handdator

Visa fullständig version : Fet-Slartis "före deffen"-bilder

Sidor : [1] 2 3

Slartibartfast
2005-01-13, 10:44
Det är bara när man tar några bilder i klart osmickrande ljussättning som man märker hur fet och äcklig man är :D

Seriöst. Jag tror ingen har fått så katastrofala skitresultat av styrketäning som jag. Inga resultat på över två år. Överväger hårt att lägga ner allt vad gymträning heter, men som sagt, först en deff.

Såhär ser jag ut i nuläget. 182 cm 96-97 kg 80% kroppsfett. Får nog gå betydligt lägre än 90 som jag först hade tänkt mig för att jag någonsin ska våga ta av mig tröjan. :cryout:
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/12januari2005.jpg

Slartibartfast
2005-01-13, 10:50
Något sånthäringa skulle jag vilja se ut som, men jag kommer inte att bli lika deffad som vare sig Brad eller Vic och jag kommer ALDRIG att bli så massiv som Vic. Drömma får man i alla fall.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/forebilder.jpg

Detta är vad jag kanske kunde uppnå om deffen gick perfekt. Inte så pjåkigt efter över fyra års träning, eh? *smaka min sarkasm*
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/brad_i_snatch.jpg

Detta är hur jag är rädd att det hela slutar.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/spete.jpg

Ja, jag är motiverad! :thumbup:

Klo
2005-01-13, 10:53
Bra rygg :thumbup:
Mindre bra tits...

Hoppas du postar nya pics när du deffat klart, ska bli kul att jämföra.

Grisen
2005-01-13, 11:02
Bra rygg och axlar! Snyggt träkors i bakgrunden :)

Slartibartfast
2005-01-13, 11:03
Bra rygg :thumbup:
Mindre bra tits...

Hoppas du postar nya pics när du deffat klart, ska bli kul att jämföra.
Nya bilder kommer alldeles säkert fram mot sommaren. :thumbup:

Ryggen är min bästa muskelgrupp. Kan ha att göra med att jag har utstående skuldeblad som ger lite "djup" i ryggen, vad vet jag. Titsen är urskit, jag vet. Min tjej sade att när jag flexar mina tits så ser de nästan ut som Eric Banas gör när de är avslappnade. *BURN* :D Tror knappast Bana gör över 140 i bänk, men vad vet jag.

racePete
2005-01-13, 11:04
Bilden längst upp till vänster och den nedersta ser ut att vara samma person med olika ljussättning...;)

Slartibartfast
2005-01-13, 11:07
Bra rygg och axlar! Snyggt träkors i bakgrunden :)

Tack! Axlarna tränar jag inte alls. De är ändå det enda som växer.
Korset är lite som en grej för mig:Hitta korset! (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=656949&postcount=102)

Slartibartfast
2005-01-13, 11:08
Bilden längst upp till vänster och den nedersta ser ut att vara samma person med olika ljussättning...;)

Tack.

Slartibartfast
2005-01-13, 11:14
Orsaken till varför titsen ser ut att suga är att jag ha så breda axlar/bröstkorg att titsen inte "räcker till" för hela bröstet, om ni fattar vad jag menar. Men i övrigt suger de faktiskt, men inte kanske lika mycket som de verkar göra.

X-Change
2005-01-13, 11:47
Du ser riktigt massiv ut, Slarti! Du kommer vara grym efter deffen, dvs om du lägger ner de där "jag är så fet, inte gjort några-framstegstankarna"! :smash:

Kör hårt! :thumbup:

Slartibartfast
2005-01-13, 11:51
Du ser riktigt massiv ut, Slarti! Du kommer vara grym efter deffen, dvs om du lägger ner de där "jag är så fet, inte gjort några-framstegstankarna"! :smash:

Kör hårt! :thumbup:

Tack det värmer! :cheers:

Mina mål är ju inte en tiondel av vad många andra här på brädan satsar på så nog är det väl självaste FAN om jag inte kan nå upp till dom!

Jag kämpar på.

Men det där med inga framsteg är faktskt sant. Inte en jävla ökning på två år. Var rejält svagare också nu första passen efter inledd deff, men det kan bero på att jag inte tränat på tre veckor. :em:

Karl_alfred
2005-01-13, 11:51
Kommer bli bra efter deff detta! Lycka till!

Slartibartfast
2005-01-13, 11:53
Kommer bli bra efter deff detta! Lycka till!

Tack, tack! :cheers:

ivandrago
2005-01-13, 11:54
Kom igen nu! Lite motivation är vad som krävs! Tror du måste ner till 80 om du ska se ut som vic eller brad på bilderna. Självklart kan du se ut så - men det krävs lite sisu.

Slartibartfast
2005-01-13, 11:56
Kom igen nu! Lite motivation är vad som krävs! Tror du måste ner till 80 om du ska se ut som vic eller brad på bilderna. Självklart kan du se ut så - men det krävs lite sisu.

Som Vic!? Skämtar du!? Jag måste upp till 130 och sen ner till 100 för att jag ska se någorlunda ut som Vic.

Brad är kanske inom räckhåll.

Tack för uppmuntran, dock! :cheers:

Halldin
2005-01-13, 12:11
Fullfölj nu deffen för fan. Tror det kommer bli bra. :thumbup:

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/slartideff.jpg

Thony
2005-01-13, 12:17
haha :thumbup:

Ser ju bra ut, alla snackar deff ? upp ett par kg istället ;)

cain
2005-01-13, 12:29
Ser ju bra ut Slarti, trodde du var mindre än så.
Men tuttarna ser ut att behöva växa lite.
Utöver det så kan jag bara säga lycka till. :)

Yankeee
2005-01-13, 13:26
Du har redan ett par Brad-ben, nu gäller det bara att få en Brad överkropp.

Nä, men seriöst. Din överkropp ser massiv ut, som en jätte eller något, seriöst. Du ser skum ut, på ett bra sätt :) Benen måste du jobba på, mycket.

Kämpa nu, tänk vad glad emilia skulle bli om hon hade en egen Brad. :bpump:

Slartibartfast
2005-01-13, 13:51
Du har redan ett par Brad-ben, nu gäller det bara att få en Brad överkropp.

Nä, men seriöst. Din överkropp ser massiv ut, som en jätte eller något, seriöst. Du ser skum ut, på ett bra sätt :) Benen måste du jobba på, mycket.

Kämpa nu, tänk vad glad emilia skulle bli om hon hade en egen Brad. :bpump:

Benen har vuxit två centimeter sedan jag lade av med knäböj och kör benpress för hela slanten, men bra är de ju inte som du säger.

The_RobRoy
2005-01-13, 14:18
Slartibast sluta whina, jag har tränat på gym mer än 1 år längre än dig och har typ ännu sämre resultat :em:

Tog mer i bänk för 1 år sen än nu osv.. ..har precis som dig värdelösa tits, men snea hantelpressar har fått rackarna att börja växa litegrann iaf :smokin:

kör så det ryker :thumbup:

glömde.. ..dina lats eju fan svingrymma, dom brukar ju först synas bra när man deffat ner sig, men du har ju värsta V:et trots att du har midja.. ..jag vill också ha :cryout:

Zlin
2005-01-13, 16:47
Ser nästan lite ut som brad-frisyr bakifrån. Skrämmande. :D

Big_Vik
2005-01-13, 17:09
Du är biff! :hbang: Med den massan (och ryggen Slarti, Ryggen!) behöver du nog inte vara rädd för att deffa, kommer se jättefint ut. (in a non-homosexuall-way ;)) :thumbup: Men du får ta och göra något åt titsen! :whipped:

Mons
2005-01-13, 17:09
jag tror du kommer få riktigt snygg kropp efter deffen. Du ser ut att ha en bra grund iaf.

adde
2005-01-13, 17:17
Det sämta med pecksen är att de ligger under en massa späck... De kommer se bättre ut kring 90 kg, kanske riktigt bra vid 85 :D

/adde

Yooo
2005-01-13, 17:24
Klart att du klarar Brad, bara att deffa bort lite muskler och fläsk. :smash:

Metal_boy_
2005-01-13, 18:40
som pitten???!! du lär ha 5kg mer rena muskler än vad han har...vad sksa du göra? svälta dig?

puppas
2005-01-13, 22:42
80% kroppsfett. [/IMG]

Veckans bästa :laugh: Garvade nästan av stolen !

Ser ju gött ut det där du, sluta gnäll :whipped:

Hades
2005-01-14, 01:41
Grofv! Om du slutar bete dig som en fjortonårig flicka som är missnöjd med sina ögonbryn så kommer du lyckas bra.

RobbeliRobban
2005-01-14, 09:39
Bra rygg o vida axlar. Ser hot ut Slarti.

Slartibartfast
2005-01-14, 09:54
Tack för alla kommentarer! :cheers:

Här är en bild som jag tog i morse för att försöka få fram titsen lite. Kanske syns bättre från sidan, men kassa är de i alla fall. Kanske börjar se hyggligt ut i -90.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/13januari2005.jpg

Och nej, jag har inte morgonstånd. Det är mitt naturliga put som råkade se lite konstigt ut där. :D

Klo
2005-01-14, 10:03
Dom (brösten) var nog inte riktiga så dåliga som jag trodde, blir bra med en deff.
Ta kort nån timma efter du vaknat nästa gång tack :thefinger

Slartibartfast
2005-01-14, 10:11
Ta kort nån timma efter du vaknat nästa gång tack :thefinger

Ögongodis för Arne. :D

(han är ju alltid så focuserad vid mitt skrevparti)

obesogen
2005-01-14, 10:21
Ser bitigt ut! En deff och lite solarium så ska nog det här gå vägen! :thumbup:

Slartibartfast
2005-01-14, 10:23
lite solarium så ska nog det här gå vägen! :thumbup:

Jag kör med Pez-looken fram till slutet av April ungefär. ;)

Tha Mass
2005-01-14, 11:34
Mer böj.

Slartibartfast
2005-01-14, 11:39
Mer böj.

Nej, mer benpress.

