handdator

Visa fullständig version : Kolozzeums medlemstyper

Droog
2004-12-16, 19:53
Lite har jag att göra, därför har jag sammanställt bastyperna av medlemmar nedan.

Nybörjaren också känd som den frågvise. Man 15-19 som undrar om man kan blanda kreatin och gainer. Kan utvecklas vidare till alla typer.

Träningsfascisten är väl påläst om Mike Mentzer eller liknande farbror, har ofta gjort enorma framsteg med optimal träning. Jon den förste, var....först...av träningsfascisterna. Ökade 300% på ett halvår, från 2x60kg till 6x60kg i bänken. Prackar med fanatisk inlevelse på andra sina läror. Kan utvecklas till den bannade eller den påläste. Ibland stannar de i utvecklingen och skriver endast flammande brandtal från träningsbarikaderna.

Den påläste har precis som fascisten läst mycket men har bredare kunskap och trevligare sätt. Kan erkänna fel och till och med lära sig av andra. Har dessutom ofta flera alternativa lösningar på frågor och problem, mycket hjälpsam. Utvecklas till Guru eller den återhållssamme.

Gurun denna exklusiva skara medlemmar utgörs av erkända experter som ofta rycker in i riktigt kniviga frågor med den auktoritet som sig bör. De är dessutom ofta storpostare men kan utvecklas till den återhållssamme.

Den återhållssamme detta är en gammal medlem som redan läst de flesta trådar 3-4 ggr tidigare. Bryr sig bara om sitt specialintresse och riktigt intressanta trådar. Svarar ibland sarkastiskt på nybörjarnas frågor.

Den bannade är ofta en medlem som under mindre än en vecka kommer upp i 1000 posts innan kavalleriet rycker ut och stoppar eländet. Kan från början varit fascisten, den påläste eller clownen. Även en del arga har gått den här vägen.

Den arge är ofta arg, på mycket. Mest arg blir han då någon BB har gjort ett medialt uppmärksammat brott. Alla BB är inte brottslingar, brukar han säga då. Kan också bli arg om någon fått biverkningar av AAS och det kan man ju förstå.

Bildpostaren denne person dyker bara upp som topicstarter i bildtrådar med sig själv som modell. Bilderna och vilka kurer som körts återfinns oftast på andra forum. Bildpostaren kommenterar ibland andras bilder också med glada tillrop.

Clownen aka forumspammaren underhåller oss med länkar till aftonbladet eller andra lustigheter som finns att finna på nätet. Utvecklas ytterst sällsynt till den återhållssamme (Bamse är det enda hittills kända fallet).

Puckot skriver texter som den här när han har lite att göra.

Fyll gärna på med egna filurer.

abjorn
2004-12-16, 20:04
Puckot stämmer bra på mig :thumbup:

johnnytex
2004-12-16, 20:11
BARNET sådana, som jag, som inte bidrar med något utan bara ställer en massa, ofta dumma, frågor. Men alla är vi väl barn i början, ni är ju iaf ofta snälla mot oss barn :)

Visserligen detta är ju kanske som nybörjaren, iaf detta är ju ännu ett exempel på BARNET :D

Ninjasmurf
2004-12-16, 20:13
Fab 5 typ Herkulez, Pirahna, Palme mfl

Nitrometan
2004-12-16, 20:22
Bra initiativ!

Kul läsning. ; ) :cool:

Allan
2004-12-16, 20:23
:laugh:

:thumbup:

Vilken höjdare!!! Jubel!!!! Jag återkommer strax med typ....

allan

Allan
2004-12-16, 20:30
Tangentbordsbyggaren aka mytomanen. Skriver om fantastiska framsteg, enorma vikter och fokusering som ingen annan. Brukar dock ha svårt att komma ihåg vad han skrev tidigare vilket andra medlemmar kan vara snabba att påpeka. Skyller ofta andras framsteg på goda anlag, och sina egna brister på...anlag.

