Logga in

Visa fullständig version : Träna med sin tränare

z_bumbi
2005-01-17, 20:41
Jag har upptäckt att många PT:s tränar tillsammans med sina adepter och undrar lite hur mycket mer klienten får betala för den tjänsten.
Det vore kanske inte fel att någon gång i framtiden kunna få ett halvdant träningspass avklarat samtidigt som man kan lägga på 30-40% på priset.

Megatuttarna
2005-01-17, 20:44
Jag har upptäckt att många PT:s tränar tillsammans med sina adepter och undrar lite hur mycket mer klienten får betala för den tjänsten.
Det vore kanske inte fel att någon gång i framtiden kunna få ett halvdant träningspass avklarat samtidigt som man kan lägga på 30-40% på priset.

Idag var det en instruktör på Frescati som lade sig på en större medicinbollsliknande grej och försökte flyga såg det ut som. Tillsammans med tjejen som hon skulle gå igenom allt med, haha fy fan vad glad jag blev när jag såg det, tänkte på lekis direkt.

Semiramis
2005-01-17, 21:49

Och det betalar folk för! Nåja, det är väl inte knäppare än en del på mitt gym som mest verkar betala för att berätta för sina tränare (och resten av gymet) hur jobbigt de har på jobbet, eller vilka fina middagar de varit på eller hur duktiga de var i skidbacken eller i löparspåret innan de fick den där förargliga skadan. När jag lägger mina surt förvärvade slantar på en tränare så går all uppmärksamhet till mig och inget annat.

stahlberg
2005-01-18, 17:17
Tänk om jag kunnat träna då jag har en adept i salen. Då hade jag kanske varit i form själv!! Tyvärr hör jag till de stackare som bara kan koncentrera mig på en sak i taget (så det får bli adepten som tränar då).