Visa fullständig version : varför ??
trubaduren
2004-12-14, 01:04
FAAAAN!
jag började träna för några veckor sen för att fixa till min kropp; ta bort "lovehandles" fixa rutor och lite schysstare bröstmuskler.
mitt mål var väl typ som brad pitt i fightclub dvs. inte bli för stor! då det bara ser bulkigt ut.
men iaf: söndag kväll allt e bra på väg till gymmet för ett bröst-biceps pass, träningen gick bra körde minst 2-3 set per muskel.
När jag vaknar imorse gick upp till badrummet å då PANG! jag är för stor!! wtf jag tog det ju lungt för att inte bli så biffig. :insane:
Så vad fan gör jag nu? kan jag träna ner mig? utan att tappa mina schyssta rutor? :( snäääla hjälp.
Kan det va för att jag testade att ta en gainomax efter passet???:confused:
morsan har alltid sagt att det är anabola i dom där grejerna
Megatuttarna
2004-12-14, 01:07
Höhöhö kul som fan.
Om du nu är seriös så är det bara att börja skyffla bort lite fett, tvivlar rejält på att det är massa muskler som gjort dig så enorm som du antyder.
Några veckor och du har fixat rutor som inte var där innan? =P
Käre Trubaduren!
Jag förstår dig, det är så jobbigt när det där händer! Jag är tjej, och över en natt bara blev jag värsta biffiga bruden. Blev skitmobbad i skolan och så. Så nu vågar jag inte gå till gymmet på länge. Sedan ska jag bara köra många reps på låg vikt så jag får de där långa smala musklerna du vet.
Kjam!
Arnesson
2004-12-14, 01:19
Har exakt samma problem. Men jag körde bara 1 set per muskelgrupp.
Förstår att det känns tungt. Men jag har det värre. Jag köpte TVÅ Gainomax efter att pass en gång!!! Jag blev alltså dubbelt så stor som du. Jag levt på kiwi och havregryn i sju månader nu och äntligen börjar jag återfå mina normala former. Lycka till!
Förstår att det känns tungt. Men jag har det värre. Jag köpte TVÅ Gainomax efter att pass en gång!!! Jag blev alltså dubbelt så stor som du. Jag levt på kiwi och havregryn i sju månader nu och äntligen börjar jag återfå mina normala former. Lycka till!
:thumbup:
Och jag, som inte ens har kasein i min eftertränings-dryck är helt enorm. Jag dricker den dessutom efter VARJE pass, så ni kan tänka er. Jag har börjat att leva på varmt vatten istället för mat, så snart hoppas jag att folk vågar gå inom en radie på fem meter om mig.
Du är bland vänner, broder. Vi lider med dig.
bear.flowertwig
2004-12-14, 01:36
...Jag levt på kiwi och havregryn i sju månader nu och äntligen börjar jag återfå mina normala former. Lycka till!
kiwi och havregryn :thumbup:
HallÅ!!!!!!! ERE nån som vet om kullerbyttor e 1 bra övning om man vill ha stora axlar??????
HallÅ!!!!!!! ERE nån som vet om kullerbyttor e 1 bra övning om man vill ha stora axlar??????
Den absolut bästa! Och du får grym lats av hjulningar.
Jag har hört att hopplasteg ska vara skitbra för vaderna så nu kör jag ett pass fram o tillbaks till skolan varje dag
Jag går alltid på händerna uppför trappor. Ger bra axlar.
Blandade småhopp och dubbelörnen ger även höga poäng inom BB.
Arnesson
2004-12-14, 01:59
Jag har hört att hopplasteg ska vara skitbra för vaderna så nu kör jag ett pass fram o tillbaks till skolan varje dag
Hoppas att du har kort till skolan, det ska vara lågt antal reps.
Hoppas att du har kort till skolan, det ska vara lågt antal reps.
Glöm inte att man måste avsluta med brysselsteget.
blekfet2
2004-12-14, 05:14
[QUOTE=trubaduren]FAAAAN!
är jävligt nyvaken just nu men ...Du skämtar väl för fan???...annars blir jag nog tvungen att ta självmord å börja spöka i din tarm eller nå....
nä han skämtar inte.. :D
Jaså gainomax har den grymma effekten, oj oj..