Den gamle elefanten behöver inte alls vara gammal, men skriver ofta om den form han en gång var i. Har alltid som målsättning att börja träna ordentligt nästa månad, men just nu samlar han bara inspiration.

allan

aliquis
2004-12-16, 20:38
clownen borde vara högre upp för att underlätta läsandet.

du glömde alla oss utan något socialt liv som bara spammar på i forumet för det mesta, oavsett om vi har något att tillföra eller inte.

RobbeliRobban
2004-12-16, 20:52
Suveränt bra topic, helt underbart! Nu försöker man bara platsa in sig själv i någon av kategorierna, jag hamnar mitt emellan "Den påläste" och "Gurun".

Du har glömt, "Nostalgikern" - Killen (alltid en kille) som bara bryr sig om vad som hände på sjuttio-och åttiotalet. Fnyser vilt åt nya rön, och refererar argsint till Arnold. Ibland kan han helt ignorera frågor, och istället helt ovidkommande enbart svara med ett slags dyrkande (till Arnold eller en svunnen tid).

Jorgen
2004-12-16, 21:06
Roliga typer. :)
Var jag hamnar vete tusan. Skulle vilja se mig mellan "Den påläste" och "Gurun" som Robban, men det är inte riktigt rätt det heller. ;)

//Jörgen

Zodd
2004-12-16, 21:07
du glömde alla oss utan något socialt liv som bara spammar på i forumet för det mesta, oavsett om vi har något att tillföra eller inte.
Vad kallas vi då?

Herkulez
2004-12-16, 21:11
Fab 5 typ Herkulez, Pirahna, Palme mfl
:thefinger

Snarare Flab5 :D

Baan
2004-12-16, 21:12
Den Ägde - Blev medlem för att skryta om sin styrka och framgång med kroppsbyggningen (i ordets bokstavliga bemärkelse alltså) utan att ljuga eller tänja på sanningen, som för sent inser att dom flesta andra är starkare och kärvare och känner sig därmed ägd :cryout:

Tillhör den gruppen lite, inte för att jag kom hit för att skryta, men alltid när man tror man är bra på någon övning så märker man att dte finns någon som är bra mycket bättre, hehe.

Yankeee
2004-12-16, 21:16
:D Du har fått med nästan alla.

Själv slinker jag nog ner mellan "Den påläste" och "Den dryga idioten som ingen gillar"

Agent Orange
2004-12-16, 21:27
Amerikaälskaren har en stor amerikansk flagga på väggen hemma i pojkrummet och drömmer om att resa till California och träna på Gold's Gym. Föredrar att skriva på halvtaskig engelska framför svenska.

vxcv
2004-12-16, 21:34
Amerikaälskaren har en stor amerikansk flagga på väggen hemma i pojkrummet och drömmer om att resa till California och träna på Gold's Gym. Föredrar att skriva på halvtaskig engelska framför svenska.

HAHA!!! Lungt bäst av alla!
---Föredrar att skriva på halvtaskig engelska framför svenska---

Jense
2004-12-16, 21:42
jag vet inte vilken kategori jag hamnar i

Youngster
2004-12-16, 21:47
Internetwannabebiffmiffo

Alla vi som lär oss att leva optimalt, men "glömmer bort" att ta tillvara på våra kunskaper och slösar ännu mer tid framför datorn med knappt någon träning överhuvudtaget.

:cool:

swarre
2004-12-16, 21:48

Grymt skönt tråd :laugh:

Kommer ligga sömnlös i natt och fundera på om jag kommer på några fler typer :)

z_bumbi
2004-12-16, 21:52

i kombination med Träningsfascisten blir ofta

Begreppsförvirring
Skriver "sina" träningsprogram på engelska men har ingen aning om vad övningarna heter på svenska.
Squat, deadlift och Clean ska man köra.
Vad är marklyft?

