Visa fullständig version : Bil utan körkort..
Någon här som är insatt nog för att berätta om det är möjligt för mig att få ut "min" leasing/företagsbil utan att inneha körkort? Låt säga att jag drar ned till Saab och ber att få hämta ut min bil, o så begär dom leg i form av körkort.
Kan jag då låta en vän följa med o så jag kan få ut den ur garaget?
Dom lär ju knappast kolla körkortsregistret. Dom vill ju bara bli av med sin bil.
Det är bråttom..
Ehm, vad skall du med bilen till? Du får ju inte köra den ändå.
Och nej, jag tror inte att du kan plocka ut bilen med hjälp av en kompis.
//Jörgen
Jag måste ha bilen i jobbet. Det borde gå att ta ut bilen på det sättet. Jag visar ID och skriver på alla papper. Polaren visar körkort och får köra hem.
Åk dit med polaren. Säg att du är så jävla bakis att han får köra. Bara du legitimerar dig. De kommer att strunta i om du har körkort eller inte.
allan
Vad ska du egentligen ha bilen till om du inte har körkort? Eller har du blivit av med körkortet nyligen?
Autowah: Den här tråden startade jag! Im not on trial here!
Jag är en bra kille, räcker inte det?
Tack för svaret Allan!
Autowah: Den här tråden startade jag! Im not on trial here!
Jag är en bra kille, räcker inte det?
Inte om du har tänkt köra utan körkort vilket det låter som. ;)
Visst. Det är lite förkastligt att köra bil utan körtkort. Men åker man dit får man vackert betala böterna eller ta sitt straff.
J.Saarela
2005-01-15, 00:27
Visst. Det är lite förkastligt att köra bil utan körtkort. Men åker man dit får man vackert betala böterna eller ta sitt straff.
Exakt..får man fråga indraget eller aldrig haft?Va utan mitt i 3månader nyss,fy fan vad lat man är märkte jag då:)
Tja såvida du KAN köra bil vilket jag förutsätter så är det väl inte mitt problem. :)
Metal_boy_
2005-01-15, 00:32
det räcker nog me att dom kolar legget...dom kollar nog inget register
Löjtnant Blank
2005-01-15, 00:37
Äh, om pensionärer ska få förstöra trafikrytmen med sina fula bilar kan väl du också få köra då och då.
Min bror backade förresten sönder grannens bakdörr i eftermiddags, det var pinsamt. I en rättvis värld borde du få överta hans körkort eftersom han kör sämre än tre dåliga.
Jo, jag kan köra bil och ha kört i 6 år från o till.
Det enda jag har missat är väl egentligen halkbanan. Dock har jag har jag kört åt helvete två gånger i halkan.
Det enda jag har missat är väl egentligen halkbanan. Dock har jag har jag kört åt helvete två gånger i halkan.
Vafan är det inte lättare att gå att ta kortet då? :confused:
Har du ett hyffsat jobb där du kan få ut tjänstebil kan du väl lätta lägga ut de 2000-2500kr (eller vad det nu kostar) ungefär det kostar att ta körkortet. Är du så säker på din sak i trafiken så lär det ju inte vara något problem :nono:
s_himself
2005-01-15, 01:24
Ta körkort och kör efter det. Tycker det va ett jäkla stimm och tjat om att följa lagar och allt för inte så länge sedan... tycker ni inte så längre?
Jag SKA ju ta körkort, men jag kommer inte hinna ta det innan jag behöver det bara. Om jag nu får ut biljäveln så kommer nästa problem. Och det är att jag då o då behöver hyra en bil. DET blir trixigt.
Pellefant
2005-01-15, 01:31
Jag SKA ju ta körkort, men jag kommer inte hinna ta det innan jag behöver det bara. Om jag nu får ut biljäveln så kommer nästa problem. Och det är att jag då o då behöver hyra en bil. DET blir trixigt.
Snudd på omöjligt, biluthyrarna måste enligt lag kolla körkort av den som hämtar bilen och ska bruka den. Även på återkommande företagskunder som hämtar bil varje gång, detta pga att folk ha blivit av med kortet från förra tillfället.
