Visa fullständig version : såg nåt äckligt idag
på väg hem från affärn så går tjejen o jag förbi ett hus som har lägenheter vid markplan så man ser rätt in i vardagsrummet på dom. Jag går förbi ett fönster helt plötsligt ser jag 2 stora bröst över hela tvbilden. så man blir ju tvungen att gå tillbax några steg för att bekräfta sina misstankar. Och jodå, inne i lägenheten ligger det en gubbe i soffan, han måste har vart minst 65bast o runkar till en porris. Min flickvän bankar på rutan och sen så springer vi iväg :D
fan va äckligt att behöva se en gammal gubbe ligga o runka, man kan ju iaf dra ner persiennerna. Hade ju jag gjort om jag bodde i en lägenhet med sån insyn
på väg hem från affärn så går tjejen o jag förbi ett hus som har lägenheter vid markplan så man ser rätt in i vardagsrummet på dom. Jag går förbi ett fönster helt plötsligt ser jag 2 stora bröst över hela tvbilden. så man blir ju tvungen att gå tillbax några steg för att bekräfta sina misstankar. Och jodå, inne i lägenheten ligger det en gubbe i soffan, han måste har vart minst 65bast o runkar till en porris. Min flickvän bankar på rutan och sen så springer vi iväg :D
fan va äckligt att behöva se en gammal gubbe ligga o runka, man kan ju iaf dra ner persiennerna. Hade ju jag gjort om jag bodde i en lägenhet med sån insyn
:laugh: :laugh: :laugh:
respekt till flickvännen :bow:
Slartibartfast
2005-01-04, 20:25
:laugh:
soft.
En del personer finner en viss spänning i att kunna bli upptäcka medan de masturberar/har sex. ;)
Tricklev
2005-01-04, 20:28
Silken härlig snubbe, inte en tanke på vad som händer utanför hans värld :laugh:
Haha, påminner om en grej... Min mamma satt i styrelsen för bostadsrättsföreningen, och då får man lite konstiga klagomål bland. Det var nämligen en tant som klagade på att hon sett en av grannarna sitta och runka. Ja, vad ska man säga. Att runka i sitt vardagsrum är helt naturligt, att gå och kolla in genom folks fönster är för fan perverst...
Fan va äckligt att behöva höra historier från fönstertittare.. ;)
Fast det var coolt av tjejen, gubben fick sig nog en tankeställare ;)
RobbeliRobban
2005-01-04, 20:42
Oj oj, gud vad äckligt gubben har också sexual-drift, och tillfredställer sig själv i sitt eget hem, fy vad hemskt, ni borde ringa både Jehovas vittnen och polisen på stört.
Inte behövde du se det. Du gick tillbaka och tittade in genom hans fönster.
Inte behövde du se det. Du gick tillbaka och tittade in genom hans fönster.
svårt att undvika eftersom man ser fönster när man går utanför huset
s_himself
2005-01-04, 21:36
Gubben kunde väl iaf dragit för! inte behöver man sitta och blotta ut sig bara för att man bor på markplan?
privata saker kan man väl försöka göra lite privat också?
Min flickvän bankar på rutan och sen så springer vi iväg :D
:bow: ...haha fy fan va styggt :thumbup:
Helt rätt...
All respekt till gubben...
STarfish
2005-01-04, 21:47
inte fan viker jag några persienner när jag spänner på tjejen! men i och för sig när jag ska runka.
coolare och bli tagen på bar gärning med en brud än om man ligger o runkar som en nolla
gubbar behöver oxå dra en runk ibland!
Otto GROV
2005-01-04, 21:50
fan inge fel att dra en tarsan då o då, om man är 65 eller 15 spelar la ingen roll
Löjtnant Blank
2005-01-04, 21:51
coolare och bli tagen på bar gärning med en brud än om man ligger o runkar som en nolla
Oh, word. Ha, ha.
Metal_boy_
2005-01-04, 22:36
hur gammla är du o tjejen? bankade på rutor och sprang iväg gjorde jag när jag va barn....en gubbe som runkar är väl inget konstigt, pitten ramlar inte av när man går i pension :D
Herkulez
2005-01-04, 22:39
hur gammla är du o tjejen? bankade på rutor och sprang iväg gjorde jag när jag va barn....en gubbe som runkar är väl inget konstigt, pitten ramlar inte av när man går i pension :D
Titta på gamla gubbar som runkar blir man tydligen aldrig för gammal för :D
Haha!, coolt gjort av tjejen!! :thumbup:
Min fd´s tjejs kusin jobbade som flyttkarl en gång i tiden och hade fått nycklarna till en lägenhet som nästan va tom, lite lådor mm fanns kvar, när dom gick in i lägenheten så satt en kille mitt i vardagsrummet med freestylen på högsta volym å drog frenetiskt i ballen,...tysta smög dom ut å garvade arslet av sej! :smash:
Metal_boy_
2005-01-04, 22:46
Titta på gamla gubbar som runkar blir man tydligen aldrig för gammal för :D
Sparrisen
2005-01-04, 23:16
Det är jobbigt att bo på markplan, tro mig. Tur att jag nyss flyttat. :D
jag är 24 o tjejen är 20, men man blir aldriig vuxen tror jag, förra vintern var vi i norrköping och så ollade jag ett dörrhandtag o tjejen tog kort, sen skickade vi bilderna till han som bodde i lägenheten, slutade med att han anmälde oss för sexuella trakasserier. Fast polisen orkade inte bry sig. men jävlar va roligt de var :laugh:
jag är 24 o tjejen är 20, men man blir aldriig vuxen tror jag, förra vintern var vi i norrköping och så ollade jag ett dörrhandtag o tjejen tog kort, sen skickade vi bilderna till han som bodde i lägenheten, slutade med att han anmälde oss för sexuella trakasserier. Fast polisen orkade inte bry sig. men jävlar va roligt de var :laugh:
:laugh: :laugh: :bow:
Haha, lades ärendet ner direkt eller letade de upp er?
christian
2005-01-04, 23:41
och ni tyckte gubben var äcklig? :rolleyes:
Haha, lades ärendet ner direkt eller letade de upp er?
jag vet inte riktigt, han sa att han hade anmält oss men jag hörde aldrig något från polisen så jag försökte ta reda på om han gjort någon anmälan men det fick dom inte säga. Metal_Boy_ känner säkert till historien för den har vart uppe på en jävla massa forum förra året, bla swespy.com :D
jag vet inte riktigt, han sa att han hade anmält oss men jag hörde aldrig något från polisen så jag försökte ta reda på om han gjort någon anmälan men det fick dom inte säga. Metal_Boy_ känner säkert till historien för den har vart uppe på en jävla massa forum förra året, bla swespy.com :D
Hade ni kontakt med honom på något sätt? Jag trodde det var en godtycklig lägenhetsdörr i en godtycklig uppgång!
Hade ni kontakt med honom på något sätt? Jag trodde det var en godtycklig lägenhetsdörr i en godtycklig uppgång!
ja det hade vi såklart, man kan ju inte olla någons dörr på måfå bara
ja det hade vi såklart, man kan ju inte olla någons dörr på måfå bara
Jag trodde ni gjort det o sen skickat bilder dit, men det var kul ändå! Säkert en kär (o)vän!
Ni kan ju fethajja att ni gjorde hans dag. Det var garanterat det där han var ute efter, bekräftelse på att någon såg honom.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.