Jense
2004-12-16, 21:52
forum besserwisern

Tror sig vara lite bättre än de flesta andra. hackar på alla som gör fel, även om man sen har fel själv, ofta. har inget socialt liv utöver gymmet och forumet

Metal_boy_
2004-12-16, 22:14
forum besserwisern

Tror sig vara lite bättre än de flesta andra. hackar på alla som gör fel, även om man sen har fel själv, ofta. har inget socialt liv utöver gymmet och forumet

samt höger pungkula hänger ner mer än den vänstra, och en vårta på lilltån????

i sånna fall känner jag en sånn :D

jwzrd
2004-12-16, 22:20
forum besserwisern

Ska det inte vara forumbesserwissern? :D

Youngster
2004-12-16, 22:29
Ska det inte vara forumbesserwissern? :D

jwzrd
2004-12-16, 22:32

Ville bara erbjuda ett alternativ till RobbeliRobbans överskattning av sin egen forumtyp. :) Jag är en av forumets 3453462345 besserwissrar helt enkelt :)

Lillgrabben
2004-12-16, 22:32
i kombination med Träningsfascisten blir ofta

Begreppsförvirring
Skriver "sina" träningsprogram på engelska men har ingen aning om vad övningarna heter på svenska.
Squat, deadlift och Clean ska man köra.
Vad är marklyft?

:D :laugh: :devil:

MVH

Youngster
2004-12-16, 22:35
Nu har jag ont i magen...

:bow:

TCOG
2004-12-16, 22:37
Arnoldälskaren

påpekar hela tiden att Arnold är/var GUD, och han äger alla & allting. detta kombineras med bilder från 70-talet då Arnold tränade med sina polare.

Syntholinspector

killen som tror sig veta genom att se på bilder om en BB har injectat synthol.

mini_Arnold
2004-12-16, 22:41
Arnoldälskaren

påpekar hela tiden att Arnold är/var GUD, och han äger alla & allting. detta kombineras med bilder från 70-talet då Arnold tränade med sina polare.

:hbang:

Shadow Warrior
2004-12-16, 22:43
"...Kan också bli arg om någon fått biverkningar av AAS och det kan man ju förstå"

Den var rikgtigt bra! :bow: :thumbup:

rossi
2004-12-16, 22:46
DOPINGSYNARE: Denne kille kan med enbart bilder se om en person eller skådis använt AAS, vilken AAS och i vilken mängd denne tagit AAS.

R_Wolfcastle
2004-12-16, 22:48
Den gamle elefanten behöver inte alls vara gammal, men skriver ofta om den form han en gång var i. Har alltid som målsättning att börja träna ordentligt nästa månad, men just nu samlar han bara inspiration.

Haha, det är jag på pricken. O det roliga är jag inte har mer än kanske 2 års erfarenhet av styrketräning :D

Fan vad dum i huvudet man kan va :smash:

Arne Persson
Suveränt bra topic, helt underbart! Nu försöker man bara platsa in sig själv i någon av kategorierna, jag hamnar mitt emellan "Den påläste" och "Gurun".

Du har glömt, "Nostalgikern" - Killen (alltid en kille) som bara bryr sig om vad som hände på sjuttio-och åttiotalet. Fnyser vilt åt nya rön, och refererar argsint till Arnold. Ibland kan han helt ignorera frågor, och istället helt ovidkommande enbart svara med ett slags dyrkande (till Arnold eller en svunnen tid).

Hmm, ett MYCKET OVÄNTAT inlägg.

jwzrd
KÄRRINGEN: allting som läses i aftonbladet och/eller disktueras på krogen över en 2-7 öl, är sant och mycket allvarligt.

jwzrd
2004-12-16, 22:49

Ta nu inte detta så personligt.

RobbeliRobban
2004-12-16, 22:53

Förlåt, bara driver lite med dig o Jwzrd.

