Logga in

Visa fullständig version : HÅr PÅ BrÖstet Eller Ej

skillz
2004-12-08, 14:57
Nå!?
hur har ni det grabbar.. :D hairy chest oder nicht

ska det vara lent eller buskigt haha!

Einar
2004-12-08, 14:59
Jag har inte så mycket hårväxt så det jag har vårdar jag ömmt. Jag kallar dem mina tre musketörer :D

Wahlgrenus
2004-12-08, 15:00
har ingen anledning att ta väck det ännu.

:rolleyes:

EDIT: Men det är inte lika grovt som han andra här på kolo. Lite smått ;)

Piranha
Hår skall bort ... ( ÖVERALLT )

Fultjack
typ 2 hårstrån på hela bröstet, å jag klarar mig utan, skägg däremot vill jag ha, men det kommer aldrig :(

skillz
2004-12-08, 15:01
Jag har inte så mycket hårväxt så det jag har vårdar jag ömmt. Jag kallar dem mina tre musketörer :D

:laugh: gött

skillz
2004-12-08, 15:02
asså jag e bara arton..jag får så jääävla mycket testo hår..det ser ju förjävligt ut, men det är ju såååå segt o raka bort allt...o då måste man ta megen också..o då måste man ta the pubic hair också..o det ser det konstigt ut om man inte har tagit benen också..sådå måste man ju för fanken ta hela kroppen..hahaha..palla dethar gjort det en gång..tog en timme typ..haha

Hades
2004-12-08, 15:06
Har inget att välja på direkt :D

Slartibartfast
2004-12-08, 15:09
Jag trimmar lite bara. Krullhår går fetbort!

TCOG
2004-12-08, 15:15
har hår ÖVERALLT

skillz
2004-12-08, 15:16
men du har ju sånt vuxet hår då..det kan ju ändå vara OK men testo hår går fan bort asså..jag pallar inte med det

skit långa hår på ryggen o biccarna o axlarna..helt sjukt :confused:

Froddan
2004-12-08, 15:17
Hår skall bort ... ( ÖVERALLT )Även ögonfransar och bryn?

tinus
2004-12-08, 15:18
Bort,bort bort!!! :naughty: :D

Piranha
2004-12-08, 15:18
Även ögonfransar och bryn?

Givetvis
:D

Klo
2004-12-08, 15:19
Rakar alltid bort det från bröstet och magen, tur man har så lite från början :D

skillz
2004-12-08, 15:25
nån som kör med sån där jädra spray som gör att håren trillar av hähä..vore kanon om sånt funkar då står jag först i kön sen iaf :D

abjorn
2004-12-08, 15:29
hår går bort

Arnesson
2004-12-08, 15:47
Bort Bort Bort!

Jag kör med Weet under armarna, funkar kanon. Har polare som kör det på bröstet, och det fungerar med. Dock står det tydligt att det ej slka användas på andra ställen än under armarna och benen. Säkert massa farliga kemikalier :)

Dock så ska inte Weet lödderet som har kommit fungera lika bra.

DarthHolm
2004-12-08, 15:48
Give it away, give it away, give it away now!

TTT
2004-12-08, 15:51
Från armhålor ner till en bit på låren nu till vintern.. hårig överkropp är hemskt =(.. Till sommaren även ben om dom ser bra ut. =P

Sparrisen
2004-12-08, 15:54
Om man vill ta bort håret på benen, vad är bästa sättet? Och på bröstet? Jobbigt att raka hela tiden...

TTT
2004-12-08, 15:56
Om man vill ta bort håret på benen, vad är bästa sättet? Och på bröstet? Jobbigt att raka hela tiden...

Bästa är väl att vaxa om det skall hålla i sig ett tag. =P

abjorn
2004-12-08, 15:57

vaxa :thumbup: fast det är någonting jag ALDRIG ska ge mig på :D

skillz
2004-12-08, 15:58

y håller med, måste finnas nått snabbt o bra sätt...pallar inte med hyveln asså...rak apparaten går också ganska segt...måst eju gå o smörja in sig med nått som tar död på hårsäckarna...weet har jag inte testat..för dyrt för det lilla som är i...

