handdator

Visa fullständig version : Er vildaste natt

alle
2004-12-02, 18:21
Ja, jag är medveten om att rubriken låter som om den är snodd från aftonbladet.

Tänkte man kunde berätta om lite fyllebravader i denna tråden och ansvarsfull som man är börjar jag :)

Nåja det var ca 1 och ett halvt år sen, kvällen innan min födelsedag.
Kom till förfesten och hällde i mig en halv 75:a. Kan tillägga att jag är ganska lättpåverkad :p

Nåväl kom sedan till festen där jag däckade direkt och låg och spydde med huvet nere i toaletten. Vaknade sedan av att en kompis väckte mig, han avr rädd för att jag skulle drunkna :D När jag vaknat till började en tjej ragga på mig, fastän jag var halvt medvetslös fortfarande. Iallafall viljelös som man var strulade man med henne. Därefter drog hon med mig och frågad eom jag ville hänga med hem och man nekade ju itne det.

Påvägen hem till henne så började hennes kompis snacka med några killar, det visade sig att de bodde på ett hotell i närheten och plötsligt skulle man dit. Nåväl väl inne på hotellrummet träffade man på 5 black army killar i 25-årsåldern som såg lagom farlig ut. Därefter drog tjejen in mig på toaletten för att... ja låt oss säga umgås. När man väl skulle få upp soldaten så gick inte det dock, jag skyller på alkoholhalten i kroppen. :booty: Därefter däckade jag snart igen och vaknade frammåt halv fyra tiden på hotellrummet och tog en taxi hem. 4 timmar efter att jag kommit hem kom farsan och syrran in på rummet och sjöng "ja må han leeeva". Härlig start på födelsedagen bakfull sopm man var :D

Halldin
2004-12-02, 18:25
För att göra en lång historia kortare så drack jag och en kompis för mycket en dag för fem år sedan, och kompisen lyckades med bedriften att däcka utanför polisstationen. Han var för tung för att jag skulle kunna släpa hem honom. Han blev väckt av två kvinnliga poliser som tog hem honom och duschade av honom, och sedan fick han ett brev från socialen om att han skulle komma och diskutera sina alkoholproblem.
Det var kul. :smash:

Edit: Vildaste? Nej, då vettefan. Men ovanstående var en rolig upplevelse för mig.

palme
2004-12-02, 18:28
Kvällen jag skulle lära mig dricka whiskey, tog 3 timmar sen fick polarna stoppa mig i en taxi efter att jag spytt ner hela slottsbacken med kinamat, vi hade gått ut kl 19...somnade sittandes på badkarskanten och vakna med ribba alá john holmes. Aldrig varit så bakfull.

Dricker med måtta nu.

hampaN
2004-12-02, 18:34
Förra helgen var ganska ball eller hmm...

Jag blev hemkörd från en fest klockan 01 och var ju inte direkt nykter. Ca 01:30 lämnade en polares syrra mig 150m från mitt hus, jag var inte hemma förens 03:30 vad som hände på dom två timmarna har jag ingen aning om :D

urk för vodka :booty:

Alles berättelse var ju bara :laugh: :laugh:

Lasse Kongo
2004-12-02, 18:41
Haha, svårt när man har haft många kvällar...

Men ja tror en dag i början på juli för ett par år sedan i Berlin.

Dagen började tidigt på morgonen med vodka/redbull för att senare runt lunch övergå till bärs, för att sedan fortsätta att jag o mina vänner stod på ett av Berlins största torg o sålde bärs till allt o alla (jag gick till en mataffär runt hörnet o hämta plattor) sen sålde vi dem styckvis för dubbla priset, vi tjäna fan ihop den resan på ett par timmar, aja sen sluta det med att kongo hamna på ngn jävla sunken pub med ett par brudar från Usa, lyckades som vanligt komma ifrån mina polare...

Runt 22 tiden begav ja mig o amerikanarna till Love from above med Paul Van Dyk, vi gick hem till mitt hotell klockan 9 på morgonen därpå och åt frukost, den natten var den roligaste/sjukaste i mitt liv o jag var så pass på lyset så jag har de amerikanska brudarna att tacka för jag är i liv idag typ :rolleyes:

Det hände så vansinniga saker på den där konsterten, men dem stannar i mitt huvud, kul var det, o just det... dragen var man *gah*

ölobrännvin
2004-12-02, 18:41
Åhh finns så mycket men en gång när jag var typ 17 så lämnade mina föräldrar mej ensam en natt, då snodde jag en vinare och gick iväg för att träffa mina polare och så tänkte jag att fan detta blir jag aldrig full på så jag svepte HELA 75an rakt upp o ner för att slippa dela med mej, kvällen gick och det var en tjej som jag stötte på men jag insåg att jag var för full så jag gick hem, väl hemma så börjar det roliga då jag sätter på svordomsvisan med magnus o brasse på högsta volym (så högtalarna sprack) sen skrek jag åt katten att hon skulle dra åt helvete och slängde ut henne samtidigt kom jag på att hon inte skulle vara ute hela natten så då kröp jag ut och lockade full som fan, efter det har jag inte nåt minne utom att jag vart jävligt frustrerad på att jag inte stött mer på bruden.....Vakna 6 på morgonen, hmm var fan är jag, fan farsan o morsans sovrum med bokhyllan över mej och ALLT och då menar jag allt i en enda röra över hela sovrummet, fotoalbum tavlor och dessutom hade jag burit in en massa böcker från mitt rum och slängt överallt, då jävlar fick jag fart med att städa och det var inte trevligt uppvaknande och precis när jag är klar så kommer brorsan hem, blä fy fan säger jag det kan vara farligt att svepa vin.....Dom upptäckte såklart min bärsärkargång....

Lasse Kongo
2004-12-02, 18:42
...somnade sittandes på badkarskanten och vakna med ribba alá john holmes.

HAHAHAHAHAHAHA

Metal_boy_
2004-12-02, 19:06
sist jag va redigt full så festade vi, tjejen och en massa polare i en liten etta med uteplats...vi grillade o hade kul men när jag dricker så dröjer det inte länge förän jag bara häller i mig så jag blev redigt fuller, jag ramlade in i 2 buskar och låg bara där och garvade...sen fick jag blackout..jag kommer inte ihåg nått...fick höra dagen efter av tjejen att hon gick in på toa och där stod jag och pissade, så frågade hon mig nått och jag vänder mig om och undrar vad hon vill fortfarande pissandes fast rakt in i väggen...sen hade jag gått och ätit mat hela tiden och tagit ny talrik och det stod talrikar överallt på morgonen med ej uppäten mat på...den dagen hade jag baksmälla så det kändes förjävligt....tur man inte dricker alkohol längre :D

Frantic
2004-12-02, 19:14
Jag hade druckit väldigt mycket när jag helt plötsligt tar av mig kläderna och hoppar in på en norsk husbåt... När jag träffade på dem som bodde där så övertalade jag en gammal gubbe att bada med mig mitt i natten...

En annan gång så fick jag för mig att gå hem från en fest. Grejen var bara den att det var över 7 mil hem och det var 25 minusgrader ute. Men jag gick iaf... Det tog nåra timmar, fast den sista biten liftade jag med Lasse Stefanz turnebuss.

Ingen av grejerna var kanske så vilda men... konstiga

Nu kom jag på en en annan grej men jag vill inte gå in på detaljer. Jag var full och hade sex i en skog när det stog en hög människor tre meter därifrån och tittade på... :smash:

Tricklev
2004-12-02, 19:14
8 liter cola light, och en hel natt lekandes, tjabblandes, filmer, osv osv osv osv osv osv osv osv.

Jense
2004-12-02, 19:20
har många lika vilda, men jag kan ju ta en i högen.

va på en pub här hemma vid.. jag har en väääääldigt stor släkt, och 10 av dom hade lyckats samla sig just där, även så min mormor och morfar som va där med några grannar och vänner.

Plötsligt säger en man i 40års ålder att det va skottpengar på min mormor (?)

så bryter helvetet loss, vi bråkar som fan, mannen vågar inte gå ut från resturangen då han insåg att han gjort ett tämligen stort fel. vi står där i kanske 1 timme och väntar, undertiden kommer en gubbe förbi med sin hund, han börjar skrika på oss och skickar hunden på min vän. han fick lite spö och gick hem. polisen kommer, 2 pikétbussar, jag lyckat tagga därifrån med en kompis, medans min kusin blev intagen i polisbilen. nu börjar min morfar (som va jävligt vild en gång i tiden och på fyllan blir han det igen) dra ut min kusin ur bilen och börjar bråka med 5 pike snutar.. de håller på som fan och tillsist lyckas dessa 5 poliser med möda dra in min morfar(69år vid detta tillfälle) i polisbilen, han får sitta i fyllecell och får lite böter för våld mot tjänsteman osv. festlig kväll. dagen efter körde jag min farsa och min bror till prag, jag med spricka i lillfingret.

Tricklev
2004-12-02, 19:21
jag med spricka i lillfingret.

