Visa fullständig version : Reverserad skryttråd
RobbeliRobban
2004-12-13, 18:38
Vi har ju rätt många skryttrådar här på Kolozzeum, där man berättar om fantastiska böjvikter etc. men nu skall alla kassa resultat fram. Vad är ert sämsta lyft/en övning ni är pinsamt svaga i mm. dela med er av era misslyckanden på gymmet och eran sårade manlighet (eller kvinnlighet där det är tillämpat).
Här är ett axplock av min sårade manlighet.
för ubgfär tre mån. sedan kunde jag inte strikt böja ens 100kg (men det har ändrats nu) trots åratal av träning.
Jag får slita som fan för att enhandspincha en 25kgs platta.
När jag vågar mig på sidolyft måste jag smygfuska om jag går över 12,5kgs hantlar.
Har svårt att köra med 18 kg hantalarna i biceps curl, så får köra med 13kg hantlarna, eftersom 15 kg hantlarna är försvunna.
Är assvag i sittande rodd, typ 9-11 plattor. Men eftersom det är olika från maskin till maskin kanske detta inte säger er så mycket.
Är värdelös på benpress jämfört med andra övningar.
Är svagare i plan hantelpress än i lutande, vilket betyder att jag förmodligen fuskar i lutande :p
Sidolyft med hantlar är en annan svaghet, kör med typ 8-9 kgs hantlarna :em:
mina vader är överklena jmf me resten..triceps med
Jag va starkare när jag va 16 år än vad jag är nu (är 18 år) :(
mina bröst är hopplöst efter i utvecklingen, se inte klokt ut med breda axlar o platta bröst
Jag lyckades bara bänka en 6:a på 60kg för några veckor sen, bra tajming hade jag också eftersom min polares storebrorsa kom och körde samtidigt och passade mig. :)
Dock så hade jag redan tränat bröst och triceps då i en timme så jag va rätt slut, så jag skyllde på att jag va lite svagare i ena axeln pga. av skada och gick o dusha :thumbup:
Han slängde på lite mer vikter och började värma upp :laugh:
Första bänkningen, 40kg o det va inte många reps jag klarade av där inte... har hemsökt mig i över ett år nu! :cryout:
Bänkade 93 för mer än 18 månader sen, nu tar jag 95.
mitt PB i chins är 3 st
måste cheata som fan för att få upp 11kgs-hantlar i sidolyften :D
bear.flowertwig
2004-12-13, 19:36
Fick ryggskott för första gången för drygt 2 mån sen, bla pga för korta höftböjare. Stretchar fortfarande varken efter ben eller löpning :em:
chins är jag helkass i, väger nog lite för mycket. Bicepscurl med hantlar är en annan övning jag inte får att ta även om jag kör strikt med 20kg hantlarna. Brukar köra den ibland iaf bara för att få lite variation och när alla stänger är upptagna.
Arnesson
2004-12-13, 19:40
Tok svag i bröst!
Bänk är jag absolut klenast i, orkar inte köra på mer än 70kg (6-8reps) :(
fintelligens
Klarar 70kg i bänk, var it fast på det sedan sommaren.
bosse_brutal
körde 10reps på 10kg hantlarna i flyes för över ett år sedan, nu kör jag 8-10 reps på 12,5kg :laugh: det kallar jag ökning :thumbup:
Var starkare för 8 år sen.
Benböj orkar jag bara med 60 kilo 3x6.
Att Pdaddy är typ 40% starkare än mig i böjen. :( fast jag klår honom i bensparken istället.. mohaha
fletchta
2004-12-13, 20:17
Chins är jag hemskt dålig på, klarar kanske 5st
Jag tar mer i smalbänk än i knäböj.
jag militärpressar ca hälften av vad jag bänkar.
Oj oj oj. Jag och RobbeliRobban är rätt lika. Jag är något starkare i böj, men det är inte med många tior. Löjliga vikter i bänken, 5-6:or på 100. :MrT: :MrT:
//Jörgen
Fan vilken kunglig tråd, då kommer mitt skit :
Mina vader ser ut som en 12 årings.