Honn
2004-12-08, 15:59
Hår är bra. Gärna mycket dessutom.

skillz
2004-12-08, 16:00

skillz
2004-12-08, 16:01
Hår är bra. Gärna mycket dessutom.

men du har ju rakat skullten..hur kan du då promota hår :D

Tolkia
2004-12-08, 16:05
Vadan denna massiva anti-hår-propaganda? Frisyren på huvudet spelar i mina ögon ungefär i samma division som klädseln, men varför man ens skulle fundera på att raka resten av kroppen när man inte tillhör det kön som i princip måste raka sig om man inte direkt uppskattar äcklade ögonkast och viskningar i duschen på gymmet går över mitt förstånd. Så kul är det ju inte att leka med rakhyveln att det är något man vill slösa sin tid på om man slipper. Och hur sexig är en stickig stubbåker ...?

Honn
2004-12-08, 16:06
Det började bli för mycket naturligt hårafall(jepp kommer att bli flint) för att se vettigt ut med håret kvar. Resten av kroppen blir dock bara hårigare och hårigare. Som det ser ut just nu så kommer jag jag liksom farsan att vara täckt av en tjock matta om några år.

Edit: Ryggen har jag fått hårföbud på, så den rakas.

Köttbullen
2004-12-08, 16:20
hårfri zon

Trassel
2004-12-08, 16:31
allvarligt grabbar, att män börjar avhåra sig är faktiskt bland det mest omanliga som finns..

Riktig turnoff att smeka en man över bröstet och det STICKS... okej om ni ansar en smula men gå inte till överdrift snälla och ge faan i håret under armarna...

Metal_boy_
2004-12-08, 16:34
hår på bröstet har jag men inte överdrivet mycke...jag har mohikanfrilla i stjärtspringan också om ni är intresserade :notme:

J.Saarela
2004-12-08, 16:45
Bort

Johan
2004-12-08, 16:53
Jag säger som Counter-strike lirarna, orka!
Har nada med hår på ryggen, några fjun på bröstet som jag låter vara, ändå ingen som ser dom, förutom i dushen.

internethjälten
2004-12-08, 16:56
bort med skiten...

King Grub
2004-12-08, 17:20
Jag är lyckligtvis begåvad med en av naturen i princip hårbefriat bröstregion. Och rygg, tack och lov!

Pontus
2004-12-08, 17:25
Rakar mig här å var, men inte på bröst, rygg, ben osv... Flickvännen tycker även det är omanligt att raka sig, så jag ser heller ingen anledning till att göra det :thumbup:

Edit: kan väl tillägga att om jag haft något på ryggen hade det åkt bort...

Yankeee
2004-12-08, 17:27
Hår ska bort. Ben, armar kör jag med trimmer. Under armarna, bröstet, magen och de nedre regionerna med hyvel. Tar 5 min, ser mycket bättre ut och är mycket mycket skönare.

Tina
2004-12-08, 17:36
Jag är lyckligtvis begåvad med en av naturen i princip hårbefriat bröstregion. Och rygg, tack och lov!

Kommer du ihåg att jag har friat till dig Grubben? :rolleyes: :love:

Arnesson
2004-12-08, 17:36
Hår ska bort. Ben, armar kör jag med trimmer. Under armarna, bröstet, magen och de nedre regionerna med hyvel. Tar 5 min, ser mycket bättre ut och är mycket mycket skönare.
:thumbup:

Sparrisen
2004-12-08, 17:39
På kemiföreläsningen idag satt jag bakom en tjej med hårig rygg... :MrT:

Metal_boy_
2004-12-08, 17:40

testa att bulka så märker du att du ser ut som bigfoot efter ett år hehe...ta gärna lite zinkkapslar me :D

Metal_boy_
2004-12-08, 17:41
På kemiföreläsningen idag satt jag bakom en tjej med hårig rygg... :MrT:

Fräsht...vad skrev du då???