Böj funkar inte för mig. När jag började köra böj istället för benpress minskade mina ben med tre cm. Nu när jag bara kör benpress igen har jag fått tillbaka två cm. Ska aldrig köra böj mera. :nono:

Klo
2005-01-14, 11:41
Nej, mer benpress.

Böj funkar inte för mig. När jag började köra böj istället för benpress minskade mina ben med tre cm. Nu när jag bara kör benpress igen har jag fått tillbaka två cm. Ska aldrig köra böj mera. :nono:

Kör bägge då :whipped:

Slartibartfast
2005-01-14, 11:42
Kör bägge då :whipped:

Varför då??

Har jag gjort och resultaten blev bara skit. Fattar inte varför folk trugar på med att man måste köra böj. För mig personligen är det en skitövning.

RobbeliRobban
2005-01-14, 11:58
Varför då??

Har jag gjort och resultaten blev bara skit. Fattar inte varför folk trugar på med att man måste köra böj. För mig personligen är det en skitövning.

Ändra inte något som fungerar, dina ben växer av benpress, kör benpress!

Tha Mass
2005-01-14, 12:04
jag försöker inte truga på dig böj men eftersom benen ser ut som dom gör efter år av träning så kanske det inte är omotiverat med ett tips?

inget försök att nedvärdera dock men lägger man ut en bild på sig själv så antar jag att man vill få kommentarer och tips.

skulle jag lägga ut en bild mig själv tror jag enda kommentaren jag skulle få skulle vara: "bränn. fett. för. helvete. tjockis." :)

hur kan benen minska av belastning? har du kört ordentliga djupa böjar? front-squats? du måste ha utfört böjen på fel sätt. inte för att jag är någon byggare men tyngre övning för benen än böj finns inte. variera med smal stand, bred, mellan bred och superbred böj. EFTER det kanske du kan köra benpress (om du orkar). Personligen kör jag aldrig benpress men det beror förstås på att jag inte är byggare. lycka till. :bpump:

glömde dock att säga att övrekroppen ser ju ut att ha svarat bra på träningen så jag tror nog benen gör det också om du pressar dom lite.

Slartibartfast
2005-01-14, 12:56
Ändra inte något som fungerar, dina ben växer av benpress, kör benpress!

Tack för det. Det är det jag menar. :cheers:

Slartibartfast
2005-01-14, 13:06
jag försöker inte truga på dig böj men eftersom benen ser ut som dom gör efter år av träning så kanske det inte är omotiverat med ett tips?

inget försök att nedvärdera dock men lägger man ut en bild på sig själv så antar jag att man vill få kommentarer och tips.

skulle jag lägga ut en bild mig själv tror jag enda kommentaren jag skulle få skulle vara: "bränn. fett. för. helvete. tjockis." :)

hur kan benen minska av belastning? har du kört ordentliga djupa böjar? front-squats? du måste ha utfört böjen på fel sätt. inte för att jag är någon byggare men tyngre övning för benen än böj finns inte. variera med smal stand, bred, mellan bred och superbred böj. EFTER det kanske du kan köra benpress (om du orkar). Personligen kör jag aldrig benpress men det beror förstås på att jag inte är byggare. lycka till. :bpump:

glömde dock att säga att övrekroppen ser ju ut att ha svarat bra på träningen så jag tror nog benen gör det också om du pressar dom lite.

Det var inte alls meningen att snäsa av dig. Hoppas att du inte uppfattade det så. Olen pahoillani. :cheers:

Självklart tar jag emot tips. Jag gillar bara inte när någon försöker truga på mig något som bevisligen inte funkar för mig, no offence.

När jag började träna körde jag uteslutande böj och har alltid haft böj som en del av min benträning. Alltid noga med tekniken. Det var dock bara efter att jag slutade med böjarna och gick över till benpress endast, som benen började växa.

Har du sett hur mina ben såg ut före jag började träna? Då snackar vi stickor. :D Även om de ser ut som skit så är det ändå benen som växt proportionellt mest på kroppen.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/benjamforelse.jpg

Jag lägger betydligt mera energi på benen än på övriga kroppen. Det märker du om du ser mig på gymmet nån gång.

Slartibartfast
2005-01-14, 13:19
Måste säga att Castros trådar (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=22920) är en av mina inspirationskällor. Själv har jag inte hälften av den kunskap eller disciplin som han har, och inte samma motivation heller, men blir det någorlunda ditåt så vore jag helnöjd. :thumbup:

Yankeee
2005-01-14, 13:30
Fan Slarti, jag tycker att du har en heljuste kropp. Ser bitig ut, utan att se för bitig ut. Va gnäller du så mycket för? :D

Klo
2005-01-14, 14:06
Varför då??

Men du MÅSTE för det gjorde ju PLATZ..............

:angel:

Slartibartfast
2005-01-14, 14:33
Men du MÅSTE för det gjorde ju PLATZ..............
:angel:

Platz hade nog fått rejäla påkar bara av att cykla till jobbet nån dag i veckan. :D

Slartibartfast
2005-01-14, 14:37
Fan Slarti, jag tycker att du har en heljuste kropp. Ser bitig ut, utan att se för bitig ut. Va gnäller du så mycket för? :D
Tack! :em:

Jag är lite gnällig, men jag tycker jag ser ut som en anorektisk valross som har problem med insulinet, om du förstår vad jag menar.

De övre rutorna syns ju en aning på sido-bilden, och får jag fram de undre så är jag nöjd. Borde väl landa på en 85-90 kg, beroende på hur stark deffnojjan blir då vågnålen sjunker under 90.

Vic_1981
2005-01-15, 11:38
Något sånthäringa skulle jag vilja se ut som, men jag kommer inte att bli lika deffad som vare sig Brad eller Vic och jag kommer ALDRIG att bli så massiv som Vic. Drömma får man i alla fall.

Hehe, aldrig bli så massiv som mig, eller hur. Jag kan ju säga att jag är långt ifrån massiv på den där bilden, men kul att du tycker det.

Lycka till med dieten, är övertygad om att du kommer se grym ut när det är färdigt bara du ger 100%.

Slartibartfast
2005-01-17, 13:33
Hehe, aldrig bli så massiv som mig, eller hur. Jag kan ju säga att jag är långt ifrån massiv på den där bilden, men kul att du tycker det.

Lycka till med dieten, är övertygad om att du kommer se grym ut när det är färdigt bara du ger 100%.

Tack för det! :cheers:

Slartibartfast
2005-01-17, 15:30
Jag har lite tråkigt, så jag slänger upp en motivationsbild. Till vänster är alltså den ungefärliga fettmängden jag ska ner till. Lite mindre bullar på sidorna alltså. Inga märkvärdigheter, men får nog gå ner åtminstone till 90. Borde börja se hyggligt ut ifall jag inte torskar alla muskler också. Bara jag inte drar på mig angina nu när sambon har det. :(

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/rygg_vs_rygg.JPG

s_himself
2005-01-17, 17:37
Jag har lite tråkigt, så jag slänger upp en motivationsbild. Till vänster är alltså den ungefärliga fettmängden jag ska ner till. Lite mindre bullar på sidorna alltså. Inga märkvärdigheter, men får nog gå ner åtminstone till 90. Borde börja se hyggligt ut ifall jag inte torskar alla muskler också. Bara jag inte drar på mig angina nu när sambon har det. :(

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/rygg_vs_rygg.JPG

Du har ruggit breda axlar! Jag försöker föreställa mig dina bilder fast ett par kg lättare, och jag tror det kommer bli görfint! Du har ju faen muskler, och du ser ju inte fet ut heller..

God Lycka!

fintelligens
2005-01-17, 19:58
LÄSKI! ;)

Ahh, grym fysik. Grymma axlar och rygg som alla säger. Massa massa *love*

Baan
2005-01-17, 20:02
massivt...

bra rygg/axlar tycker jag, speciellt ryggen. Det som ser lite taskigt ut kan väl vara armarna, men reserverar mig för om bilderna är taskiga och jag blir lurad här, känns som det kan behövas lite mer massa för att konkurera med rygg/axlar och överkroppen i allmänhet.

Sen benen kunde ha vart bättre, men lite svårt avgöra där också

ser bra ut annars, du kommer säkert ha en hel del masas kvar även efter deffen, gäller ju tänka positivt :D

Slartibartfast
2005-01-18, 13:26
Tack för alla kommentarer!

Ja ryggen är min klart bästa kroppsdel, och så de jävla mutantaxlarna förståss ;) De kommer allid att vara värst, fast jag inte tränar dem.

Armarna kan se kassa ut för att de är långa urangutangarmar med fula muskelfästen. De mäter 43-44 cm, men det ser kanske inte ut så. :( Vad kan man. Jag blåser i alla fall på dem jävlarna allt vad tygen håller.

Baan
2005-01-18, 20:12
tror det är rygg/axlar som tar ut dom en del, 43-44 är ju inte dåligt men du har ganska stor överkropp så då behöver man rejäla armar också :)

har själv rätt taskiga armar (relativt till andra muskelgurpper) så ska inte säga att det blir bättre med tiden, verkar itne så på mig, dock kanske jag tränar fel/dåligt vem vet.

Herkulez
2005-01-18, 20:53

:
fyfan victor är gud :bow: , fattar inte hur han kan vara så rippad och grov samtidigt, måste ha grymma gener. Hade jag varit han hade jag satsat på att bli fotomodell för han är grymt vacker med, och smart som fan.

kolla bara hur perfekt hans rutor sitter, hur bicepsen och brösten sväller. skulle lätt ta hans kropp hellre än Levrones. Hans ansikte hellre än Schenkenbergs och hans IQ hellre än Einsteins.

Victor är vår tids grekiska gud, skulle inte vilja tävla mot han på paradise hotel :bow:

melchiorsen
2005-01-19, 00:22
Du kan nog få till de där ska du se!

Slartibartfast
2005-01-19, 08:54
Det är stört omöjligt att få benen att växa, så jag satsar på att deffa ner överkroppen istället, så blir jag kanske mera symmetrisk.

JA, jag vet att man inte kan deffa bara överkroppen, men jag har proportionellt mindre fett på benen än överkroppen, så benen bör inte bli så mycket mindre.

hammerchest
2005-01-19, 12:45
Slarti, var tränar du? Sports center?