För att bli biff = MAX 1 gainomax, annars för stor ??
mini_Arnold
2004-12-14, 08:13
"hejsan alla cepebarn, cykelhjälm cykelhjälm hela dan
hejsan alla cepebarn idaaaa"
RIktigt skadad tråd :D
:laugh: sitter o morgonskrattar lite :D
:thumbup:
Jag bestämde mig för att köra en deff igår innan jag skulle sova så jag lät fönstret var öppet, nu har ju väl runt 3% BF. Fattar inte vad ni andra som deffar gnäller om... :thefinger
Rolig tråd måste jag säga. :laugh:
jag vågar bara köra ett repps per övning annars kommer jag inte in i bilen :hbang:
Slartibartfast
2004-12-14, 09:59
:laugh: :laugh: :thumbup:
Så fort jag ser 70 kilos hantlarna på gymmet så får jag direkt 70kg muskler.
Metal_boy_
2004-12-14, 10:28
tänk er mig då! jag tar dubbla portioner Gainers efter träningen PLUS en vassledrink...jag är ingen vacker syn, jag är ett FREAK! :hbang:
Det är väl ändå inte så schysst o mobba ner snubben totalt?
Även om frågorna nog var lite smått roliga och nybörjarlika. Tror nog inte ni själva skulle bli så glada om x antal medlemmar mest hånskrattade och retade er för frågan. Men.. jag ska inte vara någon moraltant, men sätt er in i snubben situation bara.
my 2 cents.
Überbiffen
2004-12-14, 10:33
Jag dricker en gainer samtidigt som jag skiter för att inte hamna i ett katabolt läge pga all energi som jag gör av med under ett sådant "pass".
Slartibartfast
2004-12-14, 10:47
Även om frågorna nog var lite smått roliga och nybörjarlika. Tror nog inte ni själva skulle bli så glada om x antal medlemmar mest hånskrattade och retade er för frågan. Men.. jag ska inte vara någon moraltant, men sätt er in i snubben situation bara.
my 2 cents.
Du är inte seriös hoppas jag. :MrT:
Löjtnant Blank
2004-12-14, 10:49
my 2 cents.
Hur blev du tappad? Det är han som driver med oss. Du blev en moraltant i samma ögonblick som du började skriva det här inlägget.
Arnesson
2004-12-14, 10:54
Kom ihåg!!! Ingen mat efter klockan sex, för då kommer ni växa som svamar!!!
jag tror att trubaduren gör bäst i att låta bli farfars hostmedicin innan han skriver inlägg här.
Annars kan jag ju tipsa dig att om du nu går upp så mycket på några gångers träning så ta en morgonpromenad, efter dem måtten lär du tappa 4-5 kg fett på 30-40 minuter. enkelt och bra :D :thumbup:
backflash
2004-12-14, 11:15
tänk på alla oss som har en AST-shaker :cryout: ...
kleta in dig med bajs o senap så smälter fettet bort.
s_himself
2004-12-14, 11:54
jag tugga tuggummi igår, nu ser jag ut som palumbo :(
my 2 cents.
Bara jag som ser ironin i detta inlägg? :D
Min kompis säjer att om man äter nåt innan man sover så lägger sig fettet på magen :( hans pappa har jättetjock mage å han äter jämt innan han sover säjer min kompis :( ja brukar äta innan ja sover :(
åååå nej! vad dum jag e! bara för att jag var så törstig hällde jag i mig en liter vatten nyss känner hur det rinner rakt igenom mig och ner i högerben och samlas i foten! jaha nu gick jag upp ett kilo bara så där och dessutom har jaginga skor som passar! :insane: :smash: :thefinger
Hur blev du tappad? Det är han som driver med oss. Du blev en moraltant i samma ögonblick som du började skriva det här inlägget.
Han var med stor sannolikhet en moraltant redan innan....
Förövrigt tränar jag bara för att må bra.
blekfet2
2004-12-14, 14:01
FAAAAN!
jag började träna för några veckor sen för att fixa till min kropp; ta bort "lovehandles" fixa rutor och lite schysstare bröstmuskler.
mitt mål var väl typ som brad pitt i fightclub dvs. inte bli för stor! då det bara ser bulkigt ut.
men iaf: söndag kväll allt e bra på väg till gymmet för ett bröst-biceps pass, träningen gick bra körde minst 2-3 set per muskel.