Jag har stått still på 10kg's hantlar i sidolyft i 1½ år.
Reppar mer på smalbänk än i "vanlig" bänk.
Har bröstmuskler som ett biaffra ungefär.
Och till sist, jag är så bulkad att när jag spänner röven ser det ut som en 10kg's broccoliklump...
Ahh, mkt bättre...
s_himself
2004-12-13, 20:27
Oj oj oj. Jag och RobbeliRobban är rätt lika. Jag är något starkare i böj, men det är inte med många tior. Löjliga vikter i bänken, 5-6:or på 100. :MrT: :MrT:
//Jörgen
ähh, vem bryr sig om vikter så länge man ser grovf ut? :smokin:
jag är skitkass på chins, klarar 6,5,4.3 typ hyffsat stark i armarna med dom är väldigt små :(
benen är pinsama.. öh, ryggen är ful, men jag anser mig va rätt snygg i övrigt.. :rolleyes:
Att både mina vader och överarmar ligger under 40cm efter 3 års träning.
Sist jag körde chins med Ironbabe värmde hon lätt upp på 15 reps och jag körde på 10.
Sist jag körde chins med Ironbabe värmde hon lätt upp på 15 reps och jag körde på 10.
Börjar du greppa om stången som du greppar om min, så ska du se att det börjar hända grejer!
Matte_Maiden
2004-12-13, 20:34
35,5 cm armar och löjligt klen i dem.
Detta samtidigt som jag bänkar runt 100, vad i helvete är det för fel på mig? :D
s_himself
2004-12-13, 20:35
35,5 cm armar och löjligt klen i dem.
:D
jag har dom måtten också :(
Matte_Maiden
2004-12-13, 20:44
jag har dom måtten också :(
Bilda klubb för oss misslyckade? :cryout:
Jag har inte ökat nånting sen förra vintern.
Tränat i 1½ år och har 34cm armar.
Får väl skylla på skador och sjukdomar så jag inte blir totalt utskrattad.. :cryout:
RobbeliRobban
2004-12-13, 21:13
Oj jag får nog ta en rent kroppslig beskrivning med, för att ni verkligen skall förstå hur illa det kan vara, jag har som sagt tränat i en himla massa år, mina överarmar är nästan en decimeter grövre än vaderna, framsida axel är stor men där bakre delen av deltoideus skall vara är det mest en grop, en slags anti-muskel. Mina trapz är hyfsade men slarvar jag med shrugsen är de som bortblåsta på en vecka, Så symmetrin är verkligen på topp.
med kläder på ser jag mest tjock ut, och trots att jag har blivit grövre tror folk att jag slutat träna, ibland får jag höra saker som "men du som var så snygg och vältränad förr?" Det är sorgligt, visst har jag trappat ner träningen men vafan jag lyfter ju skrot flera gånger i veckan! jag väger tio kg mer, inte femtio!
Hahaha, det där låter juh inte alls bra RobbeliRobban.
Nä jag har inget roligt att förtälja, som så många före mig har jag problem med vaderna. de ser ut som en liten tjejs. Som tur är har jag gett upp byggningen till förmån för SL så jag slipper träna skiten helt och hållet. god bless
Kebab-Arne
2004-12-13, 21:19
När jag bänkade för första gången var jag rädd jag skulle fastna med stången. Utan vikter alltså.
Trodde 40 kg skulle vara lätt i böjen första gången jag skulle böja fritt. Kör på 65 nu men tar 190 i benpress, och då går jag fan ner, likaså i böjen.
Har inte ökat ett skit i hantellyft-åt-sidan. Ligger kvar på "fjollhantlarna". Provade på 12.5 en gång för en månad sen, blev en ostrikt 3:a. Håller hantlarna längs med sidan, och inte framför om någon undrar.