Krokodil
2004-12-16, 22:54
PT-offret

Säger ofta att man ska inte göra si eller så för det är farligt!

Yankeee
2004-12-16, 22:56
Medhållaren
Denna personen har ingen egen åsikt, eller vågar inte stå för den, eventuellt så står han för något bara för att de han tycker är "tuffa" står för något och han känner att han vill vara som dem. Håller alltid med de "kända" på forumet. Argumenterar gärna för de "kända" eftersom att han tror att han kommer att uppfattas som lika "tuff" som han tycker att de "kända" är. Givetvis tror han att ingen genomskådar honom.

Jense
2004-12-16, 23:02
Medhållaren
Denna personen har ingen egen åsikt, eller vågar inte stå för den, eventuellt så står han för något bara för att de han tycker är "tuffa" står för något och han känner att han vill vara som dem. Håller alltid med de "kända" på forumet. Argumenterar gärna för de "kända" eftersom att han tror att han kommer att uppfattas som lika "tuff" som han tycker att de "kända" är. Givetvis tror han att ingen genomskådar honom.

ah, håller med dig Herr yankee :bow: :bow: :bow: :bow:

tonedef
2004-12-16, 23:05
Jag läser här varje dag, men Jag skriver knappt något alls. Vad kallas sånna som jag? :)

R_Wolfcastle
2004-12-16, 23:10
Jag läser här varje dag, men Jag skriver knappt något alls. Vad kallas sånna som jag? :)

Smygare .... eller Voyerist kanske :D

Pez
2004-12-16, 23:51
Pöbeln?

Karl_alfred
2004-12-17, 00:23
Arnoldälskaren

:hbang:

Bolio
2004-12-17, 00:29
Pöbeln?

Nä, tvärtom. Det är nog vi som är mest pöbel... :)

MacLeod
2004-12-17, 01:02
Vem är vi?

z_bumbi
2004-12-17, 09:10

Den smarta!

stefannn
2004-12-17, 09:19
ah, håller med dig Herr yankee :bow: :bow: :bow: :bow:

och jag håller med er båda :bow:

Arne Persson
2004-12-17, 09:39
Den frustrerade gnällspiken En person som tvångsmässigt måste käfta emot, gnälla eller på liknade sätt visa sin ångest. Angriper oftast personer som är honom fullkomligt överlägsna såväl fysiskt som psykiskt. :) Behöver all hjälp och uppmuntran.

Herkulez
2004-12-17, 10:08
Den frustrerade gnällspiken En person som tvångsmässigt måste käfta emot, gnälla eller på liknade sätt visa sin ångest. Angriper oftast personer som är honom fullkomligt överlägsna såväl fysiskt som psykiskt. :) Behöver all hjälp och uppmuntran.

aaah du pratar om Pez och jarod nu

Arne Persson
2004-12-17, 10:14

aaah du pratar om Pez och jarod nu

Nja, jag tänkte nog kanske spontant på någon annan. :)

Metal_boy_
2004-12-17, 10:20

:laugh: :laugh: eller menar du mig :confused: :D

Arne Persson
2004-12-17, 10:22
:laugh: :laugh: eller menar du mig :confused: :D

Nix! Du är en helt egen underart! Det ENDA exemplaret i sitt slag! :D

jwzrd
2004-12-17, 10:25
Åldersnojan: personen som vidhåller sin fysiska vigör trots att det egentligen mest handlar om internetkrig.

Metal_boy_
2004-12-17, 10:28
Nix! Du är en helt egen underart! Det ENDA exemplaret i sitt slag! :D

yes mitt mål är nåt, jag är en egen individ :hbang: :hbang: ;)

Hades
2004-12-17, 10:38
Spammaren En person som tvångsmässigt måste skriva i alla trådar i allmänt, även om han inte har något att tillföra. Deltar sällan i några diskussioner eftersom han vet att han skulle bli brädad direkt. Skriver gärna skämt som anspelar på en låtsad homosexualitet.

mystic[-_-]
2004-12-17, 10:40
Spammaren En person som tvångsmässigt måste skriva i alla trådar i allmänt, även om han inte har något att tillföra. Deltar sällan i några diskussioner eftersom han vet att han skulle bli brädad direkt.