Tror de kan få problem med försäkringen om de inte gör det, därför är de så noga.
Det där med försäkringen är ju inte ens något att tänka på. Äger jag inte kortet så gäller ingen försäkring öht. Men jag lär hinna ta kortet på 6 veckor så det känns inte så farligt. Lämplighetsintyg+halka+teori+uppkörning=6 veckor..
Det där med försäkringen är ju inte ens något att tänka på. Äger jag inte kortet så gäller ingen försäkring öht. Men jag lär hinna ta kortet på 6 veckor så det känns inte så farligt. Lämplighetsintyg+halka+teori+uppkörning=6 veckor..
vart ska du hitta uppskrivningsplats o uppkörning inom 6 veckor i sthml? är väl flera månaders väntetid där
Megatuttarna
2005-01-15, 03:50
vart ska du hitta uppskrivningsplats o uppkörning inom 6 veckor i sthml? är väl flera månaders väntetid där
Han kör upp i Södertälje?
Har själv kört hoj i en massa år utan att ha lappen .. men
Tänk dig om du är vållande till en personskada eller värre och inte har lappen , jag tvivlar inte på att du är en bra förare , men det hjälper knappast ändå , jag är tveksam på att något försäkringsbolag skulle täcka ev skador.
ja bokade uppkörningstid i förrgår o fick en nu på måndag.....
gäller bara att man håller sig dessa dagar o inte använder bilen som står så sött parkerad utanför dörren...
känns som man skulle ångra om man torska nu på sluttampen..
Har själv kört hoj i en massa år utan att ha lappen .. men
Tänk dig om du är vållande till en personskada eller värre och inte har lappen , jag tvivlar inte på att du är en bra förare , men det hjälper knappast ändå , jag är tveksam på att något försäkringsbolag skulle täcka ev skador.
Nej nej det gör dom definitivt inte. Skulle han smälla och torska på det så kommer han få pröjsa varenda krona själv, och få ett hårdare straff.
Jag har jobbat som biluthyrare på flera olika företag och kan säga att du kommer att få problem om du ska hyra bil utan körkort!! Tror däremot att du kan stå som hyresman (kommer inte ihåg riktigt) men att du har med en kompis som visar sitt körkort och står som förare på bilen.
Tog förresten mitt körkort på tiodagars intensiv kurs, skrev upp den sista dagen och körde upp en vecka senare!
Kan man köra bil och är en bra förare så ska det inte vara några problem med att fixa ett körkort.
Då behöver du juh bara ta halkan göra teoriprovet och sen köra upp...
Personligen fattar jag inte hur du kan få ett jobb där du måste köra bil utan att ha körkort.
Så om jag vore du skulle jag inte hämta ut bilen du måste ha på jobbet för det är ett jobb du inte ska förns du får köra bil....vilket du inte får.
Fixa kortet kan du göra snabbt sen kan du hämta bilen och börja jobba igen.
Du får inte körkortet innan du behöver det?
Man ska omöjligt kunna hamna i en sutuation där man behöver ett körkort innan man har ett...
Man behöver bara körkort om man ska köra bil och har man inget så behöver man inte köra bil då får man vackert gå eller cyckla eller använda andra färdmedel buss,tåg,flyg,spårvagn,taxi eller tunnelbana
Svårt tydligen att fatta att man inte kör bil utan körkort, att man inte kör bil full och att man inte kör en bil som inte är okey (b/s/f)
Klarade du inte halkbanan är du riktigt dålig på att köra bil och har således inte i trafiken att göra!
nordlander
2005-01-15, 14:49
Har jobbat som biluthyrare, du kommer måsta visa körkort. Men det är ju så enkelt som att din kompis hyr bilen i sitt namn och då är det bara han som måste visa körkort.
körkortsteori... :naughty:
http://www.df.lth.se/~mikaelb/vagmarken/korkortsteori-sve.shtml
Garnax: Jag bad inte om nån jävla morallektion, o speciellt inte från en som har så uppfuckade värderingar som du.