Slartibartfast
2005-01-19, 12:53
Slarti, var tränar du? Sports center?

Nej för fan! Såna svindyra yuppieställen hittar man aldrig mig på! :nono:

Socis gym för hela slanten! :thumbup:

Tha Mass
2005-01-19, 13:42
Socis jyrää! :hbang:

Slartibartfast
2005-01-19, 14:46
Socis jyrää! :hbang:

Niinpä!

Var kul att språka med dig förra veckan. Hälsa din brorsa och tacka för råden, även om det nog var ungefär vad jag själv hade funderat.

Är dock ganska säker på att det är på kosten det skoftar. Jag får i mig typ 10 gram protein om dagen. För mycket kolhydrater och för lite protein. :(

Ska och träna ben imorgon eller på fredan. :hbang:

Jag har kört utfall förut, som din brorsa rekommenderade, och JÄVLAR vad jobbiga de är. Tar bra på baksidan. Men, som sagt blir man nog lynchad ifall man börjar köra utfall på socis. :D

Tha Mass
2005-01-19, 15:57
Niinpä!

Var kul att språka med dig förra veckan. Hälsa din brorsa och tacka för råden, även om det nog var ungefär vad jag själv hade funderat.

Är dock ganska säker på att det är på kosten det skoftar. Jag får i mig typ 10 gram protein om dagen. För mycket kolhydrater och för lite protein. :(

Ska och träna ben imorgon eller på fredan. :hbang:

Jag har kört utfall förut, som din brorsa rekommenderade, och JÄVLAR vad jobbiga de är. Tar bra på baksidan. Men, som sagt blir man nog lynchad ifall man börjar köra utfall på socis. :D

Tack detsamma. Jag skall också å träna på to och fre. Syns där!

Vic_1981
2005-01-19, 16:05
fyfan victor är gud :bow: , fattar inte hur han kan vara så rippad och grov samtidigt, måste ha grymma gener. Hade jag varit han hade jag satsat på att bli fotomodell för han är grymt vacker med, och smart som fan.

kolla bara hur perfekt hans rutor sitter, hur bicepsen och brösten sväller. skulle lätt ta hans kropp hellre än Levrones. Hans ansikte hellre än Schenkenbergs och hans IQ hellre än Einsteins.

Victor är vår tids grekiska gud, skulle inte vilja tävla mot han på paradise hotel :bow:

Vill inte sabba den här tråden men det känns som att jag måste lyfta fram Herkulez fysik i rampljuset här på kolo.

Herkulez gillar, förutom att styrketräna, att leka min sin hund samt hans granne.

Kolla in den här bilden, många håller säkert med mig när jag säger att Herkulez är världens bästa byggare för tillfället, kolla bara in den håriga bringan. Kroppen är som huggen ur sten, axlar och armar är inte från denna jord. Nacken får sitt tack vare den stora, tunga silverlänken som han har hängandes runt halsen, det är respekt mina damer och herrar.

Är det nån som ska rubba Coleman så är det Herkulez. :hbang:

Världens bästa byggare (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/attachment.php?attachmentid=10595&stc=1)

Chandler
2005-01-22, 20:30
Det är bara när man tar några bilder i klart osmickrande ljussättning som man märker hur fet och äcklig man är :D

Seriöst. Jag tror ingen har fått så katastrofala skitresultat av styrketäning som jag. Inga resultat på över två år. Överväger hårt att lägga ner allt vad gymträning heter, men som sagt, först en deff.

Såhär ser jag ut i nuläget. 182 cm 96-97 kg 80% kroppsfett. Får nog gå betydligt lägre än 90 som jag först hade tänkt mig för att jag någonsin ska våga ta av mig tröjan. :cryout:

Känns likadant för mig ibland, tro mig.. Kanske det är nånting i vattnet här? :D Du har förresten lite liknande kroppsbyggnad som mig, bara 10kg tyngre. :)

Slartibartfast
2005-01-23, 10:32
Känns likadant för mig ibland, tro mig.. Kanske det är nånting i vattnet här? :D Du har förresten lite liknande kroppsbyggnad som mig, bara 10kg tyngre. :)

Du är också en axelmutant med storkben och orangutangarmar? ;)

Nu när jag riktigt tänker efter så har jag faktiskt gått fram ungefär 50 kg i benpress det senaste året eller så, men allt annat har stått fuckin' stilla.

Slartibartfast
2005-01-26, 08:55
Jämförde en bild från januari 04 med en från januari 05 och det var absolut ingen skillnad. *cry*

Efter deffen ska jag dra ner på träningen ganska ordentligt. Det är inte värt ansträngningen helt enkelt.

Nere på 95 kg nu. Inga förändringar på måtten ännu, åtminstone inte på midjan.

Slartibartfast
2005-01-29, 12:56
Läste lite i Beyond Brawn idag och kollade i David P. Willoughbys formel för "optimum ideal standard" Det är ungefär samma som formeln på athletic-fitness.com

Dessa mått är uträknade för någon som är 182,88 cm lång (jag är 182)Nuvarande måtten är inom parentes:

Vikt: 89 kg (ca 95 kg)
Nacke: 42,7 cm (40)
Arm: 40,1 cm (43)
underarm: 33,5 cm (34)
handled: 19 cm (18)
bröst: 112 cm (122)
midja: 83 (92) :em:
höfter: 100,5 cm (102)
lår: 60,2 cm (65)
knä: 39,4 cm (41,5)
vad: 40,1 cm (42)
vrist: 23,6 cm (23)
axlar: 51,6 cm (ca 58)

Krävs nog att jag går ner åtminstone till 85 för att få ner midjan till 83 cm. Men jag kollar nog mest på foton för att bestämma mig om jag är nöjd eller inte. De här måtten är mest för att kolla hur bra de stämmer överens senare. Armarna och benen måste nog vara lite grövre än Willoughbys siffror, då de är så långa.

Det dummaste jag gjort under min byggarkarriär hittills är att jag varit glad över att ha gått upp i vikt utan att bry mig om vad vikten bestod av. Jag var bara glad för att jag gick upp i vikt och hade ingen koll på midjemåttet innan det var "för sent". Det har verkligen gått upp ett ljus för mig. Kommer aldrig att väga tresiffrigt igen.

Slartibartfast
2005-02-08, 13:24
Ok, kan någon klokare än jag förklara detta fenomen för mig?
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/januarifebruarifram.jpg
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/januarifebruarirygg.jpg

Som ni ser har jag gått ner 3,5 kg på en knapp månad (jag var sjuk en vecka så jag räknar inte den, så lite väl snabb viktnedgång kanske)

Hursomhelst så är ju bilderna exakt likadana. Liiiite borde ju synas skillnad på 3,5 kg.

Här är en jämförelse med då jag vägde knappt 100 för nästan ett år sedan och nuläget. Och nej, jag har inte fått smalare axlar (tyvärr) det är bara att den gamla bilden är den bästa av säkert 15 bilder, medan den nyare är en som jag bara knäppte på måfå utan att trycka till någon ordentlig pose. Sämre ljus är det också.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/99till94-5helkropps.jpg

Hur jävla mycket måste man gå ner innan det börjar synas!?

Klo
2005-02-08, 13:30
Syns på bröst å midja att du gått ned.
Fortsätt så, så kommer du snart se ut som Brad :D

Jay-Z
2005-02-08, 13:32
Slarti, släng ut ditt våghelvete bums. Den gör dig uppenbarligen bara mer förvirrad och nojjig. Använd måttband istället om du inte redan gör det.

För övrigt ser det visst ut som hänt saker. Du har minskat bra i midjan och i sidfläsket bakifrån. Hur många centimeter är det?

Kör på i samma spår så går det här bra, du verkar ju göra det mesta rätt, men du måste nog slappna av lite. Stresshormoner är säkerligen inte positivt för fettminskning.

Slartibartfast
2005-02-08, 13:37
För övrigt ser det visst ut som hänt saker. Du har minskat bra i midjan och i sidfläsket bakifrån. Hur många centimeter är det?

Noll.

Men, jag har bara mätt över navel, alltså ovanför de riktiga fettkorvarna, så det kan hända att det minskat något längre ner.

Tack för uppmuntran, Klo och Jay-Z.

Bara att fortsätta antar jag. Om det ser likadant ut kring 85 så är det ju nåt fel på riktigt. ;)

TrasMannen
2005-02-08, 14:04
Tycker också att man ser viss skillnad, speciellt på rygg!
jag tror resultatet kommer bli grymt, och du kommer slå brad med hästlängder!.

good luck slarti!

Jense
2005-02-08, 14:09
även om jag inte gillar dig, kusipe, så måste jag säga att dina kontorsdörrar har reducerats

Slartibartfast
2005-02-08, 14:14
Tycker också att man ser viss skillnad, speciellt på rygg!
jag tror resultatet kommer bli grymt, och du kommer slå brad med hästlängder!.

good luck slarti!

:cheers:

även om jag inte gillar dig, kusipe, så måste jag säga att dina kontorsdörrar har reducerats

HE HE. Tack.

Jag ser fortfarande ingen skillnad nånstans. möjligen lite mindre fett på midjan bakifrån.

Och det heter kusipÄÄ, persereikä. ;)

JJ
2005-02-08, 14:34
Visst ser man skillnad, antagligen tappar du fett väldigt jämnt över hela kroppen.

Slartibartfast
2005-02-08, 14:57
Visst ser man skillnad, antagligen tappar du fett väldigt jämnt över hela kroppen.

Ja, det kan nog vara det som är problemet. Armarna och benen får gärna vara feta bara midjan försvinner. :)

tigerofsweden
2005-02-08, 16:09
Det ser ju hur bra ut som helst Slarti!! Keep up the good work *yourock*
Brad har ju för fan inte en suck, riktigt härlig fysik har du, du kommer rocka när din deff är avslutad :bow:

lyckegard
2005-02-08, 16:23
Har du sett hur mina ben såg ut före jag började träna? Då snackar vi stickor. :D Även om de ser ut som skit så är det ändå benen som växt proportionellt mest på kroppen.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/benjamforelse.jpg

Jag lägger betydligt mera energi på benen än på övriga kroppen. Det märker du om du ser mig på gymmet nån gång.