Jag har inte tränat sen förra söndagen pga skolan. :furious: Fick abstines besvär imorse (skyller på det), blev lite galen. :) Hoppas det inte kommer någon snö i jul så man ska ut och åka skidor.
Min röv är fet. Min hals är bara 37cm. Mina vader har inte växt på flera månader.
Jag tar 30kg*6 i bicepscurl efter 15 månader av träning.
får se nu.. det här kan bli långt :)
får ca 2 år sen kanske mer, typ 2-3an gymnasiet så tog jag mer i princip i varje övning, sen gjorde man lumpen och slappade med träningen och egentligen är jag fortfarande inte tillbaka på dom vikterna, så allt känns gammalt och intressant egentligen.
sen hmmm dåliga övningar... har taskiga axlar så jag svårt med 31orna i hantelpress, är väldigt symmetriskt svag i just axlar jämfört med resten av kroppen.
får nog tänka lite om jag ska komma på vilken övning jag är riktigt kass i :P
antagligen om ma nbörjade köra frontböj nu så skulle det gå rätt illa
Metal_boy_
2004-12-13, 21:50
jag har ölmage mina ben är spinkiga.. armarna är 6cm grövre än vaderna och jag har dessutom hängpung
Mina vader är som ett rådjurs och jag är grymt svag i bänkpress, har inte ökat i den övningen på två år. Sen saknar jag baksida lår totalt! Tränade på 40 kg i sittande lårcurl sist.
:laugh:
Min historia är rakt igenom tragisk och patetisk! Nådde min peak när jag var 18, sen dess har det gått utför överallt. Är 25 idag.
Bänkade 145 är jag var 18, är glad om jag kan nå 100 efter tre månaders träning i dagsläget.
Körde strikta hantelpressar på 40 kgs hantlar (dock med ryggstöd) back in the days, idag får jag knappt upp 18 kgs hantlarna.
Armomfånget har minskat med drygt en halv decimeter och styrkan har försvunnit. Kroppsvikten är nästan densamma men kroppssammansättningen är ngt pinsamt fucked up idag med en skamlig fettprocenthalt som jag aldrig skulle tala om för ngn, inte ens under tortyr.
Mvh
En pinsam William
Min mage är under all kritik i både styrka och utseende.
Det är heller inte ovanligt att jag "glömmer" att träna biceps och vader.
Jag älskar knäböj. :thefinger
När ni ändå snackar om vader..
Mina är 36cm och jag är ca 190cm lång. Snyggt!
mina vader och armmått är samma
ceflower
2004-12-13, 22:28
Jag kan inte träna ryggen bra. Min rygg ser ut som en tolvårig flickas. Spelar ingen roll vilka övningar jag kör, den blir inte större. Har aldrig haft ryggpump.
Jag har inga muskler... förutom att jag kan ta 2 reps med 40kg i bicepscurl efter ett halvårs tramsträning
måste vara sittande vadpress. 25 kg är oförskämt lite. =P
* Tränar på 10 kg mer i bänkpress nu än för 3 år sen (Förmodligen mer strikt, men ändå, väldigt mäktig ökning :rolleyes:).
* Min överarm är tjockare än halsen. Fast det kanske är normalt, det vet jag inte.
* Drar typ 80 kg i marklyft.
* Tar mindre i knäböj nu än vad jag gjorde för två år sen.
* Har hållning som en säck potatis emellanåt.
* Kör skivstångsrodd på 40 kg. Wie!
Nåja, finns väl anledningar till att träningen har gått som den gått. De anledningarna tänker jag dock inte tråka ut er med.
Jag har inställningen att jag suger på allt och är urförbannad varje pass.
#Jag kan inte köra raka mark på mer än 90 kg för då sviker greppet och jag har inte råd att köpa remmar...
#Mina vader är lika grova som mina fotleder.
#Jag bänkar betydligt mer än jag böjer
#Jag har knappt tränat mage sen ett år tillbaka
#Jag har knappt tränat alls sen i somras:(
När ni ändå snackar om vader..