That's me! Kallas även nolife eller looser :smokin:

JustinCredible
2004-12-17, 10:47

http://www.exhalemag.com/forum/index.php?showtopic=4330

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Känn dig träffad.

Rakt upp i analen.

Löjtnant Blank
2004-12-17, 10:53
Motvallskärringen: Argumenterar för argumentationens skull och håller av principskäl inte med om någonting. Har inte sällan en låtsad öppen "låt gå"-/"allt är möjligt"-attityd för dölja sin osäkerhet eller grälsjuka. Jorden kan vara platt, svart kan vara vitt och dödsrockare kan vara tuffa.

RobbeliRobban
2004-12-17, 11:16

haha, jag skrattar så att det kom lite kiss i byxan, tack för en alldeles egen forumkategori (för jag är väl unik?, annars måste jag dra i högväxeln). dessutom är jag bortom all hjälp.

Piranha
2004-12-17, 11:20
"Attension whore"

Skicka upp morphade bilder , dubblar all vikt i träningsdagboken.

Jense
2004-12-17, 13:31
irl-mesen

Gnäller på alla som spammar, klagar på alla skämt. varför? För att denne person antagligen blivit dumpad nyss, kanske antastad som barn. har absolut inget liv att komma med.

finns flera exempel i denna tråden

tejpis
2004-12-17, 14:18
Internetwannabebiffmiffo

Alla vi som lär oss att leva optimalt, men "glömmer bort" att ta tillvara på våra kunskaper och slösar ännu mer tid framför datorn med knappt någon träning överhuvudtaget.

:cool: yes...

Fatalist
2004-12-17, 14:41
Motvallskärringen: Argumenterar för argumentationens skull och håller av principskäl inte med om någonting. Har inte sällan en låtsad öppen "låt gå"-/"allt är möjligt"-attityd för dölja sin osäkerhet eller grälsjuka. Jorden kan vara platt, svart kan vara vitt och dödsrockare kan vara tuffa.

Bra! :D

Bästa hittills

kal_erixon
2004-12-17, 15:24
fan jag blir nästan arg när jag läser det här. varje inlägg verkar vara ett personligt påhopp :D
jag är nog bara paranoid

Froddan
2004-12-17, 15:40
bara för att du är paranoid så betyder inte det att dom inte är ute efter dig... glöm aldrig det.

Piranha
2004-12-17, 15:42
Moderatorn

En ren översittare, drar sig inte för att radera inlägg , flytta trådar , stänga av andra andvändare , lägger alltid sista ordet ( läs stänger tråden ) , en besserwisser ut i fingerspetsarna ..

DS: skämt

Big_Vik
2004-12-17, 16:35
Jag känner inte igen mig så mycket i någon av alla, men visst är vi väl några som gillar att spamma i journalforumet där vi dränker andras pass, skriver roliga historier och så. En visst Bengt figurerar flitigt :rolleyes: vad kallas vi då? Wannabe-hardcore eller? :confused:

ErikWrestlingFreaket
2004-12-17, 18:42
Internetwannabebiffmiffo

Haha den katogerin stämmer jag verkligen i :laugh:

Arne Persson
2004-12-17, 19:17

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Känn dig träffad.

Rakt upp i analen.

Du kanske vill böja dig fram och få en av dessa, tydligen i ditt tycke bedårande gossar, i analen? Lycka till! :thumbup:

z_bumbi
2004-12-17, 19:22
Moderatorn

En ren översittare, drar sig inte för att radera inlägg , flytta trådar , stänga av andra andvändare , lägger alltid sista ordet ( läs stänger tråden ) , en besserwisser ut i fingerspetsarna ..