Är inte vindsurfning (eller vad du gör på den vänstra bilden)träning?.

Till killen som startade tråden: bra ben!

Billy da Kid
2005-02-08, 17:54
"Seriöst. Jag tror ingen har fått så katastrofala skitresultat av styrketäning som jag. Inga resultat på över två år. Överväger hårt att lägga ner allt vad gymträning heter" ------>

Precis så känner jag också, mycket intressant detta. Har nämnligen liknande kropp (om man får säga så) ungefär samma stats oxå, men är 185 cm o lite mer hår på bringan o lite mer ölmage :D . Ska i vår försöka ta mig ner till 85kg.

Även om andra säger att de ser att man tränar så tycker jag att jag har ett väldigt dåligt resultat men försöker intala mig själv att det bara är jag själv som inte märker att man tränar, eftersom man ser sig själv i spegeln varje dag ;)

Hur gammal är du? Intressant att följa

Taurus
2005-02-08, 18:37
Nådigt tunna ben du hade innan :laugh:.
Nu ser det dock grövre och manligare ut! :hbang:
Me wish good luck :thumbup:

Slartibartfast
2005-02-09, 08:31
Hur gammal är du? Intressant att följa

25.

Slartibartfast
2005-02-09, 08:32
Till killen som startade tråden: bra ben!

Är du sarkastisk? :MrT:

Slartibartfast
2005-02-09, 08:33
Det ser ju hur bra ut som helst Slarti!! Keep up the good work *yourock*
Brad har ju för fan inte en suck, riktigt härlig fysik har du, du kommer rocka när din deff är avslutad :bow:
Du är härmed min allra bästa vän! :love:

Grahn
2005-02-09, 08:33
Är du sarkastisk? :MrT:

Sluta gnälla på dig själv så mycket Slarti ;)

Slartibartfast
2005-02-09, 08:48
Nådigt tunna ben du hade innan :laugh:.
Nu ser det dock grövre och manligare ut! :hbang:
Me wish good luck :thumbup:

Ja påkarna mätte väl kring 52 cm innan jag började träna (på våtdräktsbilden hade jag slötränat några månader) Jag fick ihop fingrarna runt låret.

Nu är de ju lika grova som Arnolds. ;)
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/arnoldlegscompare.jpg

Slartibartfast
2005-02-09, 08:49
Du är härmed min allra bästa vän! :love:

Efter Grahn förståss. :)

tigerofsweden
2005-02-09, 13:40
Efter Grahn förståss. :)

Det vet jag ej om jag kan acceptera :whipped: Säg att vi delar 1:a platsen så är det lugnt :love:

Baan
2005-02-09, 15:19
vaddå benen är väl inte så dåliga? du har ju fått lite markeringar osv, det är helt rätt.

Slartibartfast
2005-02-18, 11:11
Den här bilden är från den 15:e. Precis en månad in i deffen (tre veckor effektiv deff, en veckan sjuk) Ingen slående visuell skillnad, men midjemåttet har minskat med 3 cm precis över naveln och 4 cm under naveln (där fettet sitter) Arm- och benmåtten är oförändrade. Så jag tror att det går åt rätt håll. Bara att fortsätta med andra ord.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/one_month_deff.jpg

Brenner
2005-02-18, 12:01
kör hårt!!! Du måste vara optemistisk när det gäller deffen, är du inställd på att det kommer vara 100 % dåliga resultat som bäddar du din egna säng! Tänk posetivit peppa dig själv. Min deff börjar den första aprill www.brennersdeff.tk
du ger mig inspiration :thumbup:

s_himself
2005-02-18, 13:46
Den här bilden är från den 15:e. Precis en månad in i deffen (tre veckor effektiv deff, en veckan sjuk) Ingen slående visuell skillnad, men midjemåttet har minskat med 3 cm precis över naveln och 4 cm under naveln (där fettet sitter) Arm- och benmåtten är oförändrade. Så jag tror att det går åt rätt håll. Bara att fortsätta med andra ord.

Skitbra jobbat modellen! Det syns rätt mkt skilnad tycker jag! Keep up the good work! :thumbup:

Baan
2005-02-18, 14:25
ser bra ut! helt rätt.. tänk på att vissa har deffat nästan lika länge och tappar 100 gram (hehheh), jaja, det är kärvt

tycker jag ser en skymt av magmuskler på den nyare bilden2 :thumbup:

Slartibartfast
2005-02-18, 14:38
Tack killar! :cheers: Finns nog säkert 8-9 kg till att ta bort innan jag är nöjd, och det borde jag nog fixa tills sommaren.

Lyset
2005-03-05, 22:32
Hur går det? Dags för nya bilder snart?

Cilia
2005-03-05, 23:00
det syns men 3 kg är inte så mycket
jag tycker att det syns mest på benen dock som ingen annan har nämnt.
titta på dom!! musklerna syns på ett helt annat sätt nu än tidigare

Slartibartfast
2005-03-06, 10:24
Hur går det? Dags för nya bilder snart?

Någon som bumpar min tråd!? Va kul! :cheers:

Jo tack, det går hyffsat. Nere på knappt 93 kg nu, alltså fem kg mindre än då jag började. Går stadigt ner 0,5 kg i veckan. Det konstiga är att det inte syns överhuvudtaget. Har väl minskat fyra cm där jag är som fetast runt magen, men i övrigt har jag samma mått som då jag började. Jag är lika stark också. Har t.o.m ökat ca 10 kg på benpressen.

Tror jag ska skriva en guide senare om hur man deffar bort tio kg utan att det syns på kroppen. "Gå ner 10 kg psykisk energi på ett halvår". ;)

Hade tänkt lägga upp nya bilder den 15:e varje månad, så du får hålla dig ännu till nästa tisdag. ;) Det har som sagt inte skett så mycket.

Jag har för länge sedan glömt 90-kilos gränsen som jag lade upp i början. Jag kan i princip gå hur lågt som helst, bara det börjar synas.

Slartibartfast
2005-03-06, 10:28
det syns men 3 kg är inte så mycket
jag tycker att det syns mest på benen dock som ingen annan har nämnt.
titta på dom!! musklerna syns på ett helt annat sätt nu än tidigare
Benen är inte så mycket bättre är jag rädd. Ljuset var väldigt fördelaktigt när jag tog den bilden, har jag märkt. Sånt ljus har jag i lägenheten bara nån halvtimme om dagen, så det gäller att passa på. ;)

Det är ett par som dock har påpekat att jag bivit mera deffad i ansiktet. :MrT:

aliquis
2005-03-06, 11:26
tss, FET var väl ändå inte rätt ord? Isf undrar jag vad 20% av sveriges befolkning är :D

Slartibartfast
2005-03-06, 11:31
tss, FET var väl ändå inte rätt ord? Isf undrar jag vad 20% av sveriges befolkning är :D
Har man inte rutor så är man fet i min bok. ;)

Rataxes
2005-03-06, 11:47
Det är ett par som dock har påpekat att jag bivit mera deffad i ansiktet. :MrT:
Då kan du ju vara nöjd med framgången ;) Ett rippat ansikte är ju helt klart den mest eftersträvansvärda effekten av att deffa ner sig, den enda som egentligen betyder något utanför sängkammaren och badstranden.

Slartibartfast
2005-03-15, 12:57
Då är det den 15:e igen. Exakt två månader sedan deffen påbörjades och en månad sedan jag lade upp de senaste bilderna. Här är följaktligen några bilder som jag tog idag. Vikten är på ungefär 92 kg. En knapp vecka före tidtabellen.

Tycker tuttarna börjar titta fram så smått. Kan ha en del att göra med ljuset också, men ändå.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/front_2_months.jpg
Midjan har minskat med 5 cm och armmåtten är i stort sett oförändrade. Benen har tyvärr minskat en cm, men det kan vara tillfälligt. :( Styrkan är jag inte tappat på alls.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/back_2_months.jpg
Tycker att man ser att fläskkudden runt midjan har minskat.

Slutligen benen.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/ben.jpg

Kommentarer? Ideér?

Nästa månad blir det nya bilder.

Halldin
2005-03-15, 12:59
Du har fått en klart bättre definition. Ser ut som att du har grillat dig lite med, eller är det ljuset? :)

Några kilo till ska bort, sedan knäcker du Brad som ingenting. :hbang:

Slartibartfast
2005-03-15, 13:06
Ser ut som att du har grillat dig lite med, eller är det ljuset? :)

Det är ljuset. Jag är sjukt blek.

Några kilo till ska bort, sedan knäcker du Brad som ingenting. :hbang:

Stenhård träning i ytterligare några år, så knäcker jag Brad. ;)

Kanske.

Lasse Kongo
2005-03-15, 13:29
Fina resultat på "endast" 6kg, ALLT har blivit mer markerat, det är nu det snart bli kul att deffa :cool:

bra jobbat

Grisen
2005-03-15, 13:44
Det är verkligen skillnad! Bra jobbat Slartibartmagruti!

Klo
2005-03-15, 13:48
Bra jobbat Slarti :hbang:

aliquis
2005-03-15, 14:20
Kan väl hålla med dig om att det inte var någon enorm skillnad på första månadens deff, men viktnedgången beror väl till viss del på lite mindre vätska o grejer i början kanske?
Skillnaden till månad 2 är ju dock riktigt bra. Extrafluffet på sidorna om magen har ju försvunnit och sidan är numera "rak", definitionen på ryggen har ju ökat massor och även benen har blivit mer markerade.

Pez
2005-03-15, 14:48
Nu börjar dina axlar/axelvidd komma till sin rätt, pecsen ser mkt bättre ut också - öht så håller jag med kongo, mer markeringar allover - bra resultat på "bara" 6kg.

Nästan så man måste börja skära ner på smågodiset nu.. omkullsprungen av en Bradwannabe.. I think not! ;)

Jay-Z
2005-03-15, 15:05
Fan, Slarti, på 85 pannor kommer du dwarfa Bradan. :hbang:

Hur har midjemåttet förändrats?

Slartibartfast
2005-03-15, 15:10
Tack allihopa!

Måste nog säga att ljuset på de nyare bilderna är betydligt bättre än på de gamla, så det ger säkert bättre markeringar. Försöker få ljuset likadant varje gång jag fotar, men det är inte så lätt. Men nog har det hänt något i alla fall.

Jag deffar på. Borde ligga nere på 85 första juli. Shit, så lite har jag inte vägt på tre och ett halvt år.

Slartibartfast
2005-03-15, 15:12
Fan, Slarti, på 85 pannor kommer du dwarfa Bradan. :hbang:

Hur har midjemåttet förändrats?

Det har minskat med 5-6 cm hittills. Håller ganska bra det där med att midjemåttet minskar med en cm per kg, då jag ju har gått ner 6 kg hittills.

Lyset
2005-03-15, 17:33
Bra jobbat, nu syns det klar skillnad. Framförallt ryggen och benen har mycket tydligare markeringar. Bra att du övergett den mentala 90-kilosspärren också och nu talar om 85 istället. Om du skall bli riktigt knasterhård måste du nog gå ännu lägre, men (redan) på 85 tror jag att det kommer se riktigt bra ut.

Slartibartfast
2005-03-15, 17:55
Tack, Lyset.

Jag kommer nog inte att bli riktigt hård. Jag har inte tillräckligt koll på allt för det. Men justa rutor borde väl gå att få till. :thumbup:

kimonque
2005-03-15, 22:26
Väldigt imponerande! Fortsätt i samma stil och du kommer bli övergrym *flex*

Slartibartfast
2005-03-17, 10:13
Väldigt imponerande! Fortsätt i samma stil och du kommer bli övergrym *flex*

tack tack.

Börjar känna mig ganska spinkig redan dock.

Men, jag SKA bli mera deffad.

Slartibartfast
2005-03-22, 13:34
Eftersom jag försöker undvika att bumpa min egen bildtråd utan att lägga upp en bild, så slänger jag upp en spontan lunarbild.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/22_mars.jpg

Som motvikt till detta ville jag bara meddela intresseklubben om att jag satte nytt personbästa i bänk igår. 142,5 kg. Inte så illa pinkat tycker jag med tanke på att jag är över två månader in i deffen, nästan åtta kilo lättare än när jag gjorde 140, och att jag tränat bänk kanske två gånger det senaste halvåret.

I RULE! :hbang:

Tack till Tha Mass för passningen!

HookersUnited
2005-03-22, 13:36
:thumbup:
Hur ligger du till i marklyft och knäböj?

Slartibartfast
2005-03-22, 13:40
Hur ligger du till i marklyft och knäböj?

HA HA! Fråga inte!

Marklyft kör jag inte överhuvudtaget. Böj gjorde jag väl en 145 x 6-7. :em:

Kör inte böj längre heller för jag hatar dem. Ligger på en 400 x 10 i benpress.

mystic[-_-]
2005-03-22, 13:45
Ser bra ut! :thumbup: Stark bänken *flex*

Tha Mass
2005-03-23, 13:32
Tack till Tha Mass för passningen!

Ingen orsak! Tack själv för hjälpen med min "tvångströja" . Nästa bänkpass kör du en 1a på 145kg *flex*

The_RobRoy
2005-03-23, 13:55
Bättre sent än aldrig, som vi brukar säga ;)

Börjar se riktigt bra ut, bröst är fan en sjuk muskelgrupp, när man har lite fett, så ser brösten verkligen förjävliga ut, men nu börjar dom bli riktigt sexiga :naughty:

lycka till :thumbup:

snart börjar jag min deff!

Slartibartfast
2005-03-23, 16:09
Bättre sent än aldrig, som vi brukar säga ;)

Börjar se riktigt bra ut, bröst är fan en sjuk muskelgrupp, när man har lite fett, så ser brösten verkligen förjävliga ut, men nu börjar dom bli riktigt sexiga :naughty:

lycka till :thumbup:

snart börjar jag min deff!

Tack tack! :cheers:

Jo, tuttarna börjar hyffsa till sig något. Tjejen säger att de nästan börjar likna Eric Banas. Ouch! ;)

För övrigt är nog deffa bland det enklaste jag nånsin gjort. Att gå ner i vikt är verkligen svinenkelt! Lättare än att gå upp i vikt. Har inte varit hungrig överhuvudtaget.

Mitt råd är att börja deffen tidigt så att man inte behöver stressa. Ett halvkilo i veckan är perfekt.

Morgonvikten var idag 91 kg och midjemåttet var 84,5 cm (-7,5 cm) men båda måtten ökar ju under dagen. Vill få ner midjemåttet under 80. Det hade varit coolt.

hammerchest
2005-03-23, 16:51
Kör du någon cardio alls eller äter du bara mindre?

Slartibartfast
2005-03-23, 16:54
Ingen cardio överhuvudtaget. Ännu.

crux
2005-03-23, 17:10
Ingen cardio överhuvudtaget. Ännu.
shit fattar inte hur du kan gå ner utan att köra cardio...
har deffat nu i 2 veckor typ och jag har cyklar som ett tog, har knappt gått ner 1 kg *grr* *grr27*

Slartibartfast
2005-03-24, 13:26
shit fattar inte hur du kan gå ner utan att köra cardio...
har deffat nu i 2 veckor typ och jag har cyklar som ett tog, har knappt gått ner 1 kg *grr* *grr27*

kalori in < kalori ut.

Svårare än så är det inte.

Allt jag gjort hittills är att jag halverat mina kolhydratintag (läs: halva portionen pasta, ris eller potatis) vid lunch och middag. That´s it. I övrigt äter jag precis som förr.

Grisen
2005-03-24, 20:11
Grattis till bänkpressrekordet! Vilken förvandling din kropp gått igenom, riktigt snyggt!

ivandrago
2005-03-24, 20:30
Jävligt nice att se så bra framsteg! Gäller bara att vara tålmodig så kommer resultaten! Lovar att du kommer se grym ut runt 85!

Baan
2005-03-25, 01:22
ser bra ut, tydliga framsteg bara fortsätta köra hårt! äger också likadan digitalkamera har jag för mig :D

Slartibartfast
2005-03-25, 13:17
Stort tack till alla! Man blir himla peppad av era ord kan jag lova! :thumbup:

Slartibartfast
2005-03-31, 12:34
*uppdate*

Tog bort de senaste bilderna för de var klart missvisande. Tog på skoj några bilder i morse i precis samma ljus som bilderna från 15:e januari och jag såg nästan ingen skillnad. :( Jag övervägde självmord en stund och tog mig sen samman. Jag vill att den här tråden ska dokumentera min deff så sanningsenligt som möjligt, så därför tar jag bort bilderna. Återkommer den 15:e april med nya bilder. Förvänta er inga underverk, dock.

Jag är i alla fall 7 kg lättare och midjan har minskat med 6-7 cm sen jag började, så det är väl bara att fortsätta. Nån gång borde det ju börja synas.

I´m out.

TrasMannen
2005-03-31, 12:55
*uppdate*

Tog bort de senaste bilderna för de var klart missvisande. Tog på skoj några bilder i morse i precis samma ljus som bilderna från 15:e januari och jag såg nästan ingen skillnad. :( Jag övervägde självmord en stund och tog mig sen samman. Jag vill att den här tråden ska dokumentera min deff så sanningsenligt som möjligt, så därför tar jag bort bilderna. Återkommer den 15:e april med nya bilder. Förvänta er inga underverk, dock.

Jag är i alla fall 7 kg lättare och midjan har minskat med 6-7 cm sen jag började, så det är väl bara att fortsätta. Nån gång borde det ju börja synas.

I´m out.

Härligt slarti! =)
hur ligger andra mått till, ben, armar, bröst?
krympt något där?

Det e bara å gnata på, snart kommer linjerna fram ska du se :thumbup:

Slartibartfast
2005-03-31, 13:07
Härligt slarti! =)
hur ligger andra mått till, ben, armar, bröst?
krympt något där?

Det e bara å gnata på, snart kommer linjerna fram ska du se :thumbup:

Benen har krymt 0,5-1 cm. *cry* Armarna har inte krymt alls och bröstet bryr jag mig inte i så jag har aldrig mätt. Ben, midja och armar är de enda mått jag tar.

valkarna på sidora har minskat en aning, men fettet fram på magen har inte minskat alls. *cry*

Jag gnatar på.

Klo
2005-03-31, 13:25
Slartis din gamla klagomur, du har ju gjort jättebra framsteg *slap*

Kör hårt nu :whipped:

Slartibartfast
2005-04-01, 17:34
Slartis din gamla klagomur, du har ju gjort jättebra framsteg *slap*

Kör hårt nu :whipped:

Men det syns ju inte! *cry*

Nädå. Jag ska inte lipa. Jag jobbar träget på och ser vad som händer. Det är ju ett experiment det här.

Fasligt tung benträning idag. Kan det vara så att styrkan börjar tryta? :(

Chandler
2005-04-03, 21:34
Verkligt bra kämpat!

Ungefär hur stort kaloriunderskott ligger du på?

För mig går det inte så bra, minskat från 86kg till 83 och nu senast ökat till 84 igen.. Detta under närmare 3 månader.. Suck.. Ser tveksamt ut om jag ens lyckas nå 80 mera. Å andra sidan har jag inte minskat särskilt mycket på kalorierna utan enbart lagt in morgonpromenader/promenader. Det tycks inte räcka. *popcorn*

Men, kämpa på! :thumbup:

Slartibartfast
2005-04-04, 12:15
Chandler.

Jag ligger på omkring 350 kcal underskott. Nu verkar det som om nedgången har avstannat. Har legat på samma vikt i en vecka nu. Kommer antingen att dra ner lite mera på intaget eller börja köra lite cardio (suck), vilket nog kanske är smartare.

Om du inte går ner så har du för högt intag. Svårare än så är det inte. Bara att dra ner lite.

