Visa fullständig version : Bilder på en Kolozzeum lärd medlem
johnnytex
2005-01-14, 14:45
Första måste jag tacka för all hjälp jag fått på detta forum, verkligen lärt mig mkt!
Lite bakgrundsfakta till bilderna:
Ålder: 18år
Tränat: Tränad i ett halv år innan jag blev medlem här, de 6mån gav inget! Sedan har jag varit medlem sedan somras, då kom resultaten oxå. Eller lite bättre iaf.
Jag tycker sj mina bröst och lats suger röv. Benen är jag ganska nöjd med, vader är konstigt nog min bästa grupp, eller? Det andra är ju inte jätte massivt eller men...Iaf kika och säg vad ni tycker, vad är bra/dåligt, såga mig inte helt.
Lite possitiva kommentarer hade varit kul, men som sagt säg vad ni tycker!
*uppdate* *uppdate*
Här hittar ni lite nyare bilder! (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=40651)
*uppdate* *uppdate*
johnnytex
2005-01-14, 14:47
och så en bild på vader och ben
Ni får ursäkta men jag vet inte rikrigt vad alla poser heter, och jag är inte jätte bra på dem heller. Lär mig!
johnnytex
2005-01-14, 14:48
och så en "krabba"??
johnnytex
2005-01-14, 14:48
mer ben:
johnnytex
2005-01-14, 14:50
dubbel biceps?
johnnytex
2005-01-14, 14:50
en sista bild framifrån:
Lite stats tack :)
vikt, längd, styrka osv
johnnytex
2005-01-14, 14:54
Eftersom jag lärt mig allt av er medlemmar :love: så får ni oxå ta emot kritiken! :D
johnnytex
2005-01-14, 14:55
Eftersom jag lärt mig allt av er medlemmar :love: så får ni oxå ta emot berömmet/kritiken! bra va :laugh:
Oj shit glömde!
Stats:
Vikt: 73kg
Längd: 184cm
Hmms några massiva rekord har jag inte men detta är väl kanske relevant:
Knäböj: 8 reps @ 100kg
Marklyft: 8 reps @ 100kg
Mer vågar jag itne skriva för det andra suger röv...
J.Saarela
2005-01-14, 14:56
Den andra posen heter how gay is this pose :D
johnnytex
2005-01-14, 14:57
Den andra posen heter how gay is this pose :D
Haha, ja jag vet, de flesta poserna ser gay ut, men bara för the public så är jag itne det :D
Varför kan jag inte editera mitt första inlägg´ :confused: vill ju lägga in mina stats där...
J.Saarela
2005-01-14, 14:59
Haha, ja jag vet, de flesta poserna ser gay ut, men bara för the public så är jag itne det :D
Synd för det finns en kille här som heter Jense som är det och skulle passa dig bra.Blir snyggt då du får på lite massa om du bibehåller samma hårdhet :thumbup:
Herkulez
2005-01-14, 15:01
allt ser ut att sitta på plats, nu är det bara mer massa som gäller, good luck mate :thumbup:
vill ha din hårdhet =(
johnnytex
2005-01-14, 15:04
allt ser ut att sitta på plats, nu är det bara mer massa som gäller, good luck mate :thumbup:
vill ha din hårdhet =(
Åh tack! Det värmer när sådana biffar som du säger sånt :thumbup:
ser bra ut tycker jag!! bara att köra på!! Dock tror jag din fysik skulle se bättre ut med lite mer fläsk på (tills du fått lite mer muscle så att säga), så ät, ät, ät :) men som sagt, ser riktigt bra ut för att bara ha tränat 6 (?) månader! :thumbup:
johnnytex
2005-01-14, 15:26
ser bra ut tycker jag!! bara att köra på!! Dock tror jag din fysik skulle se bättre ut med lite mer fläsk på (tills du fått lite mer muscle så att säga), så ät, ät, ät :) men som sagt, ser riktigt bra ut för att bara ha tränat 6 (?) månader! :thumbup:
Tack :love: Det är så kul när ni är så snälla, blir laddad för dagens pass :)
Jag har tränat i ett år. Varav halva året var på ett skit gym, där en PT satt ihop ett skit schema till mig. Jag fick hänga runder i deras maskiner, och de lärde mig nada om kosten. Det var 6 skit månader.
