handdator

Visa fullständig version : före deff.

hassezilla
2005-01-15, 17:38
Slänger upp lite bilder. Har börjat tjuvdeffa lite inför beach 2005. 177 cm 80 kg. ska ner till 75 innan sommaren!!

Megatuttarna
2005-01-15, 18:01
Fettberg, deffa på bara!

Vad har du för mål? Samma ram som Kate Moss?

Ät för i helvete!

hassezilla
2005-01-15, 18:06
Fettberg, deffa på bara!

Vad har du för mål? Samma ram som Kate Moss?

Ät för i helvete!
tack för den.

Matte_Maiden
2005-01-15, 18:12
Snygg frilla! Bra armar men sämre rygg.

Lycka till med träningen! :)

Megatuttarna
2005-01-15, 18:16
tack för den.

Alltså deff är det sista du ska tänka på. Bara att bygga, bygga, bygga. Deff kommer långt senare. Just nu har du en bra grund att bygga vidare på.

Droog
2005-01-15, 18:29
tack för den.

Hårt men sant. Iom att du kör byggarposer på dina bilder och slänger upp dem på ett träningsforum så kommer du att få kritik från folk som har sitt ideal inom kroppskulturens ramar. Dessa ramar orkar du inte knuffa in dig i, du är för liten för det.

Lyd Tittiemans råd - bygg vidare.

hassezilla
2005-01-15, 18:36
Hårt men sant. Iom att du kör byggarposer på dina bilder och slänger upp dem på ett träningsforum så kommer du att få kritik från folk som har sitt ideal inom kroppskulturens ramar. Dessa ramar orkar du inte knuffa in dig i, du är för liten för det.

Lyd Tittiemans råd - bygg vidare.
oja, kanske inte vore en dum ide! Drar upp kaloriintaget istället!

Bucyrus
2005-01-15, 18:38
Akta dig så du inte blir förkyld....ser ut som det är korsdrag! i rummet(om man kollar på frillan).....Annars så, träna å ät på bara. / H.

hassezilla
2005-01-15, 18:47
Akta dig så du inte blir förkyld....ser ut som det är korsdrag! i rummet(om man kollar på frillan).....Annars så, träna å ät på bara. / H.
haha, jo håret är det enda som växer :D

Piranha
2005-01-15, 22:26
Skön frilla ... du ser ut som Harry i Dum & Dummare i den :)

http://www.jimcarreyonline.com/movies/graphics/dumbsoundtrack.jpg

30cm
2005-01-15, 23:45
Jag tyckte inte det såg jättespinkigt ut, som sagt en bra grund. Men om man bulkat kontinuerligt i ett eller två år så kan det vara kul att deffa och få fram tvättbrädan då och då, right?
Om syftet med byggning är att se bra ut på beachen är det inget fel med att deffa. Om syftet är att tävla nån gång i framtiden kanske det är bättre att bulka.

aliquis
2005-01-16, 00:27
Han har ju dock redan skaplig definition om man kikar på benen? nåja, kan säkert skita i det och bara träna vidare eller bränna bort lite mer fett om han nu hellre vill det.

Hades
2005-01-16, 02:59
5 kg på 5 månader. Då får du ligga i!

Skämt åsido, jag tycker också du gör bättre i att bygga vidare.

Zakath
2005-01-16, 10:21
Som alla säger, du gör bättre i att bygga.
MEN du kanske vill få fram rutorna, och då behöver du ju bara få bort ett par kg, sen kan du fortsätta bygga. Så om du verkligen vill deffa så gör det, man ska få ha roligt också :cheers:

swiftin
2005-01-16, 12:59
Jag tycker att huvudsaken är att du trivs. Gör du det inte nu, kan du ju göra som Zakath säger, deffa bort några kilo. Det tar inte lång tid alls.

hassezilla
2005-01-16, 20:16
Som alla säger, du gör bättre i att bygga.
MEN du kanske vill få fram rutorna, och då behöver du ju bara få bort ett par kg, sen kan du fortsätta bygga. Så om du verkligen vill deffa så gör det, man ska få ha roligt också :cheers:

Precis tänkte plocka fram rutorna nu. Har aldrig haft framme dom förr och blev lite inspirerad av alla andra som börjat deffa. Tror dock att jag överdrev lite lätt om att gå ner till 75. räcker nog med 77 - 78 kg skulle jag tro. Orkar inte börja bygga nu i vår, lyckades få 42 i överarmsmått så jag klarar mej på det till hösten, då jävlar blir det bulk, ska upp till 95 igen!! :eating: