Visa fullständig version : World class
Tänkte börja köra på world class sundyberg (valde mellan de och sats-priset avgjorde =) )
men ngn som vet om de e mkt folk på world class, på sats e de inte så mkt. pallar inte vänta så himmla länge osv. så, generellt är world class ett gym med MASSA folk eller ere ganska folktomt ( vilket jag föredrar )
Tänkte börja köra på world class sundyberg (valde mellan de och sats-priset avgjorde =) )
men ngn som vet om de e mkt folk på world class, på sats e de inte så mkt. pallar inte vänta så himmla länge osv. så, generellt är world class ett gym med MASSA folk eller ere ganska folktomt ( vilket jag föredrar )
Gå 400 meter till andra sidan järnvägen och börja träna på Fitness Club, om det nu var priset som avgjorde. Det är dessutom ett mycket bra gym!
allan
låter nice, va e de för gym då? ngn hemsida? mkt folK?
Ligger på Sturegatan, i Hemköphuset. Och, ja det är ett bra gym. Och ja, det är billigare än både WC och SATS. Och, ja, det är inte överbefolkat. http://www.fitnessclub.se/
allan
Nu funkade inte pdf:en där, men ring och fråga.
allan
klockrent, tack för de snabba svaren.
Kommer du dit kommer jag personligen att sköta pappersarbetet vad gäller träningskortet på FitnessClub :cool:
Kommer du dit kommer jag personligen att sköta pappersarbetet vad gäller träningskortet på FitnessClub :cool:
Ska du skrämma bort kunderna innan de ens kommit in genom dörren?
:thefinger
De brukar ju ställa mig utanför gymet vid Hemköp till en väsentlig summa för att agera inkastare! Slå det du din sketna "säkerhetsvakt" :sleep:
Så du kan fixa rabatt åt mig när jag behöver ett nytt kort om ett par månader? ;) Allan ska fan dras med mig på gymmet också.
Så du kan fixa rabatt åt mig när jag behöver ett nytt kort om ett par månader? ;) Allan ska fan dras med mig på gymmet också.
Du får ingen rabatt du kan dock få gratis pass under böj o benpress ;) Resulterar numera i en god session KRÄKNING!
Du får ingen rabatt du kan dock få gratis pass under böj o benpress ;) Resulterar numera i en god session KRÄKNING!
"Jag kör inte ben, jag cyklar till skolan" -okänd kolomedlem, fritt tolkat.
Nä, men FC kanske kan vara något, särskilt när det finns snygga killar där, både äldre och erfarna och lite yngre, nyfikna.
Jag orkar inte ringa och pdf:en fungerar inte, vad kostar ett årskort?
Yank - Börja på FC för fan, du kommer inte ångra dig!
3900 för ett årskort, alternativt binda det på autogrio 329 i måna'n..
Möjlighet till att frysa kort upp till 2 månader, och ännu mer vid långvarig skada osv.
Jag antar att det finns böj och mark-möjligheter. Hur högt upp går hantlarna? Över 50 är nästan ett krav. Sen bryr jag mig inte :)
Jag antar att det finns böj och mark-möjligheter. Hur högt upp går hantlarna? Över 50 är nästan ett krav. Sen bryr jag mig inte :)
Det finns massa söta fjårtiz killar som mig där oxå :naughty:
Yank - Cvi tränar där med - så du får känna på lite discoträning också :D
Böj- och markmöjligheterna är bra, finns en mycket stabil och bra powerrack, två smithmaskiner, tre fria internationella skivstänger, hantlar upp till 40 kg (behöver du verkligen mer? förutom i shrugs då..)
Kom förbi o kolla någon dag - du bor ju ändå här för fan!
Böj- och markmöjligheterna är bra, finns en mycket stabil och bra powerrack, två smithmaskiner, tre fria internationella skivstänger, hantlar upp till 40 kg (behöver du verkligen mer? förutom i shrugs då..)
DISCO4LIFE :hbang:
Tro det eller ej, men jag behöver verkligen mer ;)
Måste kunna köra hantelpress, och jag vill gärna ha upp till 60 hantlar så att man kan öka lite. Har legat och segat på 44 i ett år nu pga att det inte finns tyngre på ssp.
Svårt detta, det finns inget riktigt bra gym i sumpan. WC verkar ok, men det är så långt ifrån mig. Sats är helt värdelöst. SSP är iof bra, men hantlarna drar ner. FC vet jag inte mycket om. Sen finns vasalundshallen, ska kolla upp det någon gång. STK finns också, men det är för risigt för min smak.
Vad kostar årskort på World Class?
Vad kostar årskort på World Class?
http://www.worldclass.se/gym/sundbyberg/
Jamen nån kan väl be Fitness Club skaffa ett par byggbara hantelgrepp för internationella vikter. Jag begriper att man inte har lust att investera kanske femtontusen för att få hantlar upp till sextio kilo. Men med ett byggbart grepp kan man ju ladda på hur mycket man vill...
allan
Ta pendeln från sumpan till Barkarby - gå/jogga i tio min så är du uppvärmd o klar för att träna på Fairing's Gym där hantlar finnes upp till 67.5kg.
Årskort kostar 2950:- :thumbup:
KÖP ÅRSKORT UNDER JANUARI FÖR 2.500:- :bpump:
Mvh Niklas
Ta pendeln från sumpan till Barkarby - gå/jogga i tio min så är du uppvärmd o klar för att träna på Fairing's Gym där hantlar finnes upp till 67.5kg.
Årskort kostar 2950:- :thumbup:
KÖP ÅRSKORT UNDER JANUARI FÖR 2.500:- :bpump:
Mvh Niklas
Spam, spam, spam, bacon and spam. :angel:
Bah, kan ju inte låta bli ;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.