GymTT
2005-01-06, 23:53
Tjena!
Hm jag har sett en action rulle med rätt mkt skjut i för länge sen.
Nu vill jag ha den till varje pris. Kommer dock bara ihåg lite ifrån den, och mest ifrån en scen. Så nu är jag oerhört tacksam om någon kan hjälpa mig att säga vad filmen heter. Nedan följer lite ledtrådar.
Filmen har Bruce Willis som huvudskådis.
Den scenen jag kommer ihåg är när de "onda" i filmen
typ har tagit över ett stooort glashus, bruce willis är på högsta våningen typ
men vapen och de här "onda" försöker få tag på honom och döda honom.
Bruce ringer polisen och försöker få dem till platsen för hjälp. När det
väl kommer en utländsk, gammal och trött polis i en radiobil så säger han på radion att det verkar lugnt, polisstationen ber honom dock gå in, han går in och de "onda" öppnar dörren typ och säger att allt e lugnt. (Förestenn kanske det var brandlarmet han satte på). Och just när polisen e på väg till bilen så skickar Bruce Willis typ ut vääärrldens skott av något vapen, och
Polismannen blir skräckslagen och typ ringer på tok mkt förstärkning.
Bruce har då lyckats få dit polisen.
Tack till de som orkade läsa. Jag försöker verkligen komma på ngt mer om filmen men kan inte det just nu :/ Var kanske 2-3 år sedan jag såg rullen, kanske mer. Men vore SÅ glad om någon kunde säga vilken d e.
MVH TT
Hm jag har sett en action rulle med rätt mkt skjut i för länge sen.
Nu vill jag ha den till varje pris. Kommer dock bara ihåg lite ifrån den, och mest ifrån en scen. Så nu är jag oerhört tacksam om någon kan hjälpa mig att säga vad filmen heter. Nedan följer lite ledtrådar.
Filmen har Bruce Willis som huvudskådis.
Den scenen jag kommer ihåg är när de "onda" i filmen
typ har tagit över ett stooort glashus, bruce willis är på högsta våningen typ
men vapen och de här "onda" försöker få tag på honom och döda honom.
Bruce ringer polisen och försöker få dem till platsen för hjälp. När det
väl kommer en utländsk, gammal och trött polis i en radiobil så säger han på radion att det verkar lugnt, polisstationen ber honom dock gå in, han går in och de "onda" öppnar dörren typ och säger att allt e lugnt. (Förestenn kanske det var brandlarmet han satte på). Och just när polisen e på väg till bilen så skickar Bruce Willis typ ut vääärrldens skott av något vapen, och
Polismannen blir skräckslagen och typ ringer på tok mkt förstärkning.
Bruce har då lyckats få dit polisen.
Tack till de som orkade läsa. Jag försöker verkligen komma på ngt mer om filmen men kan inte det just nu :/ Var kanske 2-3 år sedan jag såg rullen, kanske mer. Men vore SÅ glad om någon kunde säga vilken d e.
MVH TT