När jag vaknar imorse gick upp till badrummet å då PANG! jag är för stor!! wtf jag tog det ju lungt för att inte bli så biffig. :insane:
Så vad fan gör jag nu? kan jag träna ner mig? utan att tappa mina schyssta rutor? :( snäääla hjälp.
har du nån bild så kan man få kika lite...gärna en före å efter bild...händer så satans mycket på nån vecka???
:smash:
haha shit asså va många retards det finns :laugh:
Arnesson
2004-12-14, 15:05
tänk på alla oss som har en AST-shaker :cryout: ...
:D :laugh: :D
Löjtnant Blank
2004-12-14, 16:13
Bara jag som ser ironin i detta inlägg? :D
Ja?
Det här hade ju varit ännu roligare om jag varit säker på att ni var seriösa...då hade jag nog inte överlevt skrattanfallet :smokin:
"AK-47. For when you absolutely positively have to kill every motherfucker in the room! Accept no substitute!"
Grym signatur. Grym film. :cheers:
ölobrännvin
2004-12-14, 16:59
Jag VET att trubbisen är seriös, jag glömde själv att ta 2 hantlar när jag som alltid körde biceps och nu är jag helt groteskt efter på ena sida, jag körde alltså bara med en hantel i 1 vecka (jag kör bara biseps allt annat är disco träning) så jag förstår ditt problem Trubedubb...
ölobrännvin
2004-12-14, 17:24
FAAAAN!
BUMP för helvete jag vill läsa trådskaparns svar på alla poster !
trubaduren
2004-12-14, 18:39
shit va oseriöst forum.. trodde jag kunde få hjälp
men iaf jag pratade med skolsyster hon sa det inte va farligt å jag skulle spela mer fotboll å sån träning, å då ska det bli bra.
men gainer va typ farligt så jag ska sluta använda det å sncka med polarna att inet ta sånt.
så ni som driver med folk som vill träna men inte bli stor som fan typ vin disel å brad pitt i troja.. fuck yuo
trubaduren
2004-12-14, 18:41
sen vad fan är det för danser ni dillar om?
"jag har shaker "
"fan helt disco "
" gymma med hopplasteg " <--- helt blåst?
Men snälla trubbaduren, du skojade alltså inte?? du är helt enkelt så komplett... hmm.. okunnig??
1/ Du kan OMÖJLIGT gjort de ökningarna du skriver, muskler kommer MYCKET sakta inte över en natt- eller ett par veckor för den delen.
2/ gainer består av- protein och kolhydrater. Det står på alla innehållsförteckningarna och inget av de två ämnerna är farligt om du inte äter i omänskliga mängder vilket du ej lär göra. Ta gärna en gainerburk och gå till sköterskan och fråga om vad i den som är farligt och på vilket sätt, skriv gärna svaret sedan då jag tycker det hade varit kul att höra :D
3/ driver du verkligen inte med oss?? :confused:
Disco- Ställe du dansar på
Shaker- En behållare du häller i vätska och pulver för att mixa det i hastiga rörelser
hopplasteg- Ett slags danssteg du använder på ovannämnda disco :angel: :D
ölobrännvin
2004-12-14, 20:40
Skriv mera Trubbis du livar upp vår gråa dag :thumbup:
Löjtnant Blank
2004-12-14, 20:54
så ni som driver med folk som vill träna men inte bli stor som fan typ vin disel å brad pitt i troja.. fuck yuo
Vi driver med alla som är mindre, svagare eller fulare. Pennalism är en underskattad form av humor.
hobbitar
2004-12-14, 21:05
Jämför inte Vin Diesel och Brad Pitt, Jämför inte Vin Diesel och Brad Pitt, Jämför inte Vin Diesel och Brad Pitt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VIN DIESEL: KUNG
Brad Pitt i troja: BAJS
Vin Diesel är världens bästa skådis med världens snyggaste kropp!!!!
men iaf jag pratade med skolsyster hon sa det inte va farligt å jag skulle spela mer fotboll å sån träning, å då ska det bli bra.
men gainer va typ farligt så jag ska sluta använda det å sncka med polarna att inet ta sånt.
:laugh: detta var fan det roligaste jag läst denna veckan...
mini_Arnold
2004-12-14, 21:07
Snacka om SHEGface
trubaduren: du drömde om arnold och när du vaknade du kände du dig pumped up? Dom flesta har upplevt det minst en gång(ni andra håller käften), ställ dig framför spegeln så ser du att du inte är så biffig som du kände dig.
Iof sig var "shegface" riktat till dig också men tänkte du kanske kunde dela det med nån annan som kanske också kände sig träffad :)
RobbeliRobban
2004-12-14, 21:12
Du kan få hjälp här, nu reder vi ut det här.
Bra att du tog upp det med skolsyster, de brukar vara ytterst kunniga inom styrketräningsvetenskap, med både personlig erfarenhet av rang och pålästa till max. Hon föreslog fotboll för att bli av med musklerna, mycket bra idé men se upp så att du inte tränar för mycket fotboll bara det kan leda till homosexualitet. Ofta blir det ju lite tacklingar och bastu och sånt du vet, och det ena leder ju gärna till det andra.
Gainer är farligt, just snabba kolhydrater och protein har en kraftig anabol verkan när det intas efter träning. Om du måste ta det så ta det innan du gå och lägger dig, och mitt i natten det ger ett mysigt hull, en slags stoppning som kan verka dämpande i fall du går för långt i din fotbollsbastu. Prata gärna med polarna om muskler, gainer och vad som händer med kroppen och könsdriften vid träning, samt jämför och mät dig med de andra, ta med fördel upp detta i bastun efter fotbollen.
:laugh: :angel: :thumbup:
Jag kan inte sluta skratta. :laugh: :laugh:
En annan rolig grej med den här tråden är att somliga fortfarande inte förstår ironin. Antagligen för att den inte tydligt var markerad med smileys och annat som sänker kraven på att formulera sig rätt. Språkförbistringen och läsförståelsen visar sitt fula lyte.
FÖRR!
En annan rolig grej med den här tråden är att somliga fortfarande inte förstår ironin. Antagligen för att den inte tydligt var markerad med smileys och annat som sänker kraven på att formulera sig rätt. Språkförbistringen och läsförståelsen visar sitt fula lyte.
FÖRR!
Vadå ironi?
Überbiffen
2004-12-15, 00:02
Denna tråden är hardcore. :hbang:
Slartibartfast
2004-12-15, 10:05
Jämför inte Vin Diesel och Brad Pitt, Jämför inte Vin Diesel och Brad Pitt, Jämför inte Vin Diesel och Brad Pitt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VIN DIESEL: KUNG
Ja han är ju sååå vältränad. :rolleyes:
Fredszky
2004-12-15, 13:54
jag som trodde jag var ensam om problemet!!
förra veckan skulle jag imponera lite på brudarna på stranden när frugan var borta en snabbis. jag har liksom lirat pingis sen barnsben så jag är rätt krallig redan (se bild).
hursomhelst så fick jag världens träningsvärk av poserna, jag låg och svettades på natten på hotellet och sen så kollade jag mig i spegeln!!
det var något hemskt!! när frugan fick se mig lämnade hon mig direkt!! hon tyckte jhag var grotesk!! jag med!! mina brallor sprack under natten så jag fick speinga omrking i mina kalsonger på stranden, sen gick jag till hotellet för jag var rädd att dom på stranden skulle mobba mig. jag har pratat med sjuksköterskan och hon säger att jag ska spela pingis med högreps i fortsättnigen så ska det gå bra!
Ruskigt bra! Det här var en klassiker jag missat!
:hbang: :hbang: :D :hbang: :hbang:
http://dwaynejohnsonfever.net/PhotoGallery/albums/Paparazzi-Photocalls/2006/Ritz-Carlton-NYC8-15-06/preview_djnyc81506-01.jpg
http://dwaynejohnsonfever.net/PhotoGallery/albums/Paparazzi-Photocalls/2006/Ritz-Carlton-NYC8-15-06/preview_djnyc81506-02.jpg
http://dwaynejohnsonfever.net/PhotoGallery/albums/Paparazzi-Photocalls/2006/Ritz-Carlton-NYC8-15-06/preview_djnyc81506-03.jpg
http://dwaynejohnsonfever.net/PhotoGallery/albums/Paparazzi-Photocalls/2006/Ritz-Carlton-NYC8-15-06/preview_djnyc81506-04.jpg
http://dwaynejohnsonfever.net/PhotoGallery/albums/Paparazzi-Photocalls/2006/Ritz-Carlton-NYC8-15-06/preview_djnyc81506-08.jpg
Wennerberg
2006-09-03, 13:40
HAHA va? Varör lägger du in dedär bilderna Kwonster? HAHA så flummigt.
F.ö. är detta sjukaste tråden på länge. Modsen kanske bör kolla mailadresser frö dubbelkonto och kolla vem som skojar...
blekfet2
2006-09-03, 13:42
jag som trodde jag var ensam om problemet!!
förra veckan skulle jag imponera lite på brudarna på stranden när frugan var borta en snabbis. jag har liksom lirat pingis sen barnsben så jag är rätt krallig redan (se bild).
hursomhelst så fick jag världens träningsvärk av poserna, jag låg och svettades på natten på hotellet och sen så kollade jag mig i spegeln!!
det var något hemskt!! när frugan fick se mig lämnade hon mig direkt!! hon tyckte jhag var grotesk!! jag med!! mina brallor sprack under natten så jag fick speinga omrking i mina kalsonger på stranden, sen gick jag till hotellet för jag var rädd att dom på stranden skulle mobba mig. jag har pratat med sjuksköterskan och hon säger att jag ska spela pingis med högreps i fortsättnigen så ska det gå bra!
haha, mycket bra! :laugh:
HAHA va? Varör lägger du in dedär bilderna Kwonster? HAHA så flummigt.
F.ö. är detta sjukaste tråden på länge. Modsen kanske bör kolla mailadresser frö dubbelkonto och kolla vem som skojar...
Varför? För att detta är den sjukaste tråden på länge! :laugh: :thumbup:
Wennerberg
2006-09-03, 13:57
Varför? För att detta är den sjukaste tråden på länge! :laugh: :thumbup:
Haha så jävla klockrent, som jag garvade när jag såg det Hahaha
Haha så jävla klockrent, som jag garvade när jag såg det Hahaha
Jag skulle tro att vi har samma sjuka glocalnethumor min gode Wenne! :thumbup:
Älskade din Fresh Prince-mix!
Förresten! Såg att amerikaner har länkat till DIN remix på olika myspace-sidor! Den gick hem även i USA, inte bara hos mig.
Jag undrar fortfarande dock, var den unge herren seriös?
FÖRR!
...
Wennerberg
2006-09-03, 15:56
Jag skulle tro att vi har samma sjuka glocalnethumor min gode Wenne! :thumbup:
Älskade din Fresh Prince-mix!
Förresten! Såg att amerikaner har länkat till DIN remix på olika myspace-sidor! Den gick hem även i USA, inte bara hos mig.
Haha! Är det sant? Sjukt isf!
Wennerberg
2006-09-03, 16:01
Haha! Är det sant? Sjukt isf!
BTW ang humorn, så verkar det onekligen så :laugh:
Scratch89
2009-01-21, 08:25
Shit sicken tråd!
Whistler
2009-01-21, 09:01
aber lewl.
Nitrometan
2009-01-21, 09:54
Buuuuuuuuuuuump
Der bump des Jahres?
Redan?
Kan det vara så?
Rolig bump iaf.
Kiwi och havregryn! *flex*
Jävla tur att gainomax gått upp i pris sedan 2004, annars hade ju killen varit tvungen att flytta till Mars så jävla grov han var.
Käre Trubaduren!
Jag förstår dig, det är så jobbigt när det där händer! Jag är tjej, och över en natt bara blev jag värsta biffiga bruden. Blev skitmobbad i skolan och så. Så nu vågar jag inte gå till gymmet på länge. Sedan ska jag bara köra många reps på låg vikt så jag får de där långa smala musklerna du vet.
Kjam!
Ah asså shit jag fattar oxå precis hur ni menar, jag hade själv samma problem, men nått som funkade för mig var att byta ut steroiderna mot amfetamin, klart det e lite bieffekter men vafan - när man råkat ut för en grej som "boom" kommer in på muggen o har blivit för stor då måste det tas till drastiska åtgärder!!
heltzonicka
2009-01-21, 19:55
Ah asså shit jag fattar oxå precis hur ni menar, jag hade själv samma problem, men nått som funkade för mig var att byta ut steroiderna mot amfetamin, klart det e lite bieffekter men vafan - när man råkat ut för en grej som "boom" kommer in på muggen o har blivit för stor då måste det tas till drastiska åtgärder!!
Akta dig för rymdråttan, han kommer göra chins innan han går in på ditt diskotek.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.