Visa fullständig version : Pirres dagsform 041221
Ålder ..... 133
Långd .... 189
Vikt ....... XXX
http://piranha.homeunix.com/041221/DSC03439.jpg
http://piranha.homeunix.com/041221/DSC03443.jpg
http://piranha.homeunix.com/041221/DSC03447%20copy.jpg
http://piranha.homeunix.com/041221/DSC03454%20copy.jpg
Stor som ett j-vla hus! :hbang: , vårpokalen nästa?! :thumbup:
Megatuttarna
2004-12-21, 22:20
Jävla gris, när är du på universitetet då? Häng med på mina föreläsningar, det sitter ju bara en massa brudar som hungrar efter dina köttiga lena muskler...
Det där ser la bra ut. Formen är det inget fel på, inte volymen heller. Bra vidd på ryggen, lite sämre tjocklek, men det kan vara ljuset och poseringen som spökar. Matchar benen överkroppen?
Kommer du att infinna dig på en scen inom snar framtid?
//Jörgen
Al ... hmmmmm ,,, jobba lite till bara .. he he he
Jorgen.. jobbar på benen framsidan och vaderna är helt ok , baksidan är under konstuktion..
vilka jävla armar du ligger inne med asså!! :bow:
Här snackar vi massa och schysst hårdhet! Och inte att förglömma ett par originella posingtrunks! :thumbup:
s_himself
2004-12-21, 22:34
shit..... imponerande som vanligt!
edit: Är det hårmousse eller hårspray som är i stora flaskan på bordet? friserar du håret ofta? :)
Al ... hmmmmm ,,, jobba lite till bara .. he he he
Jorgen.. jobbar på benen framsidan och vaderna är helt ok , baksidan är under konstuktion..
Bli nu inte en såndär kille som "bara skall jobba lite till, bli lite större innan jag skall tävla". För att sen aldrig någonsin komma upp på en scen. Du har ju helt klart potential.
Släng upp en benbild då. Ett par rejäla vader var det ett tag sedan man såg här. :)
//Jörgen
Ser Grymmt ut som vanligt blicken i första bilden är iskall
henke1001
2004-12-21, 22:41
helvete vilka armar! inte bara armarna dock... allt ser riktigt mäktigt och massivt ut! :bow:
Jävla gris, när är du på universitetet då? Häng med på mina föreläsningar, det sitter ju bara en massa brudar som hungrar efter dina köttiga lena muskler...
Aaaaaaa de är ju runt 17:30 de händer ... fullt ös då ..
hehe, ser bra ut :thumbup:
men varför måste alla byggare ta pose-bilder nakna? :confused: det kan du göra när du är ensam med herkulez ;)
muskelbyggarn
2004-12-21, 23:21
Ser bra ut!
Men varför i helvete står du och ollar på din egna tröja? :D
Se till att äta upp dig lite över jul, känns inge bra att vara fet aldeles själv :D
Vänl,,,
Tobbe
Metal_boy_
2004-12-21, 23:25
såg en rollon och sen en röv, sen kunde jag inte tänka klart :nono:
:D ...ser asbra ut..hoppas man når din fysik innan man blir en gammal man som du hahahahahahah ;) nevars skoja bara ...kör hårt!!
Vafan, ser skitbra ut valle förutom att du är röd som en räka! :thumbup:
P.S ta bort dom där vita rutorna :angel:
MojjMojj
2004-12-22, 05:41
Riktigt nice! Framsidan och armarna är ju fruktansvärda :D 50+ går inte av för hackor...
Ser HÅRT och grymt ut Piranha, sådan massa ska inte gömmas på toaletten, upp på scenen med dig och visa vad du går för :bow: :hbang:
Ojoj :bow: ser grymt ut! :thumbup: Lite halvporriga bilder dock :naughty:
Jag vill se beeen :hbang:
Jävla köttigt! Skräckinjagande armar.
Lasse Kongo
2004-12-22, 10:57
Köttig, som sagt långa killar får slita med rygg o ben.
Ryggen ser riktigt bra ut bakifrån, lite sämre framifrån, men det lär ju se bättre ut när du är riktigt hård.
Annars, STOOOR och bra form :kinky:
vad är det för j*vla utor du har på tiny anus och framröven?
det va större och köttigare än senast.. grymt!
Herkulez
2004-12-22, 10:58
Brutalt mannen :thumbup:
Köttig, som sagt långa killar får slita med rygg o ben.
Ryggen ser riktigt bra ut bakifrån, lite sämre framifrån, men det lär ju se bättre ut när du är riktigt hård.
Annars, STOOOR och bra form :kinky:
Tack mannen ,, ja skickar mitt recept på rysk sallad :)
Ålder ..... 133
Ruskigt bra form för att vara 133 år ... hur lyckas du :D
Ser bra ut :thumbup:
pellepedal
2004-12-22, 13:22
Min fru hälsar att hon vill se helkroppsbilder på dig utan maskeringen... Buuuhuuuuuhhuuuuu :cryout:
Min fru hälsar att hon vill se helkroppsbilder på dig utan maskeringen... Buuuhuuuuuhhuuuuu :cryout:
He he he .. .nice try att skylla på frugan :rolleyes:
Du verkar ha fått bättre pecs...det enda är väl vidden på ryggen...men annars en STOR :thumbup: ...Grymm fysik!!
schysst massa!
fast två klagomål (hehe)
1. låt håret växa. kort hår är bara fantasilöst, har haft det själv i 2 år, nu har jag tänkt om ;)
2. varför måste du vara naken på korten? faaan nu när man sitter hos föräldarna så vill man inte direkt någon ska komma in o se när man kollar på i princip en naken kille (fast du inte visar verktyget..:) -- ...
obs, uppfatta inte mina klagomål särskilt seriöst (måste varna, ironi är svårt förmedla på nätet)..
no1fitness
2004-12-23, 23:08
Du ser riktigt grov ut och är säkert större i verkligheten !! :thumbup:
Håller bra form året om gör du också. :)
Kommer inte göra bort dig på en scen så länge som du poserar bra... :D
som sagt.... man undrar ju vad den där hårspray flaskan gör där? :rolleyes:
Ser köttigt ut mannen! :thumbup:
He he he ...
Okej hårsprayen är inte min utan tjejjens .. jag andvänder inte ens shampo , men ändå står där minst 200 sorter i badrummet ... ( skrocka ) :)
God Jul på er allesammans !!!
jag hade rakat i några år, hade ju haft en del hår innan dess så självklart använde man schampo, ändå kom jag aldrig på att man inte behövde särskilt mycket schampo utan hår, måste ha settt lite skummt ut ta en näve med schampo och tvätta "håret" (dvs i duschen på gymmet o så) :D
lite efter att kommentera bilderna...men detta var verkligen sjukt bra fysik...
du är 189 cm lång med den kroppen...det måste innebära att du är ett monster...vill inte möta dig i en mörk gränd efter krogen då man råkat pissat i din öl...
åhh Gud vilka armar!!!
lite efter att kommentera bilderna...men detta var verkligen sjukt bra fysik...
du är 189 cm lång med den kroppen...det måste innebära att du är ett monster...vill inte möta dig i en mörk gränd efter krogen då man råkat pissat i din öl...
åhh Gud vilka armar!!!
Där kom det!
Där kom det!
Jag skulle heller inte kaxxa med Pirre
:em:
Jag vill se BEN!!
Jag tänkte knycka Big Al's ben vid tillfälle , de finns nån benbild i de äldre bildtrådarna ..
Uppdateringar kommer i vår.... *rolleyes*
Jag tänkte knycka Big Al's ben vid tillfälle , de finns nån benbild i de äldre bildtrådarna ..
Uppdateringar kommer i vår.... *rolleyes*
....å sen till hösten så kommer det några tävlingar.....SM, DC å LP....."bara" att ställa in siktet på någon av dom...kör hårt :whipped: ...THINK BIG / Bucyrus
Jag skulle heller inte kaxxa med Pirre
:em:
Jag tror att han är ganska snäll..egentligen *kissass* *innocent* ser nog mycket farligare ut än han egentligen är, lite som en älg ser farlig ut men är ganska harmlös :D
Herkulez
2005-03-11, 09:47
valle är jeete sneel.
Jag tror att han är ganska snäll..egentligen *innocent* ser nog mycket farligare ut än han egentligen är, lite som en älg ser farlig ut men är ganska harmlös :D
Älgar kan va riktigt farliga dock, speciellt tjurar när de e brunst :D
Då gäller de att tvätta snorren innan man går ut i skogen på sin morgonpromenad, annars känner dom att de är ett annat handjur i närheten... Fiiffaaan asså, då får man lägga bena på ryggen om man inte vill ha en 10 taggare i röven.
:laugh:
M
PS.. Me andra ord, när Pierre e ute å raggar å tjejerna e lite "pruttiga" så ka man passa sig :thumbup:
nordlander
2005-03-11, 10:09
Jag tror att han är ganska snäll..egentligen *kissass* *innocent* ser nog mycket farligare ut än han egentligen är, lite som en älg ser farlig ut men är ganska harmlös :D
Hehe han är ju en internetkrigare...en sån där som bara kaxar på forum :D
Äckligt köttigt faktiskt! :hbang:
Älgar kan va riktigt farliga dock, speciellt tjurar när de e brunst
Då gäller de att tvätta snorren innan man går ut i skogen på sin morgonpromenad, annars känner dom att de är ett annat handjur i närheten... Fiiffaaan asså, då får man lägga bena på ryggen om man inte vill ha en 10 taggare i röven.