Du har glömt fascistoida censurförespråkare annars stämmer det ganska bra...

-AG-
2004-12-17, 21:18
Lite har jag att göra, därför har jag sammanställt bastyperna av medlemmar nedan.

Nybörjaren också känd som den frågvise. Man 15-19 som undrar om man kan blanda kreatin och gainer. Kan utvecklas vi

Bildpostaren denne person dyker bara upp som topicstarter i bildtrådar med sig själv som modell. Bilderna och vilka kurer som körts återfinns oftast på andra forum. Bildpostaren kommenterar ibland andras bilder också med glada tillrop.

Fyll gärna på med egna filurer.

On the spot :thumbup:. Du glömde att lägga till att "nybörjaren" storögt apploderar "bildpostarens" bildtrådar, i vilka han beskriver sina framgångar, och där han får sin bekräftelse av "nybörjaren" med kommentarer i stil med "grymma framsteg :hbang: ", "vilka gener, de skulle man ha", etc...

Big Al
2004-12-18, 00:25
"Attension whore"

Skicka upp morphade bilder , dubblar all vikt i träningsdagboken.Tog en Gainomax hallon och en festis å snacka vilket tryck jag fick! :thumbup:

jwzrd
2004-12-18, 00:37
Du kanske vill böja dig fram och få en av dessa, tydligen i ditt tycke bedårande gossar, i analen? Lycka till! :thumbup:

Du verkar besatt av homosexuella män Arne. Är det något du vill berätta om?

Arne Persson
2004-12-18, 00:51
Du verkar besatt av homosexuella män Arne. Är det något du vill berätta om?

Hmmm, misstolkar du nu inte?????

jwzrd
2004-12-18, 00:55
Hmmm, misstolkar du nu inte?????

Nej jag ser dig snacka om varenda grabbhalva som eventuellt ser homosexuell ut från tråd till tråd.

Arne Persson
2004-12-18, 00:58
Nej jag ser dig snacka om varenda grabbhalva som eventuellt ser homosexuell ut från tråd till tråd.

Vi får uppenbarligen ta ett snack, och reda ut saker och ting, över en kebab i Saluhallen. Passar måndagen? :)

aliquis
2004-12-18, 00:59
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Känn dig träffad.
Rakt upp i analen.
haha, fan vad schysst den blev nu när man hade läst ikapp :D

Mr Zero
2004-12-18, 02:49
Den överseriöse
Man, gymnasieelev, tränat i 3-12 månader.

Följer slaviskt guruns råd både vad gäller kost och träning, har minst tre mellanmål i elevskåpet bestående av exakta mängder kolhydrater, protein, kreatin, vitaminer etc.

Vansinnigt upprörd över att han inte har fått "mattanterna" att sluta med fettbomben lättmjölk och istället ta in minimjölken istället.

Frågar oroligt om GI och II på jordgubbar och champagne och om man tappar mycket i muskeluppbyggnad om man skulle ta ett glas och en jordgubbe på studentfesten.

Funderar också på hur man skulle kunna få i sig protein under natten uran att förstöra den anabola sömnen.

Piranha
2004-12-18, 09:32
Tog en Gainomax hallon och en festis å snacka vilket tryck jag fick! :thumbup:

Holy Shit Al ... RYSK-festis .. var köper jag den ??

Sååååååå vill jag se ut !

Peter
2004-12-18, 10:21
Dubbelgångaren

En flitig medlems andra inloggningsnamn. Används i två syften:

1. Ställa svåra frågor man själv vet svaret på i syfte att få briljera med svaret och komma upp från status "den påläste" till status "guru".

2. Reklam, dvs berätta hur bra ett visst tillskott funkar/smakar. De avancerade dubbelgångarna kan även trappa upp nivån genom att be sig själv om rabatt eftersom de gjort så mycket bra reklam.