Gjorde det ont? :eek:

Big_Vik
2004-12-02, 19:28
Inte precis den vildaste natten här men när jag kom hem förra nyår och lagt mig för att sova kände jag att jag måste spy men orka inte bry mej så la den rakt på golvet, på ryggsäcken. Tvättade den alrig utan gömde den långt in i en garderob och glömde bort att den låg där och luktade Urban. Nu kommer det äckliga med historien, Vad får man se när man kommer hem efter en hård skoldag i höstas då? Ryggsäcken liggandes i hallen, jo det är brorsan som hittat den och använder den i skolan. Jag gömde bort den igen men tro på fan om itne ungen hittade den igen. SÅ jag tänkte att då får han väl skylla sig själv då. Undrar när han märker att han går omkring med en rygga med 11 månader gammal intorkad spya :naughty: Kommer aldrig berätta det för honom :angel:

Metal_boy_
2004-12-02, 19:29
Inte precis den vildaste natten här men när jag kom hem förra nyår och lagt mig för att sova kände jag att jag måste spy men orka inte bry mej så la den rakt på golvet, på ryggsäcken. Tvättade den alrig utan gömde den långt in i en garderob och glömde bort att den låg där och luktade Urban. Nu kommer det äckliga med historien, Vad får man se när man kommer hem efter en hård skoldag i höstas då? Ryggsäcken liggandes i hallen, jo det är brorsan som hittat den och använder den i skolan. Jag gömde bort den igen men tro på fan om itne ungen hittade den igen. SÅ jag tänkte att då får han väl skylla sig själv då. Undrar när han märker att han går omkring med en rygga med intorkad spya :naughty: Kommer aldrig berätta det för honom :angel:

Pizzatrend i familjen? :D

Jense
2004-12-02, 19:30
Gjorde det ont? :eek:

haha nä jag är van, eller var van. det hände ofta förr med sprickor =P

kollle1
2004-12-02, 19:51
hehe jag älskar dom här trådarna kan sitta och läsa hur länge som helst!! skriv mera :hbang:

Jesper
2004-12-02, 20:47
Vakna 6 på morgonen, hmm var fan är jag, fan farsan o morsans sovrum med bokhyllan över mej och ALLT och då menar jag allt i en enda röra över hela sovrummet, fotoalbum tavlor och dessutom hade jag burit in en massa böcker från mitt rum och slängt överallt, då jävlar fick jag fart med att städa och det var inte trevligt uppvaknande

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA undra vad du tänkte på :laugh: :laugh:

Mago
2004-12-02, 20:50
Nyligen fylld 15år så skulle jag på en kompis födelsedagsparty. Började med en flaska vin och var lite lagom lullig.
Sen så körde vi en tävling om vem som kunde sänka flest shots med nån 40%ig sprit. Det blev 8st. Men det räckte inte utan jag skulle ha en flaska med en slurk Jägermeister också.
Som man kan tänka sig så efter ca. 30 minuter så började jag bli ruskigt aspackad. Nu försvann även mitt minne av den kvällen så resten är hörsägen.

Jag hade suttit och spottat koncentrerad saft på folk. Sen lagt mig och däckat inne på toa med låst dörr så ingen av de (200, ja 200!!) personer som var på festen (vanlig villa) kunde använda den.
Sen lyckades de få upp låset och styrde ut mig ur huset för att spy.
30 min senare började folk undra var jag tagit vägen så de gick för att leta efter mig.
Då såg de spår i snön. Jag hade gått barfota till en tomt 100 meter iväg och satt mig och spytt och sen legat så gott som medvetslös på någons veranda.
Då ringde kompisarna mina föräldrar så de fick komma och hämta mig.

Dagen efter vaknade jag ovetandes om vad som hänt och fick nån timmes allvarligt prat med mina föräldrar.
Sen var jag tvungen att gå med blommor och be om ursäkt till personens verandra jag spytt ner.
Dagen på fyllan försvann även min moppe och moppehjälm. Men återhittades som tur väl var ute i nån skog några dagar senare.
Lite lagom pinsamt och farligt
.

Zlin
2004-12-02, 20:51
har många lika vilda, men jag kan ju ta en i högen.

va på en pub här hemma vid.. jag har en väääääldigt stor släkt, och 10 av dom hade lyckats samla sig just där, även så min mormor och morfar som va där med några grannar och vänner.

Plötsligt säger en man i 40års ålder att det va skottpengar på min mormor (?)

så bryter helvetet loss, vi bråkar som fan, mannen vågar inte gå ut från resturangen då han insåg att han gjort ett tämligen stort fel. vi står där i kanske 1 timme och väntar, undertiden kommer en gubbe förbi med sin hund, han börjar skrika på oss och skickar hunden på min vän. han fick lite spö och gick hem. polisen kommer, 2 pikétbussar, jag lyckat tagga därifrån med en kompis, medans min kusin blev intagen i polisbilen. nu börjar min morfar (som va jävligt vild en gång i tiden och på fyllan blir han det igen) dra ut min kusin ur bilen och börjar bråka med 5 pike snutar.. de håller på som fan och tillsist lyckas dessa 5 poliser med möda dra in min morfar(69år vid detta tillfälle) i polisbilen, han får sitta i fyllecell och får lite böter för våld mot tjänsteman osv. festlig kväll. dagen efter körde jag min farsa och min bror till prag, jag med spricka i lillfingret.

Haha, stod ni en timma utanför och väntade på att han skulle komma ut? Och gubben som gick förbi, började han bara helt plötsligt med att skrika?

Bara några stilla funderingar...

:D

*Flash*
2004-12-02, 21:15
Kan väl ta någon jag med.
När jag var på Kos i somras.
Det var en fredag precis efter skolan så stack jag och resten av folket från kursen ner till stranden och tog en melon (för dom som inte vet så är det en urgröpt melon som man fyllt med sprit och lagt på locket igen och stuckit ner sugrör i).
Sofie drack en hel del av den, därefter stack vi iväg och åt middag för att sedan åka hem och duscha och sminka oss då vi fortfarande var fulla :D
Efter detta var det den obligatoriska sitta på hotellet och förfesta, jag drack ren vodka då sen iväg till Spy Bar för mer förfestande.
Där beställde vi in 20 shots för 10 euro, sen när en betalat en bricka med shots så betalade en annan nästa bricka osv och just denna kvällen blev det måååånga brickor :cheers:

Iaf efter detta drog vi vidare till Fashion Club som Sofie bara har vaga minnen av, gick därifrån hem själv och minns att jag var skitförbannad på någon.
Väl hemma på hotellet så väckte jag en tjej som stannat hemma för att hon var sjuk, spydde i deras handfat och i papperskorgen för att sedan gå och lägga mig i en andra tjejens säng som hon delade rum med då jag lyckats tappa bort min väska med allting i :smash:

Morgonen därpå när jag vaknar och knappt minns nånting så frågan dom hur jag mår såklart. Bra svarade jag, liksom varför skulle jag inte må bra?
Tyckte dock att det var lite konstigt att jag låg i en annans säng..
Den stackars tjejen vars säng jag lånade hade inte sovit på hela natten för övrigt. :em:

Aja jag skulle ju då gå upp för att göra mig iordning för stranden och är på väg att sätta på mig mina byxor och upptäcker att hela jäkla sömmen i baktill har spruckit upp eller nåt..

Fick för övrigt tillbaka min väska med alla mina pengar, nycklarna, mobiltelefonen m.m. då min ena lärare hade med sig den hem av någon anledning :rolleyes:

edit. oj vad lång den blev..

ölobrännvin
2004-12-02, 21:28
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA undra vad du tänkte på :laugh: :laugh:
ALmmän frustration som övergick i nåt slags bärsärkargång när reptilhjärnan tog över....eller nåt sånt......

OT En annan gång vid en sjö med lite grilla o sånt hände nåt liknande när jag dum som man var svepte en 75vin, så skulle jag skjutsa hem en tjej på cykeln men tappa bort henne och cykeln och plånbok samt nycklar och vaknade i en gammal saab på ett industriområde som jag aldrig sett förut 1mil hemifrån... inte roligt att gå hem..

Jense
2004-12-02, 21:30
Haha, stod ni en timma utanför och väntade på att han skulle komma ut? Och gubben som gick förbi, började han bara helt plötsligt med att skrika?

Bara några stilla funderingar...

ja, vi minglade.

gubben tyckte vi va för högljuda, när vi fråga var han bode så sa han "nere vid hamnen" som är ca 3 km därifrån.

Snubben
2004-12-02, 21:36
Nu kom jag på en en annan grej men jag vill inte gå in på detaljer. Jag var full och hade sex i en skog när det stog en hög människor tre meter därifrån och tittade på... :smash:

Det var juh samma som jag, fast ingen skog.. och på roskilde. :thumbup:

Megatuttarna
2004-12-02, 21:36
Inte precis den vildaste natten här men när jag kom hem förra nyår och lagt mig för att sova kände jag att jag måste spy men orka inte bry mej så la den rakt på golvet, på ryggsäcken. Tvättade den alrig utan gömde den långt in i en garderob och glömde bort att den låg där och luktade Urban. Nu kommer det äckliga med historien, Vad får man se när man kommer hem efter en hård skoldag i höstas då? Ryggsäcken liggandes i hallen, jo det är brorsan som hittat den och använder den i skolan. Jag gömde bort den igen men tro på fan om itne ungen hittade den igen. SÅ jag tänkte att då får han väl skylla sig själv då. Undrar när han märker att han går omkring med en rygga med 11 månader gammal intorkad spya :naughty: Kommer aldrig berätta det för honom :angel:

Du är ju för fan sjuk i huvudet. Allvarligt menat alltså.

jakke
2004-12-02, 21:50
Du är ju för fan sjuk i huvudet. Allvarligt menat alltså.
Hans mamma lär ju ha tvättat väskan.. Tvivlar ju på att hans bror inte skulle ha upptäckt big_viks lilla olycka.

isato
2004-12-02, 21:59
när man läser vad ni skriver så är man helt nöjd med att vara nykterist :thefinger

Jense
2004-12-02, 22:02
när man läser vad ni skriver så är man helt nöjd med att vara nykterist :thefinger

jag va inte full

Megatuttarna
2004-12-02, 22:11
Hans mamma lär ju ha tvättat väskan.. Tvivlar ju på att hans bror inte skulle ha upptäckt big_viks lilla olycka.