Linnet: Jag har aldrig kört halkbana, jag har bara halkat runt privat.
Ladd: Vart bokade du tid? Hur länge pluggade du teori? Kan du skriva min teori åt mig? =) Det finns pengar att tjäna..
Garnax: Jag bad inte om nån jävla morallektion, o speciellt inte från en som har så uppfuckade värderingar som du.
Ladd: Vart bokade du tid? Hur länge pluggade du teori? Kan du skriva min teori åt mig? =) Det finns pengar att tjäna..
Uppfuckade värderingar? Det ska någon som inte drar sig för att köra bil utan körkort säga. Det är kanske inte så farligt att köra bil packad heller?
Simpelt: Ska du köra bil ska du ha ett körkort...
Någon borde gett dig ett par moralkakor under dina tidigare levnadsår så skulle jag slippa nu...
Moral och moral...sunt förnuft
Jag hoppas att om du råkar ut för en bilolycka och inte har körkort ska en "läkare" utan utbildning behandla dig...
Garnax:
Skulle uppskatta om du inte skrev i de trådar jag startat så dom slipper besudlas av dina långa meningslösa utlägg.
Du hjälper mig inte, du gör mig bara förbannad att du tror att jag ska ta åt mig av det DU skriver!
Sätt dig istället och vänd på dina småslantar för din risiga jävla resa till Rumänien eller vafaan det var du drömde om.
Arnesson
2005-01-16, 03:08
Garnax har ju så jävla rätt. Kör du utan körkort, ät du en jälva idior. That´s it.
Ta körkort som alla andra, och kör bil sen.
Va fan håller folk på o kör motorcykel/bil utan körkort för?
Jävla idioter......
Chrilleman
2005-01-16, 06:32
Och du tycker att du har bra värderingar???
Kört bil av och till i 6 år utan körkort? Eller gäller det övningskörning?
Ljugit för arbetsgivaren för att få ett jobb som kräver körkort. Om du är inblandad i en olycka när du kör din tjänstebil utan körkort så lär du få sparken (vilket är helt rätt).
Drar in dina polare i dina olagligheter för att kunna hämta ut din bil eller hyra bil (vilket gör dem till brottslingar också).
Jag antar att du skojade angående teoriskrivandet, med tanke på din smiley.
Kort sagt. Är du en bra kille så vill jag inte vara det.
haha.. Jag tror MacLeod kör bil bra mycket bättre än alla som skäller på han..hahahahahahh
haha.. Jag tror MacLeod kör bil bra mycket bättre än alla som skäller på han..hahahahahahh
*screwy*
Det är väl inte det som det handlar om.
Vad händer om han krockar? För det kan man göra även om man är världens bästa bilförare.
//Jörgen
*screwy*
Vad händer om han krockar? För det kan man göra även om man är världens bästa bilförare.
//Jörgen
Trafikförsäkringen täcker skadorna som macleod har orsakat på egendom och personer under förutsätning att bilen är skattad,besiktiad och har betald trafikförsäkring.
Garnax har ju så jävla rätt. Kör du utan körkort, ät du en jälva idior. That´s it.
Ta körkort som alla andra, och kör bil sen.
Va fan håller folk på o kör motorcykel/bil utan körkort för?
Jävla idioter......
För att det är så jävla dyrt att ta körkort. Folk i detta landet hänger upp sig så jävla mycket på ett ynkligt plastkort :sleep:
Personligen fattar jag inte hur du kan få ett jobb där du måste köra bil utan att ha körkort.
Han sa väl att han hade ett...
Får en bil i företaget och har inte körkort ännu, och så vare med det :)
För att det är så jävla dyrt att ta körkort. Folk i detta landet hänger upp sig så jävla mycket på ett ynkligt plastkort :sleep:
Det håller jag med om, helt idiotiskt att man hänger upp sig på ett jävla kort.
Precis som man hänger upp sig på saker som att läkare ska vara legitimerade osv.