Mätte midjan till 83 cm imorse. Det är en minskning på 7 kg och 9 cm. :hbang: Midjan är nog under 80 när jag är klar.

Kämpa på bara. Att deffa är enkelt. (eller åtminstone att gå ner i vikt ;) )

TrasMannen
2005-04-04, 12:44
Chandler.

Jag ligger på omkring 350 kcal underskott. Nu verkar det som om nedgången har avstannat. Har legat på samma vikt i en vecka nu. Kommer antingen att dra ner lite mera på intaget eller börja köra lite cardio (suck), vilket nog kanske är smartare.

Om du inte går ner så har du för högt intag. Svårare än så är det inte. Bara att dra ner lite.

Mätte midjan till 83 cm imorse. Det är en minskning på 7 kg och 9 cm. :hbang: Midjan är nog under 80 när jag är klar.

När du mäter midjan, mäter du den spänd, avslappnad, luft i lungorna osv?

Slartibartfast
2005-04-04, 13:19
När du mäter midjan, mäter du den spänd, avslappnad, luft i lungorna osv?

utandning, spänn magen.

aliquis
2005-04-04, 13:57
Hej din utmärglade sate, när börjar bulken igen? :D
Finns en finfin defftråd i best of ;)

Btw, min midja mäter nog drygt 80 också och då är jag tunn som få ;)

Slartibartfast
2005-04-04, 14:02
Hej din utmärglade sate, när börjar bulken igen? :D

Blir nog ingen bulk för mig. Jag tror att jag är så tung som jag nånsin kommer att bli igen.

Att väga 90 kg riktigt hård är mitt lång-långsiktiga mål.

*Flash*
2005-04-04, 14:45
Jag förstår inte varför du så gärna vill se ut som Brad Pitt, speciellt inte när du har snyggare kropp än honom.

Slartibartfast
2005-04-04, 16:11
Jag förstår inte varför du så gärna vill se ut som Brad Pitt, speciellt inte när du har snyggare kropp än honom.

Nu är du bara för snäll! :love:

Förstår inte hur du kan tycka det, men tack i alla fall. :thumbup:

När jag deffat klart kanske det blir lite fason på det hela.

peak
2005-04-04, 17:01
Nu är du bara för snäll! :love:

Förstår inte hur du kan tycka det, men tack i alla fall. :thumbup:

När jag deffat klart kanske det blir lite fason på det hela.

Upp med lite mer bilder nu för sjutton! *flex*

Och sluta klaga, du gör ju kanonbra framsteg som Klo sa. Du blir skitsnygg
med perfekt bitig kropp, avundas dig! ( Jag är hetero :) )

Kwon
2005-04-04, 17:27
Slarti = Allas vår egen Hannibal King! (Ryan Reynolds) :D

Eller? Du hade samma längd som han om jag minns rätt!

Chandler
2005-04-04, 20:41
Chandler.

Det var ju väldigt lite och ändå lyckas det bra. Du behöver knappast vara rädd att förlora muskler med ett så litet underskott. :thumbup:

Jag vet. Eller borde veta. Det är ju inte så att jag inte klarar av att vara lite hungrig, men jag är livrädd för att förlora det minsta av musklerna jag slitit så hårt för.. *rolleyes*

Imponerande! Min ligger fortfarande någonstans kring 89cm. Och då väger jag mindre än dig.. *snyft*

Yep, jag väger som sagt ca 84kg, men under mitt mellanspel i finska militären var jag nere och kände på ca 68kg. hehe.. Så lite har jag inte vägt sen lågstadiet. Märkligt (och inte minst skrämmande) så hade jag knappast några synliga magrutor då heller. Well, det är väl bara att rikta in sig på 42kg. :naughty:

11

Slartibartfast
2005-04-05, 12:26
Tack så mycket Peak! Det värmer hjärtat. Skulle ta några bilder igår, men batterierna i kameran var slut, så det blev inget. Ska ta några imorgon.

Kwon: HA HA! Det tackar man för. Skulle ge min vänstra balle för att matcha hans fysik. Han är dock 188 cm och jag är blott 182. Vägde 88 i Blade Trinity.

Själv vägde jag SUB 90 i morse! 89,8 kg! För första gången på tre år. Jag känner mig som the Machinist. :D Midjemåttet varierar nåt otroligt. Var uppe i 87 cm igår eftermiddag och nere på under 83 imorse. :confused:

Chandler: Jag vet hur panik man får när vågnålen börjar visa mindre. Man tror att man ska försvinna helt och alla muskler ska förtvina. Jag tänkte bara att va FAN nu kör jag en jävla deff och ser vad som händer. Skit i om musklerna ryker. Och OM musklerna ryker så gör de det inte över en natt. Om det skulle hända så kommer de tillbaka rekordsnabbt när du börjar äta mera igen så länge du tränar. Kolla bara på Christian Bale (Machinist till Batman på fyra månader!) Jag ser det hela som ett experiment.

Mera bilder kommer förhoppningsvis imorgon eller på torsdag.

Slartibartfast
2005-04-06, 11:49
Ok. På allmän begäran slänger jag upp lite bilder från idag.

Framifrån. Ljuset är lite fusk, men va fan.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/6_april_front.jpg

Ett par taskiga sidechests. Kanske syns lite tutt.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/6_april_sidechest.jpg

En lunarbild. Fan kameran tar bort den lilla hårdhet man har. Genom displayen ser det bra ut, men när kameran fokuserar slätar det ut en nåt hemskt.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/6_april_lunar.jpg

Och till sist en helkropps "fitness" pose i neutralt ljus.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/6_april.jpg

Matte_Maiden
2005-04-06, 11:55
Det går åt rätt håll! Skitbra jobbat! :)

hangatyr
2005-04-06, 11:55
grymma axlar på översta bilden!!!!

Klo
2005-04-06, 13:06
Helt klart bättre! Hur mkt till ska du plocka?

Slartibartfast
2005-04-06, 13:29
Tack tack. :cheers:

Ska nog ner till 85 alltså 5 kg till, men jag börjar bli hyffsat nöjd. Mitt mål är inte att bli rådeffad utan bara icke-fet.

Började med promenader idag. Blir väl en fyra i veckan skulle jag tro. Korta sådana på en halvtimme. Jag tänker att ifall jag gått ner över sju kg på ett underskott på 350 kcal, så borde 200 mindre få ner mig till 85. Mera än så orkar jag inte satsa. Om det inte funkar så får det vara.

The_RobRoy
2005-04-06, 13:30
Kanonaxlar :thumbup:

Skulle nästan vilja se lite kralligare armar, men de kan bero på att axlarna är så jävla bra :)

Slartibartfast
2005-04-06, 13:30
grymma axlar på översta bilden!!!!

Tack. Dem får jag gratis. Kommer alltid att vara min bästa muskelgrupp fastän jag inte tränar dem. :D

Klo
2005-04-06, 13:32
Sund inställning, 5kg till låter som en "lagom" vikt för dig :thumbup:

The_RobRoy
2005-04-06, 13:33
Tack. Dem får jag gratis. Kommer alltid att vara min bästa muskelgrupp fastän jag inte tränar dem. :D

fyfan va livet är orättvist *grr*

Rätt kul o deffa, ellerhur? :)

peak
2005-04-06, 13:37
Ja, vad fan klagar du på? :) Det ser ju som sagt kanon ut!

Grymma axlar, grooova armar. Magrutorna blir inte att leka med. Symmetriskt.

Slartibartfast
2005-04-06, 13:39
fyfan va livet är orättvist *grr*

Rätt kul o deffa, ellerhur? :)

:D

Det är faktiskt skitkul att deffa. Mycket kulare än bulka. Resultaten kommer så snabbt. :thumbup:

Slartibartfast
2005-04-06, 13:41
Ja, vad fan klagar du på? :) Det ser ju som sagt kanon ut!

Grymma axlar, grooova armar. Magrutorna blir inte att leka med. Symmetriskt.

Tack! Efter Grahn är du härmed min bäste vän! :love:

hangatyr
2005-04-06, 13:44

:furious: fusk!

JJ
2005-04-06, 13:45
:D

Det är faktiskt skitkul att deffa. Mycket kulare än bulka. Resultaten kommer så snabbt. :thumbup:

Ditt svin. Efter 2 veckors deff har jag gått upp ett halvt kilo :laugh:
Men det ser bra ut slarti, lite kvar på kaggen bara. 5 kg till blir nog bra.

Slartibartfast
2005-04-06, 13:49
Ditt svin. Efter 2 veckors deff har jag gått upp ett halvt kilo :laugh:

HA HA! :laugh: Lyckat. Närå, det går bättre när du fått in rutinen.

lite kvar på kaggen bara. 5 kg till blir nog bra.

Ja, det är ju på magen som späcket hänger. Det vill inte lossna. *grr* Men det kan ju bara bli bättre.

Urban
2005-04-06, 18:05
DU kommer nog att ha ett fint sexpack till beachen i sommar

Slartibartfast
2005-04-10, 14:51
Lattjade lite med farsans kamera idag.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/10_april_3.jpg

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/10_april_2.jpg

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/10_april.jpg

CroCop
2005-04-10, 14:58
vikt?

gargantua
2005-04-10, 15:00
Jag tycker det ser bra ut!

Tycker du det är lika jobbigt att deffa som du tidigare trodde?

Slartibartfast
2005-04-10, 15:08
vikt?

90,5

Tycker du det är lika jobbigt att deffa som du tidigare trodde?

:confused: Har aldrig tyckt det är jobbigt att deffa.

fabbo
2005-04-10, 18:04
Ai faond juu beibiii!!

gargantua
2005-04-10, 18:12
90,5

:confused: Har aldrig tyckt det är jobbigt att deffa.

Jag hade fått uppfattningen att du trodde du skulle tyna bort i en stadig takt!

Slartibartfast
2005-04-10, 18:25
Ai faond juu beibiii!!

WOOHOO! Mr. Lova Lova himself! :thumbup: Kul att du reggat dig. Var aktiv.

Tack igen för gymkortet! :cheers:

Slartibartfast
2005-04-10, 18:28
Jag hade fått uppfattningen att du trodde du skulle tyna bort i en stadig takt!

