Visa fullständig version : Present shape
Blev lite inspirerad här av sheogorath, och slänger därför upp ett par bilder, dom är tagna för en knapp vecka sen tror jag det var, vikten ligger på ca. 83 kilo på 190cm (storch varning :D )nått kilo upp sen förra bilderna alltså. Nåväl here goes:
Matte_Maiden
2005-01-16, 20:52
Bra rygg! *flex*
Sheogorath
2005-01-16, 20:53
Instämmer. Mycket bra rygg! Du har en symmetrisk kropp, helt klart. Stora händer också. Bra för marken :D Du är duktig på att få ut latsen i dubbel bicce framifrån. Det var kanske det jag hade mest problem med idag när jag poserade med Hallar, och det är därför vi skippade dom bilderna. Svår pose tycker jag. Du lyckas :thumbup:
Avsaknad av tricce, det är fan min sämsta muskelgrupp om man inte räknar vaderna :D
Bra rygg! *flex*
:cheers:
Sheogorath
2005-01-16, 20:56
Bra mage!
shit jobba på benen gosse! annars tycker jag ryggen och biccarna såg bra ut!
Instämmer. Mycket bra rygg! Du har en symmetrisk kropp, helt klart. Stora händer också. Bra för marken :D Du är duktig på att få ut latsen i dubbel bicce framifrån. Det var kanske det jag hade mest problem med idag när jag poserade med Hallar, och det är därför vi skippade dom bilderna. Svår pose tycker jag. Du lyckas :thumbup:
Tackar mannen! :cheers: Nee posa e fan inte lätt! trött som fan blir man oxå efter ett tag Tyckte inte jag lyckades alls med nån pose :D
shit jobba på benen gosse! annars tycker jag ryggen och biccarna såg bra ut!
Ja benen är helt klart prio ett nu, efter triccarna, har slarvat riktigt mycket med benträningen på sistone, hade faktiskt bättre och större ben innan, ska försöka hämta upp det nu.
mer mat :D, bra sideburns!
s_himself
2005-01-16, 22:28
Mått?
Du har ungefär samma längd som mig och nästan samma vikt, jag är 3cm längre och väger typ 2-3 kilo mer :)
kul att jämföra *flex*
Mått?
Du har ungefär samma längd som mig och nästan samma vikt, jag är 3cm längre och väger typ 2-3 kilo mer :)
kul att jämföra *flex*
hehe där ser man! har mest gamla mått:
Bröst: 107
biccar: 36
Underarm: 30.5
midja: 81
ben: 57.5 :em:
vader: runt 38
nacke: 39
mer mat :D, bra sideburns!
haha tack ska du ha :D
Matig rygg!
Men framförallt, jääävligt bitiga å stabila sideburns!
Fiint !!!
Pollisarna måste bort *flex*
M
s_himself
2005-01-17, 12:32
hehe där ser man! har mest gamla mått:
Bröst: 107
biccar: 36
Underarm: 30.5
midja: 81
ben: 57.5 :em:
vader: runt 38
nacke: 39
Kul, haha nästan samma mått också :smokin:
Well, jag har mina mått från när jag börja träna i sommras, så nu ligger vi kanske lika :bpump:
Fiint !!!
Pollisarna måste bort *flex*
M
haha men vafan då! du är bara avundsjuk :D
Matig rygg!
Men framförallt, jääävligt bitiga å stabila sideburns!
haha a det är fan Mr. olympia klass på dom :laugh:
Kul, haha nästan samma mått också :smokin:
Well, jag har mina mått från när jag börja träna i sommras, så nu ligger vi kanske lika :bpump:
när kommer journalen???
bicep_wannabe
2005-01-17, 22:59
Ser riktigt bra ut ju.. Vet hur du känner dig.. Är 193cm och en bit över 80.. Svårt att se resultat :) Och har haft samma sideburns också.. Nästan skrämmande ;) Lycka till i framtiden!
Den midjan vill jag ha! *slänger ut kylskåpet*
Ser riktigt bra ut ju.. Vet hur du känner dig.. Är 193cm och en bit över 80.. Svårt att se resultat :) Och har haft samma sideburns också.. Nästan skrämmande ;) Lycka till i framtiden!
now that's some scary shit! , upp med bilder! :naughty:
Den midjan vill jag ha! *slänger ut kylskåpet*
mm är väl lyckligt lottad där, tror jag hade en midja på 76 när jag började träna, endast 67 kilo lätt :devil:
bicep_wannabe
2005-01-18, 11:58
Hehe, nja.. Får träna lite till.. Vågar knappt se mig i speglen ens.. men sugen på att låta de gamla goa side burns växa ut i friheten..
s_himself
2005-01-18, 17:58
när kommer journalen???
jag vågar inte :em:
finns ju bilder om du söker, *flex*
jag vågar inte :em:
finns ju bilder om du söker, *flex*
har sökt men inte hittat några, har du en länk månne??
s_himself
2005-01-18, 23:04
har sökt men inte hittat några, har du en länk månne??
Joo :) http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=31786
3 mån gammla dock. fast vet inte om så mycket har hänt sedan dess, förutom att benen har blivit lite bättre!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.