Visa fullständig version : skiter ni bulkare hål på röven?
Metal_boy_
2004-12-31, 01:44
hur många mer än mig som äter som fetton skiter så mycke att röven spricker? idag hade jag fan en liten blodfläck i fillingarna och misstänkte först mens...hoppas ingen såg det i omklädningsrummet :insane:
mini_Arnold
2004-12-31, 01:46
Försökt föda på sistone? ;)
Ja det är äckligt. Spräcka röven så där.
Men det var längesen
Megatuttarna
2004-12-31, 01:48
hur många mer än mig som äter som fetton skiter så mycke att röven spricker? idag hade jag fan en liten blodfläck i fillingarna och misstänkte först mens...hoppas ingen såg det i omklädningsrummet :insane:
:laugh:
Vettefan, but I will be shure to remember för din och, kollo's, skull! :thumbup:
Metal_boy_
2004-12-31, 01:49
Vettefan, but I will be shure to remember för din och, kollo's, skull! :thumbup:
hahaa det är bra , keep that in mind ;)
Metal_boy_
2004-12-31, 01:50
det ger fan ordet "bulkröv" en helt ny innebörd
det ger fan ordet "bulkröv" en helt ny innebörd
Många stora män har haft hemorrojder, t ex Napoleon som till slut inte kunde rida sägs det.
torka inte upp i ändtarmen med sandpapper då
Metal_boy_
2004-12-31, 02:25
torka inte upp i ändtarmen med sandpapper då
billigare med sandpapper ju , förresten så kliar det i röven ibland så man gnor extra :notme:
Kanske ska sluta träffa pojkar? ;)
Du får nog be din älskare att använda glidmedel nästa gång du tappar tvålen låter det som :D
;)
Metal_boy_
2004-12-31, 02:40
hahaha fan nån som smyggökar me mig
hahaha fan nån som smyggökar me mig
haha :D
Edit: Det borde väl bli lättare att skita större mängder utan att "spräcka" röven om du äter lite extra fiber.
Metal_boy_
2004-12-31, 02:44
haha :D
eller så är det jag som inte får ut mitt huvud från röven...fick i¨dén av din avatar :D
eller så är det jag som inte får ut mitt huvud från röven...fick i¨dén av din avatar :D
:angel:
Metal_boy_
2004-12-31, 03:00
nu till lite allvar..det är inte farligt på nått sätt?? typ infektionsrisk eller att få nån sjuka när man e på gym och tränar på svettiga apparater o är i skitiga omklädningsrum hehe??
watertouch
2004-12-31, 03:40
Vette fasiken om det är röven som spricker eller om det är söndertorkat, Men då jag går på bulk så bajsar jag minst en 3ggr per dag. Är alltid blod på sista tork pappret :booty:
Metal_boy_
2004-12-31, 03:44
Obs! ja jag är hypokondriker det är redan konstaterat :em:
LAMBI är lag, att hälsa på någon, varefter man beärar muggen med ett skitbesök så ser jag det som en direkt förolämpning emot mig om värden har vanligt jävla toapapper (som man igentligen borde använda till finputsning av trämöbler) att torka sig med.
Metal_boy_
2004-12-31, 03:50
LAMBI är lag, att hälsa på någon, varefter man beärar muggen med ett skitbesök så ser jag det som en direkt förolämpning emot mig om värden har vanligt jävla toapapper som man igentligen borde använda till finputsning av trämöbler att torka sig med.
ska fan börja torka mig med sämsskin i röven o sen slänga den i badkaret o bara spola av :D
Lasse Kongo
2004-12-31, 12:19
ska fan börja torka mig med sämsskin i röven o sen slänga den i badkaret o bara spola av :D
Sämsskin, va är det sickan säger i jönsonligan nu igen haha?
Mental: du är fan mästare på att skapa sjuka trådar, du är värre än herkulez, för han bara hittar på, hans doktor försöker hjälpa han där men men...
Men dina trådar är ju på riktigt :smash:
Slartibartfast
2004-12-31, 12:30
Jag har alltid blod på dasspappret.
Metal_boy_
2004-12-31, 12:36
Mental: du är fan mästare på att skapa sjuka trådar, du är värre än herkulez, för han bara hittar på, hans doktor försöker hjälpa han där men men...
Men dina trådar är ju på riktigt :smash:
Fasen alltså jag trodde jag var ensam om detta problem.
Jag kutar på dass minst en 3-5 gånger om dagen.
Och på sista pappret så blire alltid lite blod.
Karl_alfred
2004-12-31, 14:17
Hemligheteh om Runeröf!
Räcerman
2004-12-31, 14:26
Ett finskt sämskskinn är det sämska som finsk! :cheers:
Slartibartfast
2004-12-31, 15:19
Lasse Kongo
2004-12-31, 15:22
HAHAHAHAHAHA så var det SÅÅÅÅ bra :cheers:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.