Visa fullständig version : Ökat?
Nåja dags för nya bilder här är lite gamla.
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=27045
Jämför gärna
Det syns bäst på armarna att du har ökat :thumbup: ...Men du får gärna rakadig under dem oxå :booty:
Det syns bäst på armarna att du har ökat :thumbup: ...Men du får gärna rakadig under dem oxå :booty:
Du det är fan vinter ;)
Ryggen är typ det som ökat emst egentligen men kan ej få till en snygg ryggbild :( så det är lite trist.
Bra jobbat. Du är på rätt väg :thumbup:
Syns att brösten har ökat! Ryggen och armarna också. Bara kämpa vidare, så ska jag göra det också! :bpump:
är det bara jag som ser illa lr har du lite begynnande bt?
bt? bitchtits? :P
Isåfall ser du illa :D
Metal_boy_
2004-12-13, 11:39
nej tror bara att hans form på själva bröstmuskulaturen ser ut så
BTW: kör på..armarna ser ut o komma :thumbup:
Killen är ju inte direkt knasterhård, men BT är det ju inte..
För övrigt så vill jag nog se kritik - konstruktiv sådan, i nästa post i medlemsbilder från dig Haakan.
Alle - skulle jobba lite på BF% om jag vore dig, så att musklerna får en ärlig chans att skina lite.. :thumbup:
Ps - dumpa armbandet. :D
Visst har du förbättrat dig, men jag håller med Pez, dags att börja deffa lite. :whipped:
Killen är ju inte direkt knasterhård, men BT är det ju inte..
För övrigt så vill jag nog se kritik - konstruktiv sådan, i nästa post i medlemsbilder från dig Haakan.
Alle - skulle jobba lite på BF% om jag vore dig, så att musklerna får en ärlig chans att skina lite.. :thumbup:
Ps - dumpa armbandet. :D
Ska börja deffa i januari, så 1 månads bulk till :eating:
Ska satsa på att vara med i fototävlingen, satsar absolut inte på en bra placering men mest för att sporra mig själv :) Men man borde väl hinna deffa hyffsat på 2,5 månader?
Metal_boy_
2004-12-13, 16:36
Ska börja deffa i januari, så 1 månads bulk till :eating:
Ska satsa på att vara med i fototävlingen, satsar absolut inte på en bra placering men mest för att sporra mig själv :) Men man borde väl hinna deffa hyffsat på 2,5 månader?
en skaplig form går nog få in på den tiden, du har ju inte direkt en MASSA späck men det ligger ju på tråkiga ställen och skulle se bättre ut om du deffade av så gott det går..
en skaplig form går nog få in på den tiden, du har ju inte direkt en MASSA späck men det ligger ju på tråkiga ställen och skulle se bättre ut om du deffade av så gott det går..
Jo hatar att det alltid ska lägga sig runt midjan :D speciellt på mina "love handels" men med en hyffsad deff försvinner nog det med eller lite av det iallafall :p
Får man se en latspread bakifrån?
Får man se en latspread bakifrån?
Får inte till den :/ blir bara att skulderbladen sticker ut åt alla möjliga jävla håll.
räta upp ryggen och dra upp armarna typ som om du låtsades att du körde sidolyft...
Visst har du lagt på dig en del,både muskler o fett. Men jag ska säga dig att du till skillnad mot måååånga andra äter tillräckligt . Det syns att du satsar mao,sen är det oftast lättare att ta bort fett än att bygga muskelmassa.
Rocka på mannen! :thumbup:
Ja, det är bara du som ser illa. Idiot.
idiot? här kommer påhoppen...
nej nej nej.... lyssna inte på dom! Dieta inte!!!
Först bygga skaplig massa... sen dietar man... pumor vill bara att du ska ha en snygg röv o snygga armar o det går o ha med fett också!
Så bygg några år deffa sen! :thumbup:
snygg röv och snygga armar har ingen tjockis.
det är inte speciellt nyttigt att vara tjock, höga insulinvärden och högt blodtryck.
finns egentligen ingen anledning att bulka upp sig för mycket, han kommer antagligen att tappa en hel del massa då han dietar för det kommer att ta lång tid att bli av med allt fett.
han är ju inte tjock...
Om dom flesta här inne inte skulle vara så rädda för o bli av med rutorna skulle inte 90% av forumets medlemmar se ut som marathonlöpare heller....
O visst fan kan man ha en snygg röv o ha snygga armar även om man är tjock. Det är jag ett levande bevis på! :kinky: :kickass:
O visst fan kan man ha en snygg röv o ha snygga armar även om man är tjock. Det är jag ett levande bevis på! :kinky: :kickass:
haha dig brukar vi ju mobba för att du går och välter ner saker med din stora bak :thefinger
han är ju inte tjock...
Om dom flesta här inne inte skulle vara så rädda för o bli av med rutorna skulle inte 90% av forumets medlemmar se ut som marathonlöpare heller....
han är verkligen inte smal, alldeles för tjock imo.
det är upp till var och en att bestämma hur man vill att kroppen ska se ut.
jag tror inte att någon tjej tycker att det är snyggt med fett som hänger överallt.
jag tror inte att du tycker att det är snyggt med tjocka tjejer heller.
Tja, vet själv hur det är att ha lite hull, och tror du kommer göra bra i att deffa lite. Lycka till!
hultman>
va? Tillhör du dom som alltså ser ut som en marathonlöpare???
