handdator

Visa fullständig version : Nyår

skillz
2004-12-26, 16:58
asså jag pallar inte o få försämrat protein upptag i så många dagar efteråt, men alla tjötar så förbannat..klart du ska drick kom igen då..hehehe..kan ju bli nån grogg kanske

hur ska ni fira nyår?
blir det mycket dryck för eran del...eller tänker ni som jag på träningen?

Fultjack
2004-12-26, 16:59
blir dryck, mest troligt 2 dagar i rad, sen börjar deffen efter det, då blir det utan alkohol i några månader minst

Baan
2004-12-26, 17:01
äähhhhh några öl får det bli :D

Shadow Warrior
2004-12-26, 17:11
Jag och några polare ska ha privat fest... blir väl typ 10pers... sen blire att se vem som kan dricka mest utan att dö och när alla e som fullast ska vi ut och skjuta raketer :D :rolleyes: :thumbup:

Olsson
2004-12-26, 17:16
Ska på fest. Först blir det middag o sen öl, skumpa, raketer o skoj hela natten :D

The Somberlain
2004-12-26, 17:16
Mkt Öl och Champange blir det...

Thony
2004-12-26, 17:20
Blir väl några groggar hos polaren(skall ha förfets) Hoppas det inte blir för mkt bara måste ju tänka på träningen . Sen vidare på en krog som polarna har hyrt, parta lite granna, sen för hoppnings vis pricksjuta lite råtta, sen åka hem fort som fan, så man slipper se åbäket :D

Med andra ord :cheers: :kinky: och i fall nån ser bruden i fråga och frågor om man spände henne, säger man bara :notme:

puppas
2004-12-26, 17:21
Eftersom att jag är en torris så ska jag vara hemma och ta det lugnt. Se en film eller något. :thumbup:

Herkulez
2004-12-26, 17:24
blir dryck, mest troligt 2 dagar i rad, sen börjar deffen efter det, då blir det utan alkohol i några månader minstTC?

Mart|n
2004-12-26, 17:25
asså jag pallar inte o få försämrat protein upptag i så många dagar efteråt, men alla tjötar så förbannat..klart du ska drick kom igen då..hehehe..kan ju bli nån grogg kanske

hur ska ni fira nyår?
blir det mycket dryck för eran del...eller tänker ni som jag på träningen?

Alltså du dör inte av ett festa lite. ;)

Pecca
2004-12-26, 17:34
fan... slappna av o festa... så stor betydelse har det inte.... Man kan låta bli o dricka av olika orsaker här i livet...

själv låter jag bli ibland, dels för bakfyllorna är så jäääädra jobbiga, dels så blir det lätt dyrt men största orsaken är att min sömn rubbas hela kommande vecka....

Själv brukar jag supa till hyffsat ofta o jag tycker jag lägger på mig rätt ok med massa....

Man måste se träningen långsiktigt... Om 10 år, kanske du har tjänat låt oss säga 250g muskler på att inte druckit alkohol under den tiden.... men tänk vad som händer om du blir påkörd o får ligga i sjuksängen i 6månader? Hur mycket muskler har du kvar då? Vad händer sen? Hur många polare har du kvar då vid sidan om???

Man behöver inte ta träningen över seriöst... livet måste ju vara skoj i övrigt... för tränar man för o bygga muskler o inte för det är roligt o sen inte går på några fester.... hur många tjejer är det då som får se ens snygga kropp???? :confused:

Ut o sup med dig!!!! REDLÖST FULL!!!!

mystic[-_-]
2004-12-26, 17:36
Får inte dricka käkar roaccutan. Så det blir nog rätt lungt :)

Everest
2004-12-26, 17:39
Självklart håller ja igen på nyår, inte värt att tappa 50 gram muskler en gång per år..................................eller inte ;)

TTT
2004-12-26, 17:41
Finns inget som tvingar dig att dricka. Du kan gå ut och ha kul utan alkohol.
Men tycker man det är gott så skall man deffinitivt unna sig en jävel då och då. :D

Och tänk på att vänner är något av det viktigaste som finns. Varför inte ha en kanonkväll med dom och strunta i att du inte har ett fullgott proteinupptag de närmsta dagarna? Du lär inte krympa. :whipped:

:cheers:

Yxel
2004-12-26, 17:42
"I'm gonna drink to I reboot" :rolleyes:

Nä, men det blir intag av CH3CH2OH.

Zodd
2004-12-26, 17:43
Jag ska ut och ha kul med kompisarna, skiter fullständigt i hur det påverkar träningen. :thumbup:

Shadow Warrior
2004-12-26, 17:52
Jag ska ut och ha kul med kompisarna, skiter fullständigt i hur det påverkar träningen. :thumbup:

precis, det är bara nyår en gång om året!

Go 4 Broke!!! :kickass:

Frantic
2004-12-26, 19:16
Jag sparar pengar så det blir nog lugnt

Fartman
2004-12-26, 20:00
jag skall vara överförfriskad så det står härliga till. :thumbup:

Jense
2004-12-26, 20:07
sitta hemma eller vara och festa :D

Prankie
2004-12-26, 20:08
Skjuta raketer.

swarre
2004-12-26, 20:10
Jag har ingenting planerat, skulle gärna köra ett ordentligt träningspass på kvällen/natten :)

Men det lutar åt att det blir väldigt lugnt, kanske poker eller tv-spel ;) Kanske blir en sväng till någon fest om det dyker upp något spännande (mycket fina flickor ;) ). Däremot blir det ingen alkohol, har bara druckit en gång sedan förra nyårsafton och den ångesten jag hade dagen efter är absolut inte värt det...

