Visa fullständig version : Bröst två gånger i veckan
Kan man köra börst två gånger i veckan, andra övningar då än vad man körde vid första passet utan att det är muskel nedbrytande eller risk för överträning???
mystic[-_-]
2004-11-23, 22:42
Jag testar det just nu eftersom jag kör lite prio bröst. Alla tål olika saker så jag tycker man kan prova.
Matte_Maiden
2004-11-23, 22:42
Kan man köra börst två gånger i veckan, andra övningar då än vad man körde vid första passet utan att det är muskel nedbrytande eller risk för överträning???
Klart du kan, men se till att du sköter mat och vila bra. Samtidigt kanske du inte ska kära så hårt med dropsets och massor av set då det sliter mer än enbart några få set. Alla behöver ju inte heller vara till failure heller.
Du har ju redan provat en gång? Och det gick ju inget vidare, men det går ju självklart! Om man vet vad man gör.
Du har ju redan provat en gång? Och det gick ju inget vidare, men det går ju självklart! Om man vet vad man gör.
njää inte riktigt jag körde lite mer än en 2 gånger i veckan :em: det GICK JU BRA "NOT"
släng bort sånt skit som flyes o peckdeck så återhämtningen inte blir så lång
Ja det går, men det är ännu bättre att köra bröst 7 dagar i veckan....
om du vill se ut som shit! :)
pellepedal
2004-11-24, 11:10
Det går utmärkt.
Ät mycket, sov mycket.
Dra gärna ner lite på volymen oxå.
Jag körd det och det fungerar bra. Som någon skrev så kan det ju vara en bra idé att hålla en bra nivå på det sammanlagda antalet set per vecka
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.