Visa fullständig version : Är du som jag, arbetslös ?
Nix, inget jobb för mig inte. och eftersom att man inte är fyllda 20 eller har jobbat tidigare så har jag 0:- i månaden. Så kom inte och gnäll att jag tar pengar av dom som verkligen jobbar ! :D
Seså, svara nu !
Metal_boy_
2004-12-26, 23:38
jag är lösaktig i det mesta :D
jag jobbar så det stänker om de, ska stämpla in 04:00 imorn och jag är int eens trött än. Men när klockan ringer om några timmar kommer jag inte var apigg iaf .visst är det härligt att jobba :cryout:
Jag är arbetslös och har svårt att hitta något. Alls.
hmm nyckeln till att hitta jobb är väl flytta till en större stad, och ta skitjobb.. fast det kanske inte funkar det heller nu för tiden, inte direkt så att det finns massa jobb tyvärr..
själv pluggar jag på högskola, så inget alternativ stämmde ju, skulle ju kunna jobba också,... men fan.. orka.... CSN stödjer ju oss byggare :D
Arne Persson
2004-12-26, 23:51
Går på knäna fn. Har två jobb och håller på att stånga pannan i väggen snart.
muzzelman
2004-12-26, 23:59
Börjar jobba om 7 h :/
Träning är mitt heltidsarbete, sen extraknäcka jag i skolan. :D
Jag söker inga jobb, får väl se om jag tar tag i det nu i januari, men det är ju rätt meningslöst ;D
mangemani
2004-12-27, 00:42
nope.
men jag vet inte riktigt om jag har nå framtid innom det här yrket.
ska se om jag kan hitta nått annat som passar mej bättre.
"Jobbar" så det stänker om det, men får inga pengar alls nästan?
Gör lumpen, är livegen. :thumbup:
Studerar, men skulle ge allt för att få jobb vid sidan om.
arbetslös tattare. Antagligen mest för att jag är för inaktiv i mitt arbetsökande. Fast nu till våren kommer det bli bättre, förhoppningsvis. Om inte annat så slår jag upp ett tält utanför gymmet och tränar tills jag är så grov att ingen vågar stoppa mig när jag far ut i samhället och stjäl. :thumbup:
Har 3 jobb, samtliga nattjobb.
Sök dig till bemanningsföretag.
blekfet2
2004-12-27, 05:36
arbetar samt pluggar....aldrig varit arbetslös...=D
(22 år)
Fultjack
2004-12-27, 09:55
jobbar lite deltid nu, ska börja plugga lite till våren och kanske jobba lite extra då
Arbetslös sedan en ca 1 vecka tillbaka..Tar tag i det i januari..INGET SKITJOBB dock, redan trött på`t
Arbetslös sedan en ca 1 vecka tillbaka..Tar tag i det i januari..INGET SKITJOBB dock, redan trött på`t
Så länge man kan pynta hyran finns det inga skitjobb. Finns dock mindre roliga.
Jobbar och trivs med det. :)
Pluggar för tillfället. Blir till att skaffa sig jobb nästa år för att få in lite extra pengar.
Så länge man kan pynta hyran finns det inga skitjobb. Finns dock mindre roliga.
mcdonalds ?
RobbeliRobban
2004-12-28, 14:04
Har inget fast jobb, det är *** jobbigt att vara timanställd på femtioelva ställen, pussla tider, variera dagistider för ungen o fylla upp med a-kassa.
Är det någon som vill anställa mig till ett jobb med fasta rutiner 7-15, en ganska lat gubbe som dock jobbar bra om jag får skäll o tillsyn?
mcdonalds ?
Man blir ju inte katabol om man arbetar där iaf.
Har inget fast jobb, det är *** jobbigt att vara timanställd på femtioelva ställen, pussla tider, variera dagistider för ungen o fylla upp med a-kassa.
Är det någon som vill anställa mig till ett jobb med fasta rutiner 7-15, en ganska lat gubbe som dock jobbar bra om jag får skäll o tillsyn?
Hahahahaah!
Tror att många arbetsgivare nappar på den beskrivningen.
TrasMannen
2004-12-28, 19:42
Har ett shysst skrivbordsarbete plus att jag driver ett företag på fritiden.
Jag har aldrig varit arbetslös, Kommer aldrig bli det heller. :whipped:
jag är som puppas arbetslös börjar dock parktik på permobil nu nästa måndag blir skönt att få in lite rutiner igen
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.