Mina är 36cm och jag är ca 190cm lång. Snyggt!
Mina är 38 cm och jag är 152... Sorry, var bara tvungen. ;)
Jag är klen i axlarna och tränar nästan aldrig magen eftersom den är ganska väl inbäddad än så länge. Dessutom har jag uselt grepp.
Jag glommer bort att trana de sista setten vader ibland..
Sen gnaller jag over att jag har sma vader, undrar vart felet i mina sma vader ligger :rolleyes:
Megatuttarna
2004-12-14, 00:13
Är ohyggligt svag när jag spelar bänkpress. Gjorde 135 pannor som 17-åring; i dagsläget, 19 år fyllda, är jag glad över att göra 2 - 3 reps på 100 (g). :(
heltzonicka
2004-12-14, 00:17
Jag är och kommer alltid vara förjävla urknullad i bänkpress! :insane: :insane:
Jag har visserligen ökat kanske 25kg i bänken på ca 3 år men vet ni vad jag inte fick upp på gymmet igår?
SEXTIOFEM SPARRISKILON!!!!
Allt annat flyter på bra, jag är relativt stark med hantlar men just den allmäna frågeövningen Bänk så bänkar jag mindre än en skolflicka!
hata hata hata bänkeborg!
Mina höftböjare är så stela att jag knappt kan utföra missionären.
Herregud, det här är min tråd:
*Jag tränar knappt alls, eftersom jag jobbar så udda tider och gymet ligger långt bort.
*Jag har inga biceps alls. Curlar 12,5 kiloshantlarna, visserligen 10ggr, men ändå.
*Jag tar bra mycket mer i bänk än vad jag gör i böj. Och jag tar inte ens mycket i bänk.
*Så fort jag tar på mig kläder ser jag svintjock ut. När jag har linne på mig kan man kanske ana en muskel, men så fort jag börjar utföra någon form av lyft märker man att skenet bedrar. Muskeln man anade var i själva verket fett i kombination med gynnsamt ljus.
*Jag borde träna kondition, men jag tycker det är svintråkigt och skippar därför det. Har stora komplex på grund av detta, tror jag kommer dö i hjärtinfarkt vid 25.
*Jag tränar aldrig grepp enskilt.
Kommer inte på något mer just nu, men tro mig, det finns mer. ;)
EDIT: Loke: x^3 + 6x + 2 == 3x^2 +6 deriverat.
Har inte tranat ben sen i somras..... :em:
Har inte kort squats, sen i somras, da jag fick ryggskott under ett benpass....det ar faan pinsamt, under uppvarmingen. Tur och otur att jag var ensam i lokalen, trodde jag inte skulle komma hem.
FinnPower
2004-12-14, 02:56
Jag undrar om jag klarar av att köra en enda repetition i chinsräcket? Jag vågar inte ens försöka och riskera att få veta hur illa det är...
Mina biceps är helt mjuka och slattriga efter att ha nonchallerat dem i 3-4 år.
Greppet är pinsamt dåligt...
Magrutorna är förstås osynliga sen länge tillbaka...
Jag undrar om jag klarar av att köra en enda repetition i chinsräcket? Jag vågar inte ens försöka och riskera att få veta hur illa det är...
Mina biceps är helt mjuka och slattriga efter att ha nonchallerat dem i 3-4 år.
Greppet är pinsamt dåligt...
Magrutorna är förstås osynliga sen länge tillbaka...
Nice try Finnpower ... jag tror ifs inte du får mycke medhåll :D
Har inga trapz överhuvedtaget, dessutom SJUKT små underarmar, som en 7 årings kanske ? VADER har jag aldrig kört,om man skall kolla på dom,för DOM VÄXER ALDRIG GOT DAMNIT!! Dessuotom luktar ja svett på gymmet. :D
TrasMannen
2004-12-14, 09:29
Aaah, perfekt, nu får jag klaga på allt jag hatar med mig själv.
Jag är Kort, tjock, svag och liten och smal.
