Visa fullständig version : Kollozzeum citat./lek
RobbeliRobban
2004-12-30, 22:11
skall vi leka en lek såhär dagarna före jordens undergång? Vi letar upp bevinagde citat som kollozzeum medlemmar sagt och postar dem sen får den som gissar rätt posta nästa. (Search funktionen är ju givetvis förbjuden i denna intellektuellt stimulerande frågesport)
Skriver jag knepigt? jag är inne på min andra julöl.
Ok i will begin:
"Du kanske vill böja dig fram och få en av dessa, tydligen i ditt tycke bedårande gossar, i analen? Lycka till! "
Arne P, från tråden med bilder på enligt honom lite "gay" brandmän och andra killar :)
Edit: Notera att jag aldrig skulle hinna läsa tråden, söka och skriva inlägget på 1 minut :)
Muaytudd
2004-12-30, 22:13
Haha har ingen aning men det här kan bli kul :D
RobbeliRobban
2004-12-30, 22:14
Arne P, från tråden med bilder på enligt honom lite "gay" brandmän och andra killar :)
Bra där, stabila biceps, alltså är det din tur att posta ett citat.
"Hon e världens snällaste gulligaste ömmaste och skitskön i sängen, vi passar skitbra ihop och kompleterar varandra. Men hon är som sagt ful."
Herkulez
2004-12-30, 22:18
ooo kommer ihåg den yankee, var det cali eller?
ooo kommer ihåg den yankee, var det cali eller?
Japp :D
Edit: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=23822 :laugh:
Arne Persson
2004-12-30, 22:27
Då hade han mycket bekymmer! :D
RobbeliRobban
2004-12-30, 22:31
Eftersom herkan inte ville posta en ny så drar jag fram denna, en betydligt svårare som krävs bra minne och lingvistisk förmåga för att knäcka:
"1. Jag är för fan ingen nybörjare i debatter. Skulle aldrig falla mig in att börja "värdera" ord...."
Herkulez
2004-12-30, 22:32
Eftersom herkan inte ville posta en ny så drar jag fram denna, en betydligt svårare som krävs bra minne och lingvistisk förmåga för att knäcka:
"1. Jag är för fan ingen nybörjare i debatter. Skulle aldrig falla mig in att börja "värdera" ord...."
allan...kommer inte på nånbra så fortsätt ni =)
Ok fortsätter, en från 2002: "Jag skulle tippa på att en som tränar tungt t o m skulle kunna få bättre resultat genom att undvika kolhydrater den första timmen efter träning. "
RobbeliRobban
2004-12-30, 22:40
Ok fortsätter, en från 2002: "Jag skulle tippa på att en som tränar tungt t o m skulle kunna få bättre resultat genom att undvika kolhydrater den första timmen efter träning. "
fan den var svår. bateman?
Nej inte bateman. En betydligt mer aktad skribent än så, fortfarande aktiv.
Edit: Lägger in svaret här eftersom ingen verkar komma ihåg just nu. Så kan vi fortsätta med nästa fråga så det inte blir så rörig.
Henrik Eiselt var det.
mangemani
2004-12-30, 22:47
kommer inte ihåg riktigt hur personen skrev,men det är inte så vårt att gissa vem.
"finns ingen 18 åring som är större än mej"
eller
"jag är störst bäst och vackrast"
DarthHolm
2004-12-30, 22:50
kommer inte ihåg riktigt hur personen skrev,men det är inte så vårt att gissa vem.
"finns ingen 18 åring som är större än mej"
eller
"jag är störst bäst och vackrast"
The Game. :cool:
RobbeliRobban
2004-12-30, 22:51
peters är fortfarande en gåta. Var det Allan?
edit: Nu såg jag svaret.
Edit igen: , äh kläm fram med citat o svar huller om buller!
"Jag är inte rädd för att dö, kom och ta mej Mr Reaper, fast först måste jag bli klar med alla mina projekt och det kan nog dröja ca50år tror jag.... Jag gillar HIV det gör livet lite mer spännande !"
Jag vet, men jag fuskade :em:
Har lagt in svaret ett par poster upp nu, så vi fick citat och svar i rätt ordning.
J.Saarela
2004-12-30, 22:59
Glömmer aldrig den tråden hahahahaha :laugh:
En annan klassiker:
Vem sa det och till vem, båda fortfarande mycket aktiva.
Träna nu ditt grepp ordentligt så att du orkar genomföra ditt lilla kvälls __nk utan att du blir övertränad i din lilla M. brachioradialis och tvingas använda såväl handledsskydd som dragremmar vid dylika sysslor.
RobbeliRobban
2004-12-30, 23:03
Peter: det måste vara arne P men frågan är till vem? Masterchief?
"du gaylord ..har du inget intresse av det så skipper du att klicka på tråden...enklare kan det väl knappast bli??....objektifieras?? ja lite, det vill dom ju själva annars skulle dom ju inte står där med *** i blicken tex..det här är kvinnor som ställer sig framför kameran pga deras vältränade kroppar..sen att dom gör sexiga bilder samtidigt är bara ett plus...tro mig dom njuter av att folk tittar på dom, speciellt nån som jobbat på sin fysik för att få den fin..."
Samt då:
"Jag är inte rädd för att dö, kom och ta mej Mr Reaper, fast först måste jag bli klar med alla mina projekt och det kan nog dröja ca50år tror jag.... Jag gillar HIV det gör livet lite mer spännande !"
från två av våra mest skruvade atletiska skribenter
Peter: det måste vara arne P
"du gaylord ..har du inget intresse av det så skipper du att klicka på tråden...enklare kan det väl knappast bli??....objektifieras?? ja lite, det vill dom ju själva annars skulle dom ju inte står där med *** i blicken tex..det här är kvinnor som ställer sig framför kameran pga deras vältränade kroppar..sen att dom gör sexiga bilder samtidigt är bara ett plus...tro mig dom njuter av att folk tittar på dom, speciellt nån som jobbat på sin fysik för att få den fin..."
Samt då:
från två av våra mest skruvade atletiska skribenter
Översta är metal iaf.
Den undre är clash eller ladd kan jag tro :D
Arne Persson
2004-12-30, 23:04
Här är en enkel men ändock oerhört lärorik! "Brad Pitt, åttatimmars förspel och kyssar och smek i all ära, men i det långa loppet är det ändå den grova ådriga hästkuken som regerar". :bow: (Har återgivit den ut minnet)
Här är en enkel men ändock oerhört lärorik! "Brad Pitt, åttatimmars förspel och kyssar och smek i att ära, men i det långa loppet är det ändå den grova ådriga hästkuken som regerar". :bow: (Har återgivit den ut minnet)
CoC :)
Peter: det måste vara arne P men frågan är till vem? Masterchief?
Givetvis var det Arne, men det var till Grahn.
J.Saarela
2004-12-30, 23:08
OMFG ursäkta avbrottet i tråden men ni måste läsa calis tråd hahahahahaha fyy fan va kul å patetiskt
Arne Persson
2004-12-30, 23:09
Givetvis var det Arne, men det var till Grahn.
Usch ja den lilla dispyten minns jag!:) Bad faktiskt om ursäkt efteråt. :em:
Arne Persson
2004-12-30, 23:11
CoC :)
Självfallet! Endast en extremt framgångsrik vetenskapsman och tänkare kan formulera sådana visdomsord.
Jag har en svåring här, och tillverkaren är så god och håller käften....
"Hade jag haft pengar hade även jag skönhetsoperarat mig, större petterniklas, mindre näsa, fler tatueringar och saftiga implants i vaderna."
Edit//ta den här som överkurs för den kan ni inte söka er till!
allan
Slartibartfast
2004-12-30, 23:27
Här är en enkel men ändock oerhört lärorik! "Brad Pitt, åttatimmars förspel och kyssar och smek i all ära, men i det långa loppet är det ändå den grova ådriga hästkuken som regerar". :bow: (Har återgivit den ut minnet)
:laugh: :laugh: :thumbup:
Kan det vara kolozzeums grundare? Han körde ju stenhårt på att bara käka protein efter träningen...
Ska det förresten vara så svårt att följa reglerna? Först svarar man rätt sedan ställer man en ny fråga.
Kan det vara kolozzeums grundare? Han körde ju stenhårt på att bara käka protein efter träningen...
Ska det förresten vara så svårt att följa reglerna? Först svarar man rätt sedan ställer man en ny fråga.
Nej det här var Henrik Eiselt. Bartoll uttryckte sig betydligt mindre diplomatiskt än såhär, då var det inte fråga om några teorier utan helt garanterat hur det låg till.
Nej det här var Henrik Eiselt. Bartoll uttryckte sig betydligt mindre diplomatiskt än såhär, då var det inte fråga om några teorier utan helt garanterat hur det låg till.
Haha, men jag var ju iaf närmast innan du röjde svaret, får jag fråga nu?
"Vi la på 90kg som referensvikt, men det fick vi inte upp från marken, inte ens båda på samma gång." :D
"Vi la på 90kg som referensvikt, men det fick vi inte upp från marken, inte ens båda på samma gång." :D
"2storahårdakillar" hette dom/han va?
2snarthårdakillar
DarthHolm
2004-12-30, 23:57
:laugh: :laugh:
Priceless!
Okej här kommer en;
"Idag när jag försökte ta ut pengar från en automat så råkade jag slå fel kod tre gånger. Jag råkade slå in min portkåd. Jag var jätte stressad och hade tankarna någon annan stans. Problemet är att bankomaten tog mitt kort. Det värsta är att jag varken har mat elelr pengar. Och inte nog med det - jag har inget leg heller!
Jag vet inte vad jag ska ta mig till!"
JustinCredible
2004-12-31, 00:05
Okej här kommer en;
"Idag när jag försökte ta ut pengar från en automat så råkade jag slå fel kod tre gånger. Jag råkade slå in min portkåd. Jag var jätte stressad och hade tankarna någon annan stans. Problemet är att bankomaten tog mitt kort. Det värsta är att jag varken har mat elelr pengar. Och inte nog med det - jag har inget leg heller!
Jag vet inte vad jag ska ta mig till!"
Gladiatorerna1
( :laugh: )
Gladiatorerna1
( :laugh: )
Är inte det samma gladiatorerna som lyckades slarva bort sina bilnycklar... och därefter frågade hur man bäst bryter sig in i en bil? Har för mig att hon utfört väldigt många "bravader" som borde hamnat i "best of..." ;)
DarthHolm
2004-12-31, 01:19
Är inte det samma gladiatorerna som lyckades slarva bort sina bilnycklar... och därefter frågade hur man bäst bryter sig in i en bil? Har för mig att hon utfört väldigt många "bravader" som borde hamnat i "best of..." ;)
Hahahh, just jävlar. Det kommer jag ihåg nu. Och alla B&K-adresser :D
"det ger fan ordet "bulkröv" en helt ny innebörd"
DarthHolm
2004-12-31, 01:59
"det ger fan ordet "bulkröv" en helt ny innebörd"
:D Allas vår Metal.
ivandrago
2004-12-31, 15:53
Hahaha gladiatorerna1 är chef!!! mer citat från henne tack!
"Jag personligen skiter i om jag har kört biceps tre dar på raken - orkar jag så orkar jag" :D
Matte_Maiden
2004-12-31, 16:00
"Jag personligen skiter i om jag har kört biceps tre dar på raken - orkar jag så orkar jag" :D
Allan!
Edit: I sin träningsjournal va?
Allan!
Edit: I sin träningsjournal va?
Japp :thumbup:
Facit fanns annars i signaturen :D
ölobrännvin
2004-12-31, 21:51
edit: Nu såg jag svaret.
Edit igen: , äh kläm fram med citat o svar huller om buller!
Fan det vet ju jag för det var ju fan jag hahaha fan vad puckat man skriver ibland.... rolig tråd Robbis så då är det väl min tur nu då...äh jag lämnar över till garnis den stollen !
Kolla in den här då - som verkar ha kommit bort
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=685154&postcount=29
allan
allan!
Det är RobbeliRobban som sagt det!
X-Change
2005-01-01, 03:44
Kommer inte ihåg vem som frågade, men gissa vem som svarade! ;) (kommer inte ihåg exakt!)
"Varför har du maskerat ansiktet?"
"Så fort jag visar ansiktet så tar herkulez den som avatar och det pallar jag fanemij inte!"
Herkulez
2005-01-01, 11:33
Kommer inte ihåg vem som frågade, men gissa vem som svarade! ;) (kommer inte ihåg exakt!)
"Så fort jag visar ansiktet så tar herkulez den som avatar och det pallar jag fanemij inte!"
har inte läst det men skulle tippa mense =)
who?
"åh priser!! fan jag skulle varit me ju..just nu när jag som bäst i form me 104cm midja"
?
"Hans kropp föll väl ihop och dog av nya högsetschemat med 3 set per övning"
//Jörgen
?
"Hans kropp föll väl ihop och dog av nya högsetschemat med 3 set per övning"
//Jörgen
haha, den var lätt. Var spiike som väste det åt Shadow. Fan vad jag garvade....
Den här då?
"Grub, du ska inte fara på semester i nån vecka utan dator? skulle vara roligt att se hur forumet reagerade.. alla skulle slita sitt hår i förtvivlan"
Eftersom Kingen var utan dator under ett oanat antal dygn vet vi att den som slet sitt hår mest var han själv, men vem skrev ovanstående?
allan
RobbeliRobban
2005-01-01, 13:57
"Här är en jämförelse mellan BradiTroja och mig själv. Jag är 182 cm, 98 kg och armen ligger på 43-44 cm. Jag har ritat av konturerna av brads arm och jämför den med min egen i ungefär samma ställning. Som ni ser är Brads arm precis lika stor som min egen, t.o.m lite större ifall jag rätar ut armen till samma vinkel som Brads"
Denna är en aning störande på mer än ett plan, men knäck allans istället så är denna bara en bonus
"Här är en jämförelse mellan BradiTroja och mig själv. Jag är 182 cm, 98 kg och armen ligger på 43-44 cm. Jag har ritat av konturerna av brads arm och jämför den med min egen i ungefär samma ställning. Som ni ser är Brads arm precis lika stor som min egen, t.o.m lite större ifall jag rätar ut armen till samma vinkel som Brads"
Slartibartfast. :laugh:
Löjtnant Blank
2005-01-01, 14:20
Slartibartfast. :laugh:
Jesus. Länk?
Jesus. Länk?
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=33857&page=9&pp=15
Herkulez
2005-01-01, 16:47
"Blek: ja det är riktigt ... min plan att skaffa mig solbränne-liknande färg på grund av högt blodtryck har inte riktigt lyckats bära frukt ännu men vänta bara era snorhyvlar!"
den där borde inte vara så svår fast man inte sett den :D
"Blek: ja det är riktigt ... min plan att skaffa mig solbränne-liknande färg på grund av högt blodtryck har inte riktigt lyckats bära frukt ännu men vänta bara era snorhyvlar!"
den där borde inte vara så svår fast man inte sett den :D
clash va?
Herkulez
2005-01-01, 17:07
clash va?
jepp
rolig tråd förövrigt
Slartibartfast
2005-01-03, 14:54
Denna är en aning störande på mer än ett plan, men knäck allans istället så är denna bara en bonus
HA HA! :laugh:
Jag märkte inte att jag var med i denhär tråden! Wooohooo! :thumbup:
Den där tråden måste bumpas! I'll be back...
Usch ja den lilla dispyten minns jag!:) Bad faktiskt om ursäkt efteråt. :em:
Hehehe meeeeeeeeeeeeeeeeeeemories :D
Eftersom jag har tråkigt (no shit såsom jag spammar kolo idag :D :em: ) och jag garvade som fan när jag läste detta...
"köttet dallrar ju som en brylépudding för fan och det blir inte bättre med den snorhala dressingen som gör att bröden halkar av...sen ska pomme vara smala..inte tjocka så man kan penetrera ett elefantanus med dem."
Tricklev
2005-01-04, 18:18
"köttet dallrar ju som en brylépudding för fan och det blir inte bättre med den snorhala dressingen som gör att bröden halkar av...sen ska pomme vara smala..inte tjocka så man kan penetrera ett elefantanus med dem."
Metalboy ;)
Klå denna då
Tjugo år gammal och orolig för levervärdena...Ja, du ska nog hålla upp ett tag,
Metalboy ;)
Klå denna då
Tjugo år gammal och orolig för levervärdena...Ja, du ska nog hålla upp ett tag,
Den var ju lagom lätt om man inte fuskade som jag :(
Tricklev
2005-01-04, 18:33
Den var ju lagom lätt om man inte fuskade som jag :(
Kände mig lite barnslig atm :)
Kände mig lite barnslig atm :)
Men nu kommer tråden vara död tills nån "fuskar" :(
Vi får se! Kanske har vi en King Grub klon eller nån som memorerat alla trådar!
RobbeliRobban
2005-01-04, 20:28
Den åsyftar mr. ping killen med filmerna och rap-låtarna. Vem som skrev den? Allan? Lillgrabben? Börje H?
Tricklev
2005-01-04, 20:29
Men nu kommer tråden vara död tills nån "fuskar" :(
Vi får se! Kanske har vi en King Grub klon eller nån som memorerat alla trådar!
Haha, du får ju alltid fuska om du vill :)
Här kommer några citat:
"Nån som har länken till B&Ks hemsida?"
"Titta, en undulat!"
