handdator

Visa fullständig version : Hur skulle du reagera?

robb@n
2005-01-05, 21:36
Låt oss säga att du planerat att träna en viss dag och laddat som fan för det...och vart taggad hela veckan för att det är ett pass som du verkligen gillar med dina favorita muskelgrupper....osv.....Du äter bra med mat en viss tid innan träning ...så som känns bra för dig ...byter om och sticker till träningen....som du så länge längtat efter ....

MEN!! när du väl kommer till gymmet så märker du att det är stängt!!

Hur skulle du reagera??

/R

Fatalist
2005-01-05, 21:39
Låt oss säga att du planerat att träna en viss dag och laddat som fan för det...och vart taggad hela veckan för att det är ett pass som du verkligen gillar med dina favorita muskelgrupper....osv.....Du äter bra med mat en viss tid innan träning ...så som känns bra för dig ...byter om och sticker till träningen....som du så länge längtat efter ....

Hur skulle du reagera??

/R

Som jag gjorde idag! :furious: :insane:

Bara att "provträna" på närmsta öppna gym :sleep:

King Grub
2005-01-05, 21:40
Jag skulle gå hem. Det kommer fler dagar.

Löjtnant Blank
Det där händer ibland. Hur jag reagerar? Med ett stoiskt lugn. Sedan plågar jag katten.

kim
hade jag åkt äcklig jävla kollektivtrafik så hade jag blivigt skitförbanad, hade jag däremot åkt bil ditt så är det inga problem då hade det blivigt att åka och äta pizza eller gjort nått kul. :)

joak1m

Hur skulle du reagera??

/R
har hänt några ggr,,, mest då gymmet har tjejkvällar och jag glömt bort det,, men men tjejerna måste ju också få träna i lugn o ro :rolleyes:

mitt gym ligger i närheten av ett stort köpcentrum så jag brukar gå runt där och dricka min proteindricka och sedan bara dra hem, finns inte mycket att göra åt saken

mystic[-_-]
2005-01-05, 21:41
Jag skulle troligtvis köra cardio och äta :P

Dav0d
2005-01-05, 21:43
Jag stack hem, ladda upp mig mer och tänkte "Idag ska jag dra världens längsta distans i löpning, och sen köra på ett ute gym jag har här i solna" :D

nordland
2005-01-05, 21:44
vet inte... Jag har egen nyckel, så det kommer troligtvis aldrig att hända....

Officer
2005-01-05, 22:04
Ha lite distans för helvete!

Stå där o tagga sig en vecka i förväg..

När jag gjorde så för två år sedan märkte jag absolut inte av bättre tillväxt än jag gör idag - dvs tar passen som de kommer!

Jorgen
2005-01-05, 22:07
Jag har också egen nyckel så gymmet är alltid öppet för mig.
Men om jag hade kommit till ett gym som var stängt skulle jag bara kört hem. Känns som slöseri med energi att bli förbannad för en sån grej.

//Jörgen

Prankie
2005-01-05, 22:07
Jag hade tagit på mig viktväst och köra chins under trappan, sen dragit till lekplatsen och leka spindermannen.

Monoxide
2005-01-05, 22:24
Det hade blivit ett "Naj, du skojar!?"

Sen hade jag rättat till gymbagen och kilat hem igen, lite småförvånad.
Dock tror jag inte att jag hade klarat av tagga upp mig i en hel vecka. Hade tappat lusten efter två dagar. :p

robb@n
2005-01-05, 22:28
Ok...kul att se att folk reagerar olika...

Själv blev jag ganska :furious: då det hände mig idag...gjorde det bästa av sitsen... åkte hem och körde stenhårt av det som gick att göra...

:bpump: :love: :kinky: :eating:

/R

zam
2005-01-05, 22:34

Hur skulle du reagera??

/R

Har ju hänt några gånger och jag blir alltid DUKTIGT frustruerad.
Särskilt som jag känt att jag haft pb i kroppen då.. :rolleyes:

_micke_
2005-01-05, 22:51
Jag skulle garanterat blivit lack, och sen åkt hem och tränat.

Bucyrus
2005-01-05, 23:16
Åkt hem, tagit en whisky å lagt mig i badet.....å sen loggat in på Kollo..../ H.

cVi
2005-01-05, 23:21
Ha lite distans för helvete!