Hoppas fan det. Annars blir jag grön som Hulken och då jävlar!

mrt4
2004-12-02, 22:20
Var ca 16 bast. Var egentligen förkyld men gled såklart dit i alla fall :D

Drog i mig lite red bull och vodka. Skulle gå och möta en kompis vid bussen. När jag hämtat honom och är på väg tillbax så är jag så jävla packad så jag går in i fel hus! Glider in hos deras granne(har aldrig varit där förut) och knäcker en bärs(min egna) i köket :smokin: . Blir utslängd med huvudet före och ställer mig och skriker spridda svordommar på deras altan. Sen har jag inget minne från den kvällen.

Vaknar dagen efter i min säng och undrar " hur i helvete kom jag hem"? Visade sig att morsan och farsan hade hämtat mig vid busshållplatsen, jag kunde inte gå och satt på bänken som ett jävla mähä. Polaren berättade att jag hade suttid längst fram brevid busschaffen den 2 mil långa resan och hulkat ner vid framdörren(där folk kliver på). Tydligen var det en snäll tant som körde bussen, hon tyckte synd om mig och gav mig sin mössa så jag inte skulle frysa :laugh:

\R

isato
2004-12-02, 22:26
jag va inte full

inte du kanske men det låter som de flesta var det under sina bravader

mmartin
2004-12-02, 22:30
he he roligt ju!

har ju hänt en del..

Hade haft träning(innebandy) med laget inför en lucia kvällen och naturligtvis skulle vi ut den kvällen, 4 år sedan. Träning slutade klockan nio på kvällen så det brann ju i knutarna! hem till en polare och HÄLLDE i oss sprit, på ca 30-45 min hann jag efter vittnen få i mig 50cl brännvin, 3 stark samt 3 burkgroggar från polen(vet inte vad fan det var)! och jag tål inte mycket..
Vi lämnade lägenheten kort därpå och jag trillade rakt in i en stolpe och det var det sista jag minns. Vad jag hört så kunde jag inte gå ett stag själv efter det utan ständigt en person vid var sida för att stötta mig :D
Lyckades ofreda flera av det motsatta könet, samt mucka med ett helt hockey lag tydligen på vägen till Burger King där de tänkte att jag kunde sitta och liksom nyktra till en aning. nåväl de övriga beställde och skulle börja käka, då kom första spyan smack rakt över all mat och hela bordet.. då kom personalen och bad oss gå, då kom andra spyan rakt över en fin dekorationskruka...
Utanför stod polisen som la in mig i baksätet eftersom jag vid detta stadie ej kunde sitta upp. Det blev skjuts till IVA.
Där vaknar jag upp med slangar och skit i bröstet och mor&far sittande bredvid till vänster och en närsynt doktor till höger. Han berättar att jag varit exakt på linjen mellan liv&död och enda livstecknet jag tydligen gjort var att sätta rakt upp i sängen när de satte i droppet och skrika "AJ DIN DJÄVUL" för att sedan slockna igen..

Blev ett par vita helger sedan :em:

Tjuckot
2004-12-02, 22:31
nu har man suttit här o smått gapskrattat åt er så får man vlä inte vara alltför dålig själv :p

Första gången man blev redlöst packad var på 9ans klassresa till berlin. Hoho..
Började inne på baren/discot vi var på, efter ett antal öl och några tequila så skulle man beställa in en goood öl som kompisen hade rekomenderat. Den skulle (enligt mitt minne) vara 1 dl något, och längst upp på listan. Slutade iaf med att jag besällde in en 1-1.5 liters stor öl eller nått sånt. Och packad som man va ville man ju inte betala först, men transan till bartender o den 120 kgs biffiga svarta tysken bakom fick mig att inse att jag skulle betala :p

Iaf, sedan så vinglar man ut därifrån med klasskompisarna. Alla ska då in på mcd för man måste ha hamburgare. Sist i kön var jag o ville inte vara utanför så ja besällde pommes frittes :p Sen på nå jevla vänster så försvann hela klassen o ja stod där helt förvirrad me min pommes inne där o nån tysk fet 40 årig macdonaldsbiträde ville ha betalt. Men de gick ju inte, alla va för fan borta :P så ja rusade ut o välte omkull nått bord. Jahapp. så står man där ute totalt packad, allt snurrar, är i berlin och vet absolut inte vart ja e. och alla som vet vart ja e, dom e då fan inte där :s

Perfekt tillfälle för panik och ångest och stå o storfylleböla inne i centrala berlin :P

slutade iaf med att nån grönklädd tysk försökte hjälpa mig (säkert en pedofil nu när jag tänker tillbaka :s) Sprang iaf på lärarens fru o man kom hem. Heh.. ja fy fan. de va minnesvärt de :p

Nu dricker man inte längre, men några härliga minnen till har man väl.. :em:

Tjuckot
2004-12-02, 22:32
. Han berättar att jag varit exakt på linjen mellan liv&död och enda livstecknet jag tydligen gjort var att sätta rakt upp i sängen när de satte i droppet och skrika "AJ DIN DJÄVUL" för att sedan slockna igen..

hahahahah, fy faaaan! :D komik! :d

mangemani
2004-12-02, 22:35
min vildaste natt var på nyårs afton för 2 års sen...god damn it säger jag bara :hbang: :cheers: :love: :mallan: :kinky: <---ungefär så gick det till=)

mmartin
2004-12-02, 22:38
Var på Kos för 3 år sedan med flickvännen. Eftersom det bara var hon och jag blev det ju inget direkt festande utan mer lugnt slappande och så :kinky:
Slutet på semestern träffade jag mot alla odds på några kompisar till mig och blev överlycklig att nu kan det bli fest! sagt och gjort, vi satt och drack som bara den! testade shots som var i lågor(?) och nån man tog genom näsan(gör aldrig det!). Otroligt mycket blev det och på tok för tidigt fick flickvännen vara mitt stödjeben på väg hem. VÄl hemma slocknade jag direkt och sov, och sov. vakande sent dagen efter med otroliga magsmärtor! kunde knappt röra mig, och kändes otäckt. Var så hela dagen och fram över kvällen också. Min flickvän gick ut i resceptionen för att höra om huvudvärkstabletter(vad ska man göra??) men de ringde en läckare i stället. och visst, ok tänkte jag när hon sa det- trodde själv jag skulle dö!
Min flickvän såg när han kom, i solglasögon och bakåtkammat slisk hår i sportbil och lättklädd brud!!! f-n vad orolig jag blev! han gick rakt in och förklarade på engelska att jag skulle vända mig om.. där fick jag sen en spruta i arslet, sen gick han efter vi fyllt i lite papper. Sen gick det över, på rekord tid! helt otroligt, undra vad det kan ha varit i den sprutan :confused:
Alla som undrade vad som hänt eftersom det blev försäkringsprat osv angående "läkarbesöket" fick höra att de minsann inte ska äta olämpliga kebab utomlands ;)

mmartin
2004-12-02, 22:49
ha ha ha denna var den bästa i komiskt perspektiv!!!

Jag blev bjuden till en fest av en brud jag inte kände alls men visste hon gick i nån parallel klass och tänkte visst för tusan! varför inte, fest är ju kul. Hade ingen aning vilka som skulle dit, hade ju bara fått förfrågan och sen adressen till en villa strax utanför stan. Jag drar med min polare dit och går in, sist så klart av de som ska dit. Alla som sitter där e knäpptysta och ingen sprit syns till.. vi redan smålulliga och klart mer alkohol i planerna med tanke på hb`n i jackfickan :D Tjejen kommer fram för att hälsa varpå vi naturligtvis frågar om det inte är mening aatt man ska dricka litegranne? jo självklart säger hon! Japp, då börjar vi, medan de övriga sitter och smuttar på typ svagcider så halsar vi monstergroggar, ingen bra idè! resten av kvällen är katastrof. Jag lyckas prata mig ovänn med några tjejkompisar till henne, när jag ska gå ifrån dem snubbalr jag in i en jättepalm och knäcker den på mitten(sånna är svindyra) men ska enligt andra ha lyckats få upp palmen igen med läskflaskor och en stol :thumbup: Samtidigt tar min polare och spyr ner HELA toan..
Sen kommer ett minne, ser min kompis ligga utanför på deras alltan, med huvudet precis utanför alltanslutet, ser han och tar sikte! lyckas parera mig fram och trilla ungefär precis bredvid han, där ligger vi och slocknar bredvis varandra he he, de övriga kommer ut med filtar och stoppar om oss, och ringer även våra föräldrar som hämtar oss och där ligger vi ute med våra filtar runt oss bredvis varandra.. ha ha det lär sett kul ut!

Jense
2004-12-02, 22:50
testade shots som var i lågor(?)

Sambuca

mmartin
2004-12-02, 22:53
japp, känner igen det när du säger de!

s_himself
2004-12-02, 22:55
värsta kvällen jag kan komma på är nog när jag gick i 2:an och några kompisar (bl.a. Hades) börja gymn. Då är det inspark och jag va bjuden :)

Jag har med mig lite över 1 liter sprit, och inget groggvirke.. well. satte igång och hälla i mig det och jag va väl lite deppig den perioden och det hälldes i mer och mer och efter 2 timmar va 1 liter borta och det tjoades och hade kul. sedan ska jag bläddra lite bland skivorna och helt plötsligt så ramlar jag bakåt och smäller i golvet så tv:n börja brusa så den stängde jag av snabbt. (Den gick tydligen inte sönder utan knappen för kanalen hoppa väl ur) sedan är det dags för stan. 100m kommer vi kanske. sedan tutar en bil på mig, jag blev sur och sprang efter och ramla, reste mig upp och sprang och rammla, sedan minns jag inget mer förns typ på eftermiddagen dagen efter.

Då fick jag reda på ett och ett annat. mina nyinköpte ravebyxor hade jag skrapat upp, jag hade blivit rätt nära medvetslös på natten eller jag palla iaf itne att göra nåt själv hehe. spydde på mig själv och fick duscha och slet tydligen loss halva handfatet, toan va lite smått lös. jag hade nästan dragit omkull widescreen tv:n och mitt rum va jag nära på att välta garderoben och allting. morsan och farnsan palla knappt att hålla i mig.

jag va jävligt fundersam varför sängen va nybäddad och jag låg naken i sängen och viste inte hur jag hamnat där eller varför jag låg i sängen över huvud taget.

Sedan fick jag reda på att när jag ramlat på festen så hade jag stukat till ett cd-ställ av stål rätt snyggt. och krossat en tjejs mobil och drattat omkring och levt.. :rolleyes:

sedan dess har jag druckit med måtta! det gör jag aldrig om, men man lär sig av sånna saker. hehe :em:

s_himself
2004-12-02, 22:56
japp, känner igen det när du säger de!

det är gött som faen! ;)

Jense
2004-12-02, 23:03
fan jag har inga as-kalas minne,, brukar inte va as kalas.. kanske därför :D

mest bråk som för mig är vilt. jag en kompis, vi båda hade tränat bröst och bicep i 4-5 månader, tar av oss på överkroppen och jagar ett ungdomsgäng ,, där sprang vi och vrålade och hade en kedje och en yxa, festligt gjort.

hjälpte några vänner som va i bråk, fick själv ngn flaska i skallen

sa hej till en snubbe , hans a "vafan vill du" ,, han och hans kompisar fick också spö

en gubbe som tafsade på min polares lite yngre kusin, han fick spö

prylade en jävel på isen mitt på lilla torg också, det måste ha sett roligt ut.

hade 10 pers efter mig och en kompis på nyår.. fast dom backade själv av ngn skum anledning.

blev hotad av ett gäng på säkert 20 pers nere på axels tivoli, fann mig inte i detta utan började käfta jag och samma kompis som baröverkropp&vapen-jakten.

spöade 2 alkisar som stod och sparkade på min polare och hans bil.

nyår.. 3 år sen tror jag

fixade 3 brudar vid tre olika tillfällen på kvällen, de 2 första va polare,, jag gick in på dass med den ena på festen vi va på hon började skaka min väska, sen kom deras taxi o hennes polare skulle också in, där står jag och säger "kom in, säg inget" så gör hon klart jobbet.

skjöt med pistol på nyår för 2 år sen, smart

satte på en brud på andra våningen på en av dragörbåtarna. sista helgen båtarna gick*klassiker*

kom fram ett fån till mig på en klubb och frågade om jag va bög, nä sa jag varför det?
DU SER UT SÅ BÖGAJÄVEL

då går jag in till viprummet där min morsas kusinman sitter och tar ut honom, pekar på fånet och säger vad fånet sagt till mig, fånet sprang ut därifrån.

sjöng kareoke på en liten bykrog i bunkeflostrand, sjöng med hjälp av rap-ljud dvs jag rapade fram ord. .... inte rappa.

Påväg hem med en polare, vi hör musik här i förorten och går upp, där sitter några snubbar och ett gäng tjejer, vi säger inget utan går bara och sätter oss. snubben som bor där kollade skumt på oss och sa "vem är ni?"
jag svarade "vi är festen" så började vi alla supa tillsammans,, drar in en tjej i hans sovrum och fläckar ner hans säng, sen går vi.

detta är allt mellan 5 och 1½ år sen förutom en. inte så mycket sånt nu

blekfet2
2004-12-02, 23:10
fick mig en damp-fylla för typ 3 år sedan...polarna sög mig (ehehe) lite väl fuller så jag började kvällen med att sno en cykel och kasta ner den från 5 våningen från ett höghus..ville se vad som hände med den, sedan så latjade jag lite mot en polare som råkade skära upp handleden på mig (blodkärlen klarade sig till viss del)...tejpade ihop såret med eltejp....var uppe på tågrälsen å la ut massa plaststolar...hissade sedan ner en stor flagga å spang omkring som stålmannen på bodens små gator, lyfte upp en liten pojke å skrämde skiten ur na´.....drog en spark mot en polare skalle men missade å slog sönder armbågen mot gatan (aja ett sår till blev det iaf)...en polare skjutsade mig till akuten för att fixa handleden sedan raka spåret hem för att sova.......blev hyfsat chockad när jag vaknade på morgonen med en fet jävla flagga på cirka 3*6 meter liggande på mitt golv....kom inte ihåg ett skit utan det här har kompisarna berättat för mig i efterhand......verkat ha skoj den kvällen iaf.....=)

Megatuttarna
2004-12-02, 23:14
polarna sög mig (ehehe)

Vadå? Sög din ***? :(

Everest
2004-12-02, 23:14
Fan jense det du hinner med på EN kväll kommer inte ja hinna med under en livslängd :D

Fultjack
2004-12-02, 23:21
haha sjuka ni är, oroväckande att ni måste uppleva något sådant innan ni inser hur mycket ni kan dricka ...

Jense
2004-12-02, 23:24
haha sjuka ni är, oroväckande att ni måste uppleva något sådant innan ni inser hur mycket ni kan dricka ...

jag va inte full

palme
2004-12-02, 23:28
Hittar du på alla dessa warriorstories för att kompensera för din minipenis jense? Verkar som du bara slåss. GROW UP SÄGER JAG BARA! :thefinger

Jense
2004-12-02, 23:30
Hittar du på alla dessa warriorstories för att kompensera för din minipenis jense? Verkar som du bara slåss. GROW UP SÄGER JAG BARA! :thefinger

fan.. FAN PLAME DU LOVA ATT HÅLLA KÄFTEN1!!!!!!!!!

nej jag hittar inte så, så det är ingen kompensation för min lilla, lilla pitt =(

men jag sa det! det va längesen, det va i min ungdom

Fultjack
2004-12-02, 23:31
tänkte inte på dig Jense, men alla andra som säger att dom har hållit sig nyktra alt druckit mindre mängder efter det :thumbup:

palme
2004-12-02, 23:31

Har du rammsteins album eller? Musiktorka här.

Jense
2004-12-02, 23:32

Har du rammsteins album eller? Musiktorka här.

ontopic: jag kan fixa det , skickar det hem till dig, har kvar ditt betygpapper så adressen har jag

palme
2004-12-02, 23:33
Hähähä! :thefinger

Jay-Z
2004-12-03, 00:01
fan jag har inga as-kalas minne,, brukar inte va as kalas.. kanske därför :D

mest bråk som för mig är vilt. jag en kompis, vi båda hade tränat bröst och bicep i 4-5 månader, tar av oss på överkroppen och jagar ett ungdomsgäng ,, där sprang vi och vrålade och hade en kedje och en yxa, festligt gjort.

hjälpte några vänner som va i bråk, fick själv ngn flaska i skallen

sa hej till en snubbe , hans a "vafan vill du" ,, han och hans kompisar fick också spö

en gubbe som tafsade på min polares lite yngre kusin, han fick spö

prylade en jävel på isen mitt på lilla torg också, det måste ha sett roligt ut.

hade 10 pers efter mig och en kompis på nyår.. fast dom backade själv av ngn skum anledning.

blev hotad av ett gäng på säkert 20 pers nere på axels tivoli, fann mig inte i detta utan började käfta jag och samma kompis som baröverkropp&vapen-jakten.

spöade 2 alkisar som stod och sparkade på min polare och hans bil.

nyår.. 3 år sen tror jag

fixade 3 brudar vid tre olika tillfällen på kvällen, de 2 första va polare,, jag gick in på dass med den ena på festen vi va på hon började skaka min väska, sen kom deras taxi o hennes polare skulle också in, där står jag och säger "kom in, säg inget" så gör hon klart jobbet.

skjöt med pistol på nyår för 2 år sen, smart

satte på en brud på andra våningen på en av dragörbåtarna. sista helgen båtarna gick*klassiker*

kom fram ett fån till mig på en klubb och frågade om jag va bög, nä sa jag varför det?
DU SER UT SÅ BÖGAJÄVEL

då går jag in till viprummet där min morsas kusinman sitter och tar ut honom, pekar på fånet och säger vad fånet sagt till mig, fånet sprang ut därifrån.

sjöng kareoke på en liten bykrog i bunkeflostrand, sjöng med hjälp av rap-ljud dvs jag rapade fram ord. .... inte rappa.

Påväg hem med en polare, vi hör musik här i förorten och går upp, där sitter några snubbar och ett gäng tjejer, vi säger inget utan går bara och sätter oss. snubben som bor där kollade skumt på oss och sa "vem är ni?"
jag svarade "vi är festen" så började vi alla supa tillsammans,, drar in en tjej i hans sovrum och fläckar ner hans säng, sen går vi.

detta är allt mellan 5 och 1½ år sen förutom en. inte så mycket sånt nu

Jense du är skön! Låter nästan som du är släkt med deranged på Flashback! :thumbup:

Jense
2004-12-03, 00:03
Jense du är skön! Låter nästan som du är släkt med deranged på Flashback! :thumbup:

vem fan är det! <- det va ingen fråga.

jaha, okej

Jay-Z
2004-12-03, 00:07
vem fan är det! <- det va ingen fråga.

jaha, okej

Ja, utropstecknet skvallrade om att det inte var en fråga. Men tack för förtydligandet.

Jense
2004-12-03, 00:10
Ja, utropstecknet skvallrade om att det inte var en fråga. Men tack för förtydligandet.

folk är obildade, jag kunde inte förutse din situation. Därför förtydligade jag detta.

ett förtydligande förtydligade..

vad har den här pojken på flashback gjort som liknar det jag upplevde i min ungdom?

Jay-Z
2004-12-03, 06:35
folk är obildade, jag kunde inte förutse din situation. Därför förtydligade jag detta.

ett förtydligande förtydligade..

vad har den här pojken på flashback gjort som liknar det jag upplevde i min ungdom?

Var bara en spontan tanke då jag hade en liknande tråd i huvudet. Avgör själv. Kanske inte hellikt men lite av samma inriktning.

Året är 1991, Aiya Napa är fortfarande lite häftigt att åka till. Stan är full av engelska marinkårssnubbar och på plats är även deranged, ung, frisk och tuff som satan.

På en bar träffar jag på en holländsk tjej, vacker som en ängel och med en riktigt kåt uppsyn.
Raggar på riktigt hårt och det går hem...nästan... en engelsk marinbasse kliver fram och hävdar att detta är hans flicka och att hon inte alls ska gå hem med någon "fokkin swede"

Givetvis hävdar jag att det ska jag visst.
Flickan i fråga blir alldeles till sig (en bartender berättadesenare att hon blev väldigt tänd av att snubbar slogs om henne...)
Vi går ut i en gränd och gör upp på klassiskt vis, med lite old school streetfighting. Engelsmannen är vältränad som fan och en riktig fighter, så det blir jämnt skägg och vi slåss i säkert 10 minuter innan jag till slut lyckas sänka honom.
Bruden är vid det här laget helt till sig, hon kutar fram till mig, sliter ner mina brallor och skriker och ber om att få bli knullad på stället.
Givetvis ställer jag upp, då jag slagits blodig för hennes skull.

Så vi gökar där på plats, i en portuppgång. Jag helt trasig med blodet rinnande från händer och ögonbryn, tjejens vita klänning som hon dragit upp är helt nedblodad. Samtidigt ligger engelsmannen kvar på backen, stönandes 20 meter bort... En totalt surrealistisk scen.

In i gränden kliver då 4 polare till killen jag just slagits med.
Detta gör att jag inte ens hinner avsluta akten utan får lägga benen på ryggen, då de fattar vad som hänt och genast ska utkräva hämnd.

Har fortfarande ett ärr i vänster ögonbryn som minne av händelsen.

Kör en till. Vill förtydliga att detta inte är jag. 1991 var jag bara 14. ;)

Okej, då kör vi en till. Okej, då kör vi en till.

Tidpunkten är mitten på 90-talet, jag är tillsammans med min äldste bror på Rhodos för att jobba på nattklubb, dit vi åkt i tron att vi skulle kunna spara undan lite stålar...
Men icke, vi kastades snabbt in i en helt sjuk karusell av krökande, drogande och allmänt rock n rollliv.....

Min bror, som inte för intet går under smeknamnet "Uruk-Hai" är otrevlig och burdus redan när han är nykter, blir helt för jävlig när han krökar, för att inte tala om när han pundar...

Efter flera veckor av jobb & festande utan någon som helst vettig sömn, så har det kaosat totalt för min bror.
En morgon när jag har stapplat ut för att köpa nått att äta, så hör jag världens liv utanför affären. Känner givetvis igen rösten, och mina värsta farhågor besannas. Det är min bror som står och hotar butiksinnehavaren till livet pga. att han vägrar släppa in honom i affären. Anledningen är min brors klädsel. Hawaiiskjorta och inget mer. Inget mer alls. Kalle Anka-style
Jag bryter själv ihop totalt och skrattar hysteriskt, medans folk ringer polisen.
Efter mycket strul för jag honom därifrån innan snuten dyker upp.

Samma kväll är vi ute på nattklubb, jag är helt färdig, vill inte supa mer, men följer med bara för att jag känner att brorsan i detta läge är kapabel till vad som helst.
Jag står i baren och är helt seg, när en svensk tjej kommer fram "Det är ju du från affären i morse, fan vad cooooool du är" Hon är helt stenad och babblar på om hur oooootroligt häftigt det var att jag gjorde så.

Försöker förklara ungefär 200ggr att det inte var jag, utan min bror (vi är ganska lika till utseendet och säkert ännu mer lika när man som hon partat hårt hela natten...)
Helt plötsligt dyker min bror upp bredvid, i en helt djävulsk form.
Han är nu i ett tillstånd som Hunter S. Thompson skulle vara stolt över...
Han och bruden är definitivt på samma våglängd så de börjar prata med varandra på ett språk som är helt obegripligt för alla utom dem själva.

Efter 10 minuter har jag tröttnat totalt. de båda dansar nu på varsitt bord, brorsan med sina brallor i handen...
Jag känner att , nä nu skiter jag i detta, vill han sitt i häkte så är det hans jävla problem.
Går ut och är på väg mot hotellet när jag hör brorsan komma efter mig, nu komplett naken, med tjejen på ryggen. Hon vrålar oavbrutet "VILDA VÄSTERN, VILDA VÄSTERN" medan brorsan pratar/skriker med mig samtidigt som han utstöter gnäggande hästljud...

"Vänta för fan, du måste komma med och ****** henne"
"???"
"JA, hon vill inte ****** med bara mig, hon vill ****** med Kalle-Anka mannen"
"Men det är ju du!"
"Men hon tror att det är du"

Och så fortsatte det....

Det blev till slut så att vi båda gick till hennes hotellrum, väl där kände jag att jag måste komma ikapp för att stå ut i denna allt mer bizarra värld, så jag klipper en halvliter tequila rakt upp och ned.

Vi har sex med henne (om det var bra eller dåligt är svårt att svara på, det var mest absurt...)

Hennes kompis kommer hem och väcker oss tidigt på morgonen, då samtliga inblandade har tvärdäckat.
Vi vaknar till och båda är i ett helt twistat tillstånd, hon blir jagad ut ur hotellrummet av mig och brorsan, med kukarna vilt viftandes och båda två gnäggandes som hästar

Jay-Z
2004-12-03, 06:36
Hittade en till... :D

Återigen är det inte pojken bakom tangentbordet som är med i filmen.

Tiden är 1998, deranged är i sitt livs form, jag har tränat riktigt, riktigt hårt och nu när sommaren lider mot sitt slut ska jag äntligen ta ett brejk från träningen och åka på semester till Grekland, med en av mina mer sansade kompisar. Tiden är 1998, deranged är i sitt livs form, jag har tränat riktigt, riktigt hårt och nu när sommaren lider mot sitt slut ska jag äntligen ta ett brejk från träningen och åka på semester till Grekland, med en av mina mer sansade kompisar.
Tanken är inte att festa hårt utan bara vila upp mig 2 veckor för att sedan köra på igen med träningen.
Detta spricker kapitalt redan första kvällen, då vi träffar på ett gäng gamla kollegor till mig, som har åkt på en gemensam krökaskallenibitaroch gökajärnet-resa.

Givetvis börjas det hetsas friskt om vem som kan dra hem det mest "originella" ragget.
En kille öppnar hårt med att dra hem ett 50-årigt ras till alkoholiserad kvinna (!)
En annan snubbe svarar med att ha piss-sex med en enormt fet tysk negress(!!)
Så klart känner jag att jag måste toppa detta.
Jag hamnar således i säng med en otroligt vacker (otroligt korkad) 17-årig norska, som är där med mamma & pappa för att fira deras silverbröllop.

När jag berättar detta dagen efter för resten av dårarna så blir det självklara bytet...hennes mamma.
Denna stackars kvinna blir nu riktigt hårt ansatt på stranden, hon får drinkar och blommor, medans hennes make blir allt mer konfys och hon själv mer och mer smickrad smids det ränker för hur fan man ska få komma till.

Det slutar med att killen jag åkt med (som jag känt i 10 år och alltid tidigare varit mycket sansad & förnuftig)
en kväll, när han är mer än lovlig trasig på Ouzo, söker upp dem på deras hotell och erbjuder hennes make 10.000 för att få ****** hans fru...
Så klart blir det totalknas, min polare blir jagad därifrån av grekisk polis efter att ha sänkt hotellportiern, som skulle spela hjälte

I vilket fall så sista kvällen innan vi ska åka hem, så kommer 17-åringen upp till mitt hotell, när vi sitter och förkrökar
och förklarar att hon tänkt på mig hela tiden och säger att hon är jättekär i mig.
Som den dåliga människa man är utnyttjas detta till att få en helnatt med riktigt hämningslös sex.

På morgonen vill hon ta med mig och presentera mig för sina föräldrar.
Hon har inte hajjat det här med att det var min polare som knasade hos hennes föräldrar.

