Visa fullständig version : The end for Palumbo?
Palumbo, fick 5 mån. är inte det lite?!?
http://www.10news.com/news/4011196/detail.html
5 månaders husarrest också. Han lär ju inte bli nåns bitch i fängelset iaf :D
Tricklev
2004-12-22, 17:57
Undra hur många det behövs för att sätta på honom i fängelsett ;)
I dessa sammanhang i USA? Kanske faller inte HGH in i ramen för det narkotikaklassade AAS i straffbemärkelse?
För AAS är väl klassat som narkotika i USA dvs man får samma straff om man åker straff menar jag såklart??
Däremot kommer väl MD strakt säga att Palumbo är oskyldig elr falskt anklagad elr nån annan värdelös bortförklaring, precis som då när Martinez åkte dit- "det var inte mitt fel"
HGH klassas som doping i amerika också, självklart.
Sen fattar ja inte hur man kan få fängelse för att sälja FALSKA preps, so what liksom, är personen så trög o litar på säljaren så får man skylla sig själv. Knowing youre sources.....
Rätt åt han, scammerjävel!
En expert på AAS som inte kan se att det är fakes han säljer? :rolleyes:
Han är så ful så ingen vill ha honom som sin bitch.
Rätt åt han, scammerjävel!
En expert på AAS som inte kan se att det är fakes han säljer? :rolleyes:
Gick inte han pa lakarlinjen eller gatt pa lakarlinjen. Har for mig att han hade en egen kolumn i Muscle and Dev.
Slartibartfast
2004-12-23, 13:56
Undra hur många det behövs för att sätta på honom i fängelsett ;)
Vadå? Han är ju ingen Wanderlei Silva precis. Han får nog tacka och ta emot tror jag.
cheesian
2004-12-24, 13:27
Vadå? Han är ju ingen Wanderlei Silva precis. Han får nog tacka och ta emot tror jag.
Med en balle närmandes sitt rompehål får man oanade krafter kan jag tänka mig :devil:
Med en balle närmandes sitt rompehål får man oanade krafter kan jag tänka mig :devil:
Gissar att Palumbo e ganska stark åsse! :)
Kan nog trycka ihop stjärtmusklerna ganska bra också =P
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.