Jag har dålig volym på xxx (namnet på en muskel, det e bara att välja)
Jag är apSvag i underarmarna, ryggen, vingarna, benen, vaderna, biceps.
Jag väger för lite, men är ändå för tjock.
Slartibartfast
2004-12-14, 10:34
Efter sex månaders träning gjorde jag 100 x 10 i böj. Efter FYRA ÅRS träning gör jag 130 x 10 i böj. Det är ÖKNINGAR! :rolleyes:
Jag gör nästan lika mycket i bänk som i böj trots att jag lägger 10 ggr mera energi på benen.
Jag väger nästan 100 kg men skulle aldrig våga gå i shorts bland folk.
Det mest pinsamma tycker jag är när man har kört på ungefär samma vikter hur länge som helst.
Bättre det än att tappa i vikter från pass till pass i alla fall. Hur lyckas man tappa tex 30 kilo i bänkpress om man inte tar ett rejält uppehåll?
10 kilo är förståeligt beroende poå i vilken fas man ä i träningen men 30 kilo är ju rätt stor skillnad.
En gång tog jag på mig parfym innan jag gick till gymmet :booty:
har hänt att jag fixat håret innan ett pass. :smash:
Karl_alfred
2004-12-14, 13:05
Funderar på att skippa passet om jag inte hittar min träningskeps :rolleyes:
Jag har inställningen att jag suger på allt och är urförbannad varje pass.
:laugh: jag med faktiskt.... sen så sitter på kvällen och är assur och tänker nu djävlar imorgon ska jag döda, slakta osv alla vikter på gymmet etc, så kommer man till gymmet, känner sig hängig, trött, osv och presterar lika taskigt som vanligt :smokin: livets ironi..
Vår fd tungviktare gjorde en chins när han vägde ca 130-135 kg så du har inget att förlora på att testa, chinsräcket kanske har mer att förlora däremot.. :D
Jag har fått Jlo röv av mitt bulkande. Den ser också ut som en brockoli när jag flexar den :D :booty:
Jag har fått Jlo röv av mitt bulkande. Den ser också ut som en brockoli när jag flexar den :D :booty:
På med en Thong , ta bild .. posta i medlemsbilder
//Hercules ifrån Piranhas dator ..
På med en Thong , ta bild .. posta i medlemsbilder
//Hercules ifrån Piranhas dator ..
Fyfan Herkulez.. tur för dig att du signerade med ditt nick, annars hade det varit Piranha som åkt på varningen för det där.
En varning för "stämpling till osedlighet" till Herkulez då. *whomp*
En till så blir du bannad Herkulez.
Apropå sämsta lyft.. tjaa - när man hänger i chinsräcket efter 4 reps, tröjan åker upp lite och ungefär samtidigt som man inser att magen hänger över byxorna så inser man också att hur mycket man än sprattlar, kommer man inte klara en enda rep till. :D
Annars - alla benpass sen jag började träna.. de skäms jag över. :em:
Det är bäst för Pez att Whompet var stämpeln!
Slartibartfast
2004-12-14, 13:49
Det mest pinsamma tycker jag är när man har kört på ungefär samma vikter hur länge som helst.
Pröva två år. :D
Det är bäst för Pez att Whompet var stämpeln!
Visst.. if you say so.. :smokin:
Herkulez
2004-12-14, 14:28
Fyfan Herkulez.. tur för dig att du signerade med ditt nick, annars hade det varit Piranha som åkt på varningen för det där.
Du är ful
/Piranha från herkulez konto
hahha :D
Mina sneda bänkar håller på att gå om dom plana
Gjorde 160 i marken som 17 åring. Nu är jag 22 och får knappt upp 120... :em:
Wahlgrenus
2004-12-14, 15:58
Jag kan bara springa 2km om jag har en stor elak jävel bakom mig.
Kondisen är sorgligt kass men den ska tränas upp.
Fultjack
2004-12-14, 16:09
är klen i böjen som fan, 4x120 med en kroppsvikt på 100 kg .. blä, sen är väl inte chins min starka sida heller, men ännu värre är latsdrag, ocrkar så lite så ni förstår inte.. sjukt
AFanatic
2004-12-14, 16:15
Mina vader är lika stora som hals/nack, dvs 34 cm :D
För övrigt den bästa tråden på länge :D
stahlberg
2004-12-14, 16:22
- Jag var mycket starkare för 15 år sedan än jag är idag.
- Jag har inte tränat sedan 1987.
- Min mage är ÖVER all kritik.
- Jag ser tjock ut så fort jag tar bort kläderna.
- min penis är som ett rådjurs (ja, inte för att jag är säker, men det är i alla fall mycket möjligt).
- Jag orkar knappt lyfta en sidan av stången när det är marklyftsträning.
- Jag lyfter mindre än min 16-åriga adept i flera (många) övningar.
- Jag har varit arg på jultomten i flera dagar, sedan får jag reda på att han inte finns.
Dom två går lite hand i hand. ;) Varför har du inte tränat sen -87?
//Jörgen
stahlberg
2004-12-14, 16:42
Jorgen : Säg det. Det var väl mera en prestation att KUNNA träna 1982-87, då man samtidigt hade minst 20 adepter hela tiden (tränade själv 1976-87).
Det blev helt enkelt omöjligt att träna om man skulle koncentrera sig på adepternas träning. Före deras pass : omöjligt att hinna (träningarna började direkt efter jobbet). Samtidigt : omöjligt att koncentrera sig på sin egen träning. Efter : alltför trött, efter 6h i salen (alla kunde inte träna samtidigt om jag skulle se på).
Nu när jag har så få adepter kunde man tro jag skulle hinna. Har försökt, men det är svårt att komma igång. Började då min 88 började träna, men det gick inte. När han utför lyft ska jag titta på, sedan måste det vara omedelbar (positiv) feedback för inlräningens skull, stången ska lastas (han ska träna, inte lasta stänger), ibland måste jag ordna säkrare för att själv kunna se tekniken, tekniken ska genomgås på nytt inför nästa serie, vad var bra, vad ska ändras på osv. Någon i salen vill diskutera nåt med träning osv.
När i helvete (ursäkta) ska jag själv träna??
- min penis är som ett rådjurs (ja, inte för att jag är säker, men det är i alla fall mycket möjligt).
- Jag har varit arg på jultomten i flera dagar, sedan får jag reda på att han inte finns.
OCh kanske framförallt, varför är din penis eventuellt lik ett rådjurs? :D
stahlberg
2004-12-14, 16:50
Jag jämförde mig med Grisen och ville vara "värre" ; han har "bara" vader som ett rådjurs...
ölobrännvin
2004-12-14, 17:14
Jag äter så mycket så jag blir tjock och så tror jag att det är muskler ända tills jag tar av mej tröjan och dessutom ser jag ingen skillnad på ett års träning det är bara vikterna som ökar lite lite grann fast inte går det fort inte....tjock och ful.....på jobbet så kallar dom mej för kubik....igår när jag skulle träna så kom jag på att jag glömt att sätta på mej träningskläderna så då sket jag i det....
RobbeliRobban
2004-12-14, 19:35
Stahlis: Du har låter väl inte din adept köra varenda dag? Säg att han tränar 5dagar i veckan. Då har du två dagar själv att träna på, eftersom du med ålderns rätt kanske inte vill ha någon egen elitsatstning, skippar du helt enkelt både böj och marklyft, kör bänk en dag och bicepscurl en annan. Stor bröstkorg-svällande biceps vad mer behövs? Vill du ha en ledig dag, kör båda på ett pass.
Karl_alfred
2004-12-14, 19:44
Jag springer knappt milen under 55 :em:
Att Pdaddy är typ 40% starkare än mig i böjen. fast jag klår honom i bensparken istället.. mohaha
OCH !!! :D benspark e jy GHEEEY...
