Visa fullständig version : Härligt
STarfish
2005-01-01, 06:33
HAHAHAHA alla bakfulla fyllesvin! nä nu ska jag iväg och jobba, ska hjälpa svenska offren från asien katastrofen på sjukhuset... Ha en härlig dag, det ska jag. Gott nytt år. :cool:
King Grub
2005-01-01, 07:15
Jag har redan varit uppe i flera timmar, pigg, nyter och... nykter. ;)
Jag har inte lagt mig än... det var en bra kväll iaf.
ölobrännvin
2005-01-01, 09:39
Jag har redan varit uppe i flera timmar, pigg, nyter och... nykter. ;)
Du skrämmer mej....... om det inte är så att du barn för då förstår jag. Föresten jag drömde om dej och då tänkte jag jaså det är så han ser ut..
s_himself
2005-01-01, 09:45
jag vakna för en timme sedan och mår prima, fast jag kom ju hem strax innan 2 om jag kommer ihåg rätt :)
King Grub
2005-01-01, 09:57
Du skrämmer mej....... om det inte är så att du barn för då förstår jag. Föresten jag drömde om dej och då tänkte jag jaså det är så han ser ut..
Jag drömde om dig också. http://www.81x.com/Authors/dragonfire88/glomp.gif ;)
har just gjort mina 8 timmar på jobbet
Bara jag som mådde mindre bra i morse? :D
Jag skyller på cigarren!!
Bara jag som mådde mindre bra i morse? :D
Jag skyller på cigarren!!
I morse?
Jag har inte repat mig ännu. Fy fan, snacka om att må som man förtjänar :cheers:
Jag kom i säng bra sent igår, fick väl 4 timmars sömn sen skulle vi utrymma stugan och tillbringa 8 timmar i en gammal 740, kunde ha fått en bättre start på året.
Blev rätt hårt, kom hem vid 14.30 :D men ja är inte ett dugg bakis :thumbup:
STarfish
2005-01-01, 19:40
jag drack inte och fick ingen bakfylla men jag fick mig en rejäl förkylning idag, sprängande huvudvärk och snoret rinner i floder. det e fan orättvist ;)
Jag fick av någon anledning the bakfylla of my life, trots att jag inte druckit särskilt mycket. Att man aldrig lär sig.. ;)
Jag tycker mer synd om folket som var tvunga att ta hand om mig och städa upp, så jäkla dåligt mår jag iaf inte. :em:
Tricklev
2005-01-01, 22:05
Gick upp klockan 10 och ringde polarna :D
Nejdå, glömde ställa in klockan ;)
Lasse Kongo
2005-01-01, 22:26
ja mår ASDÅLIGT, fan full än :(
men så kan det vara...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.