Stå där o tagga sig en vecka i förväg..

När jag gjorde så för två år sedan märkte jag absolut inte av bättre tillväxt än jag gör idag - dvs tar passen som de kommer!
tror det beror på dina mesgener :D

Officer
2005-01-05, 23:53
tror det beror på dina mesgener :D

Ska killen säga som gick o spydde 20 minuter in i mitt benpass :D

Sverker
2005-01-06, 09:10

Hur skulle du reagera??

/R

Jag hade aldrig utsatt mig för den situationen. Självklart hade jag tagit reda på hur gymmet varit öppet, inte bara en viss dag utan en hel vecka fram, för att planera träningen.

Nu tränar jag på ett gym som alltid har öppet, dygnet runt.

J.Saarela
2005-01-06, 09:29
Förbenad hade jag blivit

s_himself
2005-01-06, 10:01
JC berätta väl i sommras hur han reagera har jag för mig, Han gick väl ut på grusparkeringen och la sig i fosterställning och grät :laugh:

själv tar jag reda på om dom har öppet dagar som jag misstänker att dom kan ha stängt på. Typ röda dagar, högtidsdagar osv osv.

påven
2005-01-06, 11:33
det har hänt mig nån gång. mendå har man ju sån tur att man har ett gratisgym på jobbet som är öppet dygnet runt. då åker man dit o tränar istället

Metal_boy_
2005-01-06, 12:02
hade gjort en Arnold i ena rutan o låst upp dörren, sen gått in o tränat i lugn och ro :D

ölobrännvin
2005-01-06, 13:56
Va fan det finns väl annat också.... åk hem och ***** på frugan eller nåt då
ha lite distans , även om man inte tror det så är träningen ICKE det viktigaste i ens liv.... Men visst man går och tänker ååååh min bänkpress...... bänkpress bänkpress halleluja....bänkpress bänkpress halleluja..... KOM och TA mej...osv blabla....Reaper....bla bla....

skillz
2005-01-06, 14:03
jag gör som jag alltid gör när jag inte får som jag vill...slänger mig på marken o skriker så högt jag kan o slår runt omkring mig...sen stormar jag frustande tillbaka till min hemstad o lägger mig o lyssnar på "PINKS" min favvo låt e "lucky luke" då blir jag lugn igen...

Kebab-Arne
2005-01-06, 15:18
Tur man aldrig kommit i den situationen. Gymmet har oftast begränsad öppettid/stängt när det är helgdagar, så man kan ju ha lite koll.

Jag hade nog cyklat hem och lyssnat på Kraftwerk. Hade jag laddat som fan hade jag dock varit sur.

mangemani
2005-01-06, 15:33
skulle ha sagt "jahopp" och vänt om till nästa gym och om det är stängt så åker jag till syrrans/hennes killes gym som ALDRIG är stängt och om det nu utav en helt omöjlig anledning skulle vara stängt så åker jag hem och tränar.

cVi
2005-01-07, 04:05
Ska killen säga som gick o spydde 20 minuter in i mitt benpass :D
:insane:

SKVALLERBYTTA BINGBONG!!! :furious:

Jense
2005-01-07, 05:21
jag skulle sagt "vafan, nu har jag låst mig ute".

Lillgrabben
2005-01-07, 06:40

Hur skulle du reagera??

/R

Jag skulle vara irriterad på mig själv för att jag inte orkat kolla upp öppettiderna ordentligt i förväg.

Det är väl bara att åka hem igen & njuta av dagen - en träningsfri dag har ingen dött av.

CC81
2005-01-07, 10:16
Spelar ingen roll då jag kommer in med mitt kort även om det är stängt. Bara skönt då jag får träna ifred. :thefinger

Arne Persson
2005-01-07, 10:34

Hur skulle du reagera??

/R

Löst kort på direkten på X-ACT Gym i Löddeköpinge! :D

Johan
2005-01-07, 11:11
Hände samma sak för mig i förrgår, hade blivit en favorit i repis igår om inte morsan hade hunnit varna mig att det var helgdag.

Insåg när jag hade 200 m kvar att gå till gymmet att det troligvis va stängt, så det fick bli en långpromenad, det va lite synd för jag var verkligen sugen på att träna, har inte tränat på 2 veckor och jag ville testa mina nyinköpta handskar.