handdator

Visa fullständig version : FAN, börjar fläska till mig

Prowler
2004-12-10, 11:09
Halloj!

Jag märker att området runt naveln sakta men säkert blir mer "greppvänligt". :insane: Jag tränar för massa och förväntar mig en viss fettökning, men det känns som att gränsen börjar bli nådd. Tycker inte att det är mycket någon annanstans, bara vid naveln och ut mot sidan. Fakta: 95 kg, 184 lång, 24 år.

Min planerade åtgärd mot detta är: löpträning ca 7 km varje onsdag och morgonpromenad varje lördag + söndag (gymmar Mån, Tis, Tors. Fredagen och lördagen är "fulltecknade" av annat). Kommer detta att hjälpa något tro? Eller är det för lite? Jag tänker ju inte deffa direkt, men ändå...
Kommer något att hända över huvudtaget tror ni?? Vet att det är svårt att minska fett när man samtidigt bygger, men om fettökningen stannar är ju det bra nog. Jag planerar att ligga kvar på samma kcalintag som idag, tänkte att den lilla cardion jag lägger till kommer att få upp mitt totala energibehov och därför motivera att ligga kvar på samma intag. Jag är nöjd med muskelutvecklingen så det känns "riskabelt" att börja dra ner på maten.

Låter detta vettigt eller fel? Vore intressant att veta vad folk har för erfarenheter av detta! Tack på förhand!

JJ
2004-12-10, 13:42
Det låter som en vettig första åtgärd.

sunkan
2004-12-14, 16:13
Det är vell in bra början iaf...om du inte hade tänkt deffa så har du ju som inget annat val än att leva med magen, om inte detta funkar d.v.s.