Det är inte lappen det är vad lappen står för...färdiga studier.
Jag kan ha en LITEN förståelse för folk som har körkort för bil och kör motorcyckel ibland innan man hinner få sitt MC kort.
Men det är för att om man har körkort kan man teorin och praktiken i trafiken
och kan man hantera en motorcyckel som bara är en maskin så är det halvokey.
Det är inte bara för din saks skull du ska ha en liten lapp, det är för alla andra i trafiken också du ska ha den. Ska du vara på vägen ska du vara kompitent. Det är du inte innan du läst på och klarat teorin, klarat halkan och kört upp.
Igentligen är du det inte då heller då man kanske fortfarande saknar rutin.
Kom inte och säg ett piss om att jag skiver eller vad jag skriver. Just nu beter du dig som en riktigt idiot. Vad är det som är så svårt att förstå?
Man kör inte bil utan körkort om man inte sitter med någon brevid sig och har en övningskörslapp där bak och ett godkännade från myndigheter i handsfacket.
Och nej jag räknar inte med att du tar åt dig av logiken jag pratar om och jag förstår att du blir arg. Alla barn blir arga när man säger att dom inte ska ta på plattan för att den är varm och dom ger sig inte förns dom får bränna sig.
Och för att ta åt dig av logiken att man ska ska "utbilda" sig till förare innan man kör måste du ha en hjärna och den verkar avlägsen just nu...
*screwy*
//Jörgen
Hmm delvis rätt...
Men många har ju hängtuppsig på att han inte klarat halkbannan. Som han inte ens gjort.. Alltså all kör utbildning var ju bara till föratt man skulle klara proven. Min erfarenhet har jag skapat själv i bilen. Sedan om han är redo att ta ev. följder av att köra utan kort får det stå för han. *slap*
Arnesson
2005-01-16, 12:12
Dyrt?
Kostar några tusenlappar, vem skulle inte kunna spara ihop till det?
Det med kortet har Garnax redan svarat bra på.
Dyrt?
Kostar några tusenlappar, vem skulle inte kunna spara ihop till det?
Det med kortet har Garnax redan svarat bra på.
En intensivkurs där allt ingår har jag sett för runt 6000kr
Går att göra betydligt billigare om man vill...
En månads sommarjobb när man är 18...
Det handlar ju inte bara om att kunna hantera bilen. Minst lika viktigt är det att veta vilka situationer som kan vara farliga och där man måste vara extra uppmärksam. Det är inte alltid så lätt att veta sådant innan någon berättat det för en.
Och du tycker att du har bra värderingar???
Kört bil av och till i 6 år utan körkort? Eller gäller det övningskörning?
Ljugit för arbetsgivaren för att få ett jobb som kräver körkort. Om du är inblandad i en olycka när du kör din tjänstebil utan körkort så lär du få sparken (vilket är helt rätt).
Drar in dina polare i dina olagligheter för att kunna hämta ut din bil eller hyra bil (vilket gör dem till brottslingar också).
Jag antar att du skojade angående teoriskrivandet, med tanke på din smiley.
Kort sagt. Är du en bra kille så vill jag inte vara det.
Jag har inte påstått att jag har hög moral. Den här tråden handlar om att få ut en bil fort, och ta körtkort sen. Ja, jag har kört bil i 6 år utan körkort från o till. Precis som i Australien så anses det vara det bästa sättet att bli en fulländad bilförare, att köra själv. Hur skulle mittt jobb få reda på att jag krockat och inte har körkort? Tror du att jag är minderårig och att företaget står som förmyndare?
Sen att du tror det är olagligt att en polare visar ett körkort för att jag ska få ut en bil bevisar ju bara att du är lika sänkt som Garnax.
Varför skulle jag skoja om teoriprovet? De flesta förare som har haft körkort i 10 år klarar inte av teorin igen utan att sätta sig i skolbänken. Alltså kan jag lika bra be någon som redan suttit där göra den åt mig.