på hennes rygg med rakapparaten alltså :D

*Flash*
2004-12-08, 17:52
Bort, Bort, Bort..
Men ge fan i att raka, vaxa istället så slipper man att det blir sådär stickit efter något dygn.

henke_76
2004-12-08, 17:53

Hur ofta rakar du dig då? Ser bättre ut?? Det är väl ändå inte alla som tycker direkt. Jag har stött emot en rakad underarm på en kille som jag satt jämte på flyget, de var stubbiga, jag vaknar fortfarande kallsvettig av det ibland. *ryser*

Har själv inte supermycket hår och är blond så det syns inte allt för väl, men om man skulle träffa en gudinna som kräver att man kapar håret så skulle jag kanske kunna tänka mig göra det. Nu så är det ansikte-påsarna och ibland något enstaka på axlar/rygg som ryker. Dock så har min snok börjat producera men än bara snor sista tiden så där går jag loss men pincetten ibland med.....AJJJ!!!!

Över 100 poster nu :kickass:

AngelLove
2004-12-08, 17:54
har ni inget liv eller ?? :laugh: :laugh:
finns fasen inte tid att stå och raka bort allt det där från kroppen...

skämt åsido, att ansa bort en del om man har extremt mycke kan väl vara ok men som dagen då man skall duscha efter träningen och 3 killar står i varsin dusch med raklödder och hyvel i färd med att raka hela kroppen...

Det är riktig äckelkänsla på det där, ser inte klokt ut !!

Arnesson
2004-12-08, 17:55
Nån som vaxar? Hur funkar det? Vart köper man skiten?

Och lyssna på flickorna nu. Vi vill ju att de ska raka sig, då får vi fan göra detsamma :cool:

kim
2004-12-08, 18:20
Hade redan mer hår på bröskorgen som 15 åring än vad många vuxna har :(
Ragarstringen är istället ragarautoband :smash: Har tyvärr dessutom ett 20 tal strå på axlarna :insane:

Vax kan man köpa kicks,åhlens osv (i dom flesta sådana äffärer). Testa sedan att vaxa din "bikini" linje :D kan nästan garantera dig att du kommer börja avguda flickorna som fixa sina bikini linjer på det sättet. Sen finns det olika sorters laserbehandlingar för att ta bort hårväxt permanent.

Arnesson
2004-12-08, 18:23
Hade redan mer hår på bröskorgen som 15 åring än vad många vuxna har :(
Ragarstringen är istället ragarautoband :smash: Har tyvärr dessutom ett 20 tal strå på axlarna :insane:

Vax kan man köpa kicks,åhlens osv (i dom flesta sådana äffärer). Testa sedan att vaxa din "bikini" linje :D kan nästan garantera dig att du kommer börja avguda flickorna som fixa sina bikini linjer på det sättet. Sen finns det olika sorters laserbehandlingar för att ta bort hårväxt permanent.

Men man måste ju testa :D
Slutar väl med att man drar bort en remsa, sen pallar man inte mer =)

kim
2004-12-08, 18:25
Men man måste ju testa :D
Slutar väl med att man drar bort en remsa, sen pallar man inte mer =)

Klart du ska testa :angel:

blekfet2
2004-12-08, 18:39
Nå!?
hur har ni det grabbar.. :D hairy chest oder nicht

ska det vara lent eller buskigt haha!

hår för fan....det är manligt...ok om man är jävligt grov så kan man ta håret men om man är tanig eller medel så ska håret vara kvar....ser för barnsligt ut annars...=)

Supercharger
2004-12-08, 18:48
Nån här som har kört med laser eller känner nån som gjort det?

RobbeliRobban
2004-12-08, 19:05
Börjar man bli flint som jag, måste man kompensera med en hårig rygg o bringa alternativt köpa toupé. Vart kan man köpa en bra toupé?

Cinna
2004-12-08, 19:12
Nån som vaxar? Hur funkar det? Vart köper man skiten? :

Såklart man vaxar !!! Testa att gå till en salong för att få det fixat, lite dyrt men mycket bättre resultat :thumbup:

För håret ska bort ... bort ... bort :D

blekfet2
2004-12-08, 19:42
Börjar man bli flint som jag, måste man kompensera med en hårig rygg o bringa alternativt köpa toupé. Vart kan man köpa en bra toupé?

sånt köper man inte....man tar lite lim å klistrar på håret man rakat bort mellan benen....hehe....

kim
2004-12-08, 19:50
Nån här som har kört med laser eller känner nån som gjort det?

Jag ska eventuellt göra det vid årskiftet.

Yankeee
2004-12-08, 20:14
Hur ofta rakar du dig då? Ser bättre ut?? Det är väl ändå inte alla som tycker direkt. Jag har stött emot en rakad underarm på en kille som jag satt jämte på flyget, de var stubbiga, jag vaknar fortfarande kallsvettig av det ibland. *ryser*

Skiter väl i vad andra tycker. Jag tycker att det ser bättre ut.
Dessutom så kör jag med trimmer på armarna, plus att jag har tunt hår där = inget stubb.

Fangface
2004-12-08, 21:09
Nu när kylan kryper på är det ju bra med lite päls... :D

Cilia
2004-12-08, 21:16
jag håller med Tolkia.
Jag förstår inte heller varför det är sådan himla hårhysteri.
Jag tycker det är helt ok med hår. Kanske inte överförtjust i håriga ryggar.

Lillstrumpa
2004-12-08, 21:17
Håller med Fangface. Varmt och gott med hår på bringan. På mig sitter det även en del på axlarna och ryggen. Visst ser det lite lustigt ut, men vafaen... man får vara nöjd med att man lyckas bygga murklor istället. :D

Det finns värre saker att oroa sig för...

bear.flowertwig
2004-12-08, 21:28
Har fått komplimanger för snyggt hår på bröstet :)

Har också testat att vaxa ovanstående. Själv. Det var f*n inte lätt...

clabbe
2004-12-08, 21:59
asså jag e bara arton..jag får så jääävla mycket testo hår..det ser ju förjävligt ut, men det är ju såååå segt o raka bort allt...o då måste man ta megen också..o då måste man ta the pubic hair också..o det ser det konstigt ut om man inte har tagit benen också..sådå måste man ju för fanken ta hela kroppen..hahaha..palla dethar gjort det en gång..tog en timme typ..haha

Ja fyfan, har som dig. Då ja knappt fyllt 17 än. Men de växer tamefan överallt. o på ryggen ser man ju ut som en hel jävla varg liksom, långa,mörka hårstrån, tätt som en matta. O inte fan ere lätt o komma åt o raka själv där :P

Men bröst, mage,and pubis, åker ALLTID bort.

O man ser grövre ut utan håret också, + att brudarna gillar de ;) :hbang: :bpump:

clabbe
2004-12-08, 22:00
Har fått komplimanger för snyggt hår på bröstet :)

Har också testat att vaxa ovanstående. Själv. Det var f*n inte lätt...

de kändes va? :laugh:

Respekt för self-vaxing :bow:

bear.flowertwig
2004-12-08, 22:09
de kändes va? :laugh:

Respekt för self-vaxing :bow:

Som att dra av ett big-ass-plåster skulle man väl kunna säga.

Det meckiga är att hårstråna ligger åt alla möjliga håll och att det tar sin tid att få kläm på hur varmt vaxet/stripsen ska vara = många misslyckade mindre sköna ryck :D

Megatuttarna
2004-12-08, 22:47
Vafan, lite på bringan skadar inte. Det skall dock se vårdat ut.

Ogillar när tjejer har hår mellan skinkorna, om än lite så är det jobbigt. Det finns på svenska tjejer, vågar inte tänka på hur utländska tjejer har det :(

Man and Machine
2004-12-08, 23:00
Har rakat mig ytterst få gånger på andra ställen än ansiktet. MEn fyhelvete va det svider. Hur pallar man med sveda 3 dagar i veckan? Tur man inte har brud :D

Beast
2004-12-08, 23:21
Bort med hår! vaxar bröst/mage rakar bort det under armarna.. benen låter jag dock vara..

Allan
2004-12-09, 07:28
Testa lite strålningsbehandling - man blir garanterat av med allting....

allan

Tolkia
2004-12-09, 08:11
Ogillar när tjejer har hår mellan skinkorna, om än lite så är det jobbigt. Det finns på svenska tjejer, vågar inte tänka på hur utländska tjejer har det :(
Exsqueeze me, som man säger, men vilka akrobatiska övningar bör man behärska för att kunna raka bort det ...? Och spana in de oftast tämligen jättelika Ladyshave-hyvlarna (specialgjorda för att passa tjejer som ju har erkänt dålig finmotorik och därför inte kan greppa en smal "vanlig" rakhyvel); det är nog inte överdrivet lätt att få in en sådan mellan skinkorna om man inte skall stå på alla fyra och ha någon som rakar åt en (hemska tanke).

Jense
2004-12-09, 09:16

http://www.wigmaster.se/products.asp?groupID=1&offset=

hahhaha

jag friserar mitt mag- ner till skrev-hår

bear.flowertwig
2004-12-09, 12:31
Exsqueeze me, som man säger, men vilka akrobatiska övningar bör man behärska för att kunna raka bort det ...?
...
det är nog inte överdrivet lätt att få in en sådan mellan skinkorna om man inte skall stå på alla fyra och ha någon som rakar åt en (hemska tanke).

skillz
2004-12-09, 12:44
http://www.wigmaster.se/products.asp?groupID=1&offset=

hahhaha

fan vad bra sida va..hahaha helt sjukt..ser ju ut som skämt bilder för fanken...hehe shit vilka geeks asså..haha

*Flash*
2004-12-09, 16:23
Exsqueeze me, som man säger, men vilka akrobatiska övningar bör man behärska för att kunna raka bort det ...? Och spana in de oftast tämligen jättelika Ladyshave-hyvlarna (specialgjorda för att passa tjejer som ju har erkänt dålig finmotorik och därför inte kan greppa en smal "vanlig" rakhyvel); det är nog inte överdrivet lätt att få in en sådan mellan skinkorna om man inte skall stå på alla fyra och ha någon som rakar åt en (hemska tanke).
Tjejrakhyvlarna använder man till benen (det enda dom passar till ju) och till resten använder man en killrakhyvel :thumbup:
Särskilt akrobatisk behöver man väl inte heller vara för att komma åt att raka sig där--> :booty:

Yankeee
2004-12-09, 16:43

Är man så begåvad att man köper en ladyshave-hyvel får man skylla sig själv. Vore skumt om en nätt lite tjej inte klarar det när det går utmärkt för en stel jävel som mig.

Jense
2004-12-09, 16:56
sära på skinkorna, helt enkelt

Megatuttarna
2004-12-09, 19:51

Jag gör det åt dig, förvarna bara så jag hinner köpa vax och allt annat. :thumbup:

TTT
2004-12-09, 20:23
Har rakat mig ytterst få gånger på andra ställen än ansiktet. MEn fyhelvete va det svider. Hur pallar man med sveda 3 dagar i veckan? Tur man inte har brud :D

Det svider och sticks de första gångerna man rakar sig.. försvinner med tiden.

Allan
2004-12-09, 20:29
Ärligt talat...trimma och ansa är väl en sak. Raka en helt annan - ni ser ju ut som nioåringar utan hårbeklädnaden. Gudskelov verkar det som hår på bröstet är på väg tillbaks (ytterst ovetenskaplig iakttagelse) liksom en rejäl mustasch... :hbang:

allan

racePete
2004-12-09, 22:30
Håller med Allan!:thumbup:
Förutom det med mustaschen då....

davvvan
2010-12-08, 17:39
Muschen kom verkligen tillbaka. Bra så.

saab900
2010-12-08, 17:55
Japp, riklig behåring. Baksida axlar rakar jag, men bröstet får vara som det är.

Pzorz
2010-12-08, 18:03
Jag har rakat magen och bröstet en gång och jag kommer aldrig att göra det igen.
1. Det tog fan nästan 1 timma att raka det bra
2. Det växer halvfort vilket betyder att man måste raka om ca 2-3 dagar igen
3. Det sticker som ett as om man låter det växa ut lite

Nej, fett ovärt alltså. Dessutom så har alla riktiga 007 Bonds hår på bröstet. (inte den blonda så klart)

omnibus
2010-12-08, 18:03
Haha, kul att denna tråd bumpas när jag precis rakat bröstet (+magen) för första gången på fem år :)

victor_n
2010-12-08, 18:04
Ända stället man ska ha hår är huvet PUNKT!

agazza
2010-12-08, 18:04
hakskägg och rövskägg, därimellan har jag en behårighet som en tolvåring.

Stoltz
2010-12-08, 18:05
Rakar. Har rätt ojämn växttakt också, så när det växer ut så är tre platser på bröstet långt före resten :D

tsp
2010-12-08, 18:12
Jag discorakar endast. Benen bryr jag mig inte om. Får väl dock stå i vassen i sommar med mina håriga ben :(

Raschmus
2010-12-08, 18:18
Beror på hur det växer på bröstet imo. Tidigare när det var som en liten bögig jefla trekant mellan brösten fick det gå direkt. Tycker själv det är snyggt när det täcker hela bringan - förutsatt att det inte är krulligt.

Come oooon, en uringad tröja över en grov kroppf och lite testohår på bringan.

Herr Oberst
2010-12-08, 18:20
Hade det funnits ett bra, effektivt och billigt sätt att bli av med allt hår hade jag nappat direkt. Fram till den dagen får jag finna mig i att vara hårig. Trimmar dock bröst och pubis lite då då. Armhålor och pung körs naturligtvis med hyvel

Stoltz
2010-12-08, 18:28
pung körs naturligtvis med hyvel

Wat.
Alltså...

...What?

Herr Oberst
2010-12-08, 18:35
Ja hyvel... Gör inte alla det?

http://web.comhem.se/~u98400668/kultur/gamla_prylar/gs_hyvel.jpg

Stoltz
2010-12-08, 18:36
:MrT::MrT::MrT::MrT::MrT:

Wall of T.

MasterChief
2010-12-08, 18:40
Ja hyvel... Gör inte alla det?

Jag noppar.

http://maaskaaraa.blogg.se/images/2009/pincettt_36924537.jpg

tomas86
2010-12-08, 18:56
dom kallar mig bjornen.....

palla raka sig

Herr Oberst
2010-12-08, 21:05
Går ju att elda hår också. Rejäla brännskador brukar väl ge ett rätt permanent skydd mot otyget som kallas hår

the_PL_man
2010-12-08, 21:13
Ärligt talat...trimma och ansa är väl en sak. Raka en helt annan - ni ser ju ut som nioåringar utan hårbeklädnaden. Gudskelov verkar det som hår på bröstet är på väg tillbaks (ytterst ovetenskaplig iakttagelse) liksom en rejäl mustasch... :hbang:

allan

Du menar som på denna fina bilden (hårigast och mest mustasch....)

Osten80
2010-12-08, 21:49
Går ju att elda hår också. Rejäla brännskador brukar väl ge ett rätt permanent skydd mot otyget som kallas hår

Det skulle ju bara fattas att folk börjar brännskada sig själva, allt för att slippa leva med deras naturliga men vidrigt äckliga kroppsbehåring.

bygden
2010-12-08, 22:05
Jag rakar bröstet när jag känner för det. Vissa veckor pallar jag helt enkelt inte och går runt hårig och stickig. Att jag överhuvudtaget rakar mig är dock inget jag är direkt stolt över..

McLR
2010-12-08, 22:08
Jag vill ha! :(

tsp
2010-12-10, 01:10
Wat.
Alltså...

...What?

inga konstigheter

Anton Fräs
2010-12-10, 01:35
Jak är björn.