Desutom får man (förhoppningsvis) nöjet att sköta raketskjutningen om man är nykter :kickass:

Big_Vik
2004-12-26, 20:23
Jag och några polare ska ha privat fest... blir väl typ 10pers... sen blire att se vem som kan dricka mest utan att dö och när alla e som fullast ska vi ut och skjuta raketer
Försök slå min polare. 4,3 promille! ;)

Pecca: Du har rätt, men jag tror risken att bli påkörd ökar med 300% om man dricker sig redlös, istället för att sitta hemma framför teven och se Terminator 2 för 15:e gången :D

Skål! :cheers:

GymTT
2004-12-26, 20:35
']Får inte dricka käkar roaccutan. Så det blir nog rätt lungt :)

Det gjorde jag också förut, har ätit i 2 omgångar. Tur att man inte var ngn riktig krökare innan för det vart ett riktiiigt lång uppehåll där man inte fick dricka någonting. Går det bra ??

MVH TT

GymTT
2004-12-26, 20:37
Frågan är hur man ska göra alltså :MrT:
Det är klart man får mycket roligare om man dricker lite.
Dock så pallar jag inte "bryta ned" kroppen med sprit hit och dit när man sliter så mycket på gymmet för en grym fysik. Även om någon gång inte spelar någon roll så brukar det kännas bäst för mig att inte dricka något alls!
Var ju spiknykter förra nyårsafton så en till går väl an :thumbup:
Heheh ta det lugnt ni som ska kröka, tänk på att ni alla är Kollo'are :D
Trevlig nyårsafton!..

MVH TT

Fultjack
2004-12-26, 20:43
TC?

nepp Herkan, ska till umeå faktiskt :thumbup: så om nån har tips på ställen som är öppna nyår med en åldersgräns på högst 20 så är alla förslag välkommna :thumbup:

mangemani
2004-12-26, 20:49
ska inte dricka en droppe,har inte druckigt på snart 2½ år nu och så ska det få vara.
om inte en polare kommer hit så ska jag eventuellt iväg på ett LAN där det kommer supas villt,men no no,ingen sprit för mej.

JustinCredible
2004-12-26, 21:06
Dricker inte alkohol.

Jag är tillräckligt mongo som det är. Seriöst, undrar nästan hur jag är om jag blir full med tanke på hur jag beter mig normalt....

aliquis
2004-12-26, 21:51
Förra nyår satt jag hemma som sagt, i år skall jag på fest men skippar nog alkoholen, den har aldrig gett mig något vettigt ändå. Visst att man väl blir lite mer "flexibel" men i slutändan blir jag bara ledsen och skulle något kul ha hänt kommer jag inte ihåg det. Och efteråt är det ångest över bortkastade pengar och ohälsosamt leverne.
Jag kan ha tråkigt och bli ledsen även utan alkohol :thumbup:

Naturligtvis kan man säkert dricka lagom mycket, dvs bara bli lite mer flexibel/mindre uhm.. orolig över vad folk tycker om en. Men likförbannat inte värt det, och som sagt, skulle man få ut något av det vill man ju komma ihåg skiten ändå ;D

aliquis
2004-12-26, 21:53
Jag skulle inte låta bli lika mycket av rädsla för vad det gör med träningen, den ger ju knappt något ändå, som vad det gör med kroppen. Uppenbarligen klarar sig ju vanligt folk rätt bra ändå, men tja... visar sig väl i längden om det var rätt eller inte. Tyvärr började även jag dricka lite efter att ha låtit bli ett jävla tag, men förhoppningsvis har det inte skadat för mycket.

aliquis
2004-12-26, 21:55
Och tänk på att vänner är något av det viktigaste som finns. Varför inte ha en kanonkväll med dom och strunta i att du inte har ett fullgott proteinupptag de närmsta dagarna? Du lär inte krympa. :whipped:
Blir kvällen så jäkla mycket mer kanon bara för att man häller i sig en massa alkohol då?

mystic[-_-]
2004-12-26, 22:03
Det gjorde jag också förut, har ätit i 2 omgångar. Tur att man inte var ngn riktig krökare innan för det vart ett riktiiigt lång uppehåll där man inte fick dricka någonting. Går det bra ??

MVH TT

Har bara käkat denna dos ca 1 månad. Ska äta tills början av juni. Har läkarkontroler var 3dje vecka ungefär för levervärden och blodvärden. De var tydligen lite dåliga innan jag började. Får se hur det går förhoppningsvis går det bra.

GymTT
2004-12-26, 22:30
']Har bara käkat denna dos ca 1 månad. Ska äta tills början av juni. Har läkarkontroler var 3dje vecka ungefär för levervärden och blodvärden. De var tydligen lite dåliga innan jag började. Får se hur det går förhoppningsvis går det bra.

Tja!! Okejj jo jag hade också regelbundna kontroller.
Ok, hoppas det går bra och du bliir nööjd med resultatet! :thumbup:
Lycka till.

MVH TT

påven
2004-12-26, 22:44
Dom ursprungliga planerna var att jag sambon o jag skulle förlova oss, men det sket sig med hennes lön så vi kunde inte köpa några ringar inna nyår så då tänkte vi att det skulle bli en trevlig o fin middag hemma. Men nu så har tydligen hennes farsa bjudit in sig själv på middan också. Ska se om man kanske kan få ta ett extra skift på nyårskvällen så kan dom sitta hemma utan mig :D