O tjocka tjejer går ju självklart fetbort! Men grabben är inte tjock, han har en bra offseason form... Ska man växa måste man äta...
Alle>
lyssna inte på kidsen! Våga växa, tufft o äta mat... :thumbup:
Patte>
Du kan ju intyga att alla ska vara på o taffsa på mina armar o min röv... trots att jag inte går med några rutor året runt... :bpump: :eating: :sleep: = :kinky:
Herkulez
2004-12-14, 20:28
ser ut att ha ökat lite-----är det innehållsdeklarationen på en julskinka du har på överarmen?
jag tror inte att någon tjej tycker att det är snyggt med fett som hänger överallt.
Ingen tjej har aldrig påpekat att jag är tjock iallafall :p Visst jag är inte smal men uppriktigt sagt så skiter de flesta tjejer i hur ens kropp är så länge man inte väger 130 kg eller har 17 cm runt överarmarna. Visst det är ju en bonus att ha snygg kropp men det räcker ju så länge det ser bra ut med kläderna på, skulle de se en näck betyder det att det förmodligen är för sent att avböja :p
physique
2004-12-14, 21:13
Bra sagt där alle :thumbup:
Förövrigt ser du typ ut att vara lika stark som jag, roligt att inte alla här är superbiffar.
Har du några stats på vikter du brukar köra på?
Bra sagt där alle :thumbup:
Förövrigt ser du typ ut att vara lika stark som jag, roligt att inte alla här är superbiffar.
Har du några stats på vikter du brukar köra på?
Marklyft: 6x100 kg
Knäböj: 8x80 kg
Bänk: 6x70 kg
Bänken har stått stilla ett bra tag men har ökat i hantelpressar så det gör inte så mkt :)
physique
2004-12-14, 21:55
Hoho!
som jag trodde, mina rekord ligger på
Marklyft: 5x75 kg :em: provade på för första gången senaste passet
Knäböj: 4x100 kg
Bänk: 4x75 kg
Ett tips om du stannat i bänken e att du går över till en lätt period med 12:or för att sedan gå tillbaka till en tyngre period igen.
Jag kör tung respektive lätt varannan vecka, ökar som aldrig förr!
Tjock..? Tjock????? TJOCK??????????????? Ibland märks det verkligen att vi lever i en tid då ätstörningar är mer vanliga än man tror.
alle: Kör hårt, ät mycket och bli grofv!
Sen när tränade man för att endast imponera på det motsatta könet? Jag trodde då att man tränade för att det är roligt och för att må bra! Sådana uttalanden grundar oftast i rejält dåligt självförtroende, skärpning! :furious:
Fatalist
2004-12-15, 23:51
Måste fråga, av ren nyfikenhet, vad står det på armen? Är det en riktig tatuering? Jävligt coolt motiv isf :cool:
Arnesson
2004-12-16, 00:42
Måste fråga, av ren nyfikenhet, vad står det på armen? Är det en riktig tatuering? Jävligt coolt motiv isf :cool:
Tar mig friheten att svara :) , den har ju varit upp i en tråd förut.
Det är det balla citatet från Pulp Fiction.
Det är det balla citatet från Pulp Fiction.
Ja för det finns det ju bara ett av i den filmen. :)
"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon you."
Sådär
Ett tips om du stannat i bänken e att du går över till en lätt period med 12:or för att sedan gå tillbaka till en tyngre period igen.
Jag kör tung respektive lätt varannan vecka, ökar som aldrig förr!
6or är lätt träning...
Sen när tränade man för att endast imponera på det motsatta könet? Jag trodde då att man tränade för att det är roligt och för att må bra! Sådana uttalanden grundar oftast i rejält dåligt självförtroende, skärpning! :furious:
Jag tränar delvis för att ha en vältränad kropp som tjejer tycker är snygg, det måste jag erkänna.
Visserligen är det roligt att träna och allt sådant också, men att gå runt och vara fet har aldrig intresserat mig, särskilt inte ur hälsoperspektiv
Visserligen är det roligt att träna och allt sådant också, men att gå runt och vara fet har aldrig intresserat mig, särskilt inte ur hälsoperspektiv
Visst han har lite överflödigt späck, men han är ju inte direkt ohälsosamt fet.
Skärp dig för fasen.
Han är INTE tjock.
Inte konstigt att alla jäklar skall deffa om folk har samma inställning som du.
//Jörgen
jävla gnäll om huruvida han är tjock eller inte, ser väl rätt normalt ut, jag tycker iofs jag är tjock men bara för det behöver ju inte alla andra tycka det :D
snygg röv och snygga armar har ingen tjockis.
det är inte speciellt nyttigt att vara tjock, höga insulinvärden och högt blodtryck.
finns egentligen ingen anledning att bulka upp sig för mycket, han kommer antagligen att tappa en hel del massa då han dietar för det kommer att ta lång tid att bli av med allt fett.
var är dina bilder?
han är ju inte tjock...
men jag mår dåligt av att vara så "tjock" som jag är nu, magen putar ju i olämpliga plagg när jag har käkat typ.. och då äter jag mesigt o då händer inget, och går jag ner i vikt händer inget heller, ovärt liv :D
Härlig uppståndelse det blev över mitt späck :D
Skiter allvarligt talat i om någon här tycker att jag är tjock, man kan ju inte se ut som en pinne under bulken. Dessutom tror jag inte att jag kommer tappa särskilt mycket massa under deffen, för så jävla mycket fett är det inte.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.