Visa fullständig version : vad saknar ni mest med att inte ha flickvän?
Jag saknar mest att kunna äta hos hennes familj och därefter gå hem för att käka middag igen.:eating::angel: ...Fast regelbundet sex är inte dumt heller kom jag på. :naughty:
internethjälten
2004-12-03, 15:06
Jag saknar mest att kunna äta hos hennes familj och därefter gå hem för att käka middag igen.:eating::angel: ...Fast regelbundet sex är inte dumt heller kom jag på. :naughty:
a) saknar ingenting med att inte ha tjej - nu har man pengar över dessutom...
b) sex med en och samma tjej tröttnar man på ganska fort - bättre med lösnummer än att prenumerera...
De du saknar mest e att hänga med hennes päron? Ja de låter som en kanontjej!
;)
Wahlgrenus
2004-12-03, 15:12
Vet inte.
Har aldrig haft något seriöst så.
Men jag vill gärna testa. :booty:
Vet inte.
Har aldrig haft något seriöst så.
Men jag vill gärna testa. :booty:
What he said ^ :( :insane:
OT: Froddan, vad föreställer din avatar?
Va fan folk, en regelbunden phitta som ligger o väntar i hettan på er är väl aldrig fel? Dessutom lär man ju känna fittan efter ett tag, precis som med Fröken Höger, och kan anpassa kärleken mellan de heliga delarna mycket bättre och efter behov. Precis som Högern!
AcidSleeper
2004-12-03, 15:27
Min kärlek är i Australien nu.... kanske kan räknas som om man inte har någon! :(
Ha någon vid sin sida i vått och torrt!
Någon att kunna prata med om vad som helst!
Finns inget bättre än att ha tjej! Förrutom att det ryker ite extra pengar men det är det helt klart värt!!
Sexet blir ju 10ggr bättre när man lärt känna tjejen!!! Ett one night stand blir aldrig bra om man jämför med ett stadigt knull.
Jag saknar närheten när jag är singel och att ha sex 3ggr om dagen.
mini_Arnold
2004-12-03, 15:28
OT: Froddan, vad föreställer din avatar?
Ser ut som arnold när han kör flyes?
Ont: Saknar att ha nån som kliar min rygg när det behövs men billigare att köpa en ryggskrapa än att ha en flickvän
blekfet2
2004-12-03, 15:42
hörru...elak post att lägga upp med tanke på oss som har flickvän samt väntar barn....=D
Saknar att ha nån som kliar min rygg när det behövs men billigare att köpa en ryggskrapa än att ha en flickvän
hahaha
hörru...elak post att lägga upp med tanke på oss som har flickvän samt väntar barn....=D
Mannen är som mest benägen till att vara otrogen under tiden kvinnan är gravid och tiden efter att barnet är fött... :smokin:
Mannen är som mest benägen till att vara otrogen under tiden kvinnan är gravid och tiden efter att barnet är fött... :smokin:
Undra på det! Bara den där lilla saken som får suga på bamsingarna! :cryout:
mangemani
2004-12-03, 18:17
sexet..nothing more,sad but true
Det är så jävla tråkigt att sätta på brudar man varken känner eller tycker om.
bear.flowertwig
2004-12-03, 19:08
Har man själv sett till att göra henne till ett x är det ju inte mkt man saknar...
Sen rent allmänt är det ju rätt najs med nån som bryr sig(annat än mamma :rolleyes: ) och som några redan påpekat, det grymma sex man får till efter ett tag :kinky:
kal_erixon
2004-12-03, 21:09
tjej, det saknar jag mest med att inte ha tjej :thefinger
Überbiffen
2004-12-04, 00:58
Att trivas med livet.
Närhet. Och att ha någon att bry sig om (och som bryr sig om en). Kärlek, eller vad det heter.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.