Mitt pinsammste är typ ...
Att inte jag kört ben fören i januari, ändå e man lite stark.
Magträning, va e de ? :smokin:
I gymnasiet (1an) klarade ja knappt 5 armhävningar
Cardion suger pung, springer säkert 4Km på 30 min
Marcus
stahlberg
2004-12-14, 22:32
RobbeliRobban : I och för sig har du alldeles rätt. Men jag är inte så motiverad mera att jag ids gå till gymmet ensam, tyvärr. Idén är god. Men jag har tillbringat 10000-tals timmar i träningssalar. Att jag alls går dit numera är min enorma tillfredsställse att se hur adepten (den yngre, som jag tränar mest med, den äldre behöver mig inte så mycket mera) går framåt, blir bättre och bättre. Jag kan inte riktigt lämna styrkelyft, som varit en så viktig och stor del av mitt liv, och som jag vet så mycket om. Det ger också tillfredsställelse att gå till en sal och märka att man vet mer än alla andra där. Men jag har svårt att motivera mig till att träna själv, framförallt för att jag jobbar så mycket hela tiden. Om några år kanske? Men tack för rådet.
Jo, det blir ju gärna så att man inte själv orkar om man lägger så mycket tid där ändå. "Skomakarens barn har dom sämsta skorna" typ. ;)
//Jörgen
Härlig tråd.
* Chins x 3 = PB
* Vänstra bröstet växer bättre än högra
* Få en smärre andnöd om jag försöker göra fler än 10 reps i någon benövning (kondition; noll)
(Och till er som har grava problem med hantellyft åt sidan; prova att köra den sittande, det ökade i alla fall jag jag snabbt på.)
Jag jämförde mig med Grisen och ville vara "värre" ; han har "bara" vader som ett rådjurs...
Hahaha. Dags att ta reda på vilket djur man "är" :)
Hahaha. Dags att ta reda på vilket djur man "är" :)
du? Tångräka
har toksmå armar.... knappt 36 cm på 190cm.... biceps är ok men triceps är ett skämt... :em:
bear.flowertwig
2004-12-15, 01:15
Näe, det är när man kör på mindre... :rolleyes:
Ahhahhahahahhahaha!
Slartibartfast
2004-12-15, 15:45
du? Tångräka
Visste ni att krill är det djur det finns mest av i världen? Typ 600 000 miljarder.
AFanatic
2004-12-16, 15:00
Visste ni att krill är det djur det finns mest av i världen? Typ 600 000 miljarder.
:laugh: :laugh:
..kan ju va bra att veta...
Skitdålig på hacksquat, därför undviker jag den helst och ökar därmed aldrig i den.
Har ökat ca 15 kg i bänkpress på 7 år...
Fatalist
2004-12-16, 17:32
Typ 33cm armar nåt.
Hade större vader när jag var yngre (6-7 år sen)
Nu har dom krympt
Fettecke
2005-07-16, 16:34
har maxat 15kg i omvänd handledscurl..., har maxat 60 i vanlig handledscurl.... Enorm skillnad!
Förra sommarn gjorde ja en 6a på 270 i böj , idag är ja glad om ja vinglar upp en 10a på 200 *grr*
Kebab-Arne
2005-07-16, 16:51
Såg att jag skrivit i denna tråd, ökat 5 kg i knäböjen sen i julas då jag skrev inlägget. WTF!? Så ligger på 70 kg nu, och går bara sämre och sämre med knäböjen. Böjde mer för 1-2 månader sen, i rep alltså. Kör fortfarande på 70. Jag ska nog skita i böjen och börja med frontböj.
När jag kör hantelpressar utan ryggstöd kör jag med 15 kg hantlar. Men detta är ifs efter bröst också, och övriga axelpasset, pressarna ligger sist.
Såg att jag låg på 60 i böjen när jag skrev här. Nåja, 20-25 kilo upp är inte att pissa på. :) Nu ska jag bara göra samma sak för storchvaderna. :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.