handdator

Visa fullständig version : Börjar tappa stinget

Metal_boy_
2004-12-08, 22:51
börjar tappa stinget och hopp nu när jag inte tränat på 6veckor pga kräksjuka och därefter en seg förkylning, känns som jag tappat allt jag åstakommit och jag vet inte vad jag ska göra för att orka upp igen sen...nån som kan muntra upp med nått??

Pez
2004-12-08, 22:55
börjar tappa stinget och hopp nu när jag inte tränat på 6veckor pga kräksjuka och därefter en seg förkylning, känns som jag tappat allt jag åstakommit och jag vet inte vad jag ska göra för att orka upp igen sen...nån som kan muntra upp med nått??
Kan bara säga att - ja, det är jobbigt första veckorna efter en längre tids uppehåll, det är jobbigt att öht förmå sig att ta sig till gymmet...

MEN - det går väldigt snabbt att hitta tillbaka till glädjen och känslan av välmående, speciellt efter ett såpass kort (relativt) uppehåll som du haft.
Pina dig igenom de första veckorna så är du tillbaka, om inte på topp så iallafall på väg. Kom igen nu!

Allihop - "Vi är på gång..Vi är på gång..!" Sjung med! ;)

TCOG
2004-12-08, 23:01
Shut the fu*k up & train!

(det bästa rådet jag kan ge)

Metal_boy_
2004-12-08, 23:01
Kan bara säga att - ja, det är jobbigt första veckorna efter en längre tids uppehåll, det är jobbigt att öht förmå sig att ta sig till gymmet...

MEN - det går väldigt snabbt att hitta tillbaka till glädjen och känslan av välmående, speciellt efter ett såpass kort (relativt) uppehåll som du haft.
Pina dig igenom de första veckorna så är du tillbaka, om inte på topp så iallafall på väg. Kom igen nu!

Allihop - "Vi är på gång..Vi är på gång..!" Sjung med! ;)

haha det där piggade upp så det faktiskt....saken e ju det att jag skulle ju vare me i fototävlingen :( vet inte hur det blir nu..det känns inte som motivation till deff när det känns som jag smalnat av ändå(muskelmässigt) känner mig stressad...annars får jag väl hoppas att det kommer mer tävling nästa år...i vilket fall hade jag tänkt att försöka deffa ner mig lite till sommarn :)

Everest
2004-12-08, 23:02
Muskelminnet gör att du kommer i samma form som innan relativt fort :thumbup:

Pez
2004-12-08, 23:04
haha det där piggade upp så det faktiskt....saken e ju det att jag skulle ju vare me i fototävlingen :( vet inte hur det blir nu..det känns inte som motivation till deff när det känns som jag smalnat av ändå(muskelmässigt) känner mig stressad...annars får jag väl hoppas att det kommer mer tävling nästa år...i vilket fall hade jag tänkt att försöka deffa ner mig lite till sommarn :)
Du kan säga att du ska ställa upp i nästa tävling, sen nästa, sen nästa... till slut blir det ingen tävling och du står där med en massa förklaringar men ingen ursäkt. Det kommer ALLTID vara nånting som klämmer när man planerar nåt över en såpass lång tidsperiod.. så se till att få tummen ur arslet nu din slashas och ställ upp i fototävlingen! :furious:

Metal_boy_
2004-12-08, 23:08
Du kan säga att du ska ställa upp i nästa tävling, sen nästa, sen nästa... till slut blir det ingen tävling och du står där med en massa förklaringar men ingen ursäkt. Det kommer ALLTID vara nånting som klämmer när man planerar nåt över en såpass lång tidsperiod.. så se till att få tummen ur arslet nu din slashas och ställ upp i fototävlingen! :furious:

Sir yes sir!!!....jag ställer upp hur jag än ser ut...några bra träningstips hur jag ska komma tillbaka me styrka och volym?? ska jag köra både lågreps och upp till 10:or låter det bra?? brukar köra 8-10reps men nu kanske det vore bra med 4-10 för att återfå även styrka??

Mart|n
2004-12-08, 23:19
Sir yes sir!!!....jag ställer upp hur jag än ser ut...några bra träningstips hur jag ska komma tillbaka me styrka och volym?? ska jag köra både lågreps och upp till 10:or låter det bra?? brukar köra 8-10reps men nu kanske det vore bra med 4-10 för att återfå även styrka??

Jävla massa gnällande på dig! Träna på som vanligt. Ta det bara lugnt dom första passen så att du inte får nån extrem träningsvärk. Mycket mer är det nog inte att göra.

Metal_boy_
2004-12-08, 23:33

tack! :thumbup:

Metal_boy_
2004-12-08, 23:35
Jävla massa gnällande på dig! Träna på som vanligt. Ta det bara lugnt dom första passen så att du inte får nån extrem träningsvärk. Mycket mer är det nog inte att göra.

jo jag vet jag är en gnällig jävel men undra på när man måsste hålla sig ifrån så länge :)

Pecca
2004-12-08, 23:37
typiskt Norrköpingsbor o gnälla.... sänk den där hakan som ni alltid ska hålla så jäkla högt i tron om att ni blir längre....

bara sluta upp med gnället, gå ner till gymmet o göra vad som göras skall.... sedan går man hem o gör vad som göras skall.....

upprepar man detta vid ett flertal tillfällen så kan det bildas ngt som så fint kallas muskler...

Metal_boy_
2004-12-08, 23:47
typiskt Norrköpingsbor o gnälla.... sänk den där hakan som ni alltid ska hålla så jäkla högt i tron om att ni blir längre....

bara sluta upp med gnället, gå ner till gymmet o göra vad som göras skall.... sedan går man hem o gör vad som göras skall.....

upprepar man detta vid ett flertal tillfällen så kan det bildas ngt som så fint kallas muskler...

nefan jag vill bli kortare..är ju fan 188cm lång ;) får väl flytta till grannstaden då så du kan lära mig ett och annat :D

ne men man blir kinkig..har inte varit borta så här länge från pumpet förut under den tid som jag tränat

muddler
2004-12-09, 00:19
skärp dig nu röv rune! :MrT: har dragits med både matförgifningar, skador och magproblem nu på senare tid, detta har gjort att jag tappat en del i vikt och muskler, men det sista jag skulle göra är att sluta träna! man kommer igen, och blir som skrivet innan kanske till och med bättre och starkare än man var innan! Get back on the horse och gör det du ska, bara att kötta på! :bpump:

aliquis
2004-12-09, 08:01
metal: som någon sade (ungefär), att om man står på scenen var man ju iaf bättre än alla i publiken.

Jense
2004-12-09, 08:09
komigen nu mr P!

kötta köttet, köttaren!!!

RobbeliRobban
2004-12-09, 09:48
Börja lite lätt med två-tre helkroppspass med en vilodag emellan, sen blåser du på stort med hårdträning, deffa är inte att tänka på, skall du sitta med tonfisk på julbordet? bygg massa o svulla, deffa efter nyår.

Metal_boy_
2004-12-09, 11:58
tack grabbar för motivationssparkarna!! jag ska köra gärnet nu och jag ska va me i fototävlingen hur jag än ser ut....jag har då iaf varit med!! efter helgen ska jag träna igen o jag skiter i om jag då har lite hosta kvar...nu är det pump som gäller :hbang: :bpump:

Lasse Kongo
2004-12-09, 12:56

haha instämmer i det rådet mr mental!