handdator

Visa fullständig version : Pudzianowski K1 !

Pudzianovski
2005-01-05, 23:13
"It was posted on irekkuras.com/ that Pudzianowski has spent last week in Japan on the invitation of the Japanese federation organizing K1 fighting. It was said that he met with promoters and if contract negotiations are completed he will be fighting in Japan. "

Från (http://p083.ezboard.com/fstrengthdiscussionfrm4.showMessage?topicID=1434.t opic)

Vad tror ni?

Pudz vs. Bob Glaskäke :kickass:

Langster
2005-01-05, 23:14
Wow! :D

FinnPower
2005-01-05, 23:28
FRÄNA GREJER!!! :thumbup:

Pudzianovski
2005-01-05, 23:29
FRÄNA GREJER!!! :thumbup:

Läste på Ålans hemsida att Finnpower skulle vara sån här tjej som går runt med skyltar mellan ronderna. :naughty:

abjorn
2005-01-05, 23:53
tja... grabben kan ju boxas, så varför inte?

Bite
2005-01-06, 00:03
Bara han inte har glaskäke och kan ta en smäll så borde han ju kunna göra bra ifrån sig, det måste ju bli betydligt svårare att få in submissions på en såndäringa TOKSTARK jäkel.

kim
2005-01-06, 00:15
Va det inte snack om att samuelson evnt skulle köra k1 ochså ???

Tricklev
2005-01-06, 00:19
Han är ju stark så, kan han slåss nu också så blir han farlig :)

Kimpaa
2005-01-06, 00:26
kommer bli kul och se om han kan stå upp mot de främsta.....

Spiffy
2005-01-06, 00:36
Bara han inte har glaskäke och kan ta en smäll så borde han ju kunna göra bra ifrån sig, det måste ju bli betydligt svårare att få in submissions på en såndäringa TOKSTARK jäkel.

Ja det är riktigt jäkla super svårt att få in submissions i K1

Dav0d
2005-01-06, 00:37
JAg skulle verkligen ge pengar för att se hans första matcher :D

Bite
2005-01-06, 00:57
Ja det är riktigt jäkla super svårt att få in submissions i K1
Shit, ja det har du ju rätt i :D är trött, blandade väl ihop det med pride på nåt vis.

Jense
2005-01-06, 01:18
ska bli intressant. men inte svårare att få in submissions på honom än sapp.

sapp har knappast glaskäke. hoost stod och slog på honom i en hel rond förfan. innan hoost blev knockad.

å andra sidan får vi hoppas då att pudde har bättre stamina än sapp.

ska bli intressant att se helt klart.

hampaN
2005-01-06, 02:53
sapp är ju het :D

Man and Machine
2005-01-06, 03:34
Orkar han kånka omkring på sin kropp och visar lite fighting spirit så kommer han nog komma en bit.

Jense
2005-01-06, 04:23
sapp är ju het :D

nä han suger. men han har knappast glashaka

Daniiiel
2005-01-06, 06:13

yeah jag håller med jag blir så förbannad på att folk säger att han har glaskäke för att crocop knockade honom

för det första träffade den inte i käken

och för det andra så har jag inte sett nån klara av att ta så mycket stryk som sapp gjorde i matchen mot hoost..möjligtvis mark hunt elle nått..

Muaytudd
2005-01-06, 09:50

:thumbup:

Däremot är han rädd i ring. Ingen riktig Fighter. En djävla nolla.

Muaytudd
2005-01-06, 10:14
Det skulle vara riktigt kul att se en fight mellan Le Banner & Pudzianovski.

Det skulle nog bli en riktig fight! :hbang:

J.Saarela
2005-01-06, 10:19
Pudzi är trots allt polsk mästare i boxning och har bruntbälte i karate.

palme
2005-01-06, 10:39
Tål han inte lowkicks är det kört, får han däremot in en hook kommer huvet flyga av motståndarn...

Jaja Magnus skulle ju köra pride förra året :rolleyes:

Muaytudd
2005-01-06, 10:47
Men jag tror att Pudzianovski (om vi får se honom) kommer att bli en av de bästa nya fighterna. Tror han kommer att vara riktig grym att se på när det gäller fight.

Iaf vad jag har fått höra från folk i Warszawa.

subliminal
2005-01-06, 10:52
K1 var roligare förut. Crocop, Leko och Hunt har gått över till Pride. Aerts och Hoost börjar bli gamla. Le Banners skada kan nog ställa till det för honom igen (klarade inte att ta sig till GP-t pga av skada).
Dessutom börjar de skamlöst pusha Musashi som profil genom att låta honom vinna mha märkliga domslut.

K1 börjar tråkigt nog även förvandlas till en freakshow i stället för en ställe där bra fighters möts. Akebono, Sapp och nu senast någon spexig nigerian är bevis på detta. Visst det kan vara kul ibland att se annorlunda matcher men det har börjat gå till överdrift.

Aja, får se vad Pudzianowski kan ställa till med. Han verkar ju i alla fall ha en bakgrund inom boxning och karate att backa upp sin massa med.

Muaytudd
2005-01-06, 11:01
K1 var roligare förut. Crocop, Leko och Hunt har gått över till Pride. Aerts och Hoost börjar bli gamla. Le Banners skada kan nog ställa till det för honom igen (klarade inte att ta sig till GP-t pga av skada).
Dessutom börjar de skamlöst pusha Musashi som profil genom att låta honom vinna mha märkliga domslut.

K1 börjar tråkigt nog även förvandlas till en freakshow i stället för en ställe där bra fighters möts. Akebono, Sapp och nu senast någon spexig nigerian är bevis på detta. Visst det kan vara kul ibland att se annorlunda matcher men det har börjat gå till överdrift.

Aja, får se vad Pudzianowski kan ställa till med. Han verkar ju i alla fall ha en bakgrund inom boxning och karate att backa upp sin massa med.

Håller duktigt med dig. När Red scorpion var som bäst etc.

Nu är K1 max duktigt mycket bättre.

Men det är alltid fetast live!

Gött o åka till Kph och se thaigalor. HA sitter ringside och stämmningen är på topp!

FinnPower
2005-01-06, 11:06
Läste på Ålans hemsida att Finnpower skulle vara sån här tjej som går runt med skyltar mellan ronderna. :naughty:
Sabba inte överraskningen nu... Jag har redan köpt guldstringen :naughty:

Daniiiel
2005-01-06, 18:13
Sabba inte överraskningen nu... Jag har redan köpt guldstringen :naughty:

att få se dig skutta runt me guldstring skulle va som att få en dröm uppfylld :D :hbang: :love: