handdator

Visa fullständig version : rollspel irl

aliquis
2004-12-06, 10:13
http://www.hugi.is/hahradi/bigboxes.php?box_id=51208&f_id=1197

hoppas den inte var härifrån bara :)

Mago
2004-12-06, 11:40
Funkade inte för mig. Men jag gissar vilt på..
*lightning bolt... lightning bolt...lightning bolt..lightning bolt lightning bolt*

Haha, så bra. :laugh:

hampaN
2004-12-06, 11:42
Om det är den tjocke killen som säger lightning bolt när han kastar kottar så är den extremt rolig :D

aliquis
2004-12-06, 11:44
nej, inte den, försök igen. Kanske är quicktime eller något?

Kille som har skjutit en pil in i en annan kille o säger att det var en fälla med en magisk missil(?) ;)

Jimbo
2004-12-06, 11:46
klockren snacka om insnöad kille :thumbup:

hampaN
2004-12-06, 11:46
Jag kan inte se den för jag är på min praktik, något meck med proxy skiten ;)
Ska kolla den direkt när jag kommer hem.

Jimbo
2004-12-06, 11:47
Om det är den tjocke killen som säger lightning bolt när han kastar kottar så är den extremt rolig :D

nån som har addressen till den?

Shadow Warrior
2004-12-06, 12:13
Alltså allvarligt... skjöt dom killen i benet? Dom måste ju för fan var sjuka i huvudet i USA (no shit!), kan ju för fan inte skjuta en "brottsling" som försöker jogga ifrån dem....

stefannn
2004-12-06, 12:19
Alltså allvarligt... skjöt dom killen i benet? Dom måste ju för fan var sjuka i huvudet i USA (no shit!), kan ju för fan inte skjuta en "brottsling" som försöker jogga ifrån dem....

ni är sjuka i huvet inte usa ni är korkade... det där är från serien reno 911 allt är på hittat så tillbaka in i er lätsas värld

Shadow Warrior
2004-12-06, 12:22
Vilken låtsas värld, menar du den där USA är dom goda och dom färgade är dom onda? :confused:

mini_Arnold
2004-12-06, 12:27
:D

stefannn
2004-12-06, 12:28
Vilken låtsas värld, menar du den där USA är dom goda och dom färgade är dom onda? :confused:
nej jag menar den där 16 åringar springer runt i palestina sjal och kastar gatsten och hatar usa för att dom inte riktigt vet varför..

Shadow Warrior
2004-12-06, 12:29
Precis... alla extremister är ju bara förvirrade trend nissar :rolleyes:

stefannn
2004-12-06, 12:33
Precis... alla extremister är ju bara förvirrade trend nissar :rolleyes:
ja eller matade med felaktiga fakta...

Shadow Warrior
2004-12-06, 12:44
Så kan mycket väl vara... samma som med att du kan var aldeles för godtrogen och trångsynt! :thumbup:

Jense
2004-12-06, 12:50

ja, det stämmer, usa är mycket bättre än alla andra länder.

stefannn
2004-12-06, 12:54
Så kan mycket väl vara... samma som med att du kan var aldeles för godtrogen och trångsynt! :thumbup:

okej så jag är trångsynt??? är det inte du som (om en ironisk seirescen) uttalar di om hur jävla sjuka i huvet usa är ?? lite onödigt med pesonliga påhopp för att du inte har nått bättre att komma med visst gör inte alltid usa dom mes moraliskt rätta sakerna men att säga att usa är så jävla sjukt i huvet är väl att gå lite långt??

Jense
2004-12-06, 12:55
okej så jag är trångsynt??? är det inte du som (om en ironisk seirescen) uttalar di om hur jävla sjuka i huvet usa är ?? lite onödigt med pesonliga påhopp för att du inte har nått bättre att komma med visst gör inte alltid usa dom mes moraliskt rätta sakerna men att säga att usa är så jävla sjukt i huvet är väl att gå lite långt??

det är inte lönt. han är trångsynt själv, fast från andra hållet.

Shadow Warrior
2004-12-06, 13:00

Ärligt talat så vet inte jag något om dina åsikter och du känner nog inte till mina heller så....

stefannn
2004-12-06, 13:01
det är inte lönt. han är trångsynt själv, fast från andra hållet.
jag vet igentligen inte lönt men lite trött på alla pojkar(och flickor) med attityden jag ska hata usa ,jag vet inte varför men det står att det är ett dåligt land i aftonbladet sen håller dom på och krigar med oskyldiga länder
(nej faan vissa behöver lära sig lite mer innan dom utalar sig)
så att säga världen är inte alltid som andra berättar

stefannn
2004-12-06, 13:01
Ärligt talat så vet inte jag något om dina åsikter och du känner nog inte till mina heller så....
nej men jag grundade ju på ditt uttalande om att dom var så jävla sjuka i huvudet...

MAXX
2004-12-06, 13:02
haha klockren. "im wearing boots of escaping, im wearing boots of escaping!"
:D

Shadow Warrior
2004-12-06, 13:03
Ja det är ju rätt offta man inser att det är ¨något som står fel där liksom....
För övrigt så är ju Aftonbladet inte särkilt USA kritiska....

Tomten
2004-12-06, 13:14
Inte slagit er att det där är fejk? Ologiskt att de skjuter en tjock, långsam kille i benet när han börjar springa. De uppför sig inte riktigt som poliser heller.

Jense
2004-12-06, 13:15
Inte slagit er att det där är fejk? Ologiskt att de skjuter en tjock, långsam kille i benet när han börjar springa. De uppför sig inte riktigt som poliser heller.

det är fejk, eller det är från en tv serie som heter reno 911. gick på femman förr

stefannn
2004-12-06, 13:15
har jag redan sagt reno 911 konstigt att folk inte lägger märke till det borde känna igen garcia

aliquis
2004-12-06, 13:37
Tror du amerikanska snutar orkar SPRINGA ikapp en joggande knubbis? think again ;D

ja, efterblivet att skjuta, knappast så att han var farlig ;D

Metal_boy_
2004-12-06, 13:40
så jävla fejk som det kan bli...ser ni inte hur dåligt dom spelar?? det är försök till så kallat scenspråk och grejer samt poliser med lösmustacher från lekhuset

Tricklev
2004-12-06, 16:09
Steffan :thumbup:

Och ja, klart som fan det är en tv serie

spas
2004-12-06, 16:54
Nån som vet om det finns fler årgångar av reno? Roligare serie får man leta efter. Om nån hittar den på dvd så säg gärna till =).

Loke
2004-12-06, 17:41
ja eller matade med felaktiga fakta...

Aha, om man ifrågasätter något så följer man bara en trend eller så har man helt enkelt fel.

Haha, ja då är det tur att vi har dig som kan mata oss med Den Sanna Läran! ;)

stefannn
2004-12-06, 18:16
Nån som vet om det finns fler årgångar av reno? Roligare serie får man leta efter. Om nån hittar den på dvd så säg gärna till =).
tror det gjorts 2 vi har väl bara fått se en här hemma och dem där scenerena i klippet känner jag inte igen,,,

stefannn
2004-12-06, 18:18
Aha, om man ifrågasätter något så följer man bara en trend eller så har man helt enkelt fel.

Haha, ja då är det tur att vi har dig som kan mata oss med Den Sanna Läran! ;)

har jag ens sagt att nån följer en trend ?? har jag ens sagt att jag kan mata er med den sanna läran?? däremot grundar många ofta sina dumma uttalanden om usa på saker som kommer från aftonblaskan

Loke
2004-12-06, 18:27
har jag ens sagt att nån följer en trend ?? har jag ens sagt att jag kan mata er med den sanna läran?? däremot grundar många ofta sina dumma uttalanden om usa på saker som kommer från aftonblaskan

Ja, han sa att alla extremister är trend nissar, och du sa ja.

Nej, det har du visserligen inte.

victor_n
2004-12-06, 19:09
wtf!
snacka om överdriven.... :MrT: