Visa fullständig version : Bad Santa
För er som inte har sett den ännu måste jag tipsa om julens bästa film Bad santa med Billy Bob Thornton. En film för hela familjen skulle man kunna säga. Så ta med kidsen på bio i helgen Allan!
nordland
2004-12-06, 07:13
För er som inte har sett den ännu måste jag tipsa om julens bästa film Bad santa med Billy Bob Thornton. En film för hela familjen skulle man kunna säga. Så ta med kidsen på bio i helgen Allan!
Du tror inte att barnen skulle ändra uppfattningen om tomten? Lite för "Kinky" för barnen kanske.....
Vet inte riktig varför, men helt plötsligt blir Gilmore Girls en "bra" serie :kinky: :kinky:
Aaaarrrgghhhh.... hon är så jävla HET.......
mini_Arnold
2004-12-06, 07:42
Lagom sjuk film :)
Bästa julfilmen jag sett
christian
2004-12-06, 08:48
Bra film, men lite gammal nu va? :whipped:
Bra film, men lite gammal nu va? :whipped:
Har funnits ute att få tag på under väldigt lång tid. Men har väl precis kommit ut på bio, om den ens gjort det...
Ja, den är ju rätt ny på bio här i Sverige. Den är från elva år oxå såg jag nu.
christian
2004-12-06, 12:03
Ja, den är ju rätt ny på bio här i Sverige. Den är från elva år oxå såg jag nu.
Oki, vet bara att jag såg den för nästan ett år sen.
Vettefan om jag skulle velat ha en 11-åring på den filmen...
haaaaahaha är min inledande fras... den va så jävla sjuk.
se den
Filmen är bara sååå bra! Billy Bob Thornton spelar mig på pricken så som jag är nu i juletider... :D
Gillar inte Billy bob, han tog min flickvän ifrån mig och gjorde henne smutsig!
Lasse Kongo
2004-12-06, 16:21
Ja såg den 2 ggr på samma dag :em:
den var sjukt bra!
ceflower
2004-12-06, 16:48
Shit happens when you party naked! :devil:
Filmen är bara sååå bra! Billy Bob Thornton spelar mig på pricken så som jag är nu i juletider... :D
Du menar att du just nu är gravt alkoholiserad och hankar dig fram på intjack samtidigt som du knullar tjockisar?
mini_Arnold
2004-12-06, 17:30
Du menar att du just nu är gravt alkoholiserad och hankar dig fram på intjack samtidigt som du knullar tjockisar?
i bakhålet dessutom :D
Har varit och köpt den under dagen. Ska se den ikväll :)
Sant!
Måndags förra veckan drog jag en flaska rödvin efter jobbet vilket slutade med att jag (faktiskt) satte på en tjockis.
Inget tjack dock... =)
Ingen höjdarfilm. Den var riktigt rolig i början när den var oseriös, garvade gott några gånger. Sista delen var värdelös, när den blev för allvarlig.
Jarod: Intjack är slang här i sthlm för inbrott. Eller "bryt" som det oxå heter.
Jarod: Intjack är slang här i sthlm för inbrott. Eller "bryt" som det oxå heter.
Ah...
...har iofs inte gjort nåt sånt heller...än...eller "på länge" kanske passar bättre..
=)
Han hade nog mest svår ångest och behövde lätta lite på samvetet över det där med "sätta på tjockisen"-delen. :D
Du känner väl igen det där med ångest Mr. Chestpains..? ;)
fan va guld filmen var. :D
Bästa julfilmen nånsin! :laugh:
Perfekt för oss som hatar julen! :D
Hupp, måste se denna efter alla rekommendationer.
Måste slå ett slag över Nightmare before christmas också, ni som missat den. Otroligt skön julfilm!
Sant!
Måndags förra veckan drog jag en flaska rödvin efter jobbet vilket slutade med att jag (faktiskt) satte på en tjockis.
Inget tjack dock... =)
HAHAHA! Dax att flytta från bondhålan jarod? INtjack inte tjack :laugh:
Man ska aldrig erkänna att man satt på en tjockis...... :nono:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.