Visa fullständig version : Harry Potter och fången från Azkaban
Jag såg bion i somras och vill verkligen minnas att jag såg klipp där James Potter, Sirius, Lupin retade Snape vid en sjö och ett träd. Allt var grönt.
När jag såg DVD:n alldeles nyss saknade jag de scenerna. Har jag bara drömt, eller har de tagit bort de scenerna i DVD:n?
Låter kanske lite nördigt :D
Fatalist
2004-12-29, 02:51
Jag såg bion i somras och vill verkligen minnas att jag såg klipp där James Potter, Sirius, Lupin retade Snape vid en sjö och ett träd. Allt var grönt.
När jag såg DVD:n alldeles nyss saknade jag de scenerna. Har jag bara drömt, eller har de tagit bort de scenerna i DVD:n?
Låter kanske lite nördigt :D
Jag trodde också det till en början! Men jag tror du tänker på det kapitlet i femte boken (om g33kvarning) där det beskrivs hur de retade snape. Det var ju så jävla väl skrivet bara, så man minns det som om man sett det på film :thumbup:
En HP-älskare till :em:
Den episoden fanns inte med i filmen.
Det är femte boken.
maccan_sth
2004-12-29, 09:19
Aldrig sett en sån scen i filmen! Men jag är helt galen i HP i vilket fall
Aldrig sett en sån scen i filmen! Men jag är helt galen i HP i vilket fall
Japp, HP Hot Sauce är löjligt gott.
Slartibartfast
2004-12-29, 09:45
Hairy Pothead and the Prison Rape Ass Bang.
Jag är så trött.
Jag trodde också det till en början! Men jag tror du tänker på det kapitlet i femte boken (om g33kvarning) där det beskrivs hur de retade snape. Det var ju så jävla väl skrivet bara, så man minns det som om man sett det på film :thumbup:
Haha. Kewlt! Jag som var så övertygad om att jag sett det. Allt var så klart framför mej. Bra av J.K Rowling då! :thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.