Visa fullständig version : TV-shops tandblekarmedel (Rapid White Brush-On)
paranoid
2004-11-23, 18:32
OK, är det någon som har testad detta, eller är det bara skräp som alla andra liknande erbjudanden?
http://www.tvshop.com/main.phtml?action=product&product_id=2004
Jag vill också veta :D Ser ju helt galet bra ut men vad gör inte det på tvshop.
Jag har provat, funkade inte.
Jag har provat, funkade inte.
Tackar då slapp man slösa kosing på de :D
- "Not sold in stores Jen, because it's a piece of shit!"
Köp aldrig något av TV-shop.
De säljer verkligen _bara_ skit.
ErikWrestlingFreaket
2004-11-23, 21:39
Personligen tycker jag att dom tänderna på reklamen ser äckliga ut.
Tv shop suger :nono:
Callister
2004-11-23, 21:44
Jag köpte Mojave glasögon för något år sen, med mkt olika glas. Och de var ju nice och är fortfarande.. :)
Jag köpte Mojave glasögon för något år sen, med mkt olika glas. Och de var ju nice och är fortfarande.. :)
hahahaha garvar alltid åt den reklamen, så jävla skön :laugh: :laugh:
Finns ju liknande produkter i en del vanliga livsmedelsbutiker, gissar att de är billigare, ingen aning om de fungerar dock, vet inte om innehållet e ok ;D
vill du ha vita tänder gå till tandläkaren, kostar 3000:-
Vit blir det, kritvit.
Hardcore_pb
2004-11-23, 22:56
vill du ha vita tänder gå till tandläkaren, kostar 3000:-
Vit blir det, kritvit.
Är det gratis för oss under 20 som den vanliga tandvården eller får man betala sånt själv ?
/Hardcore
Är det gratis för oss under 20 som den vanliga tandvården eller får man betala sånt själv ?
/Hardcore
Skönhetoperationer räknas inte.
Ananrs gnugga med lite bikarbonat varje dag. ;) 5kronor, prankie pantenterade. :D
Megatuttarna
2004-11-23, 22:59
Skönhetoperationer räknas inte.
Ananrs gnugga med lite bikarbonat varje dag. ;) 5kronor, prankie pantenterade. :D
Sen har du uppknullade tänder i dina äldre dar! :thumbup:
Jag hoppas att alla här vet om att tandblekning tär på tänderna?
Sen har du uppknullade tänder i dina äldre dar! :thumbup:
Jag hoppas att alla här vet om att tandblekning tär på tänderna?
Jajabullar, jag satsa på skaffa porslin tänder när jag är 20. ;)
Megatuttarna
2004-11-23, 23:07
Jajabullar, jag satsa på skaffa porslin tänder när jag är 20. ;)
Do it ghettostyle, platina i hela käften, sen kan du ha kinesbokstäver på dem, som en Yakooza-boss på sitt eget vis liksom.
Du kan om du är under 20 år be din tandläkare att blästra tänderna, vilket då är gratis. Det tar bort missfärgningar men bleker inte tänderna.
Har i USA finns det en sak som heter Crest Whitestripes, de ar sma lappar med blekningsmedel som man satter pa tanderna, 2 st om dan, 30 min vardera.
Efter en vecka var det en javla skillnad kan jag lova, jag har vita tander nu som jag aldrig haft och min syrra har TVreklamsvita tander! kostnad med kupong: 17$
Det kan man kopa i alla affarer har i USA men i Sverige ar det forbjudet sa syster min for att blekningsmedlet kunde tydligen vara farligt att svalja (my ass).
Bildbevis kommer om kameran vill ga igang
Gårdagens vetenskapsradio om tandblekning (http://www.sr.se/cgi-bin/p1/program/artikel.asp?ProgramID=406&nyheter=1&artikel=508895)
Det är klart att man inte kan förbjuda folk att slipa ner sina tänder för att få ett vitare smajl om det är vad de vill, men jag skulle inte rekommendera det. Inte ens "whitening-tandkrämer" (det senare på basis av egen erfarenhet). Det är inte så tjustigt med gula gaddar, men de är onekligen praktiska att ha när man skall äta. Plus att slipskador är jäkligt obehagligt.
Urban: är det nått du kan fixa och sälja eller har du adress till nått ställe som säljer??
Du kan val kolla pa skonhetsbutiker pa internet
sok pa Crest whitestripes pa google och se om du hittar natt.
Hardcore_pb
2004-11-24, 20:30
Du kan om du är under 20 år be din tandläkare att blästra tänderna, vilket då är gratis. Det tar bort missfärgningar men bleker inte tänderna.
hmm okej missfärgningar har jag inte och nog är dom väll realtivt vita men mycket vill ha mer som man brukar säga ;)
/Hardcore
Är det nån som provat produkten från tandblekning.nu ?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.