Klassiska dubbelgångare från forumets första år:
E-doktorn och Tailgunner

Allan
2004-12-18, 10:51
Dubbelgångaren

1. Ställa svåra frågor man själv vet svaret på i syfte att få briljera med svaret och komma upp från status "den påläste" till status "guru".

2. Reklam, dvs berätta hur bra ett visst tillskott funkar/smakar. De avancerade dubbelgångarna kan även trappa upp nivån genom att be sig själv om rabatt eftersom de gjort så mycket bra reklam.

E-doktorn och Tailgunner

Kallas även smurf....och jodå, de finns här. Tack för IP-nummer så man kan spåra eländet. När jag blir pensionerad härifrån ska jag avslöja vilka som applåderat sin egen fysik i Medlemsbilder....

allan

Löjtnant Blank
2004-12-18, 10:54
Den överseriöse

Följer slaviskt guruns råd både vad gäller kost och träning, har minst tre mellanmål i elevskåpet bestående av exakta mängder kolhydrater, protein, kreatin, vitaminer etc.

Vansinnigt upprörd över att han inte har fått "mattanterna" att sluta med fettbomben lättmjölk och istället ta in minimjölken istället.

Frågar oroligt om GI och II på jordgubbar och champagne och om man tappar mycket i muskeluppbyggnad om man skulle ta ett glas och en jordgubbe på studentfesten.

Funderar också på hur man skulle kunna få i sig protein under natten uran att förstöra den anabola sömnen.
Ha, ha. Bäst. Den typen finns det gott om. Ge honom tre-fyra år och se honom förvandlas chipspåsens bäste vän.

Sony
2004-12-18, 11:45
Den överseriöse

En fortsättning eller kanske variant finns väl också en del av? Har kommit till den stora insikten att en ananasskivas höga GI faktiskt inte spelar någon roll i pastasalladen precis som det fantastiska problemet du nämner sist, dricka drink på natten och få protein men riskera att störra sömnen/återhämtningen.

Däremot är personen mer intresserad av det teoretiska resonemanget än själva träningen så kan fördjupa sig i en 10-sidors tråd med ett antal mer eller mindre riktiga resonemang om det istället för att gå till gymmet och köra sitt pass bara... :D

Big Al
2004-12-18, 12:16
Holy Shit Al ... RYSK-festis .. var köper jag den ??

Sååååååå vill jag se ut !Aaa är nog Gainomaxen jag fick massan av, har en kran från belgien, å du vet ju hur korna ser ut där eller hur,...good shit! :D

jwzrd
2004-12-18, 13:16
Vi får uppenbarligen ta ett snack, och reda ut saker och ting, över en kebab i Saluhallen. Passar måndagen? :)

Hehe, kanske. Tar lite tid för mig att ta mig in dit, jobbar vid Gastelyckan.

Droog
2004-12-18, 15:21
Kallas även smurf....och jodå, de finns här. Tack för IP-nummer så man kan spåra eländet. När jag blir pensionerad härifrån ska jag avslöja vilka som applåderat sin egen fysik i Medlemsbilder....

allan

Snälla farbror Allan, berätta nu, är det någon vi känner. :)

Löjtnant Blank
2004-12-18, 17:14
Snälla farbror Allan, berätta nu, är det någon vi känner. :)
Spela inte oskyldig...

swarre
2004-12-18, 17:42
Discopojken:

Samma person som brukar uppträda i grupp på gymmet. Är enbart intresserad av trådar/träning som innefattar bröst, biceps och mage (i sällsynta fall även axlar/nacke). Slänger ur sig termer som han knappt vet innerbörden av och refererar alltid till Coleman eller möjligtvis Arnold. Söker allt som oftast information om hur man tränar "övre delen av bröstet" eller "nedre delen av magen" kan även förekomma i samband med frågor angående tvivelaktiga medel, gärna som kan beställas från diverse amerikanska hemsidor.

kal_erixon
2004-12-19, 20:14
va? kan man inte träna övre delen av bröst? jag är i alla fall magrare där än "nedre" delen :confused:

RobbeliRobban
2004-12-19, 20:27
här e en forumstyp som e glömd, det är även en vanlig typ på gym.