Arnesson: Är det inte det ena så är det andra, sa flickan som blödde näsblod.
Garnax:
Sätt dig istället och vänd på dina småslantar för din risiga jävla resa till Rumänien eller vafaan det var du drömde om.
vad har min semester med det att du ska köra omkring bland människor utan körkort att göra?
Vad den kostar, hur bra hotellet är och hur bra jag kan leva 2 veckor i Rumänien eller Bulgarien har du ingen aning om.
Men då du tydligen inte har råd att ta körkort så anar jag bara en avund i dessa meningar...
Helt seriöst har jag inte läst något så idiotiskt som detta sedan Alle inte kunde fatta att man inte bara kan betala skatt för exakt det man själv kostar i skattepengar...
Pudzianovski
2005-01-16, 12:26
Varför skulle jag skoja om teoriprovet? De flesta förare som har haft körkort i 10 år klarar inte av teorin igen utan att sätta sig i skolbänken. Alltså kan jag lika bra be någon som redan suttit där göra den åt mig.
Jag tycker precis likadant. Varför kan inte någon annan göra de kurser jag missade i gymnasiet.
Så jag kan söka till universitetet istället.
Så där kan man ju inte resonera. "Bara för att alla andra är okunniga spelar det ingen roll om jag också är det."
Även om det bär mig emot; jag gillar inte MacLeods attityd - måste jag hålla med honom. Han bad inte om en lektion i hur man bör bete sig. Han har väl redan bestämt sig. Vad får ni ut av att skriva till honom att det är farligt och dumt?
Edit: Men generellt tycker jag att det borde vara mycket större koll på fordonstrafiken. Det handlar ju om miljoner av potentiella mördare på över ett ton som kör runt på våra gator.
Det håller jag med om, helt idiotiskt att man hänger upp sig på ett jävla kort.
Precis som man hänger upp sig på saker som att läkare ska vara legitimerade osv.
Det är inte lappen det är vad lappen står för...färdiga studier.
Jag kan ha en LITEN förståelse för folk som har körkort för bil och kör motorcyckel ibland innan man hinner få sitt MC kort.
Men det är för att om man har körkort kan man teorin och praktiken i trafiken
och kan man hantera en motorcyckel som bara är en maskin så är det halvokey.
Det är inte bara för din saks skull du ska ha en liten lapp, det är för alla andra i trafiken också du ska ha den. Ska du vara på vägen ska du vara kompitent. Det är du inte innan du läst på och klarat teorin, klarat halkan och kört upp.
Igentligen är du det inte då heller då man kanske fortfarande saknar rutin.
Kom inte och säg ett piss om att jag skiver eller vad jag skriver. Just nu beter du dig som en riktigt idiot. Vad är det som är så svårt att förstå?
Man kör inte bil utan körkort om man inte sitter med någon brevid sig och har en övningskörslapp där bak och ett godkännade från myndigheter i handsfacket.
Och nej jag räknar inte med att du tar åt dig av logiken jag pratar om och jag förstår att du blir arg. Alla barn blir arga när man säger att dom inte ska ta på plattan för att den är varm och dom ger sig inte förns dom får bränna sig.
Och för att ta åt dig av logiken att man ska ska "utbilda" sig till förare innan man kör måste du ha en hjärna och den verkar avlägsen just nu...
Garnax det finns ingen anledning att bli otrevlig eller hur :)
Däremot så är det ganska så störigt om folk hela tiden försöker ge moralkakor, macleod ställde en fråga och sedan så försöker alla att förklara vet och etiket för honom.
Pudzianovski
2005-01-16, 12:32
Även om det bär mig emot; jag gillar inte MacLeods attityd - måste jag hålla med honom. Han bad inte om en lektion i hur man bör bete sig. Han har väl redan bestämt sig. Vad får ni ut av att skriva till honom att det är farligt och dumt?
Det kallas positiv påverkan..står på sidan 191 i teoriboken.
:thumbup:
Det kallas positiv påverkan..står på sidan 191 i teoriboken.
:thumbup:
Va?