M
PS.. Me andra ord, när Pierre e ute å raggar å tjejerna e lite "pruttiga" så ka man passa sig :thumbup:
:laugh: *screwy*
Jag har faktiskt blivit jagad av en älg en gång när jag var ute och red i skogen,häststackarn blev livrädd,för att inte tala om vad jag blev *cry*
Men åter till Pirre..Bara för dig att hålla dig ur vägen när han är i raggartagen då! :D
Herkulez
2005-03-11, 10:18
:
Men åter till Pirre..Bara för dig att hålla dig ur vägen när han är i raggartagen då! :D
ja eller tvätta snorren före så valle inte känner lukten av den :laugh:
ja eller tvätta snorren före så valle inte känner lukten av den :laugh:
:thumbup: Great advice herkiz.. eller varför inte dölja odören genom att doppa skiten i aftershave :naughty:
M
:thumbup: Great advice herkiz.. eller varför inte dölja odören genom att doppa skiten i aftershave :naughty:
M
Vad har ni för intimhygien egentligen killar ?
Tvål å vatten !!!
( daglien )
Vad har ni för intimhygien egentligen killar ?
Tvål å vatten !!!
( daglien )
+ aftershave !!! eller :confused:
M
+ aftershave !!! eller :confused:
M
Ja varför inte .. de är ju fredag ..
Om man har tur får man komma till i helgen ;)
Stabilt bygge och välansad bikinilinje. Klar för Beach 2005...
FlexOnline
2005-03-14, 22:34
Vad tar du i bänkpress? *flex*
Vi kan väl ha gissningslek?
Jag gissar att han gör en fyra på 160kilo...
Vi kan väl ha gissningslek?
Jag gissar att han gör en fyra på 160kilo...
Jag gissar att han tar 210 kg i bänkpress.
Över 200 iaf. 225 tror jag.
Vic_1981
2005-03-15, 00:02
JA! det vill jag också veta..sen vill jag veta hur mycket du tar i bicepscurl både hantlar och stång!
tack på förhand
/Vic
Bahh, smydeffad kropp lyfter sällan över 150......
FlexOnline
2005-03-15, 00:53
Det man måste ta hänsyn till i detta fall, är även om personen i fråga använder sig av fusk, när han bänkpressar. T ex bänktröjja. Använder du det Piranha? Håller du smalt lr brett grepp?
Formen kan vemsomhelst visa upp. Men hur är det egentligen med styrkan?
MVH/ A *kissass*
J.Saarela
2005-03-15, 09:35
Valle er julhest
Ironbabe
2005-03-15, 10:01
Vad tar du i knäböj?? Måste vara en hel del i de där gråa korta tightsen..De ser ut att ge bra stöd :booty:
Jag är ju byggare , jag bulla bullar inte på höga vikter utan kör allt l slowmotion , speciellt om jag har mina gråa tights på mig ..
Jag kommer auktionera ut dessa på Ebay tillsammans med Flex långa svarta som han har på när han elefantlöper på bandet ? , nån som är sUgen ?
FlexOnline
2005-03-15, 10:08
Jag är ju byggare , jag bulla bullar inte på höga vikter utan kör allt l slowmotion , speciellt om jag har mina gråa tights på mig ..
Jag kommer auktionera ut dessa på Ebay tillsammans med Flex långa svarta som han har på när han elefantlöper på bandet ? , nån som är sUgen ?
Inte många som har råd med mina svarta thights.Möjligen sultanen av Brunei. Jag har ju bara haft sönder 5 löpband hittils, vad klagar du på?? *screwy*
Inte många som har råd med mina svarta thights.Möjligen sultanen av Brunei. Jag har ju bara haft sönder 5 löpband hittils, vad klagar du på?? *screwy*
Jag gissar på dem självantänder emellan skinkorna av friktionen sen sprider sig elden ner i bandet mr äger på 22 reps i chins :)
Herkulez
2005-03-15, 10:11
Flexonline är gay, hatar han.
FlexOnline
2005-03-15, 10:14
Flexonline är gay, hatar han.
Herkulez e en transvestit. Han hänger på gay-pride festivalen. :booty: :booty:
Vic_1981
2005-03-15, 18:30
Herkulez e en transvestit. Han hänger på gay-pride festivalen. :booty: :booty:
Så det var där ni träffades. *popcorn*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.