Men jag bytte som sagt sedan till ett gym jag älskar nu. Då blev jag medlem här oxå och lärde mig mkt av er. Så sammanlagt 1 års gymmande. Sedan har jag 10 år av fotboll/innebandy före det. Men skada satte stopp för fotbollen så nu styrketränar jag bara, mkt roligare :)
The_RobRoy
2005-01-14, 15:38
Riktigt bra armar :thumbup:
johnnytex
2005-01-14, 15:51
Riktigt bra armar :thumbup:
:em:
Jag har sedan min barndom varit "tanig" och haft smala armar etc. Kan nästan inte säga hur skönt det är att höra från någon att mina armar var bra, wiiie :)
AHHHHHHH, lite inspiration för deffen ;D Thääänks, nu ska jag ut och bränna lite fett! :D
johnnytex
2005-01-14, 16:10
AHHHHHHH, lite inspiration för deffen ;D Thääänks, nu ska jag ut och bränna lite fett! :D
Hehe, tack så mkt :) Kul om du blev inspirerad :em: !
hobbitar
2005-01-14, 18:02
Ser bra ut! Men vinkla handflatorna innåt när du gör dubbelbiceps framifrån, då får du bättre peak på köttet!
johnnytex
2005-01-14, 18:31
Ser bra ut! Men vinkla handflatorna innåt när du gör dubbelbiceps framifrån, då får du bättre peak på köttet!
Ah, varför gjorde jag inte det :smash: Tack för tipset, får göra det nästan gång det är dags!
The Somberlain
2005-01-14, 19:05
Testa att inte ha stånd nästa gång du plåtar ;)
Skämt åsido, ser bra ut =)
X-Change
2005-01-14, 23:45
Påminner om migsjälv när jag nyss börjat träna! Vägde då 65 kg på 183 cm! ;)
Fast jag var blek, slapp och vek! Men du har absolut hårdheten och en skitbra grund att köra vidare på! :thumbup:
Jag fick t ex för mycket midja på mina ca 20 kg som jag gick upp, eftersom min kost bestod av "skit" istället för att tänka kvalitivt! Så gör inte mitt misstag utan läs, ät och väx!
Mått hade varit intressant att läsa med! :)
Ser fram emot nästa foto-session från dig! Lycka till!
johnnytex
2005-01-14, 23:55
Påminner om migsjälv när jag nyss börjat träna! Vägde då 65 kg på 183 cm! ;)
Fast jag var blek, slapp och vek! Men du har absolut hårdheten och en skitbra grund att köra vidare på! :thumbup:
Jag fick t ex för mycket midja på mina ca 20 kg som jag gick upp, eftersom min kost bestod av "skit" istället för att tänka kvalitivt! Så gör inte mitt misstag utan läs, ät och väx!
Mått hade varit intressant att läsa med! :)
Ser fram emot nästa foto-session från dig! Lycka till!
Tack så mkt! Ja, jag får lägga upp igen efter ett tag, tänkte testa kreatin, skulle varit kul och se på dessa bilder och jämföra med nytagna efter en kreatin period. Påminner om dig, då ska jag genast spana in dina resultat ;)
Ja, jag vill verkligen försöka lägga på mig mer muskelmassa men är också rädd för att "specka" till mig, så jag vill öka långsamt, ingen tokbulk alltså.