Det gör jag ju. :D Men det skiter jag i. Det är ett experiment.

fabbo
2005-04-10, 18:47
Om du kommer hem nästa helg så kan vi ju fara o springa,
ena personen som dödvikt o andra drar. :whipped:
Om det passar in i ditt schema alltså.

Chandler
2005-04-10, 19:40
Tack igen för gymkortet! :cheers:

Gymkort; gymkort vart? *popcorn*

fabbo
2005-04-10, 20:07
Jag är så kär i Slarti att jag donera Sports club kortet åt honom.
Men det är bara i kraft tills slutet av maj..

Slartibartfast
2005-04-10, 20:08
Om du kommer hem nästa helg så kan vi ju fara o springa,
ena personen som dödvikt o andra drar. :whipped:
Om det passar in i ditt schema alltså.

Vi kan testa, men jag vet inte om mitt knä pallar. Kommer nästa söndag. Jag hör av mig.

Slartibartfast
2005-04-10, 20:10
Gymkort; gymkort vart? *popcorn*

Hollar at me om du ser mig där. Du tränade där, va? Ska köra där tisdag och onsdag. På bendagen far jag dock antagligen till socis där man får svettas och svimma utan att nån ser snett på en.

Grahn
2005-04-11, 06:26
Ser bra ut slarti, hur långt ska du gå med dieten?

Chandler
2005-04-12, 08:21
Hollar at me om du ser mig där. Du tränade där, va? Ska köra där tisdag och onsdag. På bendagen far jag dock antagligen till socis där man får svettas och svimma utan att nån ser snett på en.

Hollar?

Juuh, jag får tillbaka mitt kort from 1 maj. Då ska jag nog träna där i åtminstone 1 månad (omväxling förnöjer), men sedan blir det eventuellt att hyra ut det igen pga sommarjobb på annan ort.

Slartibartfast
2005-04-12, 17:57
Ser bra ut slarti, hur långt ska du gå med dieten?

Tack! Ska ner till 85 kg den första juli.

Slartibartfast
2005-04-12, 17:59
Hollar?

Snackar du inte gangsta? ;)

Tränar där tills den sista maj, så vi springer säkert ihop nån gång. Jag tränar mest dagtid dock. Säg hej om du ser mig.

Decibelvis
2005-04-13, 16:44
SIISTIT din jävel. Börjar se riktigt bra ut. Jag kom själv igång igår igen, efter Islandsresan. Diggar hur dina armar böjar se ut.

Slartibartfast
2005-04-13, 16:59
Tack Decibelvis, din gamle flänsostgiraff! :thumbup:

Pumpa på så in i helvete nu så slänger du upp lite bilder själv sen så folk får se ett riktigt hot piece of man-candy! *flex*

Till intresseklubben vill jag bara säga att min ohyggliga dos cardio (4x30 minuter promenad i veckan) fick rejäl fart på förbränningen igen. Ligger under 90 hela dagen nu.

Känner mig lika biffig som Salomon Goldblatt efter tre år i Auschwitz.

Det som stör mig är att späcket fram på magen inte vill lossna. Har knappt bättre rutor nu än för 9 kg sedan. :(

Slartibartfast
2005-04-14, 17:56
Kollade igenom mina gamla bilder idag och tänkte det vore kul att göra en jämförelse. Följaktligen:
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/januari_04_till_april_05.jpg
De nya bilderna är tagna idag.

Mera fördelaktigt ljus på den nya bilden, men ändå. Tycker att det är en skaplig skillnad. Aldrig mera bulk.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/januari_04_till_april_05_front.jpg

I övrigt så har min deff fått hicka. Efter att jag tränat idag drack jag min drink på en knapp liter. En timme senare drack jag en liter mjölk och ytterligare en timme senare åt jag ett mål mat. När jag sen vägde mig av ren nyfikenhet vägde jag 88,5 kg! ÅTTIÅTTAKOMMAFEM! Har jag fått mask eller vad? Styrkan satt där den skulle idag på passet i alla fall. Höjde hantelrodden med fyra kilo. :)

martin86
2005-04-14, 18:20
Wow, bra jobbat! :thumbup:

Du ser mycket större och mer "definerad" ut nu!

Cilia
2005-04-14, 18:28
dina ben är fina nu man ser verkligen skillnad men det påpekade jag iofs tidigare och fick nedslag. Men jag är envis och står fast vid min uppfattning.

Slartibartfast
2005-04-14, 18:33
Tack martin och Cilia! :thumbup:

Jo, jag tycker också benen har fått mera struktur. Mera massa på dem så borde det bli bra. Tuttarna tycker jag också har blivit bättre, om jag får säga det själv.

Cilia
2005-04-14, 18:41
Tack martin och Cilia! :thumbup:

Jo, jag tycker också benen har fått mera struktur. Mera massa på dem så borde det bli bra. Tuttarna tycker jag också har blivit bättre, om jag får säga det själv.
håller med dig om att tuttarna är bättre men jag är en ben- och ryggperson. En snygg rygg är finare än en fin framsida och snygga ben är inte att leka med.

Slartibartfast
2005-04-14, 18:45
håller med dig om att tuttarna är bättre men jag är en ben- och ryggperson. En snygg rygg är finare än en fin framsida och snygga ben är inte att leka med.

Ah. Är du en benperson föreslår jag att du tar en titt i nån av Herkulez' bildtrådar. Jag är en häger i jämförelse. Men tack i alla fall. Ska försöka få till en bra ryggbild också. Ryggen är nog min bästa kroppsdel (förutom axlarna)

Cilia
2005-04-14, 18:52
Ah. Är du en benperson föreslår jag att du tar en titt i nån av Herkulez' bildtrådar. Jag är en häger i jämförelse. Men tack i alla fall. Ska försöka få till en bra ryggbild också. Ryggen är nog min bästa kroppsdel (förutom axlarna)
ska kolla men måste inlägga att jag inte är ute efter storlek.
Jag är ingen anhängare av dom här stora byggarkillarna.
Har respekt för all den tid och energi dom har lagt ner och vilket resultat dom har uppnått men snyggt tycker jag inte att det är särskilt inte när dom inte kan gå utan att det ser ut som om dom har en pinne uppkörd i bakdörren.

hittar inte ngn bildtråd med honom så det gick inte att kolla in.

Slartibartfast
2005-04-15, 12:31
När vi ändå talar om ryggar passade jag på att ta ett par bilder i morse. Vikten vet jag faktiskt inte längre. Vågen visade 87,5 i morse, men det kan bara inte stämma. Hursomhelst.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/rygg_15_april_87-5_kg.jpg

To infinity and beyond!
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/rygg_15_april.jpg

JJ
2005-04-15, 12:44
Det ser riktigt bra ut Slarti. Bättre än ****

Hades
2005-04-15, 12:44
När vi ändå talar om ryggar passade jag på att ta ett par bilder i morse. Vikten vet jag faktiskt inte längre. Vågen visade 87,5 i morse, men det kan bara inte stämma. Hursomhelst.

To infinity and beyond!

Köttig rygg, köttiga armar, köttiga axlar. Köttigt, helt enkelt!

RobbeliRobban
2005-04-15, 12:47
Snyggt Slartibartfast! Helt ärligt så ser formen jäfligt bra ut redan nu (om det bara är att se hot ut som gäller, så är du "färdigdeffad") *flex*

Slartibartfast
2005-04-15, 12:53
Det ser riktigt bra ut Slarti. Bättre än ****

Tack tack!

Brad.

Måste bara kolla så att de inte kört en "L1nda R0sing" på Brad nu också. ;)

Slartibartfast
2005-04-15, 12:56
Tack så mycket för de snälla orden killar! :cheers:

Snyggt Slartibartfast! Helt ärligt så ser formen jäfligt bra ut redan nu (om det bara är att se hot ut som gäller, så är du "färdigdeffad") *flex*

Jag vill nog ha fram rutorna lite bättre. Fettet frampå magen vill inte lossna. *grr27*

Men som sagt, 85 är nog det lägsta jag går.

Klo
2005-04-15, 13:40
Riktigt snygga markeringar du får fram på rygg å axlar när du flexar nuförtiden :hbang:

Midjan lite kvar att ta av kanske som du nämnde själv, men inte mkt.

drkrupp
2005-04-15, 13:40
Ser kanonbra ut det där. Lyckad deff, minsann. *flex*

Bao-Bao
2005-04-15, 14:23
Ser otroligt bra ut tycker jag, behövs inte mer rutdefinition på magen.

CroCop
2005-04-15, 15:18
Grymt jobbat Slarti! vid 85 tror jag den sista "magen" har släppt, det går snabbt på slutet..

Slartibartfast
2005-04-15, 18:11
Stort tack grabbar! Blir grymt taggad av er uppmuntran! :thumbup:

Kaboffastar
2005-04-15, 18:47
fyyyyyyfan va bra jobbat :D tack som fan för motivationen !!! :D ser asbra ut

slowpoke
2005-04-16, 01:58
Imponerande! Kämpa på!

Lyset
2005-04-16, 09:23
Nu börjar vi snacka. Ryggen ser mycket bra ut.

Men som sagt, 85 är nog det lägsta jag går.

Vi får se om du kan stå fast vid det när du inser att du bara är några kilon från att bräda Brädan. :)

Herkulez
2005-04-16, 09:33
härligt slarti :thumbup:

Hewalo
2005-04-16, 13:27
Kollade igenom mina gamla bilder idag och tänkte det vore kul att göra en jämförelse. Följaktligen:
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/januari_04_till_april_05.jpg
De nya bilderna är tagna idag.

