Visa fullständig version : Hur byter man text under sin avatar?
Jag sökte men hittade inte :/
Skulle vilja att det stog "Captain America" istället för "Domokun" över min avatar.
EDIT: över
Jag sökte men hittade inte :/
Skulle vilja att det stog "Captain America" istället för "Domokun" över min avatar.
EDIT: över
Den funktionen togs bort. :cryout:
I den här forumversionen kan du inte göra det själv. Om du tycker det är viktigt PMar du Pez eller Jarod....Så blir det kanske gjort före nyår :rolleyes:
allan
Ett PM är på väg. :rolleyes:
Varför är funktionen borttagen?
Om du tycker det är viktigt PMar du Pez eller Jarod....Så blir det kanske gjort före nyår :rolleyes:
allan
Det blir kanske kanske kanske en annan mindre önskvärd text istället. Med dom två tomtarna vet man aldrig. :D
//Jörgen
Ett PM är på väg. :rolleyes:
Varför är funktionen borttagen?
Vi har inte tagit bort den. Du får väl mejla vBulletin och fråga. Den fanns inte med i den här versionen....
allan
Metal_boy_
2004-12-03, 19:56
det får duga med Rune Röv för mig
Ni får gärna ändra min text också.
Wahlgrenus
2004-12-03, 22:05
Jag vet inte om jag vågar få ändrad text. Vem vet vad man kan få för osmickrande saker under sitt namn :rolleyes:
:naughty:
Du ska skriva ett par tusen poster först innan vi börjar lägga till grejer som "Åke-pedofilen från Flen" eller "Jag är inte bara ful - jag är korkad och elak också!". Innan dess är du rätt säker...
allan
Trevligt att kalla en dalmas för norrlänningsjäkel bara för att man råkar befinna sig där för tillfället ;)
Woho, nu har jag rätt text, tackar Jarod eller Pez :)
Wahlgrenus
2004-12-03, 22:17
Du ska skriva ett par tusen poster först innan vi börjar lägga till grejer som "Åke-pedofilen från Flen" eller "Jag är inte bara ful - jag är korkad och elak också!". Innan dess är du rätt säker...
allan
Sounds fair enough.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.