Visa fullständig version : Bilder på mig från dc -80
om7:a..tömmer rejält nu för att komma in bättre på lucia!
vart är bilden då?
Datorn krascha:(
grymma ben! jag hade gärna sett mer arm :]
Grym fysik och speciellt ben, kanske som Jense säger att lite mer armar skulle behövas :thumbup:
Va fan proffsklass :thumbup: men skulle va kul och se vader =)
Syns att du har lagt på mer massa än förra årets DC :thumbup:
Triceps och underarmar och vader ska du träna mer
d e bara bygga vidare :bpump: :whipped:
Supernice Matte! :thumbup: , hoppas det går bra på LP nu, lycka till!
armar som de flesta redan påpekat är nog det du måste jobba på, annars ser det riktigt bra ut!
Metal_boy_
2004-12-01, 22:04
liknande fysik är mitt första mål...bra jobbat grabben! :thumbup:
fiiin baksida axel! :thumbup:
Ser fint ut mattias ! Lite ryggbilder kanske så man kan ge ett helhetsintryck, annars väldigt bra och folk har redan påpekat vad som kan förbättras. Gick du upp på juniorerna eller seniorerna? Lycka till på LP, kommer vara på plats o hejja :thumbup:
Armarna är inte dåliga! Inget annat heller utom möjligen vaderna till viss del.
Problemet som jag ser det är hårdheten. Blir du lite hårdare kommer det bli jävligt bra utan att du behöver växa muskulärt i någon större omfattning.
Se till att få väck vattnet i den mån du kan innan lucia!
Lycka till :)
tjockasvinet
2004-12-02, 00:22
armarna är för små !! resten ser ut att följa varann .....
Ser fint ut mattias ! Lite ryggbilder kanske så man kan ge ett helhetsintryck, annars väldigt bra och folk har redan påpekat vad som kan förbättras. Gick du upp på juniorerna eller seniorerna? Lycka till på LP, kommer vara på plats o hejja :thumbup:
Senior..
mvh mattias
Det ser bra ut!
Håller med om att lår ser bra ut men att vaderna måste få lite extra. Lite extra hårdhet kanske skulle ge dig några placeringar. Hopaps din tömning lyckas till Lucia. Sedan kanske du borde öva lite på poseringen av dubbelbicce bakifrån. Det ser ut som du inte får ut ryggen riktigt. Det syns ju tydligt på de andra bilderna att den finns där så kämpa lite med den poseringen så kommer det bli. :thumbup:
Det ser bra ut!
Håller med om att lår ser bra ut men att vaderna måste få lite extra. Lite extra hårdhet kanske skulle ge dig några placeringar. Hopaps din tömning lyckas till Lucia. Sedan kanske du borde öva lite på poseringen av dubbelbicce bakifrån. Det ser ut som du inte får ut ryggen riktigt. Det syns ju tydligt på de andra bilderna att den finns där så kämpa lite med den poseringen så kommer det bli. :thumbup:
Jag garanterar att jag kommer in vassare till lucia;)
Vaderna har jag kämpat o slitit med 1 år nu och ökat 4cm i omkrets *stöön*.
Jag har väldiga problem just med den poseringen..men övar varje dag..sedan är det ju inte som att stå framför spegeln när man står på scen..
mvh
Frågan kanske inte uppskattas, men jag är nyfiken.
Mått?
Herkulez
2004-12-02, 11:52
armarna är för små !! resten ser ut att följa varann .....
snarar triccorna, biceps är bra....måste säga dig matte att jag var lite skeptisk när jag såg bilder från 1månad tillbaka men du gör dig faktiskt bra på scen :thumbup:
Karl_alfred
2004-12-02, 12:32
Lår och bröst ser väldigt bra ut. Mer triceps, rygg och vader kasnke.
Frågan kanske inte uppskattas, men jag är nyfiken.
Mått?
biceps 42,5
ben 66cm
vader 43cm
midja 80cm
mvh
Jag garanterar att jag kommer in vassare till lucia;)
Vaderna har jag kämpat o slitit med 1 år nu och ökat 4cm i omkrets *stöön*.
Jag har väldiga problem just med den poseringen..men övar varje dag..sedan är det ju inte som att stå framför spegeln när man står på scen..
mvh
Oj, det var ingen dålig ökning på vaderna, hur gjorde du för att få dem att växa så mycket på ett år?
Övning ger färdighet så det är bara till att köra på, lycka till på Lucia, jag håller tummarna!
Hur gammal är du?
Hur länge har du tränat Bodybuilding?
:)
Oj, det var ingen dålig ökning på vaderna, hur gjorde du för att få dem att växa så mycket på ett år?
Övning ger färdighet så det är bara till att köra på, lycka till på Lucia, jag håller tummarna!
Jag körde dem så fort jag inte hade värk i dem..oftast varannan dag..
Vartannat pass super lätt o vartannat pass tungt;)
mvh
Hur gammal är du?
Hur länge har du tränat Bodybuilding?
:)
Jag är 27 år och har tränat styrketräning sedan jag var 15...före det olika lag o kampsporter.
mvh
biceps är absolut inte efter.
ser jävligt bra ut, grattis till 7e-platsen och lycka till på luciapokalen :)
Frida,SSP
2004-12-02, 19:11
om7:a..tömmer rejält nu för att komma in bättre på lucia!
hur gör du då? :rolleyes:
hur gör du då? :rolleyes:
Äter bara 15 gram kolhudrater men mycket protein..dricker ca 10 liter vatten o saltar mer än vnligt..sedan slutar jag dricka i morgon o drar saltet och fyller på med lite kolisar...
mvh
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.