Visa fullständig version : Fick hem ett brev
Direkt efter jag skapade nya hemmet tråden fick även hem ett brev från Loteria Primitiva. Ett lotteri företag som ligger i Spanien som säger jag har vunnit några miljoner. Med brevet kom ett papper från Estrella Intercontinetal Seguros. Där vill de jag ska fylla i massor info för wire transfer.
Det enda skillnad mot Nigeria brevet är de säger jag ska ge de 4% av vinsten efter jag har fått mina pengar i banken. Nån som har fått nåt liknande? :)
Min brorsa fick samma till sitt jobb. Tanterna som han jobbar med hade redan börjat planera för vad de skulle göra med pengarna när han ringde och väckte mig på morgonen. Jag var inte lika upphetsad.
haha festligt. jag tycker du ska anmäla , direkt. putsa fingeravtryck och stöta på peter haber aka beck i korridoren
Hehe, hann inte direkt göra några efter forskningar då jag skulle till träning. 500000 euro i cash av 9 mille totalt låter ju inte dumt. :D Fast jag är lika lättlurad så jag skippa nog den här flera mille chansen. ;)
bosse_brutal
2004-12-07, 20:09
är det inget kra v på att du ska betala något innan du fått cashen? då äre väl bara att öppna ett konto och hoppas på de bästa
ölobrännvin
2004-12-07, 21:10
Jag fattar inte vad dom tror att dom ska göra med ditt konto, kan folk verkligen sno allt man har med hjälp av några siffror då är det väl bara att hämta lite kontoutdrag i papperskorgen ??????
Farsan fick något liknande för inte så länge sen. Det stog att han vunnit ~2'000'000 euro, det kom också från Spanien. Brevet i sig var välgjort, fint papper och så, några grammatiska fel bara och det framgick alldrig riktigt varför han vunnit :D
Farsan fick något liknande för inte så länge sen. Det stog att han vunnit ~2'000'000 euro, det kom också från Spanien. Brevet i sig var välgjort, fint papper och så, några grammatiska fel bara och det framgick alldrig riktigt varför han vunnit :D
För att varje år väljer de fram 25000 namn från alla världsdelar och lotta fram 17 personer som får massor pengar. :D Du fick förmodligen den äldre version som jag även hittade på en av sunet¨s servrar.
KÖp En Megaserver Åt Kolo!!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.