Visa fullständig version : halsont
hade ont i halsen när jag vaknade i morse...o jag behöver träna imorgon, är det dumt eller ska jag träna ändå?
har inte så mycket ont i halsen..retas lite bara typ
Nej för helvete. Eller, känn efter själv såklart. Rekommenderar vila!
Men jag gjorde det och drog på mig allvarligare halsont och förkylning med återkommande näsblod och skit! :(
Jag har haft lite småirriterad hals o tränat, varit så i över 2 veckor nu... men iförrgår var jag i rökiga kanaler så det blev mer irriterat så igår o idag har jag slappat... men imorrn orkar jag inte göra det mer =P
Finns oändliga anledningar till varför man kan ha ont i halsen. Är det en sjukdom så träna inte(Klump i halsen). Du kan ju också ha det enbart på grund av torrhet, irritation eller nåt liknande.
Testa att trycka på halsen, gör det ont då så är det förmodligen från sjukdom.
okej..tack...var i och för sig lite snuvig i morse också så de tär ju förmodligen ett virus..men jag har inte så farligt ont i halsen...märker det ju bara lite grann när jag sväljer men..aja jag ska testa o träna imorn iaf...
Tänkt på det med, kissen + jävligt skitigt ;D
äh..gick inte o träna idag..tryckte jädrigt mycket frukost men ändå orkade jag nästan ingenting..pallar inte vintern..sämsta årstiden!!
Om man är lite snuvig och har lite ont i halsen är det ju fan inget att skita i träningen för! Undanflykter för man egentligen inte orkar!
Man VET när man inte kan träna så är det bara. Gäller att känna sin kropp.
:hbang:
Jag var sjuk i 4veckor... blev frisk och stack och gymmade i 2veckor... nu har jag fått hosta och är slemmig på morgnarna i halsen...
Kan det bero på att jag festat alldeles för mycket eller kan det vara något farligt virus i kroppen som vägrar försvinna? Har ingen aning om vad jag ska ta mig till jag krymper hela tiden :kinky:
MVH
vad menar du med festa då...innebär det dricka och röka eller...för i så fall e det ju där ifrån slemmet o hostan kommer i från kan jag ju nästan garantera...
man får ju välja bort sådana saker som dryck o röka om man ksa träna seriöst, det stör ju förmycket ananrs...levern kan ju till exempel inte ta till sig proteinet då det måste arbeta med alkoholen hela tiden..o då bildas det ju glykogen av proteinet istället...vilket är den effekten som jag tror dem flesta vill undvika
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.