Visa fullständig version : Hans Wiklund (stark?)
Är det någon som vet lite fakta om Hans Wiklund, typ vikt och längd...har sökt lite på google men hittar inget. Läste nämligen i en "tidning" att han bänkar 8 x 100 kg. Vilket jag inte vill tro :em: Visst, han är vältränad, men men
Vic_1981
2004-12-11, 01:59
Är det någon som vet lite fakta om Hans Wiklund, typ vikt och längd...har sökt lite på google men hittar inget. Läste nämligen i en "tidning" att han bänkar 8 x 100 kg. Vilket jag inte vill tro :em: Visst, han är vältränad, men men
han gör inte 8 på 100..har sett honom träna och han gör max en sexa på 100.
JustinCredible
2004-12-11, 02:06
menar ni filmkritikern? Jag såg han iaf i programmet toppform och han var mkt grövre än vad jag trodde.
edit; tar bort mina teorier om hans armmått. Vill inte behöva läsa igenom 9 sidor imorgon ;)
mini_Arnold
2004-12-11, 09:10
men orka bry sig....
sant. är man seriös med vinterbulken ska man inte lägga ner energi på det här
Det börjar bli mycket trådar om snören med lite muskler nu....
allan
Slartibartfast
2004-12-11, 12:54
Vem som-fucking-helst tar ju 8x100! Klart Hasse kan klara det. Om han nu gymmat nåt år.
Karl_alfred
2004-12-11, 13:02
Vem som-fucking-helst tar ju 8x100! Klart Hasse kan klara det. Om han nu gymmat nåt år.
Ser heller inte nå märkvärdiggt i de lixom, fattar inte detta ståhej över detta :confused:
Det börjar bli mycket trådar om snören med lite muskler nu....
allan
:D
Men är det ingen som vet hur mycket han väger? eller hur lång han är...vore ju instressant o veta...
Han är ju kändis för fanken jag fattar inte varför inte alla bryr sig?
Jag har personligen skickat ett mail till honom där jag tar upp frågor som :
Hur ser ditt drömjobb ut?
Vad är det största misstag du någonsin gjort?
Varför valde Gud som Han valde?
Varför skapades människan?
Jag hör av mig när han svarat. Puuuss
Bigbulka
2004-12-11, 14:19
Finns många som tränar ett helt liv och aldrig bänkar 100 kg! Sen finns det dom som aldrig tränar men bänkar 100 kg iallafall.Vet inte riktigt vad min poäng var med det här...
Matte_Maiden
2004-12-11, 14:24
Nej, inte jag.
Slartibartfast
2004-12-11, 14:28
:thumbup: Finns många som tränar ett helt liv och aldrig bänkar 100 kg!
Knappast. I såna fall gör man allt helt fundamentalt FEL.
Edit: Kolla in min döfräcka julavatar en stund. Den blinkar! :thumbup:
Finns många som tränar ett helt liv och aldrig bänkar 100 kg! Sen finns det dom som aldrig tränar men bänkar 100 kg iallafall.Vet inte riktigt vad min poäng var med det här...
Att Slarti har fel. :D
Jag känner en hel del som inte klarar 100x8.
Fortfarande ingen som vet hur mycket han väger... :confused:
Arnesson
2004-12-11, 14:52
Nej, inte jag.
Inte jag heller :(
Fortfarande ingen som vet hur mycket han väger... :confused:
Skulle tippa på mellan 80 och 110..........
Undra vad peter siepen väger?! Ingen som vet?
Hmm, tror att clintan väger nån stans mellan 80 och 90... men är inte säker. Känner en kille som gör en 7:a på 100 i snebänk, men han bor i usa nu.
Vad är meningen med allt detta grubblande?
Ngt monster e han väl inte precis men såg för nån månad sen när han tränade och han supersetadde chins och bänk med 110x9 som bäst i bänk och 23!!! tro det eller ej chins, inte superstrikta men ändå
svårt säga vad han väger men 80-90 kg kanske
menar ni filmkritikern? Jag såg han iaf i programmet toppform och han var mkt grövre än vad jag trodde.
edit; tar bort mina teorier om hans armmått. Vill inte behöva läsa igenom 9 sidor imorgon ;)
Grövre gemfört med vadå??? Såg han näck på gymmet för ett tag sen...inte grov...någonsatans... :naughty:
herregud. ifall ni börjar äta å träna så kanske ni slipper jämnföra er med lampsladdar.
Grövre gemfört med vadå??? Såg han näck på gymmet för ett tag sen...inte grov...någonsatans... :naughty:
Nä fan va sjysst. Jag duschade bredvid Mathias Fredriksson en gång, också ganska fit kille vill jag lova.
Men skriv till honom och fråga för HELVETE! jag blir vansinnig på sånt här. Tråden är låst tills jag bestämt mig för om det här ska vara nåt slags Kändis-tar-i-bänk-Kolozzeum. Om ni får nåt svar kan ni PMa mig. Och slutligen - en åtta på 110 ska varenda vuxen karl klara av med ett par års mer eller mindre regelbunden träning.
Att man har svårt att fatta det som sjuttonåring eller vad ni är kan jag begripa - men ge fan i att skriva om det här.
allan
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.