"Komplementstränaren" För denne är det extremt viktigt att poängtera att han/hon enbart styrketränar idrottspecifikt, detta måste gå fram till varje pris att styrketräningen är enbart till för fotbollen eller dyl. Signaturen, avataren, allt skall rikta på "huvudidrotten".

Allan
2004-12-19, 20:29
Discopojken:

Samma person som brukar uppträda i grupp på gymmet. Är enbart intresserad av trådar/träning som innefattar bröst, biceps och mage (i sällsynta fall även axlar/nacke). Slänger ur sig termer som han knappt vet innerbörden av och refererar alltid till Coleman eller möjligtvis Arnold. Söker allt som oftast information om hur man tränar "övre delen av bröstet" eller "nedre delen av magen" kan även förekomma i samband med frågor angående tvivelaktiga medel, gärna som kan beställas från diverse amerikanska hemsidor.

allan

ölobrännvin
2004-12-19, 20:36
Garnaxen medlemen som är som medlemmen som refererar till aftonbladet och allt som sägs över 2-7 öl är sant och allvarligt fast tio gånger värre, oerhört uppskattad av vissa och ständigt påhoppad av andra vad han än skriver, finns bara en på kolo skriver JUH minst en gång i varje post....

skaparn
2004-12-19, 22:46
här e en forumstyp som e glömd, det är även en vanlig typ på gym.

"Komplementstränaren" För denne är det extremt viktigt att poängtera att han/hon enbart styrketränar idrottspecifikt, detta måste gå fram till varje pris att styrketräningen är enbart till för fotbollen eller dyl. Signaturen, avataren, allt skall rikta på "huvudidrotten".

Äntligen en medlemstyp jag känner igen mig i!
Det verkar onekligen som jag är genomskådad, min bicepsträning har inget med cyklingen/löpningen att göra. Katten också!

Busted.

Fairing
2004-12-19, 22:58
Dubbelgångaren

E-doktorn och Tailgunner

:D E-doktorn kommer jag väl i håg eftersom han använde lite speciella ord exakt samma som VD på ett kosttillskottsföretag något som jag gjorde ett inlägg om och vips så försvann E-Doktorn. Han kunde väl i alla fall ha haft fantasi och inte ta första bokstaven i sitt företagsnamn :D

Tailgunner kommer jag oxå väl i håg och han bytte nick när dom retade honom på gymmet för att tailgunner var slang för bög.Tailgunner härjar väl mest på Exhale nuförtiden under sitt riktiga namn. På gymmet kallades han för Bar-stol den sista tiden :D

Pez
2004-12-19, 23:23
På gymmet kallades han för Bar-stol den sista tiden :D
Nu VET jag att du börjar bli "lite till åren" Lasse... att finna ordlekar lustiga är ett lika säkert tecken på medelålderns annalkande som tunnhårighet och ny bil... så det är 3 av 3 nu va? ;)

Pudzianovski
2004-12-19, 23:39
Den bästa typen är bildpostaren. Den var klockren. Det är bara att ta en titt i medlemsbilder.

Fairing
2004-12-20, 09:48
Nu VET jag att du börjar bli "lite till åren" Lasse... att finna ordlekar lustiga är ett lika säkert tecken på medelålderns annalkande som tunnhårighet och ny bil... så det är 3 av 3 nu va? ;)

Nej , Nej, det var inte på fairing gym som han fick namnet :D

Ny bil har jag inte heller så det blir bara 1 poäng då :rolleyes:

Zakath
2004-12-20, 11:12
Internetwannabebiffmiffo

Hahaha!
Klockren :thumbup: