Visa fullständig version : Tja!
coleman.Jr
2004-12-31, 13:05
Jag är ny här på forumet. Och undrar om ni anser att ECA stack är doping? Det sättet används ju av stort sätt alla.
aja, skulle bara kolla ska ju dra upp min lilla deff tråd snart. Ska bara ner lite i vikt. Måste bara klura färdigt på schemat först. aja, nu ska man ner till gymmet... :bpump:
Scratch89
2004-12-31, 13:08
Jag är ny här på forumet. Och undrar om ni anser att ECA stack är doping? Det sättet används ju av stort sätt alla.
Effedrin är väl olagligt? Och doping är ju nåt som inte är lagligt, så jag tror det är rätt fett doping :nono:
aja, skulle bara kolla ska ju dra upp min lilla deff tråd snart. Ska bara ner lite i vikt. Måste bara klura färdigt på schemat först. aja, nu ska man ner till gymmet... :bpump:
dra upp en du! Vad blir det idag? :bpump:
coleman.Jr
2004-12-31, 13:11
Effedrin är väl olagligt? Och doping är ju nåt som inte är lagligt, så jag tror det är rätt fett doping :nono:
dra upp en du! Vad blir det idag? :bpump:
Ska bara köra lite cardio. Måste träffa min PT med. Så då passar jag på att gå till gymmet snabbt och cycklar lite.
Näste man som kommenterar här kommer att stängas av/ varnas! Och det är allvar. Tråden är stängd! Anledningarna är två - vi är ytterligt restriktiva med att diskutera preparatet och frågan är helt tokplacerad i fel forum.
allan
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.