Visa fullständig version : Gamla B&K nummer med Arnold!
Hej!
Söker gamla nummer av B&K som innehåller mycket artiklar/bilder med Anrold!
Vill veta vilket nummer och vilket år det var så jag kan beställa...
Samt vad som fanns med.
Nummer med stora bilder/planscher vore PERFEKT!!
Tack på förhand // Tommy
Varför inte skicka ett mail till Magnus eller Alex på BODY och fråga dom?
//Jörgen
Karl_alfred
2005-01-03, 23:19
Finns en bra artikel om honom i amerikanska muscle and fitness numret som är aktuellt nu!
Sen har du dessa 2 gratis:
http://www.bk-sportsmag.se/tidningen/1987/8/arnold_schwarzenegger.htm
http://www.bk-sportsmag.se/tidningen/1987/9/arnold_schwarzenegger.htm
Har gjort. ( Tänkte nämligen köpa nr.8 -97, så passade jag på att fråga.. )
Ska kopiera in deras svar:
"Hej Tommy!
Tyvärr är numret du önskar slutsålt, och vi har tyvärr inte möjlighet att
leta reda på nummer som du inte själv vet exakt vilket det är."
Saxat från mailet ( den första biten.. )
Karl_alfred
2005-01-03, 23:21
Lägg gärna upp fler arnold länkar om det är någon som har ett par bra :) Han är och förblir kungen av bb!
Karl alfred>> jo vet, har beställt 2 ex. :)
Mest för att få 2 planscher...
Det var när jag såg det som jag blev sugen på mer!
Karl_alfred
2005-01-03, 23:26
Karl alfred>> jo vet, har beställt 2 ex. :)
Mest för att få 2 planscher...
Det var när jag såg det som jag blev sugen på mer!
Man kan aldrig få nog av Arnold :thumbup:
Lägg gärna upp fler arnold länkar om det är någon som har ett par bra :) Han är och förblir kungen av bb!
Helt rätt! :bow:
DIGGAR DIN SIGNATUR STENHÅRT DESSUTOM! :hbang:
Man kan aldrig få nog av Arnold :thumbup:
Som de säger i Budweiser reklamerna: "TRUE" :thumbup:
Kebab-Arne
2005-01-03, 23:33
Finns en bra artikel om honom i amerikanska muscle and fitness numret som är aktuellt nu!
Sen har du dessa 2 gratis:
http://www.bk-sportsmag.se/tidningen/1987/8/arnold_schwarzenegger.htm
http://www.bk-sportsmag.se/tidningen/1987/9/arnold_schwarzenegger.htm
Fy fan vilken skön träningsartikel.
"Det pass du kan köra igenom på 1 timme, skall istället förlängas med en 1/2 timme. " Knappast det dagens program säger, hehe.
Karl alfred>> indirekt sa du 2 nummer tack vare dina länkar :D
Nr. 8 och 9 från 1987 är "beställda".
( Skickat nytt mail till B&K )
edgen_ÖSD
2005-01-04, 00:14
Kan komma med en liten följdfråga då;
Tränar Arnold fortfarande, och hur ser i så fall hans dagsform ut? Finns bilder? Har letet runt lite men inte kunnat hitta något om det. Skulle dock vara ytterst intressant att se/veta.
Tränar Arnold fortfarande, och hur ser i så fall hans dagsform ut? Finns bilder? Har letet runt lite men inte kunnat hitta något om det. Skulle dock vara ytterst intressant att se/veta.
man har ju sett vissa chockbilder i diverse Tidningar...Å den formen som han har på dem bilderna liknar ju inte precis han...men då ä han ju ändå några av dem mer vältränade gubbarna
Metal_boy_
2005-01-04, 01:12
Fick en gammal b&k av nån som va från 92-93 och där va det ett stort reportage om golds gym och massa arnoldbilder som jag tyvärr klippte ut till ett skolarbete...hade det varit idag så hade jag aldrig klipt i tidningen
Ser ju ut att vara i hyffsad form på den där bilreklamen för HUMMER som han är med i :thumbup:
Asså, finns det inte en film med Arnold när han tränar inför sin 7e Olympia typ, har för mig att ja sett lite av den, men ja kanske bara inbillar mig :confused:
Asså, finns det inte en film med Arnold när han tränar inför sin 7e Olympia typ, har för mig att ja sett lite av den, men ja kanske bara inbillar mig :confused:
...pumping iron?
Jodå!
"Total Rebuild"/"The Comeback" en bra film, om än inte alls lika bra som P.I
...pumping iron?
Pumping Iron var inför hans sjätte vinst ( 1975 ), den sjunde kom 1980 ( comeback )
Tack så mkt, P.I är ruskigt bra ;) , får försöka få tag i den andra filmen. Fan tp du börjar bli min go-too-guy när d gäller arnold :D
Pumping Iron var inför hans sjätte vinst ( 1975 ), den sjunde kom 1980 ( comeback )
Ah, tackar.
Herkulez
2005-03-25, 17:37
Har nånstans en jubileums utgåva av BK, svart med guldtext på framsidan med en bild på arnold hållandes ett svärd, var rätt många sidor om han i den, ska leta fram den och se va det är för nr sen, men liggern og längst bak i förrådet =)
Lasse Kongo
2005-03-25, 17:38
Har nånstans en jubileums utgåva av BK, svart med guldtext på framsidan med en bild på arnold hållandes ett svärd, var rätt många sidor om han i den, ska leta fram den och se va det är för nr sen, men liggern og längst bak i förrådet =)
den läste ja när ja sket ida!
Deadlift
2005-03-25, 18:09
he he, låg och bläddrade i den härom kvällen;) Kan tyvärr inte kolla vilket nr det var då jag inte är hemma i helgen.
Sonny>> hehe! Bara roligt att hjälpa till, speciellt när det gäller Arnold!:thumbup:
Herkulez>> Vore väldigt snällt om du kunde kolla det någon gång!! *kissass*
Som ung kroppsbyggare brukade jag och mina vänner bege oss ut i Österrikes skogar. Där körde vi set efter set av benböj med stockar eller varandra som vikt, tills vi föll ihop totalt utmattade. Oförmögna att utföra ett enda reps till. Sedan gjorde vi upp en eld mitt i skogen, grillade stora stekar och kände oss som de Germanska barbarkrigarna som härjade i Europa århundranden före det romerska rikets storhetstid.
:bow:
Nr 10 2001
Nr 10 2001
Tackar! :bow: *yourock*
Skall beställas snartast! Hoppas bara det finns, har velat köpa 3st nummer om Arnold innan, bara ett funnits... *grr*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.