Pudzianovski
2005-01-16, 12:35
Va?
Svar på din fråga.
Svar på din fråga.
Hur mycket tror du att han lyssnar på ett gäng killar som förmodligen är yngre än honom och försöker uppfostra honom?
Pudzianovski
2005-01-16, 12:38
Hur mycket tror du att han lyssnar på ett gäng killar som förmodligen är yngre än honom och försöker uppfostra honom?
Jag vet inte. *popcorn*
Ja, det här är fruktansvärt spännande.
Garnax: Du har alltid varit idioten här, det kommer ingen att ta ifrån dig.
Sen att du har dina efterföljare är en helt annan sak.
Vill ni ha en morallektion borde ni ta den med någon som lyssnar eller starta en egen tråd.
Skärp dig nu va. Och håll dig på en vettig nivå.
Vill du köra bil skall du skaffa körkort. Det kan väl inte vara så jäkla svårt att fatta. Inget körkort, ingen bil.
//Jörgen
Tja visst bör macleod ha körkort innan han kör, det är väl självklart. Det vet han nog själv med men av någon anledning "måste" han köra iaf och det lönar föga att peka finger. Orka.....
Men sluta fråga om råd angående hur man fuskar på teorin, redan den första frågan passar sig inte riktigt här på kolo imo.
tack.
Det var inte jag som började med att kalla någon för idiot. Och jag lyssnar inte på dig mer för att du är moderator. Som någon sa, jag har redan bestämt mig.
Pudzianovski
2005-01-16, 12:56
De mest märkliga i tråden är personen som postat frågar om saker som anses olagliga och tror att alla ska vara snälla och svara utan mothugg.
Trodde jag inte. Men det hade räckt med svaren givetvis.
Att folk blir upprörda och förbannade är ju bara en bonus.
s_himself
2005-01-16, 13:01
Det var inte jag som började med att kalla någon för idiot. Och jag lyssnar inte på dig mer för att du är moderator. Som någon sa, jag har redan bestämt mig.
Haha,
Mamma: NU SLUTAR NI BRÅKA OMEDELEBUMMS!
"det va inte jag som börja! *cry* "
:rolleyes:
Till frågan:
Du ska hämta ut en bil fort som du inte borde ha, som du ska använda i ett jobb du inte borde fått. Så du kan köra omkring fast det olagligt.
Jadu, vad ska man ge dig för råd?
Hur ska man kunna hjälpa dig med att göra allt detta som du inte borde på bästa vis...
Att du kan säga dom saker du sagt i denna tråd och samtidigt kalla mig idiot är för mig det optimala beviset på totalt obefintlig självgranskning.
Till frågan:
Du ska hämta ut en bil fort som du inte borde ha, som du ska använda i ett jobb du inte borde fått. Så du kan köra omkring fast det olagligt.
Hur ska man kunna hjälpa dig med att göra allt detta som du inte borde på bästa vis...
Att du kan säga dom saker du sagt i denna tråd och samtidigt kalla mig idiot är för mig det optimala beviset på totalt obefintlig självgranskning.
Är nog första gången jag håller med dig om nåt Garnax(hoppas det här inte blir nån vana :D ;) )
När vi skulle hyra släpp hade polarn glömt sitt kort, så en kompis fick visa sitt sen var det lungt.
Good luck bro.
Till frågan:
Känner du igen följande? "Kom inte och säg ett piss om att jag skiver eller vad jag skriver. Just nu beter du dig som en riktigt idiot. "
Och som sagt, jag vill inte ha dina jävla råd öht. Så sluta skriv några eller adressera dom åt någon annan för helvete.
Jag gillar inte MacLeods attityd.. han borde hänga i förorten ett tag...
Du har sagt det två gånger i den här tråden. Men det är ju bra att upprepa sig så att du uppmärksammas. Och jag har hängt i förorten mer än du kan jag lova.
