvällar så att vi kan gömma oss i vassen. :D
Edit: Tack för kommentarer till tråden. :)
Ser bra ut :thumbup:
Bara att genomföra deffen ordentligt (och kanske lite mer färg :D ) så blir det kanon.
Ser bra ut :thumbup:
Bara att genomföra deffen ordentligt (och kanske lite mer färg :D ) så blir det kanon.
Tackar!
Ja, färgen kanske inte är den bästa just nu... :em: Tänkte köra en brun-utan-sol dusch lagom till fototävlingen. Just nu är man lite...ja...blek? :D
Tog en sån här också...glömde det häromdagen..
supermatt
2005-01-20, 11:28
Färg och deff, jajamensan! Ska bli intressant, har aldrig deffat förut.
Vägde mig imorse: 78.8 kg och 89 cm runt magen.
s_himself
2005-01-20, 12:17
Tog en sån här också...glömde det häromdagen..
har du problem med ryggen eller höften? Ser ut som du är sne :)
har du problem med ryggen eller höften? Ser ut som du är sne :)
Inte vad jag vet, vickade nog för mycket på rumpan när jag poserade. Eller så är det fettvalkarna som gör det. Eller en sned fotograf? Vet faktiskt inte.. :)
Det är inte så att du anspänner höger vad/ben då?
Det är inte så att du anspänner höger vad/ben då?
Nu när du säger det så. Jag placerade antagligen det benet en bit bakom. Problemet löst! Tack, Klo! :)
pellepedal
2005-01-22, 16:03
Är Jay-Z med i klubben FRONT?
Är Jay-Z med i klubben FRONT?
Haha. Tog mig ett tag innan polletten trillade ned. Men ja, det är jag. Har inte riktigt orkat säga upp det. Och måste erkänna att det är ganska så smidigt med hemleverans. :)
pellepedal, då?
pellepedal
2005-01-22, 20:44
Haha. Tog mig ett tag innan polletten trillade ned. Men ja, det är jag. Har inte riktigt orkat säga upp det. Och måste erkänna att det är ganska så smidigt med hemleverans. :)
pellepedal, då?
Jo, men visst.. .Måste väl erkänna att jag faktiskt har ett par likadana i samma färger p åmig nu som du har på bilderna. :thumbup:
Jo, men visst.. .Måste väl erkänna att jag faktiskt har ett par likadana i samma färger p åmig nu som du har på bilderna. :thumbup:
Oh, kinky. :laugh:
supermatt
2005-01-31, 13:15
Färg och deff, jajamensan! Ska bli intressant, har aldrig deffat förut.
Vägde mig imorse: 78.8 kg och 89 cm runt magen.
11 dagar senare - 77.8 kg och 88 cm mage. Går inte särskilt fort. Har dock börjat med morgonpromenader 2-3 ggr i veckan vilket jag hoppas ska göra lite skillnad.
bra jobb!
vad hamnar ni på för vikter i bänkpress och armcurl som exelpel med den fysiken?
nyfiken...
bra jobb!
vad hamnar ni på för vikter i bänkpress och armcurl som exelpel med den fysiken?
nyfiken...
Tror vi båda ligger på runt 90 kilo i bänken på 3 set med 5 reps i varje set. Stångcurlen är väl ungefär 44 kilo på 3 set med 5 reps i varje set.
Supermatt gör väl en 200-220 i marklyft, 5-6 dips med 30 kilo extra.
Jag kör väl en 15 strikta chins, 7-8 med 20 kilo extra.
Kika gärna i våra journaler om du vill ha en mer komplett bild, men ovanstående var ett ungefär. :)
jag måste kolla på era armprogram. båda har bra armar, bästa muskelgruppen på båda. tom
jag måste kolla på era armprogram. båda har bra armar, bästa muskelgruppen på båda. tom
Tack, Jense. Det är ingen rocket science direkt (vad jag vet), utan mest mycket stångcurl och hyfsat många set. :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.