handdator

Visa fullständig version : Straight or Gay, skulle du kunna avgöra?

RobbeliRobban
2005-01-05, 10:10
Har ni sett tv-showen? Kan DU avgöra om någon är straight eller gay?

Bryter pollen mot reglerna? isåfall ber jag om ursäkt på förhand. Helst någorlunda nivå på diskussionerna och inte upprepningar av den typen av vitsar och påhopp som återfinns i var och varannan tråd på allmänt. Helst då nyansering i ironin/skämtandet/påhoppandet.

Grahn
2005-01-05, 10:15
Vissa går att se det på andra inte, det beror ju helt på personen ifråga samt hur lång tid du får observera.

Varför undrar du?

RobbeliRobban
2005-01-05, 10:16
Vissa går att se det på andra inte, det beror ju helt på personen ifråga samt hur lång tid du får observera.

Varför undrar du?

har du sett det programmet på femman? jag har fel hela tiden när jag sitter o gissar. Likadant irl. Märker aldrig om någon är gay. Jag har polare som är gay, jag märkte ingenting förrän de sa det.

Grahn
2005-01-05, 10:20
har du sett det programmet på femman? jag har fel hela tiden när jag sitter o gissar. Likadant irl. Märker aldrig om någon är gay. Jag har polare som är gay, jag märkte ingenting förrän de sa det.

Nej tittar inte på TV, men visst kan även du se om vissa är gay i det verkliga livet? Många spelar ju över sin roll något extremt bara för att skylta med det medans andra är helt vanliga.

Sen om du kan det på en TVshow är ju något helt annat det är ju riggat.

Alcazara
2005-01-05, 10:42
Kollar också på det ibland...Det enda som borde vara framgångsrikt som tjej i att ta reda på om det är en gay eller strait man har att göra med, är att klämma lite intensivt :naughty:

Tolkia
2005-01-05, 12:25
Nej, hur skulle man kunna "se" det? Däremot har jag varit med om att "gissa rätt" ett par gånger när det gäller homosexuella par (ja, det finns folk av samma kön som delar lägenhet utan att vara ett par i den bemärkelsen, i synnerhet när man är student, och nej, det är inte nödvändigt vis så att man får veta att två personer bor ihop första gången man träffar på dem) ; inte första gången jag träffat dem, men relativt snart. Men det har inte haft med deras homosexualitet att göra utan med deras par-/kärleksrelation; det skiljer ju en hel del i beteende mellan "kompispar" och "kärlekspar" (ja, snuskhummer, även på betydligt mer "vardagsnära" beteenden än det du just tänkte på ...).

Tigerkotten
2005-01-05, 12:31
Svårt i detta program speciellt, pga dom försöker ju vara straighta osv.

Jag tror av dom 3 som är kvar
banks = straight
chris = straight
Sharif = gay

Ofta verkar det vara "bögiga" som e straighta.
Och tvärtom.

Menar Luciano och Bradley hade man ju kunnat trott att dom var straight iaf :)

Menigar
2005-01-05, 12:35

banks = straight
chris = straight
Sharif = gay

Och tvärtom.

Jag tror Chris! Helt klart! Hur skulle annars han kunna veta så ofta vilka som är bögar och inte!?

RobbeliRobban
2005-01-05, 13:10
Nej tittar inte på TV, men visst kan även du se om vissa är gay i det verkliga livet? Många spelar ju över sin roll något extremt bara för att skylta med det medans andra är helt vanliga.

Sen om du kan det på en TVshow är ju något helt annat det är ju riggat.

Jag brukar "se" det ganska tydligt, fast bara när jag vet. ofta missar jag när andra säger att det är helt tydligt. Har tom. vart medlurad på bögklubb utan att fatta att alla runt är bögar, så undrar jag varför alla glor på mig när jag drar bögvitsar.

n1klas
2005-01-05, 13:11
Kanske du är gay Robban?

tinus
2005-01-05, 13:13

banks = straight
chris = straight
Sharif = gay

Och tvärtom.

Jag skulle vilja ha Chris som gay också..annars håller jag med dig! :thumbup:

RobbeliRobban
2005-01-05, 13:17
Kanske du är gay Robban?

lol, haha kanske bög som har underlig smak och tänder enbart på kvinnor?

Karl_alfred
2005-01-05, 14:59
Eftersom de inte skickade hem någon igår bör 2 st vara bögar! Annars hade programmet kasnke slutat ett avsnitt i förväg. Tror som Tinus i denna fråga.

Matte_Maiden
2005-01-05, 15:06
Jag har två kusiner som är homo/bi och jag blev lika förvånad båda gångerna. Det kan vara omöjligt att märka faktiskt.

Jense
2005-01-05, 15:15
ja med smalt skägg och mustasch, solbränna, sminkade ögonfransar och noppade ögonbryn så är det gay. helt klart gay. speciellt när dom pratar som riktiga amerikanska übergay.

vissa ser man det på såklart.. typ om det står "gay" på deras tröja. men de flesta är ju precis som normalt folk.

Herkulez
2005-01-05, 15:20
banks = straight
chris = straight
Sharif = gay
:)

tippar själv att banks är den enda straighta =)

Herkulez
2005-01-05, 15:27
GAY GAY GAY

http://www.realitytvcalendar.com/shows/playingitstraight/sharif.jpg

har ni föresten sett hans näsborrar, man skulle kunna parkera en cadillac i varje

Rocco
2005-01-05, 15:32
GAY GAY GAY

http://www.realitytvcalendar.com/shows/playingitstraight/sharif.jpg

har ni föresten sett hans näsborrar, man skulle kunna parkera en cadillac i varje

Vad har näsborrarna med saken att göra? Menar du att han och hans eventuella gaypartner har någon bisarr sexuell läggning? :rolleyes:

Jense
2005-01-05, 15:36
Vad har näsborrarna med saken att göra? Menar du att han och hans eventuella gaypartner har någon bisarr sexuell läggning? :rolleyes:

nej han menar att han har sniffat så mycket snö att hans näsborrar är påväg att bli näsborre

Oskis
2005-01-05, 15:36
Banks= Straight
Sharif= Straight
Chris= GAY!

Thats it

Herkulez
2005-01-05, 16:04
Ja, exakt va jag menar, precis, du gissar rätt

Tigerkotten
2005-01-05, 18:32
Jag kunde inte stå emot frästelsen..

Vet hur sista avsnittet är nu :D www.fox.com

Det e så svåååårt att hålla sig.
Inte går sista avsnittet att ladda ner heller >.< Tror jag.

Metal_boy_
2005-01-05, 18:38
förr tex på 80-talet var det nog lättare att gissa rätt iaf...idag utmärker sig inte alla som fjollor för att dom är gay