Jag vill bara fly och klara mig ur denna jobbiga situation min *** återigen ställt mig i så jag ber att få ta med min polare som "moraliskt stöd" väl medveten om att de kommer att känna igen honom, sedan kommer det nog att lösa sig av sig själv

Sagt och gjort, han följer med, mamman öppnar dörren med ett förvänansfullt leende som sedan snabbt förvandlas till en grimas av ren och skär skräck när hon ser min polare. Jag ser min chans att avsluta detta bakom all möjlighet till räddning och säger till mamman "Tjena, det är jag som knullar din dotter i baken nu för tiden"
KAOS följer på detta och vi flyr i taxi till flygplatsen.

mmartin
2004-12-03, 09:51
Jay-Z : GODE MIN GUD!!! riktigt kul!! hur f-n kan du o din bror fortfarande vara i livet!!!?? he he kungligt! :thumbup:

Jense
2004-12-03, 10:02
haha, jayz , vilken äventyrare

blekfet2
2004-12-03, 10:04
Vadå? Sög din ***? :(

hoho...söp borde det stå....fyfan! =)

Jay-Z
2004-12-03, 10:34
Jay-Z : GODE MIN GUD!!! riktigt kul!! hur f-n kan du o din bror fortfarande vara i livet!!!?? he he kungligt! :thumbup:

Min bror var 4 år 1991. Och jag var 14. Som jag skrev är det inte jag!! Utan en kille som har nickname deranged på Flashback. Men roligt är det att läsa om hans eskepader! :thumbup:

mangs
2004-12-03, 13:06
Det NI inte vet är att deranged surfar här ibland under annat namn. Har inte sett honom här på rätt så länge nu. :MrT:

Big_Vik
2004-12-03, 15:06
Hoppas fan det. Annars blir jag grön som Hulken och då jävlar!

:angel:

Jakke du är välkommen att komma och lukta i den till jul :naughty:

Jay-Z
2004-12-03, 15:08
Det NI inte vet är att deranged surfar här ibland under annat namn. Har inte sett honom här på rätt så länge nu. :MrT:

Hade nästan blivit förvånad om han inte gjorde det dock. Han väger ju trots allt 140 pannor. ;) Och verkar ta några pannor i bänkpress. :thumbup:

Big_Vik
2004-12-03, 15:47
Fick för övrigt tillbaka min väska med alla mina pengar, nycklarna, mobiltelefonen m.m. då min ena lärare hade med sig den hem av någon anledning :rolleyes:

:naughty:

z_bumbi
2004-12-03, 15:48
4 år sen.
Min syster med två kompisar ska ut på kvällen och sen sova över hemma hos mig.
Vi dricker lite hemma hos mig innan de går till en fest och jag ska till en annan, jag dricker kanske två öl och sen slänger 2-3 till i påse tillsammans med några deciliter candyshots. Allt planerat för en lugn kväll på stan med andra ord.
Jag ska hem till några jag inte känner så bra men som kompisarna känner bättre och det är därför jag är inbjuden, kommer fram 20-30 min efter att det var meningen att festen ska börja. Tjejen som har festen plus hennes kompis är där, ingen mer.
Sitter och slösnackar samt bäljar i mig det jag har med mig men fortfarande har ingen annan kommit. Får minst två groggar extra då mitt ju har tagit slut.
När det gått en timme dyker ett gäng upp med fulsprit, får smaka minst två groggar till.
Minst två timmar efter att festen skulle börjat dyker mina kompisar upp och alla bjuder mig på grogg...
Minne ett, jag går ut genom dörren.
Minne två, jag får höra att jag är välkommen tillbaka nästa helg. Jag tror det var på en krog.
Minne tre, står i kön till en annan krog.
Minne fyra, spyr på en parkering som garanterat inte ligger åt rätt håll om man tänker sig rakaste vägen från krogen och hem.
Minne fem, vaknar i sängen hemma morgonen efter.

En av de pinsamma detaljen var att syrran med kompisar hittade mig sovandes över badkarskanten, iklädd endast kalsonger samt med rejäla spyor i hela badkaret. Alla mina andra kläder ligger i en hög innanför dörren förutom min ytterjacka, istället har jag en fin plastbricka i ena ficka.

Onsdagen efter helgen tar jag mod till mig och hämtar jackan och får då frågan om jag vet vilken garderob jag hade hängt in den på, mitt ärliga svar skulle ha varit att jag inte var säker på om det var rätt krog. :em:

Följderna av helgen.
Drack ungefär tre gånger till sen slutade jag, mängden sprit jag tålde innan jag blev så hälften så full som jag varit ödeskvällen antyde att jag kolkat i mig väldigt stora mängder den dagen. Man ska inte få frågan om man kör när man druckit mer än 60 cl 45%-ig sprit.
Jag vet även minst fyra pers som slutade hälsa efter den helgen. :confused:

Det är inte den värsta fyllan i världen men för mig räckte vetskapen om att jag inte har någon aning om vad som hände för att jag skulle börja tänka på vad jag gjorde.

Big_Vik
2004-12-03, 15:54
:eek: Trodde inte moderatorer fick inta alkoholdrycker! Eftersom Bumbi brytit isen vill jag se mer sånt. =)

haha personer som slutar hälsa, ja det känner man igen :em:

Trassel
2004-12-03, 15:57
bumbi, kalsonger??? ;)

ölobrännvin
2004-12-03, 16:27
Rolig tråd detta, En gång så åkte jag till östersund för att hälsa på en kamrat och vi söp som svin såklart och ett av de fina minnena därifrån är att jag klockn 12 kanske på dagen gick in på en statoil mack tillsammans med Micke och jag är full såklart och jag ser att han är rädd för att jag ska skämma ut han så presis när han kommit fram till kassan så vrålar jag högt som fan "JAG HAR EN BERGUV I HUVET" Micke sjönk liksóm ihop mummlandes lite ohörbara svordomar mens han sprang ut utan att betala, till saken hör också att hans tjej jobbade där så dom kände igen han rätt väl antar jag... :cheers:

s_himself
2004-12-03, 16:34
Det är inte den värsta fyllan i världen men för mig räckte vetskapen om att jag inte har någon aning om vad som hände för att jag skulle börja tänka på vad jag gjorde.

haha, det är skrämmande när man inte vet vad man har gjort, vart man varit osv. Jag gjorde säkerligen mer saker den gången jag drack lite förmkt.. Men ingen har sagt nåt mer än det jag berättat så jag hoppas att det sluta där. för jag har inte ett jäkla minne efter när jag ramla omkull sista gången :D

Hardcore_pb
2004-12-03, 18:42
kan väll också bidra med en:

Skulle festa hos en polare ett gäng ca. 20 st jag och en polare skulle dela på en minto 7a?, en vinare, ett par cider (ja jag vet men kom ihåg att jag hade typ 65% gay) plus lite alkoläsk som vi fick av polarn som hade festen.

Började ganska tidigt festa lite smått med vin och cider sen plockar polarn fram minton som jag tyckte vi skulle blanda ut men icke den skulle drickas rent jaja vi hällde i oss den, vinaren och cidern på kanske 2 tim polarn var klokare än mig och bjud bort en del när han kände att det höll på att bli för mycket men inte jag,

kom några andra vänner dit som var nyktra jaha dom tyckte man var på G men inte mer men på några min så slog den där jävla spriten då var det ingen lek nå mer. Kraschade in i häcken på deras tomt så jag krossade några bär mot huvudet så det såg ut som att jag hade slagit ett rejält sår i huvut polarna blev lite skraja innan dom såg att det var bär, ramlade på bilvägen och tyckte det var lika att ta en upplur där, sen skulle dom skjutsa hem mig så han sa att jag skulle säga till om jag ville spy, nää för fan jag mår bra, fick iaf. en påse att ha ifall att, till första kurvan höll det. Kom hem trodde päronen var i stugan dom hade farit dit på dagen därför jag ville hem men nähä dom var naturligtvis hemma så det blev lite diskussiner dagen efter...

jaja så kan det gå dricker också med måtta nuförtiden

/Hardcore

Hades
2004-12-03, 22:38
haha, det är skrämmande när man inte vet vad man har gjort, vart man varit osv. Jag gjorde säkerligen mer saker den gången jag drack lite förmkt.. Men ingen har sagt nåt mer än det jag berättat så jag hoppas att det sluta där. för jag har inte ett jäkla minne efter när jag ramla omkull sista gången :D
Nä, du hann ju inte eftersom du drog hem direkt.

abjorn
2004-12-03, 22:49
vet inte om det är vildaste fyllan precis men den är nog en av de värsta. Orkar inte redogöra för allt utan kör i punktform.

1. Förfest, dricker lite öl och lyssnar på musik med några kompisar
2. Fest, kommer inte ihåg riktigt vart det var
3. Pub, här börjar det hända grejer.
4. Hamnade visst på efterfest hos gymägaren
5. Sveper en whiskey
6. Går på toa
7. Här kommer jag inte ihåg någonting utan det är saker folk talat om för mig. Hade visst däckat på toan med byxorna nere vid fotknölarna. 2-3 personer hade sedan burit ut mig i en taxi, lagt mig i baksätet, talat om för taxichauffören vart jag skulle, betalat och sen hade han kört hem mig. Fråga mig inte hur jag kom ur taxin eller hur jag tog mig in hemma. Men jag vaknar nästa morgon med en av de värsta bakfyllor jag någonsin haft. När jag sedan kom till gmmet efter någon dag fick jag tillbaks min nerspydda tröja, fast nytvättad och struken :em:

Har haft många andra vilda fyllor. Vissa ska man inte tala om offentligt. Tur man har lugnat ner sig lite nu. Har inte luktat på alkohol sen början av september och har inga planer på det inom den närmaste tiden heller :thumbup:

*Flash*
2004-12-03, 23:04
haha personer som slutar hälsa, ja det känner man igen :em:
För mig brukar det snarare vara tvärtom, personer jag är säker på att jag aldrig har sett hälsar på mig :MrT:

abjorn
2004-12-03, 23:12
En annan sak är väl att man har en enorm apit på fyllan. Vad sägs om 4 big king (tror dom heter så iaf) och en stor milkhake på burgerking ? Sen brukar man säga en massa saker som inte har någon som helst mening. Har ett antal citat jag tydligen sagt utan att komma ihåg det själv.

Har även lyckats ramla över en betonggris med en nyööpnad öl i handen, slå en halv kullerbytta framåt och landa på ryggen, utan att tappa ölen eller spilla ut en enda droppe.