Vunnis
2010-12-10, 01:55
Jag har sälfrisyr :)

pragmatist
2010-12-10, 09:31
Man:

Lång
Bredaxlad
Stora muskler
Mörk röst
Stor snopp
Hår på bröstet

Pojke:

Kort
Smala axlar
Små muskler
Ljus röst
Liten snopp
Inget hår på bröstet

Frågor på det?

C.E.J.
2010-12-10, 09:36
Frågor på det?

Kommer det här på tentan?

Nitrometan
2010-12-10, 09:39
Kommer det här på tentan?
Det är bäst för dig själv om du utgår från det.

heraso
2010-12-10, 09:42
Kvinnlig point of view:

Jag gillar inte hår på bröstet men har inget emot lite skägg i ansiktet som kompenserar avsaknaden av en lurvig bringa. Ett hett stalltips är att ni använder weet hårborttagningskräm, inga röda prickar, inget stubb men gör mannens boobisar så inbjudande att man bara vill..:naughty:

victor_n
2010-12-10, 10:17
Man:

Lång
Bredaxlad
Stora muskler
Mörk röst
Stor snopp
Hår på bröstet

Pojke:

Kort
Smala axlar
Små muskler
Ljus röst
Liten snopp
Inget hår på bröstet

Frågor på det?

Verklighetens svenske man

Medel lång. Päron formad. Stor magmuskel. Mesig röst. Liten snopp. Hår på bröst, rygg samt axlar

Grotesk
2010-12-10, 11:03
Min hårväxt på bröstet är nästintill obefintlig så jag slipper fundera över detta hårda dilemma.

Lyllos mig. :D

pragmatist
2010-12-10, 11:06
Verklighetens svenske man

Medel lång. Päron formad. Stor magmuskel. Mesig röst. Liten snopp. Hår på bröst, rygg samt axlar

En och en halv poäng i alla fall, bättre än inget. :thumbup:

Nixon
2010-12-10, 11:25
Min hårväxt på bröstet är nästintill obefintlig så jag slipper fundera över detta hårda dilemma.

Stackars mig. *cry*

Fixed...

OnT:
Självklart behåller jag håret på bröstet. Vem vill se ut som en prepubertal skolpojke :D

mla
2010-12-10, 11:32
Min sambo tillåter mig inte att raka håret på bröstet, hon gillar det så...

petah
2010-12-10, 13:40
De kvinnor jag har varit med de senaste åren har föredragit hår på bröstet, dock så är de över 20 och hänger inte på kolo eller i lyftarlokaler.

Jag personligen föredrar också hårig bringa men hår på mage, axlar och rygg är najs att ta bort.

Grotesk
2010-12-10, 15:00
Fixed...

Måste du redigera fram sanningen? *cry*

Grotesk
2010-12-10, 15:00
De kvinnor jag har varit med de senaste åren har föredragit hår på bröstet, dock så är de över 20 och hänger inte på kolo eller i lyftarlokaler.

Jag personligen föredrar också hårig bringa men hår på mage, axlar och rygg är najs att ta bort.

Var hittar du dina tjejer med hårig bringa? Länk plx. :D

petah
2010-12-10, 15:38
Var hittar du dina tjejer med hårig bringa? Länk plx. :D

Ofta jag berättar det liksom.

mik
2010-12-10, 19:20
Kan det bli mer alfa än så här?
http://mrburdicksblog.files.wordpress.com/2010/09/connerybond.jpg?w=450&h=298

Ont
Nej , har aldrig rakat bröstet. Tycker det ser lite löjligt ut när folk gjort det, men men, alla får göra som de själva vill.

eiri
2010-12-10, 19:59
Bort med hår! vaxar bröst/mage rakar bort det under armarna.. benen låter jag dock vara..

+1
raka benen e lite för kvinnligt imo

bizniz
2010-12-11, 10:48
Ja, jag har hår på bröstet. Det växer även på tårna, det suger!

Dexterity
2010-12-11, 11:07
Hår på bröstet är snyggt om man är hyfsat vältränad. Mage/rygg/axlar/röv ska bort.