" jävla gött o bara stå o konc pumpa på småvikter ska köra så i fortsättningen,pre3cis kommit hem från skånes djurpark så jävla stel där nere fortfarande, såg värsta bonitan i kort kort asså jag svär inga trosor på sig ,vi kunde inte sen nån tendens till troskant alls, förföljde henne säkert i 3 timmar höll tummarna att hon skulle "Benda over", tur man hade med sig lite beef jerky i fickan,jag looovar hon var villig till tusen o sånt, fan att det ska vara så fruktansvärt svårt att skörda frukten, så här sitter man igen framför datan och kåtar av sig lite, så jävla patetiskt så man vill gråta, kommer säkert osså göra det senare..det är ju trots allt som björn säger ,det blir alltid värre framåt natten,.,,"
"En sak som gjorde mig jävligt lack idag var en jävla snor käring som talla alla vikter, med sina äckliga skrynkliga snordrypande handlingsförlamade UuUuUu tentaklar. Rann tyyp snor från handtagen efter hon kört, det störiga är att hon körde med såna obetydliga vikter typ 3 kg eller nått whatever, fan kunde lika gärna stannat hemma o lyft mjölkpaket"
"förövrigt hitta jag en neger bolle i fickan i min jacka jippie!"
"Den här journalen liknar tammefan ingen annan...leve de som vågar skriva något annorlunda. Om din verklighet är så här undrar jag hur du drömmer..."
"Om detta är din verklighet och du inte använder några droger är jag fan avundsjuk.
Själv får jag bara röka gammalt fuktigt te och snorta grädde och det blir fan ingen glad av.
Goldenballs mannen!"
Kunde bara det första citatet, och det kan bara vara en person!
Gladiatorerna1
Dem andra citaten kunde jag inte, men jag drar till med ett själv:
"Hej!
Jag har ett problem! Jag är bortbjuden på nyårsmidag imorgon och det ska serveras pommes frittes, vad ska jag göra? Just nu kör jag 5 gånger i veckan gym samt 6 gånger i veckan tennis och jag ska börja min deff i februari. Hur kommer det påverka min träning om jag äter pommes frittes på middagen? Jag har inte druckit läsk, alkohol, godis, chips eller annat onyttigt senaste halvåret. King-Grub vad ska jag göra?""
Slartibartfast
2005-01-05, 20:14
"Hej!
Jag har ett problem! Jag är bortbjuden på nyårsmidag imorgon och det ska serveras pommes frittes, vad ska jag göra? Just nu kör jag 5 gånger i veckan gym samt 6 gånger i veckan tennis och jag ska börja min deff i februari. Hur kommer det påverka min träning om jag äter pommes frittes på middagen? Jag har inte druckit läsk, alkohol, godis, chips eller annat onyttigt senaste halvåret. King-Grub vad ska jag göra?""
GYMTT :D
GYMTT :D
Eller som han själv sa, hans "kompis" :D
Din tur :whipped:
Jag gissar på lassekongo!
Här kommer några citat:
"Titta, en undulat!"
Herkulez!
Här kommer några citat:
"Nån som har länken till B&Ks hemsida?" Gladiatorerna_1
Gladiatorerna_1
"Titta, en undulat!"
Herkulez
" jävla gött o bara stå o konc pumpa på småvikter ska köra så i fortsättningen,pre3cis kommit hem från skånes djurpark så jävla stel där nere fortfarande, såg värsta bonitan i kort kort asså jag svär inga trosor på sig ,vi kunde inte sen nån tendens till troskant alls, förföljde henne säkert i 3 timmar höll tummarna att hon skulle "Benda over", tur man hade med sig lite beef jerky i fickan,jag looovar hon var villig till tusen o sånt, fan att det ska vara så fruktansvärt svårt att skörda frukten, så här sitter man igen framför datan och kåtar av sig lite, så jävla patetiskt så man vill gråta, kommer säkert osså göra det senare..det är ju trots allt som björn säger ,det blir alltid värre framåt natten,.,,"
FUn-tex SSwinger
"En sak som gjorde mig jävligt lack idag var en jävla snor käring som talla alla vikter, med sina äckliga skrynkliga snordrypande handlingsförlamade UuUuUu tentaklar. Rann tyyp snor från handtagen efter hon kört, det störiga är att hon körde med såna obetydliga vikter typ 3 kg eller nått whatever, fan kunde lika gärna stannat hemma o lyft mjölkpaket"
"förövrigt hitta jag en neger bolle i fickan i min jacka jippie!"
FUn-tex SSwinger
"Den här journalen liknar tammefan ingen annan...leve de som vågar skriva något annorlunda. Om din verklighet är så här undrar jag hur du drömmer..."
allan"
"Om detta är din verklighet och du inte använder några droger är jag fan avundsjuk.
Clash?
Själv får jag bara röka gammalt fuktigt te och snorta grädde och det blir fan ingen glad av.
Goldenballs mannen!"
FUn-tex SSwinger
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.