Läser ju här varje dag :naughty:
Jag har tyvär inga dagsaktuella mått att bjuda på, men kan plocka fram ett måttband sedan om ni vill höra måtten. Det är dock inga massiva mått vi snackar om...
johnnytex
2005-01-15, 16:36
Glömde en bild! Iaf här kommer den:
OscarWolf
2005-03-26, 23:54
Ser redigt bra ut, vad var dina stats innan du borjade trana? *nyfiken*
Vi verkar ha ungefar lika kroppar du och jag, jag har kanske lite bitigare armar och du har klart kraftigare ben (MASTE FA FART PA DOM JAVLARNA! :whipped: )
Keep up the good work! :hbang:
(sa har ser jag ut for ovrigt http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=40430 )
johnnytex
2005-03-27, 00:18
Ser redigt bra ut, vad var dina stats innan du borjade trana? *nyfiken*
Vi verkar ha ungefar lika kroppar du och jag, jag har kanske lite bitigare armar och du har klart kraftigare ben (MASTE FA FART PA DOM JAVLARNA! :whipped: )
Keep up the good work! :hbang:
(sa har ser jag ut for ovrigt http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=40430 )
Tack så mkt :)
Spanade in dina bilder, grymma ökningar du gjort! När jag började, för drygt ett år sedan nu, så låg jag på 65kg. På bilderna ligger jag på 75kg. Jag har varit väldigt, väldigt smal. Och jag är ju fortfarande smal. På gott och ont.
Jag är absolut inte stark. Och är fortfarande inte det, lever på mitt låga bf, faktiskt hehe. Det enda som jag kommer på för stats innan jag började träna var att jag tog 40kg i bänken haha. Läckert! Sedan har jag faktiskt inga stats.
Ska nog lägga upp fler bilder här i tråden nu i nästa vecka då polaren kommer hem med sin kamera. *flex*
Mmm, bra försök... jag känner nog igen Emil när jag ser honom! :D
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/stringemil.gif (http://www.string-emil.de)
Den här tråden var ju inte direkt purfärsk, går träningen framåt?
johnnytex
2005-03-27, 00:24
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/stringemil.gif (http://www.string-emil.de)
Haha, what the fuck! Vet inte vem Emil är men grymt snygga kalsonger och ben har han :D
Jodå det har ökat sakta men säkert sedan dessa bilder togs. Tror ni ska få nya nu i veckan. Så får själva se vad ni tycker :)
Kaboffastar
2005-03-27, 00:59
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHA :D :D :D HAHAHAHHAHAHAHA
:laugh: :laugh: :laugh:
kolos konstnär har varit i farten!
Haha, what the fuck! Vet inte vem Emil är men grymt snygga kalsonger och ben har han :D
Jodå det har ökat sakta men säkert sedan dessa bilder togs. Tror ni ska få nya nu i veckan. Så får själva se vad ni tycker :)
Det är bara att trycka på bilden så får du veta mer om denna konstige man. :)
johnnytex
2005-03-27, 12:40
Det är bara att trycka på bilden så får du veta mer om denna konstige man. :)
Det var bland det värsta jag sett, haha *spy*
Men helt klart hade han gjort sig bättre med mina sexiga ben *flex*
Folk klagar när det läggs upp bilder utan "underkläder", men vad hände här? :hbang: :cryout:
Folk klagar när det läggs upp bilder utan "underkläder", men vad hände här? :hbang: :cryout:
Nu blandar du ihop forumen igen. Hur är det med minnet? Här är vi mer liberala än ett visst annat forum (som vill vara anonymt) men det ska vara sans och reson på det också.
allan
ska ja vara riktigt ärlig ser de mer ut som anorexia än vältränad kropp, men med tanke på din ålder och såså har du precis hunnit börja bygga kropp så får man väll se.
Skivstång
2005-03-28, 07:11
Börja äta MAT så kommer musklerna för just nu ser det ju mer koncentrationsläger-looken än ett muskelpaket
johnnytex
2005-03-28, 12:09
ska ja vara riktigt ärlig ser de mer ut som anorexia än vältränad kropp, men med tanke på din ålder och såså har du precis hunnit börja bygga kropp så får man väll se.
Ledsen att rubba din världsbild men 75kg på 183cm har aldrig varit anorexia och kommer antagligen aldrig bli det heller. Jag har aldrig fattat det, kan man inte vara smal utan att ha anorexia, för övrigt brukar anorexia vara ett favorit ord för tjockisar som blundar för sitt eget fett.
Men det var din åsikt och det var därför jag lade ut bilder, kommer kanske fler som tycker som du.
johnnytex
2005-03-28, 12:12
Börja äta MAT så kommer musklerna för just nu ser det ju mer koncentrationsläger-looken än ett muskelpaket
Jag vill absolut inte springa iväg i viktklasserna, tar det hellre lite saktare och håller koll på fettet än tokbulkar. Öka sakta har nog min melodi, så man har koll på sina ökningnar. När jag var sjuk, nä inte anorexia utan annat, så låg jag på 80kg, det såg inte snyggt ut. Tycker helt enkelt det är snyggare med lite definerade muskler än muskel som ligger under ett specklager och som inte syns.
Ahahaha det är ju String Emil!.. :D :D
För er som inte hängt med på att String Emil är något av en internet kändis så här är hans sida.. :D
http://www.beepworld.de/members64/string-emil/
Skivstång
2005-03-28, 14:20
Jag vill absolut inte springa iväg i viktklasserna, tar det hellre lite saktare och håller koll på fettet än tokbulkar. Öka sakta har nog min melodi, så man har koll på sina ökningnar. När jag var sjuk, nä inte anorexia utan annat, så låg jag på 80kg, det såg inte snyggt ut. Tycker helt enkelt det är snyggare med lite definerade muskler än muskel som ligger under ett specklager och som inte syns.
Jo du är riktigt rippad...hade du tränat ett år?? det är ju inte länge så det där kommer nog bli bra sen när du får lite kött på kroppen. Och det är nog smart att inte tokbulka blir så jobbigt att ta bort späcket sen....men kom ändå ihåg att äta så musklerna får sitt och växer
johnnytex
2005-03-28, 15:12
Jo du är riktigt rippad...hade du tränat ett år?? det är ju inte länge så det där kommer nog bli bra sen när du får lite kött på kroppen. Och det är nog smart att inte tokbulka blir så jobbigt att ta bort späcket sen....men kom ändå ihåg att äta så musklerna får sitt och växer
Snart ett och halvt år faktiskt :D Prioritering är inte att ta 100kg i bänkpress eller ngt likande, mitt mål träningen är det visuella, jag skiter i om jag tar 20kg i bänkpress, så länge det ser snyggt ut på kroppen så :)
Jag ska lägga upp nya bilder efter träningen idag, så kan ni få se hur ni tycker det gått sedan dessa bilder! Kan dock varna personer som inte gillade anorexia-looken att blunda för jag iaf inte specka till mig nämvärt. Men, men sluta jiddra, vi tar det när bilder anländer i eftermiddag/kväll :thumbup:
Skivstång
2005-03-28, 19:07
Snart ett och halvt år faktiskt :D Prioritering är inte att ta 100kg i bänkpress eller ngt likande, mitt mål träningen är det visuella, jag skiter i om jag tar 20kg i bänkpress, så länge det ser snyggt ut på kroppen så :)
Jag ska lägga upp nya bilder efter träningen idag, så kan ni få se hur ni tycker det gått sedan dessa bilder! Kan dock varna personer som inte gillade anorexia-looken att blunda för jag iaf inte specka till mig nämvärt. Men, men sluta jiddra, vi tar det när bilder anländer i eftermiddag/kväll :thumbup:
koncentrationsläger-looken beror ju inte bara på lågt BF utan oxå på avsaknandet av muskler...men det kommer nog när du börjar :eating:
ser framemot dom nya bilderna
såg att du hade lagt in dom i en ny tråd nu
johnnytex
2005-03-28, 19:22
*rolleyes*
Här är de nya bilderna (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=40651)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.