Mera fördelaktigt ljus på den nya bilden, men ändå. Tycker att det är en skaplig skillnad. Aldrig mera bulk.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/januari_04_till_april_05_front.jpg

I övrigt så har min deff fått hicka. Efter att jag tränat idag drack jag min drink på en knapp liter. En timme senare drack jag en liter mjölk och ytterligare en timme senare åt jag ett mål mat. När jag sen vägde mig av ren nyfikenhet vägde jag 88,5 kg! ÅTTIÅTTAKOMMAFEM! Har jag fått mask eller vad? Styrkan satt där den skulle idag på passet i alla fall. Höjde hantelrodden med fyra kilo. :)

tycker att dina axlar o trapz....... har förändrats en hel del, bra jobbat :cool:

miblom
2005-04-16, 14:25
Allt ser bättre ut. Speciellt axlar, traps, armar och ben. Brösten är det också stor skillnad på. Bara så du vet så ser du större ut än tidigare trots att du väger mindre. Bra jobbat, keep it up! :thumbup:

Sonny
2005-04-17, 15:39
Ser riktigt bra ut nu, lite till o magen sitter dom den ska :hbang:

Slartibartfast
2005-04-17, 19:05
Thanks guys! :cheers:

4,5 kg till bara.

supremo
2005-04-24, 08:37
Thanks guys! :cheers:

4,5 kg till bara.
Måste kännas bra att ha tappat så mycket fett, utan att köra en speciellt hård deff? 350 kcal genom maten och sen halvtimmespromenader på morgonen några dagar i veckan! Kanon ju! Går ju som en dans!
*yourock*

Slartibartfast
2005-04-24, 09:15
Känns inte som om jag tappat speciellt mycket fett. Jag har gått ner i vikt, ja, men jag tycker inte spegelbilden ändrat så mycket. Jag har lika mycket daller på magen ännu.

Nu har arm- och benmåtten börjat minska rejält också, så det blir jobbigt nu sista biten. Styrkan tryter också.

Karl_alfred
2005-04-24, 09:16
Det går helt klart bra för dig, kör hårt!

Baan
2005-04-24, 09:56
tydliga resultat, speciellt på bröst/mage/ben. bara fortsätta köra hårt :)

dude
2005-04-24, 13:40
Ser grymt ut mannen! kommer se bra ut vid 85kg!

Päär
2005-04-24, 13:46
Fan lite till bort sen och det kommer se grymt ut.

Slartibartfast
2005-04-24, 14:16
Tack grabbar. Ska slänga upp lite nya bilder snart. :thumbup:

Slartibartfast
2005-04-26, 11:01
Börjar överväga att terminera deffen. Arm- och benmåtten rasar, men midjan minskar inte.

yaddan
2005-04-26, 11:13
Börjar överväga att terminera deffen. Arm- och benmåtten rasar, men midjan minskar inte.

JAg har läst och hört att fettet inte behöver minska lika mycket överallt, har du otur kommer det som sitter på magen försvinna sist. Du känner nog bäst själv om det är fett du tappar från armar och ben eller om det är musklerna som förtvinar men jag tycker dock att du ska försöka hålla ut. Lyckas du hela vägen försvinner nog det du har på magen till slut.

Kör hårt!

TCOG
2005-04-26, 11:45

kanske för att du har mest fettdepåer där ;) inget konstigt...

Halldin
2005-04-26, 12:25
Det är väl inget ovanligt direkt, såvida du inte har förlorat väldigt mycket styrka behöver du nog inte oroa dig.
Du trodde väl inte att du skulle få behålla dina 43cm biccar (?) i hård form?

Slartibartfast
2005-04-26, 12:28
Nä, nog visste jag att en del cm skulle ryka, men jag har ju i princip behållit dem tills nu och midjan har minskat. Nu minskar inte midjan, men armarna och benen minskar :MrT:

Styrkan tryter också, men inte så mycket hittills.

Snackade med en kille igår som deffat 1,5 vecka och han har redan halverat sina träningsvikter. :D

Jay-Z
2005-04-26, 13:13
Sluta tänk så mycket, Slarti. :whipped:

Det är bara gäddhänget som släpper och snart har du hårda och ådriga armar. Det är mycket trevligare. Och ser betydligt större ut än tidigare.

Slartibartfast
2005-04-26, 13:36
Sluta tänk så mycket, Slarti. :whipped:

:thumbup: Det går ju alltid att bygga tillbaka det man eventuellt förlorar.

När ska du lägga upp nya bilder? Ser ju jävla bra ut på avataren!

Jay-Z
2005-04-26, 13:42
:thumbup: Det går ju alltid att bygga tillbaka det man eventuellt förlorar.

När ska du lägga upp nya bilder? Ser ju jävla bra ut på avataren!

Precis, muskelminnet ska man inte underskatta! *flex*

Nästa bildrunda blir om 7 veckor, om min deff har gått som den ska! Dock ligger det en ny bild från i torsdags i min defftråd. Vill inte lägga upp för mycket bilder nu innan Bästa Fysiken är avslutat.

s_himself
2005-04-26, 18:49
Du kan ju inte lägga av nu! Fan, ska du lägga ner deffen efter så här lång tid? Se nu till att bli som din pitt! Ja brad pitt!

Robban
2005-04-26, 19:29
Det roliga med en deff är att bli hård, alltså sluta inte! Kör på! *flex*

Slartibartfast
2005-04-26, 21:36
Äh, vad fan. Jag fortsätter till 85 och ser vad som händer. Jag är dock långt ifrån så hård som jag trodde jag skulle vara vid det här laget. Lååååångt ifrån Brad-hård. :(

Bengan
2005-04-26, 22:55
Fy fan va grymt det ser ut!!!! Riktigt impad!!! Var ju en heeel del muskler under skyddslagret :thumbup:

nottis
2005-04-27, 00:48
Stor förändring! Ger mig inspiration till min deff inför beach -06 ;) Kör hårt nu det sista, ska bli riktigt kul att se hur det ser ut vid 85! :thumbup:

Nismo
2005-04-27, 08:33
Snyggt! Du är mycket grövre än dina ideal ;) Kämpa på, du kommer bli så nöjd när du är färdig.

Kwon
2005-04-27, 09:02
Slarti! Snackade just me Brad Pitt på telefonen, vet du vad han sa?

Hans ideal och mål (fysik) var Slartibartfast på Kolozzeum (han hade smygkollat på medlemsbilderna för några månader sedan och de hade etsat sig i hans huvud, måhända var det detta som orsakade brytet med Jennifer Aniston).

Slartibartfast
2005-04-27, 09:21
Slarti! Snackade just me Brad Pitt på telefonen, vet du vad han sa?

Hans ideal och mål (fysik) var Slartibartfast på Kolozzeum (han hade smygkollat på medlemsbilderna för några månader sedan och de hade etsat sig i hans huvud, måhända var det detta som orsakade brytet med Jennifer Aniston).

HA HA HAH! :laugh:

Tack till alla som försöker pigga upp mig! :cheers: Det funkar! Ska träna skiten ur rygg och biceps idag!

I'LL SEE YOU AT 187 LBS! :thumbup:

TrasMannen
2005-04-27, 09:34

Vad har du för mått nudå?
före och nu mått..

Slartibartfast
2005-04-27, 09:51
Vad har du för mått nudå?
före och nu mått..

Ben före: 66
Ben nu: 64,5

Arm före: 43,34 cm
arm nu: 42,21 cm

*cry*

ante
2005-04-27, 10:23
Kikat igenom bilderna, och det ser grymt ut! ge fan i att sluta nu

TrasMannen
2005-04-27, 10:24

*cry*

Och du hade gått ned 15 kilo ungefär?
det e ju näsan ingenting ju!
tänk såhär istället. bra att kroppen tar fettet på armarna, då blir dom med definerade.

hallar
2005-04-27, 10:57

*cry*

Du har fett på armarna. Mina armar har också krympt men jag har blivit starkare. Hur står det till med armstyrkan?

Slartibartfast
2005-04-27, 11:04
Och du hade gått ned 15 kilo ungefär?

Nej för faen! 8 kg hittills.

Slartibartfast
2005-04-27, 11:04
Hur står det till med armstyrkan?

Dåligt. Blir stadigt svagare.

jwzrd
2005-04-27, 11:43

*cry*

Två decimaler? Vad mäter du armarna med? Skjutmått?

Slartibartfast
2005-04-27, 12:00

:D Nä, den sista decimalen är nog bara en uppskattning.

En snabb bild. Armarna är så katastrof. 42 cm, ser ut som 35. :( Jag har precis ätit, därför jag ser lite svullen ut.

Ska ta bättre bilder när jag kommer hem.

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/26_april.jpg

Halldin
2005-04-27, 12:41
Jag tror du lider av deffsjukan, eller så fiskar du efter medlidande... :D
Det ser inte ut som 35or. :)
Kämpa på ... do it for Brad.

Kaboffastar
2005-04-27, 13:56
Fan va du gnäller slarti ;D inte långt från Brad nu. ser bra ut

Olsson
2005-04-27, 16:07
fan slarti de börjar se bra ut. ett par kilo till så så :thumbup:

Chandler
2005-04-27, 19:36
:laugh:

Cilia
2005-04-27, 19:39
svullen?
jag tycker det är snyggt man ser en stor skillnad mot när du började.

Kwon
2005-04-28, 04:21
Do it for Brad bro! :D

Just like i tell Brad when he trains, Do it for Slarti!

You know, Brad really wants to look like you Slarti! :thumbup:

izarul
2005-04-28, 05:49
:D Nä, den sista decimalen är nog bara en uppskattning.

En snabb bild. Armarna är så katastrof. 42 cm, ser ut som 35. :( Jag har precis ätit, därför jag ser lite svullen ut.

Ska ta bättre bilder när jag kommer hem.

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/26_april.jpg

Ser skitbra ut! Sån jävla skillnad från första bilderna. Armarna är inte katastrof.
Ska du ner mer? Grym överkropp slarti

mangs
2005-04-28, 07:50
har inte kommenterat tidigare men jag har ändå följt din deff och jag måste säga att jag är imponerad. Tycker det ser bra ut och du är helt klart på rätt väg. Resultaten är riktigt bra och man ser tydligt att du tappat massor av fett. Att du tappat mått på ben och armar är ju naturligt och skall man vara helt ärlig (det skall man väl?) Så hade du en del fett även fär i början som nu verkar ha försvunnit. Där du står idag är en fin fysik men när du ändå är i farten kanske du skall sikta på att gå ner 5 kilo till för att nå en Brad-fysik ;)