Jag gillar inte MacLeods attityd.. han borde hänga i förorten ett tag...
och lära sig att följa lagen? ;)
Du har sagt det två gånger i den här tråden. Men det är ju bra att upprepa sig så att du uppmärksammas. Och jag har hängt i förorten mer än du kan jag lova.
Heh, blev du rånad? :D
närrå. skojaba. kram. du e säkert G
Trance, lära sig att inte vara så kaxig i onödan bara, man vet aldrig vad som är vad och vem som är vem. Tänk om Garnax skulle åka hem till honom och hålla en 9mm mot hans panna.. vem vet.
Trance, lära sig att inte vara så kaxig i onödan bara, man vet aldrig vad som är vad och vem som är vem. Tänk om Garnax skulle åka hem till honom och hålla en 9mm mot hans panna.. vem vet.
Bäst att du aktar dig nu, han har hängt i förorten mer än du.
Bäst att du aktar dig nu, han har hängt i förorten mer än du.
Jo, bäst jag sätter på mig min huvudbonad av aluminium...
närrå MacLeod, jag skojar bara med dig, kram osv. inget illa menat, du e söt
Sluta prata om Garnax Bolio.
Sen är jag aldrig kaxig i onödan.
Löjtnant Blank
2005-01-17, 00:16
Tänk om Garnax skulle åka hem till honom och hålla en 9mm mot hans panna.. vem vet.
Ha, ha. Vilken syn. "Eyo, MacLeod! Westside Katrineholm, that's what's up! Och ge fanken i att köra utan färdbevis!"
Ha, ha. Vilken syn. "Eyo, MacLeod! Westside Katrineholm, that's what's up! Och ge fanken i att köra utan färdbevis!"
:laugh: :laugh: :laugh:
Ha-ha. Ja, det skulle vara some sick shit! Men möjligheten finns ju! Vem vet? Garnax kanske är en kriminell förortsblatte själv! Vi kan ju inte riktigt veta liksom... :D
Ahmed Al-Garnax keepin' it G
s_himself
2005-01-17, 00:22
Ha-ha. Ja, det skulle vara some sick shit! Men möjligheten finns ju! Vem vet? Garnax kanske är en kriminell förortsblatte själv! Vi kan ju inte riktigt veta liksom... :D
Han la väl upp någon bild på sig själv när han va nyvaken eller nåt... tyckte han såg lite halvkriminell ut :D
Han la väl upp någon bild på sig själv när han va nyvaken eller nåt... tyckte han såg lite halvkriminell ut :D
URL!!!!!!
s_himself
2005-01-17, 00:23
URL!!!!!!
ska bara komma ihåg vart.... snokar lite.. brb
EDIT: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=31280&page=4&pp=15&highlight=kamera+mobil
det va dock inte den jag tänkte på.. ska finnas en annan
edit2: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=35615&page=3&pp=15&highlight=kameramobil
där har vi den *popcorn*
Det är bara ringa din polare i hooden och agera innan.
Edit: Sett på filmer att gangsterz ibland sover i badkaret pga dess skydd mot kulor.. Ett tipps till dig!
ska bara komma ihåg vart.... snokar lite.. brb
EDIT: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=31280&page=4&pp=15&highlight=kamera+mobil
det va dock inte den jag tänkte på.. ska finnas en annan
edit2: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=35615&page=3&pp=15&highlight=kameramobil
där har vi den *popcorn*
Damn, Garnax SER fan ut som en kriminell förortsblatte. Seriöst, han ser ut som min kusin. Och min kusin är kriminell. Garnax? Mardin? Är det du? :/ Hej..?
Det är bara ringa din polare i hooden och agera innan.
Edit: Sett på filmer att gangsterz ibland sover i badkaret pga dess skydd mot kulor.. Ett tipps till dig!
Oj, jag glömde skratta osv. Det stavas "tips" och inte "tipps", förresten. Brorsan.
Metal_boy_
2005-01-17, 03:18
ta körkortet, det e bara dynga på. Jag läste igenom boken på 2 veckor sen gjorde jag teorin o halkan, samt uppkörningen..klarrt! körkortet kostade endast 3000:-
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.