*Flash*
2004-12-03, 23:36
Kan ju skriva ner en roligare kanske, iaf för mig..
På Kos, en fredag..jag och två tjejer hade skippat melonen på stranden för att åka och handla.
Provade en svart klänning som jag tyckte var fin och passade förvånansvärt bra i den (brukar inte ha varken kjol elelr klänning annars) och bara var tvungen att köpa den.
Kan tala om att den är väldigt kort och åker upp än mer när man går med den :MrT:
Jag och dom andra två tjejerna hade sagt att vi skulle ha på oss det vi köpt den dagen, sagt och gjort.
Förfest på hotellet, sedan vidare till Spyan för vårt vanliga förfestande och massage av killarna där :naughty:

Så var det några andra svenskar som satt där och förfestade och frågade om jag inte ville sitta där, kom och satte mig vid deras bord och blev bjuden på någon drink och snackade.
Ena killen som jag pratade mest med bjöd mig (som vid det laget inte var helt nykter) på efterfest på deras hotell sen, Sofie svarar att hon minsann inte vill gå på någon jäkla efterfest utan att hon skulle ha sex den kvällen :smokin:
Tydligen så gick även detta att ordna enligt killen..
Anyway mina vänner drar iväg därifrån just då och jag hänger med, hamnade på upstairs där vi dansade och vad vi nu höll på med.

Tydligen så hade jag hållt på med tre killar där inne (ehurm..det man inte minns har man inte gjort).
Iaf efter ett tag började jag bli lite trött av allt dansande och hade tänkte gå ner för trappan men hade svinont i mina fötter efter att ha gått i skor med 8 cm klack hela kvällen och gnällde därför lite för en norrman som råkade stå där varpå han lyfter upp mig och bär mig ner för trappan.

Väl därnere började jag dansa på bardisken och hade en jobbig bartender som slängde is på mig men fick dock 3 shots av honom..

Slutar med att jag följer med norrmannen hem till han hotell där vi umgicks lite..
Hans kompis kommer inrusande mitt inne i vårt umgänge så att säga och han är skitförbannad efter ett slagsmål..
Så sofie vill gå hem då och den gulliga norrmannen följer med henne tillbaka till hennes hotell...

Om alla norrmän har en kropp som hans, ser ut som honom och är sådana gentlemän så vet jag vart jag ska bosätta mig i framtiden iaf :love:

MojjMojj
2004-12-03, 23:42
Haha. Jense äger!
Folk som tar "droger" verkar ha det roligare :P

Xatzer
2004-12-04, 08:34
Inte jag som gjort detta men en kompis, aldrig haft så kul i mitt liv. Kanske roligare att se det än att läsa här men nu börjar jag.

Jag och 3 kompisar satt hemma hos mig när jag hade huset själv förförra sommaren. Vi "korkade" upp första vodka flaskan och hade köpt till detta någon "shotmixx", så vi spelade lite poker och den som förlorade fick dricka..
Efter ett tag så hade första flaskan gått och min idiot, till kompis hade förlorat med avsikt typ 8 gånger irad och var ju vid detta tillfälle askalas då han är 1.80 och 50kg tung(klenfis as hell). Jag säger då till honom att han kan gå upp och lägga sig i min soffa, på mitt rum. Han gör detta och vi fortsätter dricka. Flaska nummer två och tre ryker. Sedan när vi är lite lulliga går vi upp för att kika hur det är med det lilla livet. Då kommer vi upp och ser denna man ligga.. benen på toaletten, resten utanför. Spya i håret, piss i toan som han inte spolat för han däckade när han pissade. Spytt ner hela toaletten och mattan på mitt rum, därefter tog en kompis bilder på detta.
Dagen efter så skulle jag ha fest och då kom det ett antal personer, men kompisen ville inte dricka, wonder why?!?

Kan ta lite från festen också..

Jag och några kompisar började dricka 16.30, runt 17.30 kom folket, då hade jag svept mig en flaska finfin vodka, finlandia ;)= Då var jag redan borta men fortsatt, slutade med att jag druckit 2x70cl vodka och spydde 6 gånger i min rabatt... Efter detta var jag bakis i 2 dagar, städade hela natten när alla gått hem/gått o lagt sig. När jag gick och la mig o vaknade därefter så hade jag knappt städat något, och då hade jag gjort det i flera timmar....

Detta blev inget skoj ;E

Mago
2004-12-04, 10:30
Xazter. Bilder! ;)

2x70cl vodka.. måste ju vara på gränsen till död av det?

alle
2004-12-04, 11:56
Xazter. Bilder! ;)

2x70cl vodka.. måste ju vara på gränsen till död av det?

Haha det finns en kille som en polare till mig känner som brukar vara med en del fester. Varje fest häller han i sig minst 1 liter sprit, det sjuka är att han aldrig blir speciellt full och definitivt aldrig spyr. Så 1,5 liter skall nog inte vara några problem :D

Supercharger
2004-12-04, 16:54
Var i Karstad och hälsade på tjejen och skulle gå på "After Beach" fest på Kåren. Drack ett par öl och började sen att grogga, drack rätt så fort eftersom att det var likte bråttom. Knallar iväg mot Kåren i shorts, flip-flops, hawaiihalsband och stoorasolbrillor på mig. Så helt plötsligt i kön så slår allting jag druckit, kan inte stå rakt och flickvännen bara säger åt mig att skärp dig nu! Spyr en gång i kön rakt ut mot folket som är på väg att ställa sig i kön, missar dock! Precis när jag kom in på stället så gick jag på toa för att pissa men kom aldrig ut... Spydde som en gris och vinglade så jag höll på att välta väggarna i båsen på toa. Efter ungefär en timma på toa så kom vakterna och hämtade ut mig och jag hade inte ens kommit förbi garderoben...

Åre sportlovet 2002. Började hårt på afterskin med massor av öl och hoppande till musik! Gick hem och fortsatte grogga på HB. Runt 8-9 på kvällen var det dags att göra sig iordning och duscha full är inte så jävla roligt som det låter, man vinglar och har bråttom... Klär upp mig och fortsätter att grogga. Ungefär 20minuter innan vi ska gå ut så tänkte jag att måste skita, så jag går in och sätter mig. Efter en stund så börjar jag må illa(av stanken kanske ;) ). Slutar med att jag sitter på toa och skiter och har spytt hela handfatet fullt och en monstergrogg i en petflsaka brevid mig på golvet. Går sen och däckar i polarens säng som jag spr ner och pajjar botten på så jag ligger på golvet fast i en säng. Vaknar morgonen efter och får höra att vi är utkastade, tydligemn så hade lägenheten varit full med folk när jag låg och sov. Polisen och vakterna hade kommit och sagt att vi hade en tima på oss att lämna lägenheten, klockan var 3 på natten men dem sa att vi skulle vara 9,30 ist. Vakterna som slängde ut oss extraknäckte även som afterskiband så frågade om dem kunde spela "800grader" för oss på after skin. Och det gjorde dem samtidigt som vi hade en vakt som kollade oss va 10:e minut...

Tallin våren 2002. Smådricker i bussen till hamnen. Väl på båten så utmanar en kille min kompis att slänga en flaska överbord, vi stog fortfarande i hamn. Killen kastar flaskan varav en vakt på 120-130kg med dålig engelska vill ha min polares pass som inte kastade flaskan. Han släpar med min kompis ner för trapporna, men lyckas sen övertala han att det inte var han som kastade så han fick stanna kvar. Fortsätter att dricka stenhårt på båten. Efter ett tag så får jag och en annan kille för oss att klä ut oss till Talibaner :confused: . Så vi sveper på oss ett lakan var och beger oss mot taxfree:n för att köpa mera öl. Tar hissen upp och när dörrarna öppnas så står en vakt och skakar på huvet, han åker med oss ner igen och innan han kliver av så bara garvar han. Byter om och fortsätter festa.

Svårt att sätta sig in andras när man inte har varit där...

MEGA_MAN
2004-12-04, 17:59
Kanske inte låter så kul men de som bevitnade det(och allt annat denna kvällen tyckte det :D )

Jag och ett gäng polare hade suttit och druckit en massa då vi skulle senare skulle iväg och lysna på stadens band.
Sen var det någon "underbar" individ som hälde upp en stor shott stroh 80 och täne eld på den.
När den senare ståt och brunnit någon minut fick jag iden att shotta den :)
Efter detta hände följande:
*Försök till att få in innehållet i munnen, halva utanför halva i munnen.
*tappade glaset som gick sönder och bildade ett eldinferno på golvet
*Sen ran det jag fåt in i munnen av någon anledning ut, enligt de som bevitnade ran det neråt men bran uppåt :)

Efter detta stog jag på toan med kniv och skrapade bort mitt ena ögonbryn :)

Senare på kvällen hände det lite mer liknande ir värre incidenter men det tar vi någon annan gång.

ps. MEn jag dricker numera mer kontrolerat ;) ds.

STarfish
2004-12-30, 03:45
Jag och mina kompisar brukar slåss o knäcka näsor när vi är askalas, om nån ska skoja med mig eller kanske låtsas brottas lite så klipper jag till dom direkt.

En gång så stog vi 4 kompisar utanför en stormarknad fulla som svin och så började en låtsas brottas med mig så jag blir arg som ett bi och delar ut 6-8 slag på näsan inom loppet av 3 sekunder och blodet sprutar över hela affären, dagen efter minns jag inget men såg blodbadet vid affären.

Fick min näsa knäckt av 2 polare samtidigt en gång.

Smällde en flaska i huvet på en polare för han smällde en flaska i huvet på den andre som i sin tur skallade den andre som i sin tur drack upp all sprit, det går i en ond cirkel!

Vi är rätt vilda när vi krökar för vi ska alltid visa vem som bestämmer, inte så konstigt när en är brottare och en är boxare och flera bodybuilders och en är kickboxare och en annan går på ju juitsi eller hur fan det stavas, allihopa sysslar och har sysslat med mycket sport.

Men dagen efter så är vi bästa polare igen och planerar nästa helgens krökande. det är en del av skönheten! lite får man tåla...

Tricklev
2004-12-30, 03:52
STarfish, låter som en hälsosam syn på livet, hoppas bara att ni inte lackar ut på andra folk som råkar vara i närheten bara ;)

STarfish
2004-12-30, 04:09
STarfish, låter som en hälsosam syn på livet, hoppas bara att ni inte lackar ut på andra folk som råkar vara i närheten bara ;)

Nej ingen fara så länge dom inte blandar sig i våra ritualer, det är en intern tävling om vem som är mest maskulin och hårdast.

Segraren från kvällen får följa med honan hem.

Jense
2004-12-30, 09:21
bor du i malmö och känner ngn jens, starfish? låter som mig förfan, fast jag slår inte på mina vänner iofs. helt onödigt här nere egentligen. finns folk som gör sånt åt en, och det är tom roligare =P

Thony
2004-12-30, 09:57
testade shots som var i lågor(?)

Ferrari heter den..Tog ett par själv :D

STarfish
2004-12-30, 10:27
bor du i malmö och känner ngn jens, starfish? låter som mig förfan, fast jag slår inte på mina vänner iofs. helt onödigt här nere egentligen. finns folk som gör sånt åt en, och det är tom roligare =P

Jag har bott i malmö 10 år tidigare, men nu bor jag i Arlöv utanför Malmö, jag känner till 2 Jens, min flickväns kusin som är 4 år och en tjejkompis Ex som heter jens han är väl i min ålder 21 typ, hon heter Marie föressten & e från Arlöv med.

Var tränar du?

Det är ju lite tuffare tag här nere i skåne än i övriga landet, här e det djungels lag som gäller, det är det som gör och skåningar till riktiga MÄN! :bpump:

palme
2004-12-30, 10:52
Det är ju lite tuffare tag här nere i skåne än i övriga landet, här e det djungels lag som gäller, det är det som gör och skåningar till riktiga MÄN! :bpump:

Är det nåt ni intalar er för att slippa tänka på att ni är danskar? :D

Herkulez
2004-12-30, 11:13
.....och en tjejkompis Ex som heter jens han är väl i min ålder 21 typ, hon heter Marie föressten & e från Arlöv med.Kan inte vara jense, han har aldrig haft en flickvän, tom okysst stackarn

Var tränar du?

ser det ut som att han tränar?

//Palme

STarfish
2004-12-30, 11:46
Är det nåt ni intalar er för att slippa tänka på att ni är danskar? :D

Jag är halv Dansk and proud of it! Dansk Dynamit!!!

STarfish
2004-12-30, 11:46
Kan inte vara jense, han har aldrig haft en flickvän, tom okysst stackarn

ser det ut som att han tränar?

//Palme

Ho HO hahaaa ska bli kul och höra hans kommentar.

Jense
2004-12-30, 13:34
haha
herkulez: din blekfeta lappjävel.. så skyller du på olof, sjyst#"!¤

starfish
jag tränar hemma, använder mig inte av flickvänner.

brukar du va ute på klubbar i malmö? isf vilken eller vilka?

Metal_boy_
2004-12-30, 13:39
haha

starfish

fan jense tränar du fortfarande hemma? tom panik hasse tränar ju på gym för fan :D

Jense
2004-12-30, 13:41
fan jense tränar du fortfarande hemma? tom panik hasse tränar ju på gym för fan :D

ja vadå.. sålänge jag trivs och inte behöver så mycket mer vikt spelar det ingen roll

Metal_boy_
2004-12-30, 13:45
ja vadå.. sålänge jag trivs och inte behöver så mycket mer vikt spelar det ingen roll
ne det stämmer...musklerna aktiveras inte mindre hemma om man har grejer så de räcker :)

STarfish
2004-12-30, 17:28
haha

starfish

brukar o brukar, så ofta krökar jag inte nuförtiden, men på senaste har det varit Heartbreak, Escape, slagthuset, KB och några andra ställen som jag inte minns för jag var sönder krökt :smokin:

håller mig långt borta från prive där finns bara folk som äcklar mig, tål inte långa spinkiga tonåringár/ungdomar med bakåtslickad hockey frilla och canada goose jacka med JL tröja & tajta bög jeans som springer och festar o shoppar med päronens pengar... det kokar över när jag ser sånna svin.

palme
2004-12-30, 17:31
Jag är halv Dansk and proud of it! Dansk Dynamit!!!

Jag med faktiskt.

Herkan delar mina åsikter jense hehe ;)

Jense
2004-12-30, 18:39
håller mig långt borta från prive där finns bara folk som äcklar mig, tål inte långa spinkiga tonåringár/ungdomar med bakåtslickad hockey frilla och canada goose jacka med JL tröja & tajta bög jeans som springer och festar o shoppar med päronens pengar... det kokar över när jag ser sånna svin.

HAHAHAHA tack så mycket. hahah fyfan vad bra. för exakt så är det. bara bögar.

jag är alltid i vipen på heartbreak. nästa gång du drar dit så slå en signal eller säg till här eller på msn :D

Megatuttarna
2004-12-30, 19:34

jag är alltid i vipen på heartbreak. nästa gång du drar dit så slå en signal eller säg till här eller på msn :D

Privé, snackar ni om porrklubben vid typ Frejgatan i Sthlm?

Jense
2004-12-30, 20:13
Privé, snackar ni om porrklubben vid typ Frejgatan i Sthlm?

nä, en "överklass" (läs snobbrövbög) klubb i malmö.

STarfish
2004-12-30, 20:52

Javisst kan jag göra så får vi dra några järn i baren!
Sen prylar vi finniga Snobbrövbögar :naughty: hehe

dom är så medelklass som man kan bli, bara det att dom lever i en fantasi värld där dom tror dom är nån jävla rik Don juan, och sen brudarna för helvete dom e ju rent sönder pökade partyluder som klär sig som transexuella prostituerade apor, och med den jävla attityden dom ligger innen med... usch hemskt och se människor på det viset.

Brukar du gå o se när MIF spelar? där finns en hel del från den där rasen "Snobbrövbög" skojar inte på senaste matchen jag såg så vandrade in typ 30 st killar med exakt samma bakåtslick, jackor och JL tröja med en ful jävla van dutch trucker keps... gick därifrån efter halva matchen, kunde inte koncentrera mig :D

GymTT
2004-12-30, 21:07
För mig brukar det snarare vara tvärtom, personer jag är säker på att jag aldrig har sett hälsar på mig :MrT:

Du ser väl bra ut antar jag? :)

MVH TT

GymTT
2004-12-30, 21:17
Som tidigare nämnt, f*n va skön tråd! alltid kul att läsa om folks fyllor :D
Bara måste dra en jag med då.

Detta händer sent den sommar som var.
Var hos en polare och förkrökade, drog ett par tre, fyra , fem stycken starkisar. Efter en stund förkrök där glider vi vidare till en brud, hem till henne och in på hennes hemmafest. Väl där inne så börjar det snurra ordentligt i huvudet. Springer ut på gatan och skriker och gapar och kör t.o.m höga knän har jag fått hört i efterhand :em: Efter en stund av detta tokeri beger jag mig in på festen igen. Där inne så iaktar jag återigen att hon som har festen e så jeeevla het. Måste bara kapa henne tänker jag. Så man börjar hinka vatten och försöker bli någorlunda nykter för att kunna säga vad jag heter :)
Det gick inte så bra, slutar med att jag halvsomnar i hennes VITA soffa på övervåningen. En stund senare börjar det komma ut rester ur munnen på hennes VITA soffa. Polarna hjälper mig och slänger in soffan i duschen som för övrigt INTE är i någon trevlig färg. Slutar med att hennes päron kommer hem och polarna lägger soffar över fläckarna och vi drar hem.
Sorry att den blev lång! Vi hörs folks..

/ En nykter TT

Jense
2004-12-30, 23:01
Javisst kan jag göra så får vi dra några järn i baren!
Sen prylar vi finniga Snobbrövbögar :naughty: hehe

dom är så medelklass som man kan bli, bara det att dom lever i en fantasi värld där dom tror dom är nån jävla rik Don juan, och sen brudarna för helvete dom e ju rent sönder pökade partyluder som klär sig som transexuella prostituerade apor, och med den jävla attityden dom ligger innen med... usch hemskt och se människor på det viset.

Brukar du gå o se när MIF spelar? där finns en hel del från den där rasen "Snobbrövbög" skojar inte på senaste matchen jag såg så vandrade in typ 30 st killar med exakt samma bakåtslick, jackor och JL tröja med en ful jävla van dutch trucker keps... gick därifrån efter halva matchen, kunde inte koncentrera mig :D

jag går ibland på MFF ja.. på de viktiga(roligaste) matcherna, resten följer jag hemmifrån.

haha ja, medelklasslynglar!

Megatuttarna
2004-12-31, 00:51
nä, en "överklass" (läs snobbrövbög) klubb i malmö.

Dit måste vi när jag kommer ner.

Jense
2004-12-31, 01:52
Dit måste vi när jag kommer ner.

haha. ja okej. men jag kommer:

1. springa skrikande ut därifrån
2. dricka mig livlös
3. pryla någon

om vi går dit :D